Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op Insta doet A2 weer apenrotsgedrag voor in de lift met Sarah.
Echt :facepalm:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 12:36
Dan is dat sinds kort, want van de week kon het nog.
Nee dat heeft ze echt al een hele tijd Vandaar ook niet meer dan een tiental reacties, anders waren het er veel meer geweest.
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 12:46
Nee dat heeft ze echt al een hele tijd Vandaar ook niet meer dan een tiental reacties, anders waren het er veel meer geweest.
Ah dan wordt het tijd dat ik naar Specsavers ga :$
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 12:40
Op Insta doet A2 weer apenrotsgedrag voor in de lift met Sarah.
Echt :facepalm:
Daar zou ik als vrouw echt op afknappen, brrrrrr wat een ego heeft die vent.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-sar ... -op-ibiza/

André en Sarah hebben voor de zoveelste keer het vliegtuig gepakt naar Ibiza. Wederom verblijven ze in het Oku Hotel, dat zeer geliefd is onder BN’ers. Maar nu blijkt dat ook Monique met kleine Dré naar het eiland afgereisd is.

,,We hebben vernomen dat Monique naar Ibiza gaat met kleine André en dat André en Sarah ook naar Ibiza gaan terwijl ze eerst ergens anders heen zouden gaan”, meldt showbizzkanaal Juicechannel.

Monique heeft nog niets over haar tripje naar Ibiza geplaatst, maar door een bijzondere post van Sarah lijkt het erop dat de geruchten waar zijn. In haar Instagram Stories deelt ze een fortunecookie dat gaat over ‘een tegenslag onder ogen komen’. Hint Sarah hier op Monique die ook op Ibiza verblijft?


De vertaling klopt alleen niet.
De tekst luidt: You will be very strong facing your adversary.
Dat is zoiets als: je bent sterk als je je (in dit geval) tegenstander onder ogen komt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 08:53
Joehoe!

Iemand vroeg in het vorige deel wie Bjorn Ketting is.
Vriend van Sarah inderdaad. Hij is de gay arm candy.
Hij wil een beetje de nieuwe Koen Kardashian worden en heeft heel spannend zijn stylische stolpen met vlinders gelanceerd.
Hij kan beter ouwe torren in die stolpen doen. Wat een kontenkruiper is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/08 ... ij-zegt/

Hulde voor Anouk.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 13:22
https://www.mediacourant.nl/2021/08 ... ij-zegt/

Hulde voor Anouk.
Zeker! Ik had haar totaal niet hoog zitten, maar hier heeft ze Kudoz gescoord.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 12:08
Op IG Yvonne een post van A2 - niet te zien van welke datum - waar een cognackleurige auto door A2 aan Mo wordt gegeven.

A2 roemt dat hij en Mo hoogte- en dieptepunten hebben en dat de mix van lekker keihard wijf en veiligheid voor A3 dat hij dit cadeau (dit = auto) aan haar mag geven.

Verder hoopt hij de rest van zijn leven bij haar te blijven blablabla....

Commentaar Yvonne: dat je een auto cadeau krijgt van je vriend en daarna wordt beschuldigd wordt dat je in zijn auto rijdt.
Dit was ook te zien in hun RLS op televisie.
En dan zegt Guido de Aantrekker dat Rachel gelijk heeft bij shownieuws.
Wat een misselijke vent is dat.

Anouk Smulders ging er goed tegen in.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 12:40
Op Insta doet A2 weer apenrotsgedrag voor in de lift met Sarah.
Echt :facepalm:
Ik knapte helemaal af, en dacht Sarah wat moet je met zo een vieze vent.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 13:20
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-sar ... -op-ibiza/

André en Sarah hebben voor de zoveelste keer het vliegtuig gepakt naar Ibiza. Wederom verblijven ze in het Oku Hotel, dat zeer geliefd is onder BN’ers. Maar nu blijkt dat ook Monique met kleine Dré naar het eiland afgereisd is.

,,We hebben vernomen dat Monique naar Ibiza gaat met kleine André en dat André en Sarah ook naar Ibiza gaan terwijl ze eerst ergens anders heen zouden gaan”, meldt showbizzkanaal Juicechannel.

Monique heeft nog niets over haar tripje naar Ibiza geplaatst, maar door een bijzondere post van Sarah lijkt het erop dat de geruchten waar zijn. In haar Instagram Stories deelt ze een fortunecookie dat gaat over ‘een tegenslag onder ogen komen’. Hint Sarah hier op Monique die ook op Ibiza verblijft?


De vertaling klopt alleen niet.
De tekst luidt: You will be very strong facing your adversary.
Dat is zoiets als: je bent sterk als je je (in dit geval) tegenstander onder ogen komt.
Zou A2 nu expres naar Ibiza zijn gegaan om Monique voor het blok te zetten als hij met Sarah naar kleine Dre komt?
Ik zie het hem gewoon ook echt doen hé.
koreana schreef:
19-08-2021 13:24
Zeker! Ik had haar totaal niet hoog zitten, maar hier heeft ze Kudoz gescoord.
Idd, en Yvonne ook! Fijn dat eea wat is rechtgezet voor Monique.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/08/gui ... -zij-zegt/

Hier even info over het schaamteloze kontlikkersgedrag van Guido in de uitzending van gisteravond.

Guido den Aantrekker denkt dat Rachel Hazes de waarheid spreekt over Monique Westenberg. Hij vindt het dan ook niet nodig om wederhoor te plegen bij Monique. “Ga er maar van uit dat het klopt.”

Volgens Guido is wederhoor plegen bij Monique echter helemaal niet nodig. “Ja, maar Anouk, jij weet hoe wij werken, dat weet je ook via je man en ga er maar van uit dat dit klopt. Daar mag je van uit gaan.”

Anouk is de man van Story-paparazzo Edwin Smulders. Zij stelt dat er niets klopt van Rachels beschuldiging dat Monique niet zou werken voor haar geld. “Ik ben het daar ook niet mee eens. Ik weet wat voor tarieven er op social media rondgaan en ik weet ook wat voor samenwerkingen zij heeft, dus dat zij niets verdient, is niet waar.”


In de poll denkt 91% dat Rachel liegt.
koreana wijzigde dit bericht op 19-08-2021 13:59
2.03% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 11:01
Ik denk dat de ontkenning, behalve door ons hier en de Anita's op FB, niet gedaan wordt in de media omdat die natuurlijk helemaal niet weten (of het nog aan het uitzoeken zijn) hoe het zit qua alimentatie. En ze hun vingers niet willen branden door het keihard te stellen.

Ik kan alleen maar proberen logisch te redeneren, namelijk dat vorige week het nieuws naar buiten kwam, via Yvonne die het uit betrouwbare bron had, dat Mo naar de notaris is gestapt om dingen officieel te regelen. Ik denk dat het feit dat A2 een woning heeft met Sarah wel de trigger is geweest. Mo wil, zeker nu er een financiële kostenpost voor A2 bij komt, wel (meer) zekerheid. Maar nogmaals dat is domweg speculeren van mijn kant.
Wat wel duidelijk is, is dat dit een reactie van Rachel is op die actie van Monique. Dat kan welhaast niet anders. Ze haalt wel vaker uit naar Mo, maar dit is van zo'n ongekend groot gifvaatje dat er dus iets moet zijn voorgevallen waardoor Rachel zo uit haar panty is geknald. Ik gok dus dat het inderdaad waar is dat Mo naar de notaris is gegaan.

Ik ben alleen benieuwd of Mo nog naar Ibiza gaat, en vind de timing van A2 dat hij gisteren vertrok, wel opvallend. Hij was nog net in het land toen de pleuris uitbrak, maar is nu weg en ver van journalisten die vragen kunnen stellen.

A2 en Rachel hebben de comments-mogelijkheid uitgezet bij hun IG, want ik vermoed dat er dan wel 80.000 berichten in hun IG waren geplaatst.
Valt me nog mee dat er nog niets bij Sarah is gepost (al staat die er buiten, maar goed, je weet hoe gek mensen kunnen zijn) of bij Roxeanne. Ik zie bij haar maar 1 opmerking dat zij de leukste Hazes is (bij de bikinifoto).
Sarah haar mogelijkheden om te reageren staan ook uit.

Deze reactie heeft volgens mij helemaal niets te maken met het eventuele notarisbezoek. Deze vrouw denkt niet logisch. Deze mevrouw denkt vanuit haat en verbitterdheid.
Vorige keer was de sneer naar haar dochter een marketingstunt. “ Zodat de mensen weten wat voor een boek eraan komt”.
Het zou me niets verbazen als dit weer een publiciteitsstunt is.
Het hondje werkte niet. Bezoek aan Benidorm waar ‘die ouwe’ heeft gestaan vonden de mensen niet zo interessant. Op ruzie met de Kluivertjes werd amper gereageerd. De ballonnen voor Djarno werden ook niet goed ontvangen
Wat hebben we nog meer, wat goed gelezen wordt? Een trap richting Monique.
En het zou me ook niets verbazen als de ouders van Sarah een goed gesprek met A2 hebben gehad. Misschien zinde mevrouw dat wel niet
Als het trouwens waar is dat er strubbelingen zijn geweest tussen A2 en die ouders
Over deze mensen kun je alles in de wereld gooien.
Iemand die met droge ogen gaat beweren dat Monique de hele dag tikkies stuurt plus dat ze ook nog eens zegt dat A2 het liefst de hele dag bij A3 wil zijn. Maar ja zijn optredens he???
Hele evenementenbranche ligt stil
solinge102 wijzigde dit bericht op 19-08-2021 16:38
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 13:34
Zou A2 nu expres naar Ibiza zijn gegaan om Monique voor het blok te zetten als hij met Sarah naar kleine Dre komt?
Ik zie het hem gewoon ook echt doen hé.
Ik ook.
Ik hoop dat hij fatsoen in zijn donder heeft om het niet te doen, maar gegeven het feit dat hij Rachel gewoon laat gifspuiten zonder zich te bedenken dat ze het wel over de moeder van zijn zoon heeft, doet mij niet heel hoopvol stemmen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... zwaar-weer

Over het kinderachtige babystemmetje van A2.
Of hoe je een stom filmpje probeert positief neer te zetten.

André en Sarah zijn natuurlijk smoorverliefd op elkaar. Maar als we ze zanger moeten geloven hangen er wat donderwolkjes boven hun hoofd. Op Instagram vraagt hij aan Sarah namelijk over hun relatieproblemen. Gelukkig kunnen we aan het gekke stemmetje van de zanger horen dat het allemaal om een geintje gaat.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Rachel Shark dudududuuuu
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 14:07
https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... zwaar-weer

Over het kinderachtige babystemmetje van A2.
Of hoe je een stom filmpje probeert positief neer te zetten.

André en Sarah zijn natuurlijk smoorverliefd op elkaar. Maar als we ze zanger moeten geloven hangen er wat donderwolkjes boven hun hoofd. Op Instagram vraagt hij aan Sarah namelijk over hun relatieproblemen. Gelukkig kunnen we aan het gekke stemmetje van de zanger horen dat het allemaal om een geintje gaat.
Wow, op die ene foto heeft S echt een apenkont als mond brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 13:32
Ik knapte helemaal af, en dacht Sarah wat moet je met zo een vieze vent.
Ja vies is het goede woord. Hij ziet er zo vettig en smoezelig uit bbrr
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen filmpjes van A2 in een lift , in de sportschool, etend of drinkend heen en weer wiebelen.
Nu weer op vakantie. Ik zou knettergek worden van dat saaie gedoe. Hals over kop vliegen ze naar Ibiza omdat Monique daar heen zou gaan. Waarom doet hij dat.

Als ik Monique was ging ik ergens anders heen als Ibiza.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond komt er weer een video van Yvonne ze heeft de popcorn er al bij staan
Koreana..... joehoe heb jij tijd. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
19-08-2021 14:30
Wow, op die ene foto heeft S echt een apenkont als mond brrrrrrr
Eerst hangt ze er verveelt bij. Dan ziet ze dat de camera loopt veranderd ze . Hoe nep ook alles overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 13:34
Zou A2 nu expres naar Ibiza zijn gegaan om Monique voor het blok te zetten als hij met Sarah naar kleine Dre komt?
Ik zie het hem gewoon ook echt doen hé.
Ik vind het van beide belachelijk als dit bewust is. Spreek dat dan even wat beter af samen wie wanneer gaat.
Komen ze elkaar daar ineens tegen. Leuk voor die kleine jongen om je vader die je zelden ziet ineens op vakantie tegen te komen .
Alle reacties Link kopieren
Maan en haar vriendinnen zitten ook dat (gratis voor bners) hotel.
Denk dat die meiden te slim zijn voor A2 maar denk dat Saar het toch niet echt leuk gaat vinden als maan zichzelf is naar A2 toe.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 14:32
Ja vies is het goede woord. Hij ziet er zo vettig en smoezelig uit bbrr
Alhoewel ik geen Sarah fan ben, ze is toch veels te knap voor Andre. Wat is zijn lichaam vreselijk onaantrekkelijk. En dan heb ik het nog niet eens over het hoofd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven