Hoe is het nu met …?

17-06-2021 07:21 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die nog van een aantal topics ‘de afloop’ zou willen weten voordat het forum definitief stopt.

Hoe is het nu met …?
Die dame die nog studeerde, volop in het leven stond incl. middelen gebruik en zwanger bleek te zijn? Ik denk dat dit topic al minstens 5 jaar geleden bestond. Hoe vergaat het haar en haar vriend/kind?

Of met die Amsterdamse moeder die coke vond in de handtas van haar dochter?

Of met het gezin waarvan moeder er achter kwam dat kind werd misbruikt en ze hele zware maanden tegemoet gingen?


Deze topics zijn me zo bij gebleven, en ik hoop zo erg dat het met deze mensen goed gaat! Van welk topic zou jij nog wel de ‘afloop’ willen weten voordat ons geliefde Viva forum definitief stopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al maanden af waar Enn toch is gebleven. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ook zou ik graag willen weten hoe het nu met Digitalis gaat. En Elmervrouw.

En vast nog wel meer, maar dit is wat me nu zo even te binnen schiet.
Ik vraag me af hoeveel van de vrouwen die ongelukkig waren in hun relatie, of ronduit mishandeld werden daadwerkelijk zijn weggegaan. Of zou de meerderheid toch gegaan zijn voor samen oud en ongelukkig?
Alle reacties Link kopieren
Er was ooit een topic iets van ‘hoe kom ik hier weg?’ Van Joladila dat heeft diepe indruk gemaakt ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze werd zwaar mishandeld en is voor zover ik me herinner wel weggegaan bij die man.
Is denk ik een jaar of 8(?) geleden.
Alle reacties Link kopieren
Bangmeisje schreef een zelfde soort topic. Wilde vluchten met haar jonge kind vanuit een gewelddadige relatie.

Dit is gelukt en zij maakt het goed.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het met Florence is. Ze schreef het eerste half jaar van Corona heel actief mee en heeft vaak dingen voor mij in perspectief geplaatst zodat het voor mij veel beter te handelen was. Ze was opeens zonder wat te zeggen weg. Zo jammer! En ik hoop dat het geen vervelende reden had.
.
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
17-06-2021 07:35
Er was ooit een topic iets van ‘hoe kom ik hier weg?’ Van Joladila dat heeft diepe indruk gemaakt ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze werd zwaar mishandeld en is voor zover ik me herinner wel weggegaan bij die man.
Is denk ik een jaar of 8(?) geleden.

Er zijn meer van dat soort topics geweest. Veel van die vrouwen zijn mogelijk weer onder een andere nick teruggekomen, maarja, soms vraag ik me af hoe het met bepaalde personen gaat.
Later is nu
bloosje schreef:
17-06-2021 07:38
Bangmeisje schreef een zelfde soort topic. Wilde vluchten met haar jonge kind vanuit een gewelddadige relatie.

Dit is gelukt en zij maakt het goed.
Wat fijn om te lezen! Ik weet nog heel goed dat dit speelde. Was echt top dat zij zo geholpen werd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met Eenzamehans?
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
17-06-2021 07:41
Ik ben benieuwd hoe het met Florence is. Ze schreef het eerste half jaar van Corona heel actief mee en heeft vaak dingen voor mij in perspectief geplaatst zodat het voor mij veel beter te handelen was. Ze was opeens zonder wat te zeggen weg. Zo jammer! En ik hoop dat het geen vervelende reden had.
bedoel je mij?
Alle reacties Link kopieren
Florence71 schreef:
17-06-2021 08:26
bedoel je mij?
Volgens mij ben je een andere. Werk je als berekenbaar voor het RIVM?
mariejan wijzigde dit bericht op 17-06-2021 08:29
2.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
17-06-2021 08:28
Volgens mij ben je een andere. Werk je als berekenbaar bij het RIVM?
nee, ik dacht ook al niet dat je mij bedoelde ;)
Alle reacties Link kopieren
Er was ook een forumster met een heel enge buurman (die wilde perse dat ze haar tuin op een bepaalde manier bijhield) waar verschillende forummers hebben geholpen.
Ben daar ook wel benieuwd naar, of ze het nu naar haar zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
Topic van nog niet zo lang geleden. Weet eigenlijk niet eens meer waar het over ging, maar dacht dat TO Stripverhaal heette. En ineens reageerde ze niet meer. Paar keer nog ge-upt om te kijken of er nog reactie kwam, maar niks meer. Weet nog dat meerdere mensen zich zorgen maakten om TO toen.
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
17-06-2021 07:41
Ik ben benieuwd hoe het met Florence is. Ze schreef het eerste half jaar van Corona heel actief mee en heeft vaak dingen voor mij in perspectief geplaatst zodat het voor mij veel beter te handelen was. Ze was opeens zonder wat te zeggen weg. Zo jammer! En ik hoop dat het geen vervelende reden had.
Ja hier ben ik ook benieuwd naar! Werkte volgens mij kei hard in de eerste golf, en hield ons daarnaast goed op de hoogte van valide info. Benieuwd wat haar abrupte einde heeft gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
17-06-2021 08:55
Er was ook een forumster met een heel enge buurman (die wilde perse dat ze haar tuin op een bepaalde manier bijhield) waar verschillende forummers hebben geholpen.
Ben daar ook wel benieuwd naar, of ze het nu naar haar zin heeft.
Ja, dat zou ik ook graag willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Of Orpheus zijn perfecte, intellectuele, kinky vrouw ooit heeft gevonden.

Fascinerend wat hij allemaal uit zijn toetsenbord kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Er was ook een topic van een forumster waar haar vriend opeens een hersenbloeding had gekregen. Heb regelmatig gekeken voor een update maar ze kwam niet meer terug... Zo benieuwd naar...

Heb ook privé ge-chat met mensen maar die waren ineens verdwenen. Zouden nog afspreken maar hoorde ineens niks meer...

Ik heb wel mijn man hier leren kennen en mijn mooie zoon gekregen❤️

Viva heeft mij veel moois gebracht
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
17-06-2021 07:27
Ik vraag me af hoeveel van de vrouwen die ongelukkig waren in hun relatie, of ronduit mishandeld werden daadwerkelijk zijn weggegaan. Of zou de meerderheid toch gegaan zijn voor samen oud en ongelukkig?
Ik heb onder een andere nick hierover geschreven, dat zal nu 13 jaar geleden zijn ongeveer. Topic werd erg lang. Hij zat aan de coke, bleef nachten lang weg zonder bericht, en veel meer ellende. Die relatie is inderdaad beëindigd, maar omdat hij weg is gegaan... ik kon het echt niet, en waarom? Achteraf snap ik het niet. Ik ben ook benieuwd naar de afloop van dergelijke verhalen en hoop dat meer mensen dit willen delen.
Alle reacties Link kopieren
Er was hier ook een vrouw, super lief en grappig, Elle heette ze dacht ik. Die het liefst elke (ontrouwe) vent het kanaal in wilde gooien. Ik heb vaak om haar moeten lachen en hoop dat 't goed met dr gaat. Volgens mij is ze niet meer actief.
Gpdmoh schreef:
17-06-2021 07:21


Of met het gezin waarvan moeder er achter kwam dat kind werd misbruikt en ze hele zware maanden tegemoet gingen?


Deze topics zijn me zo bij gebleven, en ik hoop zo erg dat het met deze mensen goed gaat! Van welk topic zou jij nog wel de ‘afloop’ willen weten voordat ons geliefde Viva forum definitief stopt?
Dat was het topic van stroopwafelcake. Ben ook erg benieuwd hoe dat afgelopen is...
Alle reacties Link kopieren
Flipje2, die lees ik nooit meer.
C'est la vie
Irregular_Choice schreef:
17-06-2021 09:09
Topic van nog niet zo lang geleden. Weet eigenlijk niet eens meer waar het over ging, maar dacht dat TO Stripverhaal heette. En ineens reageerde ze niet meer. Paar keer nog ge-upt om te kijken of er nog reactie kwam, maar niks meer. Weet nog dat meerdere mensen zich zorgen maakten om TO toen.
Volgens mij ging dat om een hoge rekening waarvan ze niet snapte waar het vandaan kwam?
Alle reacties Link kopieren
SonjaS schreef:
17-06-2021 09:39
Er was hier ook een vrouw, super lief en grappig, Elle heette ze dacht ik. Die het liefst elke (ontrouwe) vent het kanaal in wilde gooien. Ik heb vaak om haar moeten lachen en hoop dat 't goed met dr gaat. Volgens mij is ze niet meer actief.
Ze heeft een permaban gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven