Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-07-2021 20:32
Ik ook.
Ik ook en mijn hart gaat als een gek tekeer. Wat ontzettend erg dit :'(
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Pff verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
vlinder2001 schreef:
06-07-2021 20:31
Dat je het per ongeluk hebt gezien kan, dan past mijn eerdere reactie niet. Maar hier delen hoe verschikkelijk het beeld is roept ook sensatie op of dat anderen het juist willen zien en dat is niet goed.
Doe even normaal. Je overdrijft
Alle reacties Link kopieren
WTF?!??? O_O

Damn, wat heftig.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-07-2021 20:32
Kan in dit topic gestopt worden met het delen van onnodige/schokkende details alsjeblieft?
Het is al erg genoeg.

'Mensen' die mij hierover wat voor filmpje dan ook zouden doorsturen zou ik meteen ontvrienden.
Werkelijk van de pot gerukt.
Helemaal mee eens! Weg met die mensen die zoiets doorsturen bah..:nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook misselijk van. Ergens weet je dat hij dat risico loopt, maar dat het dan daadwerkelijk gebeurt is wel heel onwerkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat afschuwelijk!! Ik mag hem graag. Wat ontzettend erg.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-07-2021 20:33
Ik ook en mijn hart gaat als een gek tekeer. Wat ontzettend erg dit :'(
Ik heb de tranen in mijn ogen staan, kan ze nog wegslikken maar het scheelt niet veel.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
06-07-2021 20:29
.

Ben echt in shock, dit is zo’n Pim fortuin/Theo Van Gogh moment.
Ja. Dit blijft voor altijd in je geheugen
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ook hier al per ongeluk het filmpje gezien. Gaat idd per ongeluk want is een paar seconden. Maar helaas zag het er vreselijk slecht uit. Zo boos ben ik hier om. Ik hoop zo dat de politiek eens op gaat staan.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk…
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk o_o :cry:

Ik ben echt fan van zijn werk. Ik hoop echt dat hij het overleefd.
Had ook even een flashback met Pim Fortuyn. Daar heb ik toen ook zo geschokt naar gekeken (nu alleen een foto op afstand gezien)
Alle reacties Link kopieren
Pfff...Zeker schrikken en helaas niet onverwachts. Denk dat hij dat zelf ook weet. En toch onverschrokken doorgaan met zijn werk.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-07-2021 20:33
Ik ook en mijn hart gaat als een gek tekeer. Wat ontzettend erg dit :'(
Ik ook :'( en ik denk aan zijn familie en vrienden die dichtbij hem staan. Wat moeten die mensen door een hel gaan nu...
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon helemaal van slag. :| Onvoorstelbaar. Wat gebeurt er toch allemaal. En wat walgelijk dat er filmbeelden en foto's gedeeld worden. Je zou maar familie zijn.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat op twitter en wist niet dat hij neergeschoten was en zag dat filmpje ineens. Werd er misselijk van. Ik hoop dat hij het overleefd, maar het zag er echt niet goed uit.
Bah bah bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock. Ik vrees het ergste. Ik vind Peter echt geweldig goed werk doen en kijk regelmatig nog zijn uitzendingen van Peter r de vries misdaadverslaggever terug op you tube. Ik kan wel janken.
Alle reacties Link kopieren
Journalisten die neergeschoten worden, Dat moet toch niet kunnen in Nederland. Dit is ook een aanslag op de democratie.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-07-2021 20:35
Ik ben gewoon helemaal van slag. :| Onvoorstelbaar. Wat gebeurt er toch allemaal. En wat walgelijk dat er filmbeelden en foto's gedeeld worden. Je zou maar familie zijn.
Mijn maag draait ook om hier, vreselijk. Ik durf gewoon niet op die nieuwssites te kijken voor vreselijke filmpjes oid.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg, ik schrik hier echt van. Idd flashbacks over Pim, en ik was toen nog jong.
Hopelijk haalt hij het... Wat een vreselijk nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg zeg
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
06-07-2021 20:35
Ik ook :'( en ik denk aan zijn familie en vrienden die dichtbij hem staan. Wat moeten die mensen door een hel gaan nu...
Echt... :( Geen woorden voor.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Op klaarlichte fucking dag!!!! :sick:
Alle reacties Link kopieren
:O ik schrik me rot, wat erg!
Love is never wrong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven