Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een gemeen zelfingenomen mens, zeg, die Romana. Isolde klapt helemaal dicht en je ziet haar ongelukkig zijn. Ik hoop zo dat ze voor zichzelf kiest.

En Debbie is iemand die alleen overblijft, zij is zó kritisch, hier kan geen man aan voldoen. Zij zit er wel erg bovenop en niets is goed. Zou ze zelf in de gaten hebben dat ze zo is? Ze zou een man moeten hebben die haar staat, nu lijken de 2 mannen die hartstikke leuk zijn op 2 volgzame mannen. Het grappige is dat ze het samen goed kunnen vinden en dat vind Debbie dan weer niet leuk. Maar dit doet ze helemaal zelf.

Ik vind die vier vrouwen van Jacob hartstikke leuke dames, maar of Jacob er een vrouw aan over houdt?
Alle reacties Link kopieren
Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.
Die jongens worden het in elk geval niet. Veel te jong en niet serieus genoeg voor mevrouw.
Alle reacties Link kopieren
De ruimte hij Debby is niet praktisch of niet praktisch ingedeeld . Zoals ze daar steeds aan dat ieniemini tafeltje zitten .
Debby doet me aan Alexia denken. Alleen denk ik dat Alexia aardiger is :-D.
Ik denk dat die jongens Debby straks beu zijn en meer en meer samen gaan doen.

Romana is echt verschrikkelijk. Dat zou mijn vriendin niet zijn. Ik heb ook het idee dat het haar om het winnen gaat ipv om die vent.
Als ik Isolde was zou ik gaan. Ze zijn niet aaedig tegen haar.
Romana vind ik echt kattig. Debby is een kakmadam zie helemaal niet of ze de jongens leuk vind. En de jongens moeten vanalles doen voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Lotus schreef:
22-07-2021 07:53
Romana vind ik echt kattig. Debby is een kakmadam zie helemaal niet of ze de jongens leuk vind. En de jongens moeten vanalles doen voor haar.
Ik denk ook dat Debbie ze niet leuk vind. Ze wil graag een mannelijke man denk ik, die initiatief neemt. Ze wacht op de volgende kandidaat. Het valt me trouwens op dat bijna alle mannen in dit programma zich afwachtend opstellen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-07-2021 07:05
Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.

Ze werkt 32 uur per week voor een Nederlands bedrijf, werd verteld.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
21-07-2021 23:18
:HA: dit was echt om te gillen.
En zoveel salade voor maar 4 personen
Zou het ook niet voor de camera crew zijn? :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
22-07-2021 08:17
Ze werkt 32 uur per week voor een Nederlands bedrijf, werd verteld.
Ja daar heb ik wel respect voor, in je eentje een B&B runnen met nog een baan ernaast. Maar eigenlijk heeft ze dan geen tijd voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-07-2021 07:05
Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.
Die jongens worden het in elk geval niet. Veel te jong en niet serieus genoeg voor mevrouw.
Ze werkt ook nog 32 uur per week voor een Nederlands bedrijf.
Ik denk dat ze ook geen hoog inkomen genereert met de B&B
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-07-2021 07:05
Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.
Die jongens worden het in elk geval niet. Veel te jong en niet serieus genoeg voor mevrouw.
En constant maar benadrukken hoe hard zij werkt en hoe bijzonder het is dat iemand iets voor haar doet een keer ipv andersom, pfff.

Romans is geniepig gemeen en doet het inderdaad vooral voor het winnen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
22-07-2021 04:49
Wat een gemeen zelfingenomen mens, zeg, die Romana. Isolde klapt helemaal dicht en je ziet haar ongelukkig zijn. Ik hoop zo dat ze voor zichzelf kiest.

Wat dat betreft passen zij en Bert en wel bij elkaar . Vind Bert ook niet erg aardig en gastvrij overkomen. Die reactie van hem op het cadeautje van Annemarie. Het hoeft niet jouw smaak te zijn maar het is toch überhaupt lief dat ze wat gaf, hij zei niet eens wat.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
22-07-2021 08:45
Ja daar heb ik wel respect voor, in je eentje een B&B runnen met nog een baan ernaast. Maar eigenlijk heeft ze dan geen tijd voor een relatie.
Die jonge gasten zijn te jong voor haar. Zij heeft iemand nodig die zijn zaakjes op orde heeft, een visie heeft. Eigenlijk denk ik: waarom zou ze het niet aanleggen met een Italiaan? Lijkt me juist een voordeel van daar wonen, dat je niet beperkt bent tot Nederlandse mannen.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
22-07-2021 09:33
Wat dat betreft passen zij en Bert en wel bij elkaar . Vind Bert ook niet erg aardig en gastvrij overkomen. Die reactie van hem op het cadeautje van Annemarie. Het hoeft niet jouw smaak te zijn maar het is toch überhaupt lief dat ze wat gaf, hij zei niet eens wat.
Ja die reactie op dat cadeau kon echt niet :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
21-07-2021 21:38
Die Jacob: ik wordt buitengesloten.
Vrouwen: maken voor zichzelf een enorme gamba salade en geven hem een bakje wat anders :rofl:

Ja viel mij ook op! Lekker sympathiek!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
22-07-2021 04:49
Wat een gemeen zelfingenomen mens, zeg, die Romana. Isolde klapt helemaal dicht en je ziet haar ongelukkig zijn. Ik hoop zo dat ze voor zichzelf kiest.

En Debbie is iemand die alleen overblijft, zij is zó kritisch, hier kan geen man aan voldoen. Zij zit er wel erg bovenop en niets is goed. Zou ze zelf in de gaten hebben dat ze zo is? Ze zou een man moeten hebben die haar staat, nu lijken de 2 mannen die hartstikke leuk zijn op 2 volgzame mannen. Het grappige is dat ze het samen goed kunnen vinden en dat vind Debbie dan weer niet leuk. Maar dit doet ze helemaal zelf.

Ik zeg: stuur die gladjakker Marco (?) uit Oostenrijk door naar Debby. Twee patsertjes bij elkaar :heart:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
22-07-2021 09:33
Wat dat betreft passen zij en Bert en wel bij elkaar . Vind Bert ook niet erg aardig en gastvrij overkomen. Die reactie van hem op het cadeautje van Annemarie. Het hoeft niet jouw smaak te zijn maar het is toch überhaupt lief dat ze wat gaf, hij zei niet eens wat.

Daarom vind ik Bert en Romana zo leuk samen, lekker horkerig beiden :P Kan ook zijn dat ze er allebei al uit zijn en nu nog het programma moeten uitzitten.

Ysolde doet het zichzelf ook aan hoor, kom op. Bert heeft groot gelijk als hij haar zegt dat ze heel kwetsbaar is. Ze hangt gewoon het slachtoffer uit. Wat niet betekent dat dat iemands schuld is, maar zo is het gewoon.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werkt Debbie 20 uur nog voor een ander bedrijf. Was ik ook alweer vergeten. Ze praat ook heel monotoon valt me op. Als ze enthousiast is, klinkt dat hetzelfde als wanneer ze de troep opruimt.

Een soort robot.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
22-07-2021 09:33
Wat dat betreft passen zij en Bert en wel bij elkaar . Vind Bert ook niet erg aardig en gastvrij overkomen. Die reactie van hem op het cadeautje van Annemarie. Het hoeft niet jouw smaak te zijn maar het is toch überhaupt lief dat ze wat gaf, hij zei niet eens wat.
Ik begrijp niet dat zo iemand zo'n b&b runt. Normale omgangsvormen zijn al lastig voor hem.
Mijn ene kind kwam niet meer bij met de scene met de handdoek.
Gaat hij naakt zwemmen (iedereen is gekleed, why) , houdt die Romana een handdoek voor hem op, wordt hij kwaad. 'ja! Dat is mijn handdoek!'
Wel met je blote leuter willen knuffelen in die sauna maar ojee, blijf van mijn handdoek af!
Prachtige tv.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
22-07-2021 10:30
Ik begrijp niet dat zo iemand zo'n b&b runt. Normale omgangsvormen zijn al lastig voor hem.
Mijn ene kind kwam niet meer bij met de scene met de handdoek.
Gaat hij naakt zwemmen (iedereen is gekleed, why) , houdt die Romana een handdoek voor hem op, wordt hij kwaad. 'ja! Dat is mijn handdoek!'
Wel met je blote leuter willen knuffelen in die sauna maar ojee, blijf van mijn handdoek af!
Prachtige tv.
Was hij naakt? o_o
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
22-07-2021 08:14
Ik denk ook dat Debbie ze niet leuk vind. Ze wil graag een mannelijke man denk ik, die initiatief neemt. Ze wacht op de volgende kandidaat. Het valt me trouwens op dat bijna alle mannen in dit programma zich afwachtend opstellen.
Ja dat is ook zo..
De jongens zijn mijn inziens haar nu te veel aan het pleasen. En dat doet een een vrouw feilloos aanvoelen en denk ook niet veel goeds.

Daarnaast is er inderdaad een gebrek aan vuurwerk. Action speaks louder then words.
Daveotion schreef:
22-07-2021 10:32
Was hij naakt? o_o
Volgens mij niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Die 2 jongens bij Debby zijn geen partij voor haar. Ze zijn te jong en hebben geen idee wat het is om zelfstandige te zijn. Ze overruled beide jongens met gemak.

Vincent en Monique vind ik leuk samen....zou zomaar eens wat kunnen worden. Toch eerst afwachten wat de volgende dames te weeg brengen bij Vincent.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
22-07-2021 10:32
Was hij naakt? o_o
Ja, daarom hield zij die handdoek omhoog.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zak is die Bert zeg. Zoals hij die nieuwe dame begroet?!? Heb je uren in je auto gezeten zegt hij: kun je morgen terug komen. Grapje of niet, ik had meteen rechtsomkeer gemaakt. Romana mag hem hebben, is al net zo'n trut met haar nare opmerkingen. Ik snap ook niet waarom Bert een b&b runt, hij is het tegenovergestelde van gastvrij.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven