Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik ben er weer als de kippen bij om mee te lezen 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/08/rac ... aalt-niks/

Voor wie het verslag gemist heeft van mij, of de video van Yvonne een te lange zit is, hier een samenvatting van de 'rant' van Yvonne naar Rachel en Andre.

De goed geïnformeerde showbizzwatcher Yvonne ‘Albera Verlinde’ Coldeweijer stelt dat Rachel glashard aan het liegen is. “Dreetje Hazes, hoe gênant vind jij het zelf dat je moeder in de media vertelt dat jij alimentatie betaalt, terwijl je toch zelf best wel goed weet dat je dat helemaal niet doet? En Monique weet het ook.”

Monique krijgt niks, stelt Yvonne. “En die wordt nu zwartgemaakt door jouw moeder in de media, terwijl jullie twee allebei weten dat jij helemaal geen alimentatie betaalt. Hoe gênant is dit voor jou? Wist je ervan dat je moeder dit ging zeggen tegen de Story? Heb jij toevallig heel stoer gedaan tegen je moeder ofzo? Van: ‘Ik betaal alles voor haar!'”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook weer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook weer
Beschaamde tvp. Jullie zijn echt mijn guilty pleasure 😂
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 10:37
https://www.mediacourant.nl/2021/08/rac ... aalt-niks/

Voor wie het verslag gemist heeft van mij, of de video van Yvonne een te lange zit is, hier een samenvatting van de 'rant' van Yvonne naar Rachel en Andre.

De goed geïnformeerde showbizzwatcher Yvonne ‘Albera Verlinde’ Coldeweijer stelt dat Rachel glashard aan het liegen is. “Dreetje Hazes, hoe gênant vind jij het zelf dat je moeder in de media vertelt dat jij alimentatie betaalt, terwijl je toch zelf best wel goed weet dat je dat helemaal niet doet? En Monique weet het ook.”

Monique krijgt niks, stelt Yvonne. “En die wordt nu zwartgemaakt door jouw moeder in de media, terwijl jullie twee allebei weten dat jij helemaal geen alimentatie betaalt. Hoe gênant is dit voor jou? Wist je ervan dat je moeder dit ging zeggen tegen de Story? Heb jij toevallig heel stoer gedaan tegen je moeder ofzo? Van: ‘Ik betaal alles voor haar!'”
Ik heb het gezien en Yvonne was heel duidelijk. A2 betaalt geen alimentatie voor Monique. Alleen voor hun zoon.
Als ze op vakantie gaat betaalt ze dat ook zelf
Verder zei Yvonne dat Monique genoeg werk heeft waar ze geld mee verdient.
Wat ik wel opvallend vindt is dat je overal in de media leest dat Rachel Monique beschuldigt van haar hand ophouden en het vangen van alimentatie maar NERGENS dat dat helemaal niet waar is
Ik neem aan dat Yvonne die niet verzint, dan zou het namelijk een grote blunder zijn als het niet klopt

Het is alleen jammer dat het (nog) nergens wordt overgenomen!!
solinge102 wijzigde dit bericht op 19-08-2021 11:31
0.12% gewijzigd
tvp
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 10:42
Ik heb gezien en Yvonne was heel duidelijk. A2 betaalt geen alimentatie voor Monique. Alleen voor hun zoon.
Als ze op vakantie gaat betaalt ze dat ook zelf
Verder zei Yvonne dat Monique genoeg werk heeft waar ze geld mee verdient.
Wat ik wel opvallend vindt is dat je overal in de media leest dat Rachel Monique beschuldigt van haar hand ophouden en het vangen van alimentatie maar NERGENS dat dat helemaal niet waar is
Ik neem aan dat Yvonne die niet verzint, dan zou het namelijk een grote blunder zijn als het niet klopt

Het is alleen jammer dat het (nog) nergens wordt overgenomen!!
Ik denk dat de ontkenning, behalve door ons hier en de Anita's op FB, niet gedaan wordt in de media omdat die natuurlijk helemaal niet weten (of het nog aan het uitzoeken zijn) hoe het zit qua alimentatie. En ze hun vingers niet willen branden door het keihard te stellen.

Ik kan alleen maar proberen logisch te redeneren, namelijk dat vorige week het nieuws naar buiten kwam, via Yvonne die het uit betrouwbare bron had, dat Mo naar de notaris is gestapt om dingen officieel te regelen. Ik denk dat het feit dat A2 een woning heeft met Sarah wel de trigger is geweest. Mo wil, zeker nu er een financiële kostenpost voor A2 bij komt, wel (meer) zekerheid. Maar nogmaals dat is domweg speculeren van mijn kant.
Wat wel duidelijk is, is dat dit een reactie van Rachel is op die actie van Monique. Dat kan welhaast niet anders. Ze haalt wel vaker uit naar Mo, maar dit is van zo'n ongekend groot gifvaatje dat er dus iets moet zijn voorgevallen waardoor Rachel zo uit haar panty is geknald. Ik gok dus dat het inderdaad waar is dat Mo naar de notaris is gegaan.

Ik ben alleen benieuwd of Mo nog naar Ibiza gaat, en vind de timing van A2 dat hij gisteren vertrok, wel opvallend. Hij was nog net in het land toen de pleuris uitbrak, maar is nu weg en ver van journalisten die vragen kunnen stellen.

A2 en Rachel hebben de comments-mogelijkheid uitgezet bij hun IG, want ik vermoed dat er dan wel 80.000 berichten in hun IG waren geplaatst.
Valt me nog mee dat er nog niets bij Sarah is gepost (al staat die er buiten, maar goed, je weet hoe gek mensen kunnen zijn) of bij Roxeanne. Ik zie bij haar maar 1 opmerking dat zij de leukste Hazes is (bij de bikinifoto).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 10:27
Oef dat is heel ernstig, Ik vind sowieso dat dieren er niet voor ons vermaak zijn, maar dat ze zo aan hun eind komen, wist ik niet.
Ze zien er wel heel echt uit.
Onder IG Vlinderstolpen kun je het zien.

Ik zie daar ook reacties van verschillende dames met de achternaam Hazes, is dat familie of toeval?
Ik lees ook weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
19-08-2021 11:08
Ik zie daar ook reacties van verschillende dames met de achternaam Hazes, is dat familie of toeval?
Hmm, ze hebben zo te zien geen connectie met A2 of Rachel zo te zien.
Vraag is dus even hoe veelvoorkomend de naam Hazes is.
Ik ga eens snuffelen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Volgens geneanet komt de naam Hazes zo'n 2100 keer voor, voornamelijk in Noord Holland, met als grootste voorkomendheid in Alkmaar, dan Amsterdam en dan Purmerend.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Gevonden. Dus H2 moet weer bijkomen op Ibiza van een optreden en Moon moet er ook nodig tussenuit omdat ze met een pak waspoeder in haar handen op Instagram heeft gestaan? Wie is die Yvonne waarover gesproken is? Ze heeft inside-info?
Alle reacties Link kopieren
Tvp, alweer :-D
Alle reacties Link kopieren
Manatees schreef:
19-08-2021 11:34
Gevonden. Dus H2 moet weer bijkomen op Ibiza van een optreden en Moon moet er ook nodig tussenuit omdat ze met een pak waspoeder in haar handen op Instagram heeft gestaan? Wie is die Yvonne waarover gesproken is? Ze heeft inside-info?
:rofl:
Ja het leven van een BN’er gaat niet over rozen.
Alle reacties Link kopieren
Op IG Yvonne een post van A2 - niet te zien van welke datum - waar een cognackleurige auto door A2 aan Mo wordt gegeven.

A2 roemt dat hij en Mo hoogte- en dieptepunten hebben en dat de mix van lekker keihard wijf en veiligheid voor A3 dat hij dit cadeau (dit = auto) aan haar mag geven.

Verder hoopt hij de rest van zijn leven bij haar te blijven blablabla....

Commentaar Yvonne: dat je een auto cadeau krijgt van je vriend en daarna wordt beschuldigd wordt dat je in zijn auto rijdt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
19-08-2021 10:58
tvp
Sarah heeft de mogelijkheid om te reageren ook al een tijd op beperkt tot vrienden staan.
Alle reacties Link kopieren
Oeps verkeerde post aangeklikt als citaat.
Alle reacties Link kopieren
Manatees schreef:
19-08-2021 11:34
Gevonden. Dus H2 moet weer bijkomen op Ibiza van een optreden en Moon moet er ook nodig tussenuit omdat ze met een pak waspoeder in haar handen op Instagram heeft gestaan? Wie is die Yvonne waarover gesproken is? Ze heeft inside-info?
Waaruit blijkt dat Mo op vakantie is? Ik kan het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Shownieuws, Late Editie, 18 augustus.

https://www.shownieuws.nl/uitzendingen

Vanaf 33.00 minuten wordt het interessant want komt het item dat Rachel op Monique losgaat, aan bod.

Guido begint door te zeggen dat het contact niet meer zo goed is en dat “we allemaal weten dat A2 dol op A3 is en het liefst de hele dag bij hem is”. (Uhuh, hij zat laatst te jammeren dat hij in 2020 alleen maar vader was, en dus niet kon optreden).
Vervolgens krijgen we de ‘rant’ over het huis, de auto, de vakanties, de tikkies en de werkster, en Rachel heeft Guido verteld dat ze vindt dat Mo best haar handjes kan laten wapperen want ze heeft toch niets te doen. (Uhuh, ze moet toch aan het werk, dan kan ze toch niet de werkster thuis uithangen? Bovendien, Mo werkt WEL – en harder dan Rachel ooit gedaan heeft want die was professioneel vrouw-van, professioneel weduwe en nu professioneel uitmelker).

Albert zegt: eigenlijk zeg je nu: moeder is boos, omdat Andre zijn zoontje niet genoeg te zien krijgt.

Anouk zegt: maar een moeder neemt het altijd op voor haar kind (Rachel – A2), en jullie hebben Mo niet om een weerwoord gevraagd.

Guido: neem maar van mij aan dat dit klopt (op zeer overtuigende toon).

Vervolgens mekkeren ze nog wat door, en benoemt Guido in bedekte termen dat Mo geprofiteerd heeft van het jetsetleven van Andre.
Ehm, ik gooi mijn eigen woorden er nog maar even in uit deel 4:
In een eerdere posting gaf ik al aan dat A2 in maart 2015 twee bedrijven bij de KvK liet vastleggen en dat Mo zijn management ging doen.
In twee jaar tijd ging zijn vermogen van 180k naar 1,8 miljoen.
Zijn tarief voor een optreden steeg van 5000 (2015) naar 12500 euro (2017).
En hij werd in die tijd succesvoller dan ooit.
Dat heeft Rachel nooit kunnen verteren. Zij modderde maar wat aan, en Rox en A2 kwamen niet boven het optreden voor een bedrijfsfeestje uit. Onder bewind van Mo wist A2 Ahoy meerdere keren te vullen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even het item van shownieuws terug gekeken. Daar werd die engerd van Story
toch ook niet echt serieus genomen.
Terecht werd er gezegd dat ieder moeder achter haar eigen kind gaat staan en dat het maar een verhaal van 1 kant is. Tevens werd benoemd dat Mo wel zelf geld verdiend via sociale media. Die engerd gaf aan dat ze dat aan A2 te danken heeft. Klopt maar ze moet het nu vervolgens nog steeds zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 12:25
Waaruit blijkt dat Mo op vakantie is? Ik kan het niet vinden.
Er was ergens een gerucht, maar ik zie het nog niet op haar Insta.
Ik begreep dat ze met A3 naar Ibiza zou gaan, en plotseling gingen A2 en Sarah hun reisplannen omgooien (ws. naar Altea, huis van haar ouders) naar Ibiza.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 12:23
Sarah heeft de mogelijkheid om te reageren ook al een tijd op beperkt tot vrienden staan.
Dan is dat sinds kort, want van de week kon het nog.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 12:33
Ik heb even het item van shownieuws terug gekeken. Daar werd die engerd van Story
toch ook niet echt serieus genomen.
Terecht werd er gezegd dat ieder moeder achter haar eigen kind gaat staan en dat het maar een verhaal van 1 kant is. Tevens werd benoemd dat Mo wel zelf geld verdiend via sociale media. Die engerd gaf aan dat ze dat aan A2 te danken heeft. Klopt maar ze moet het nu vervolgens nog steeds zelf doen.
Klopt, viel me zeker mee van Anouk, die gaf aan dat ze weet hoeveel geld er omgaat in dit soort deals via IG en dat ze ook weet waar Mo mee bezig is, dus dat Mo echt wel zelf inkomsten genereert, maar Guido blaatte er gewoon doorheen, want natuurlijk geen fout woord over Rachel en A2.
Zo 'zorgvuldig' zijn ze dus bij de Story, alles van 1 kant zien, is makkelijker dan van twee kanten bezien en daar een goed verhaal van maken.

Echt, dat de Story een podium heeft gegeven aan deze vuilspuiterij van Rachel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven