Heb jij weleens een ban gehad?

18-06-2021 14:18 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat het hoort bij het ophalen van herinneringen :)

Heb jij weleens een ban gehad?

Totaal aantal stemmen: 179

Nooit (37%)
Een waarschuwing (30%)
24/48 uurs ban (16%)
Week ban (7%)
Maand ban (4%)
Perma ban (4%)
Topic ban (1%)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
19-06-2021 10:44
In je mailbox. En een ban merk je wel hoor, dan kan je niet meer inloggen.

Ik kijk nooit in de mailboxen die bij mijn nicks horen. Ik zal eens gaan kijken!
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
19-06-2021 10:55
Ik kijk nooit in de mailboxen die bij mijn nicks horen. Ik zal eens gaan kijken!
Bij een waarschuwing krijg je en melding op Viva forum zelf. Die moet je aanklikken voordat je verder kunt gaan. Om een waarschuwing kun je niet heen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar die persoon met de topicban en waar dat om ging.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er meerdere forummers met topicbans geweest
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-06-2021 11:04
Er zijn er meerdere forummers met topicbans geweest
Dat kan. Maar bij de poll zie ik 1% dus dat zijn er 1 of 2 die hebben gestemd.
Daar keek ik eigenlijk naar
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
De perfecte moeder mocht niet meer mee schrijven in vrijwillig zonder kinderen topic.
Meds mocht niet meer mee schrijven in minnaars topic.
Volgens mij kreeg meds? Ooit een ban in een topic voor off topic over iets met patat?
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 19-06-2021 11:09
5.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit. Op geen enkel forum waar ik actief ben (geweest).
Wel waarschuwingen. Mods vergelijken met Noord-Korea is bijvoorbeeld geen goed idee.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
19-06-2021 11:08
De perfecte moeder mocht niet meer mee schrijven in kinderloos topic.
Meds mocht niet meer mee schrijven in minnaars topic.
Volgens mij kreeg meds? Ooit een ban in een topic voor off topic over iets met patat?
Yogonaise niet meer op het rouw topic staat me bij.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
19-06-2021 11:08
De perfecte moeder mocht niet meer mee schrijven in vrijwillig zonder kinderen topic.
Meds mocht niet meer mee schrijven in minnaars topic.
Volgens mij kreeg meds? Ooit een ban in een topic voor off topic over iets met patat?
En Pejeka voor het topic 'Wat eten wij vandaag vegetarisch"
meisje22 schreef:
19-06-2021 10:54
😂 ja toch? Volgens mij had ik zelfs iets gezegd als "je klinkt of komt over als een boze kabouter".
Niks mis mee. De mod had haar dag niet, zullen we maar zeggen🙄
Alle reacties Link kopieren
Pejeka kreeg een topicban voor zijn vreselijke geneuzel over vlees in het topic 'Wat eten we vandaag vegetarisch'.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-06-2021 11:09
En Pejeka voor het topic 'Wat eten wij vandaag vegetarisch"
:couple:
AeonOfWinter schreef:
19-06-2021 11:08
Nog nooit. Op geen enkel forum waar ik actief ben (geweest).
Wel waarschuwingen. Mods vergelijken met Noord-Korea is bijvoorbeeld geen goed idee.
😁
Mag je wel zeggen dat Kim Jong flink afgevallen is?
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
19-06-2021 11:08
Nog nooit. Op geen enkel forum waar ik actief ben (geweest).
Wel waarschuwingen. Mods vergelijken met Noord-Korea is bijvoorbeeld geen goed idee.
Niet? Wat flauw :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
19-06-2021 11:10
Pejeka kreeg een topicban voor zijn vreselijke geneuzel over vlees in het topic 'Wat eten we vandaag vegetarisch'.
Ja! En ik moet eerlijk zijn ik heb een mini vreugdedansje gedaan in de kamer. En mijn zus gebeld om het goede nieuws te delen. :facepalm: :proud: :devil:

Verder heb ik 1 waarschuwing gehad die onterecht was ik had geen enkele regel overtreden. Was een waarschuwing uit het gevoel van de mod. Maar goed niks mee gedaan zag het sowieso pas veel later want destijds had ik ff andere dingen aan mijn hoofd.
Ook een keer een 24 uur ban die na 10 uur werd ingetrokken en een keer een ban omdat ik schreef op het modtopic (inhoudelijk) terwijl we niks mochten schrijven. Daarna werd het hele modtopic op slot gezet weten jullie dat nog? :popcorn: :rofl:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb 1x een waarschuwing gehad, en ik vind nog steeds dat ik een leuke grap maakte. Ik postte ergens tegen 1 van de konijn-reincarnaties (ellenlange posts vol verhalen in allerlei topics, dat zij allemaal ook iets dergelijks had meegemaakt) dat er een topic voor haar was. Dat topic heette iets als 'mijn vriendin praat de hele tijd over zichzelf'.
Een paar uur later had die reincarnatie overigens (weer eens) een permaban.
Alle reacties Link kopieren
-Marana- schreef:
19-06-2021 13:32
Ik heb 1x een waarschuwing gehad, en ik vind nog steeds dat ik een leuke grap maakte. Ik postte ergens tegen 1 van de konijn-reincarnaties (ellenlange posts vol verhalen in allerlei topics, dat zij allemaal ook iets dergelijks had meegemaakt) dat er een topic voor haar was. Dat topic heette iets als 'mijn vriendin praat de hele tijd over zichzelf'.
Een paar uur later had die reincarnatie overigens (weer eens) een permaban.
Maar dat is toch ook gewoon humor :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nope, ik ben super saai en braaf. Heb een keer een waarschuwing gehad ivm per ongeluk spoileren op het Netflix topic. Verder nooit.
Ik heb ook nul zin om ruzie te gaan maken op een forum. Ik laat het gewoon lekker gaan. Mag je me niet, ook best.
Alle reacties Link kopieren
Een paar waarschuwingen, een paar keer een 24uursban en een keer een 48uurs.
Ach, dat is omgerekend maar eens in de drie jaar ofzo :P

Waarvoor weet ik al niet eens meer.
Een keer op het weggeeftopic, de rest, geen idee. Eentje merkte ik ook niks van, ik ging net met vakantie en zag achteraf de mail pas ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nooit, niet opvallend genoeg denk ik.
Hoewel ik wel eens verbaasd was, omdat ik het idee had dat als anderen dat zouden schrijven ze wel voor 24 uur klaar zouden zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Een waarschuwing tijdens Pink Ribbon-gate…Telt dat?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
20-06-2021 01:20
Nooit, niet opvallend genoeg denk ik.
Hoewel ik wel eens verbaasd was, omdat ik het idee had dat als anderen dat zouden schrijven ze wel voor 24 uur klaar zouden zijn
Het ligt er ook maar net aan of jouw nick iemand op een irritante manier opvalt en ze je willen staffen ;) de mods kunnen nooit zelf alles lezen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
20-06-2021 01:25
Een waarschuwing tijdens Pink Ribbon-gate…Telt dat?
Echt wel of het terecht was maakt niet uit :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven