Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Die mymuesli kan ik ook niet meer zien. Vooral omdat iedereen het zo ophemelt, maar het gewoon ongezonde troep is.
Koek, chocola en karamel. Maar het is wel biologisch, jippie! :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-07-2021 21:37
Maar een pauze van drie weken verandert daar verder toch erg weinig aan? Bovendien is Julia deze week op kamp.
Ik begrijp werkelijk niet dat er straks in de vakantie wel weer gevlogd moet worden (nou ja, ik snap wel dat het zorgt voor meer volgers) in plaats van als gezin zonder camera vakantie te vieren.
Dat snapte ik ook niet goed, ze vertelt het redelijk snel in het begin.

Heb trouwens niet het idee dat AM hier leest, maar Maarten.wel. Ze hadden het over het alcoholgebruik en borstvoeding. Maarten zei dat we het dan lekker hier weer konden bekritiseren ;)
Seriously?
Trek in muesli nu.
Of nou ja, muesli is het niet lijkt me.

Jaja Maarten. Op Viva zijn er vrouwen die niet volgens schema neuken.
Daar.
Confronterend wel hè?
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
20-07-2021 22:00
Trek in muesli nu.
Of nou ja, muesli is het niet lijkt me.

Jaja Maarten. Op Viva zijn er vrouwen die niet volgens schema neuken.
Daar.
Confronterend wel hè?
:HA:

Het liefst zou ze dat ook willen stempelen in haar agenda.
diamantje123 schreef:
20-07-2021 22:06
:HA:

Het liefst zou ze dat ook willen stempelen in haar agenda.
Wedden dat ze dat doet, maar op een andere pagina ofzo?
Sowieso heeft ze een agenda en een opschrijfboekje waar alles dubbel in gaat. Maar ja, je moet wat te doen hebben op maandagochtend natuurlijk.
Oké, ik beken. Ik moest vanavond een uur in de auto op mijn dochter wachten en ik heb een stukje van de live van moeder Geerts gekeken. Live vind ik haar leuker dan op Instagram (ik wou zeggen hen, maar het was nogal een one women-show). Een aantal dingen doen wij net zo in het gezin (al lang voordat ik dit gezin kende, dus we zijn niet geïnfluenced ;-D ). Een aantal dingen ook totaal niet, maar dat is normaal natuurlijk.
Ik vind haar wel erg bepalend en streng. Ze heeft leuke kinderen, die er weinig last van lijken te hebben.. maar ik weet niet of ik als kind tegen haar in had durven gaan.
anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 20-07-2021 22:12
6.76% gewijzigd
Rosalind schreef:
20-07-2021 21:52
Die mymuesli kan ik ook niet meer zien. Vooral omdat iedereen het zo ophemelt, maar het gewoon ongezonde troep is.
Koek, chocola en karamel. Maar het is wel biologisch, jippie! :wtf:
Nooit gehad. Moet vast smakelijk zijn , net snoep
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 22:09
Nooit gehad. Moet vast smakelijk zijn , net snoep
Volgens mij zou ik zo'n koker gewoon zo in 1x leeg eten.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
20-07-2021 22:10
Volgens mij zou ik zo'n koker gewoon zo in 1x leeg eten.
Ruim 400 calorieën per portie, dan kan je net zo goed 2 magnums eten.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
20-07-2021 22:21
Ruim 400 calorieën per portie, dan kan je net zo goed 2 magnums eten.
Dat sla ik ook niet af. :biggrin:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand moeite heeft met poepen daar. Er gaat zoveel suiker in, een normaal mens zou chronisch aan de schijterij gaan...

Maar ja, die samenwerkingen. Je ziet ze overal terugkeren. De muesli. De spelletjes. De knutselbox. De fleurig en kleurig.
Hoe minder volgers, hoe knulliger de samenwerking.
Expreszo schreef:
20-07-2021 22:28
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand moeite heeft met poepen daar. Er gaat zoveel suiker in, een normaal mens zou chronisch aan de schijterij gaan...
:proud:
Vergeet de vele bakken koffie niet.
Die eten zo ongezond. Geloof ook niet dat de kinderen s’avonds altijd alles lekker/smakelijk vinden. Ziet ze ook alleen de armzalige bordjes met te weinig voedsel opscheppen
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Expreszo schreef:
20-07-2021 22:00
Trek in muesli nu.
Of nou ja, muesli is het niet lijkt me.

Jaja Maarten. Op Viva zijn er vrouwen die niet volgens schema neuken.
Daar.
Confronterend wel hè?
Alle reacties Link kopieren
vanderheultjes4 schreef:
20-07-2021 11:24
Het klopt dat ze niets terug krijgen van de toeslagen. Maar dat wil ze ook niet. Het betekend wel dat het loon dat ze krijgt voor haar werken alles naar de opvang gaat. Het gaat haar niet om het geld. Maar dat je dus werkt om je kinderen naar de opvang te brengen en niet voor inkomen. Ik werk om inkomen te krijgen en ik betaal een deel van de opvang. Wendy krijgt geen inkomen en betaald van haar volledige loon de opvang of gastouder.
Deze redenatie klopt niet helemaal. Je hebt samen kinderen, dus dat betekent dat je ook samen de kosten voor de opvang betaalt. Dus de vader zijn gedeelte en de moeder haar gedeelte. Het is niet zo dat omdat de moeder zo nodig wil werken zij dan ook maar de kosten voor de kinderopvang moet dragen.

De moeder bouwt als ze werkt ook pensioen op, recht op ww, houdt zo haar afhankelijkheid. Uiteraard is het de bedoeling dat je tot in den eeuwigheid bij elkaar blijft, maar de realiteit is vaak anders.

Als je niet wilt werken omdat je liever thuis bent om voor je kinderen/huishouden zorgt, dikke prima. Ieder z’n eigen keuze. Maar deze redenatie is vind ik niet helemaal fair :)
erinhanson wijzigde dit bericht op 21-07-2021 10:14
0.62% gewijzigd
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Alle reacties Link kopieren
Ik was heul erg mosterd :facepalm:
erinhanson wijzigde dit bericht op 21-07-2021 10:13
Reden: Quote ipv wijziging
94.01% gewijzigd
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Alle reacties Link kopieren
erinhanson schreef:
21-07-2021 10:12
Ik was heul erg mosterd :facepalm:
:proud:
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
21-07-2021 10:36
:proud:
Ik dacht ook eens een reactie van toegevoegde waarde te hebben. Ga wel weer in m’n meeleesstand. :sigh: :P
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
erinhanson schreef:
21-07-2021 11:43
Ik dacht ook eens een reactie van toegevoegde waarde te hebben. Ga wel weer in m’n meeleesstand. :sigh: :P
Lekker meeschrijven!
Ja gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Wendy haar wijnarrangement is niet helemaal lekker gevallen! Maar het heeft haar goed gedaan ze is heel ontspannen. Wat een geweldig huis heeft zij toch!
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
21-07-2021 19:44
Wendy haar wijnarrangement is niet helemaal lekker gevallen! Maar het heeft haar goed gedaan ze is heel ontspannen. Wat een geweldig huis heeft zij toch!
Ik had gereageerd op haar vraagsticker tegen een kater haha!
_melon schreef:
21-07-2021 19:56
Ik had gereageerd op haar vraagsticker tegen een kater haha!
Wat adviseerde je? Bakkie my muesli met aistie?
_melon schreef:
21-07-2021 19:56
Ik had gereageerd op haar vraagsticker tegen een kater haha!
Gebakken ei? :P
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
21-07-2021 21:35
Gebakken ei? :P
Vette hap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven