Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die B&B van Vincent is wel superoubollig ingericht zeg. Volgens mij zijn financiën hier een probleem.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-07-2021 21:29
Die B&B van Vincent is wel superoubollig ingericht zeg. Volgens mij zijn financiën hier een probleem.
Ja, die meubels die er staan zijn nog van de oude bewoners.
Bij Debby is het ook wel klassiek, maar dat is wel van een heel ander kaliber dan het 'klassiek' van Vincent..
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongemakkelijke mensen zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jessie ga naar de kapper. De jaren 70 zijn al lang voorbij.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
16-07-2021 21:35
Wat een ongemakkelijke mensen zeg
Die Debby komt ook niet heel natuurlijk over.. beetje maniertjes.
LieveMona schreef:
16-07-2021 21:37
Die Debby komt ook niet heel natuurlijk over.. beetje maniertjes.
Zij zit in een film heb ik het idee steeds
Alle reacties Link kopieren
Die Jessie dacht in een gespreid bedje terecht te komen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Die boerderij van Roxeanne staat aan een kant naast een enorme loods of zoiets.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
16-07-2021 21:50
Die Jessie dacht in een gespreid bedje terecht te komen
Ja, waar kwam ze nou voor? Voor Vincent of voor de b&b? Ik snap wel enigszins dat je opziet tegen de berg werk die er ligt, maar ze had wel heel snel haar conclusies getrokken.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
16-07-2021 21:50
Die Jessie dacht in een gespreid bedje terecht te komen
Een prinsessentypje. Want ik zie haar ook niet de gastvrouw spelen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, in Frankrijk is de sfeer om te snijden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het opbouwen van de b&b is toch tijdelijk.. Ik snap echt niet dat ze wegging
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel want met die Vincent duurt het nog 10 jaar voordat er één kamer af is.

Die Bert die nog even wat vuurvonkjes stookt nadat Ysolde er al een paar op zich kreeg. Wat een hork. Ik was al lang weggeweest. En Ramona denkt dat ze niks hoeft te doen.

Roxanne,pfff wat een moeilijk type.

Debby komt me bekend voor. Heeft zij niet aan Ik Vertrek mee gedaan? Samen met een vriendin die terug naar nl is gegaan, of zoiets?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
16-07-2021 21:17
Waarom gaat Ysolde niet gewoon naar huis??
Dit is zelfkastijding.

En Roxanne vind ik wel een beetje een bazige tante.

Dit inderdaad. Ze voelt dat het niet klikt, ze is zelf niet echt gelukkig daar, kies dan lekker voor jezelf.

Dat Romana blijft verbaasd me niets, die wil gewoon winnen om het winnen. Maar wat is die Romana onaardig zeg, er komt weinig aardigs uit haar mond.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-07-2021 10:39
Vroeger wel ja. Sterker nog, toen hoorde zelfs de klep omlaag te zijn en pas omhoog te gaan als iemand het toilet gebruikte.
Tegenwoordig is het volgens de etiquette zo dat de klep omhoog mag staan en de bril altijd naar beneden.
En eigenlijk hoor je bij het doortrekken de klep naar beneden te doen en weer omhoog te zetten daarna.
En heren bij voorkeur zittend plassen en indien toch staand: bril omhoog en na het plassen bril weer omlaag.
Wie de wc rol opgebruikt hangt er meteen een nieuwe op en de rol niet achterlaten in de toiletruimte.
En, maar dit is geen feit, vrouwen hangen de rol blijkbaar meestal op met het losse uiteinde van de muur af terwijl mannen dat stuk langs de muur zouden laten hangen.
En als je na een grote boodschap met een luchtverfrisserspuit dit niet boven de bril doen anders kan het gaan plakken.
Het begint overigens met vooraf aan toiletbezoek de handen wassen en achteraf weer.

Tot zover de toiletetiquette. :proud:

Dank je. Hier blijft ie ook vaak omhoog staan bij manlief, wist eigenlijk niet wat de norm is.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
16-07-2021 21:54
Ja, waar kwam ze nou voor? Voor Vincent of voor de b&b? Ik snap wel enigszins dat je opziet tegen de berg werk die er ligt, maar ze had wel heel snel haar conclusies getrokken.

Bizar inderdaad. Je kwam toch voor de liefde? Bijzondere wending.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Debby, wat een tuthola zeg. Ik zou daar als man echt voor bedanken.

En ik zie Romana en Bert nog wel samen eindigen, die zijn wel aan elkaar gewaagd. Vind het ook enorm meevallen met haar zogenaamde sneren. Maar goed, als je die bril eenmaal op hebt... Ik geniet er wel van!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ysolde reageert ook raar op elke opmerking die gemaakt wordt met een soort woordgrapjes. Ik heb haar nog geen normale zin/reactie horen geven.

Debbie en die in Brabant zijn ook vreselijk
Dat stomme gehinnik steeds.
Zou als man helemaal op afknappen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-07-2021 09:31
Ysolde reageert ook raar op elke opmerking die gemaakt wordt met een soort woordgrapjes. Ik heb haar nog geen normale zin/reactie horen geven.

Debbie en die in Brabant zijn ook vreselijk
Dat stomme gehinnik steeds.
Zou als man helemaal op afknappen

Die is ontzettend defensief. Komt natuurlijk door die ruzie, maar werkt zo lekker averechts nu.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
16-07-2021 23:27
En ik zie Romana en Bert nog wel samen eindigen, die zijn wel aan elkaar gewaagd. Vind het ook enorm meevallen met haar zogenaamde sneren. Maar goed, als je die bril eenmaal op hebt... Ik geniet er wel van!
Die moeten een docu soap krijgen :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
16-07-2021 22:23
Ik snap het wel want met die Vincent duurt het nog 10 jaar voordat er één kamer af is.

Die Bert die nog even wat vuurvonkjes stookt nadat Ysolde er al een paar op zich kreeg. Wat een hork. Ik was al lang weggeweest. En Ramona denkt dat ze niks hoeft te doen.

Roxanne,pfff wat een moeilijk type.

Debby komt me bekend voor. Heeft zij niet aan Ik Vertrek mee gedaan? Samen met een vriendin die terug naar nl is gegaan, of zoiets?
Debby en Jessie hebben allebei ook meegedaan aan "Lang leve de liefde" volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Dat feestje wat Roxanne gaf: waren dat haar vrienden? Die indruk kreeg ik. Als dat zo is: hele andere types dan de mannen die ze op bezoek heeft. Mochten ze daarom niet buiten komen;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
17-07-2021 10:14
Dat feestje wat Roxanne gaf: waren dat haar vrienden? Die indruk kreeg ik. Als dat zo is: hele andere types dan de mannen die ze op bezoek heeft. Mochten ze daarom niet buiten komen;-)
Super raar dat ze niet bij de borrel mochten zijn. Echt zo'n buitengesloten gevoel kreeg ik erbij. En ze worden als slaafjes ingezet
Alle reacties Link kopieren
Was toch bedrijfsmatig en niet haar vrienden?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
17-07-2021 11:10
Was toch bedrijfsmatig en niet haar vrienden?
Borrel voor mensen uit de buurt.. en het is toch haar eigen b&b.. hele cameraploeg is daar ook aanwezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven