Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Snaky schreef:
11-09-2021 15:22
Die jurk was 27 euro zag ik. Valt heel erg mee toch?
Dat valt mee inderdaad. Maar de gele jurk was 70 euro.
Alle reacties Link kopieren
Dat is veel voor een kinderjurk. Een van de tweeling heeft hem ook. Dus als het naar de jongere kinderen gaat zien we nog heel vaak de gele jurkjes.
snaky wijzigde dit bericht op 11-09-2021 16:16
1.67% gewijzigd
Snaky schreef:
11-09-2021 15:28
Wendy heeft ook rode klompen zie ik. Zonder stippen en volgens mij alleen voor thuis
Die kreeg ze in Zeeland van Vin
Alle reacties Link kopieren
Wendy draagt thuis altijd al klompen. Hiervoor had ze gele

AM gaat ook goud zoeken net als Wendy
Grappig om te zien
Snaky schreef:
11-09-2021 15:22
Die jurk was 27 euro zag ik. Valt heel erg mee toch?
Daar koop je er bij de HEMA twee voor.
Carpe_diem schreef:
11-09-2021 15:54
Wendy draagt thuis altijd al klompen. Hiervoor had ze gele

AM gaat ook goud zoeken net als Wendy
Grappig om te zien
Ik snap het niet zo goed. Ze zoekt uitstapjes voor de herfstvakantie. Maar ze zijn daar nu toch? Wat is het idee achter uitstapjes uitproberen?
En ik dacht dat ze had gezegd in de herfstvakantie weer naar Frankrijk te gaan?
Rosalind* schreef:
11-09-2021 16:01
Ik snap het niet zo goed. Ze zoekt uitstapjes voor de herfstvakantie. Maar ze zijn daar nu toch? Wat is het idee achter uitstapjes uitproberen?
En ik dacht dat ze had gezegd in de herfstvakantie weer naar Frankrijk te gaan?
Dacht ik ook
Uitstapjes verzinnen terwijl ze dan in Frankrijk zitten…..
Misschien voor de volgers die dat niet zelf kunnen verzinnen?
Een jurk van 30 euro, dat koop ik alleen voor speciale gelegenheden.
Mijn oudste is er een van de "ik zie een hoodie bij Primark, zit lekker, doe er maar 5 dan zijn we klaar". Soms weleens jammer, maar het is wel goedkoop 8-)
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 15:59
Daar koop je er bij de HEMA twee voor.
Nouuuu die tijd is ook grotendeels voorbij helaas. HEMA is de afgelopen jaren echt flink duurder geworden.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 16:04
Een jurk van 30 euro, dat koop ik alleen voor speciale gelegenheden.
Mijn oudste is er een van de "ik zie een hoodie bij Primark, zit lekker, doe er maar 5 dan zijn we klaar". Soms weleens jammer, maar het is wel goedkoop 8-)
Mijn pubermeiden kopen ook weleens bij Primark en Newyorker maar ik vind het niks.
Alle reacties Link kopieren
En ook nu praat Debby weer Nederlands tegen haar kind. Dacht dat ze altijd Engels tegen ze praatte. Of omdat het jochie ziek is nu maar even niet. Geen idee hoor, ik hoor haar normaal alleen korte kreten roepen tegen haar dochter. 'Yeah right', 'You can do it'. Etc.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
11-09-2021 15:28
Wendy heeft ook rode klompen zie ik. Zonder stippen en volgens mij alleen voor thuis
Van haar snap ik het met die kinderboerderij om het huis. Zolang ze er maar niet mee gaat shoppen net als haar voorbeeld AM? Verschrikkelijk die dingen. 🙈
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
_melon schreef:
11-09-2021 16:09
Nouuuu die tijd is ook grotendeels voorbij helaas. HEMA is de afgelopen jaren echt flink duurder geworden.
Ze hebben wel heel leuke kinderkleding. En vaak ook acties.
Dus je kan daar best voordelig shoppen
_melon schreef:
11-09-2021 16:09
Nouuuu die tijd is ook grotendeels voorbij helaas. HEMA is de afgelopen jaren echt flink duurder geworden.
Ik zie echt zat leuke jurkjes voor 10-15 euro. HEMA is doorgaans niet mijn smaak, en ik vind de kwaliteit vaak ruk, maar qua prijs..
Ik geef iig niet zoveel geld uit aan een jurkje in die maat.
Voor de oudere knd vind ik dat anders, die doen er veel langer mee.
Instagram_metje schreef:
11-09-2021 16:21
En ook nu praat Debby weer Nederlands tegen haar kind. Dacht dat ze altijd Engels tegen ze praatte. Of omdat het jochie ziek is nu maar even niet. Geen idee hoor, ik hoor haar normaal alleen korte kreten roepen tegen haar dochter. 'Yeah right', 'You can do it'. Etc.


Alleen maar interessant doen die Debby
Snaky schreef:
11-09-2021 16:17
Mijn pubermeiden kopen ook weleens bij Primark en Newyorker maar ik vind het niks.
Ze mogen het hier zelf bedenken wat ze willen. Ik heb er eentje die van merk houdt. Prima, maar verwacht dan geen 10 shirts.
Oudste geeft echt niks om kleding. Enige dure wat zij wil zijn dr Martens, maar dat is omdat ze snel pijnlijke voeten heeft en de steunzolen passen er goed in.
Alle reacties Link kopieren
Zo goedkoop is Hema niet meer maar nog altijd goedkoper dan de merken die AM laat zien, alleen al voor Lot: €300, hatseflats.

Ja dat zag je dan weer niet in Waar doen ze het van...
ladida_ wijzigde dit bericht op 11-09-2021 16:41
1.64% gewijzigd
Instagram_metje schreef:
11-09-2021 16:21
En ook nu praat Debby weer Nederlands tegen haar kind. Dacht dat ze altijd Engels tegen ze praatte. Of omdat het jochie ziek is nu maar even niet. Geen idee hoor, ik hoor haar normaal alleen korte kreten roepen tegen haar dochter. 'Yeah right', 'You can do it'. Etc.
Klopt. Het zijn alleen maar korte zinnen: ''Let's go'', ''You're excited?'', ''Come on'', ''Yeah yeah'', ''This way''.

Daar leren ze echt vloeiend Engels van ja. :rofl: Het is gewoon stoer doen en interessant willen zijn.
Die van mij spreekt ook Engels "o my God!" Kan ze al. En "Lets go".
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 16:59
Die van mij spreekt ook Engels "o my God!" Kan ze al. En "Lets go".
🤣 Ook een tweetalige opvoeding thuis?
Instagram_metje schreef:
11-09-2021 17:10
🤣 Ook een tweetalige opvoeding thuis?
We hebben Netflix, Disney+ en Prime. Uitstekende opvoeding denk ik :proud:
Alle reacties Link kopieren
Tvp :yes:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 13:22
Ik vind haar vreselijk, sorry
🤣 dat mag
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad ook dat Annemarie de kleding van de kinderen gekregen heeft in ruil voor wat reclame maken van de webshop.
Voorgaande jaren droegen de kinderen bijna alles tweedehands. Volgens mij had ze vandaag in totaal wel voor 1200 euro aan kleding geshowd. Ik kan me niet voorstellen dat je een winterjas koopt voor 100 euro die nu al krap zit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven