Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
18-09-2021 19:46
Ik ben ook in Spanje :hello: |-)
En? Wanneer sta je in de boekjes als "dé nieuwe liefde" :-D ?
Is het nog voor de Story van komende week? Of die van volgende week?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd waar de quote van Chicas op slaat: I hope one day you choke on all the shit you talk.

Ik gok Yvonne, maar die hebben we sinds maandag niet meer gehoord, dus het kan ook Bridget zijn die natuurlijk geen fraai boekje open deed over A2.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het voor mij volslagen onduidelijk is hoe het zit met betaalmuren, ik begreep dat je wel een citaat mocht delen maar niet het hele artikel, en toch kreeg ik daar bij het H&M topic een melding over van de mods, navraag maar nog steeds geen antwoord, maar doe ik het dus maar zo.

Op het AD een heel lang artikel over juice channels. Zoek op 'juice channels zorgen voor revolutie in roddelland.

Het gaat erover dat snelheid belangrijker is dan zorgvuldigheid, al beweren ze allemaal dat ze het wel checken.

Den Aantrekker zegt zelfs in het artikel dat hij graag zou willen samenwerken met zo'n channel ondanks dat hij het kamikazejournalistiek noemt, maar Story is niet zo digitaal. Wel zegt hij dat dit soort bladen het belangrijker vinden om een relatie op te bouwen met een BN'er dan alleen maar de roddels in de ether te gooien.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
18-09-2021 20:18
En? Wanneer sta je in de boekjes als "dé nieuwe liefde" :-D ?
Is het nog voor de Story van komende week? Of die van volgende week?
:proud: Ik zit 'helaas' in het zuiden. Ver weg van Dré, Saar, Rachel en de Chicas.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/09/alb ... loze-meuk/

Guido den Aantrekker, die als Story-baas bij de reguliere showmedia hoort, reageert in het AD sceptisch op Yvonne en haar juicecollega’s. “Het is geen journalistiek. Ik weet dat wij de reputatie hebben ook niet aan ‘echte journalistiek’ te doen, maar wij checken alles, doen zo veel mogelijk aan wederhoor en brengen niet alles klakkeloos naar buiten.”

Hij benadrukt de banden met BN’ers graag warm te houden. “Wij bouwen relaties op met de sterren, we zijn er op hun bruiloft en hun begrafenis, en dan kun je niet zomaar wat gaan rondtoeteren. Dat is kamikazejournalistiek.”

Daar denkt het bekende Juice Channel anders over: “Wij zijn wel de toekomst van de gossipjournalistiek, en dat weet zo’n Den Aantrekker ook wel. Hij kan z’n koffers pakken. Bij ons krijg je het sappigste roddelnieuws als eerste.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 20:25
Ik ben benieuwd waar de quote van Chicas op slaat: I hope one day you choke on all the shit you talk.

Ik gok Yvonne, maar die hebben we sinds maandag niet meer gehoord, dus het kan ook Bridget zijn die natuurlijk geen fraai boekje open deed over A2.
Het was beter, dichterbij de waarheid dan de onzin die sarah en dre via Edwin Smulders de story in liet slingeren.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 20:35
https://www.mediacourant.nl/2021/09/alb ... loze-meuk/

Guido den Aantrekker, die als Story-baas bij de reguliere showmedia hoort, reageert in het AD sceptisch op Yvonne en haar juicecollega’s. “Het is geen journalistiek. Ik weet dat wij de reputatie hebben ook niet aan ‘echte journalistiek’ te doen, maar wij checken alles, doen zo veel mogelijk aan wederhoor en brengen niet alles klakkeloos naar buiten.”

Hij benadrukt de banden met BN’ers graag warm te houden. “Wij bouwen relaties op met de sterren, we zijn er op hun bruiloft en hun begrafenis, en dan kun je niet zomaar wat gaan rondtoeteren. Dat is kamikazejournalistiek.”

Daar denkt het bekende Juice Channel anders over: “Wij zijn wel de toekomst van de gossipjournalistiek, en dat weet zo’n Den Aantrekker ook wel. Hij kan z’n koffers pakken. Bij ons krijg je het sappigste roddelnieuws als eerste.”
Behalve als Guido het over Sylvie Meis heeft, want dan mag hij blijkbaar wel de ergste beledigingen roeptoeteren. Lul met vingers die kerel.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
18-09-2021 20:38
Behalve als Guido het over Sylvie Meis heeft, want dan mag hij blijkbaar wel de ergste beledigingen roeptoeteren. Lul met vingers die kerel.
Owjah dat was dat verhaal dat hij Sylvie beschuldigde van het feit dat ze 'gelogen' had dat ze zo graag kinderen wilde terwijl ze al langer wist dat ze die door medicatie niet meer kon krijgen.
Inderdaad een enorme zak hooi.
Sylvie zal het daar verrekte moeilijk mee gehad hebben en wellicht haar lijf en medicatie en de hele wereld vervloekt hebben. En dan zo'n zak hooi die gewoon zegt dat je 'eerlijk' moet zijn.
Hij zou het woord nog niet herkennen als hij erover zou struikelen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 20:59
Owjah dat was dat verhaal dat hij Sylvie beschuldigde van het feit dat ze 'gelogen' had dat ze zo graag kinderen wilde terwijl ze al langer wist dat ze die door medicatie niet meer kon krijgen.
Inderdaad een enorme zak hooi.
Sylvie zal het daar verrekte moeilijk mee gehad hebben en wellicht haar lijf en medicatie en de hele wereld vervloekt hebben. En dan zo'n zak hooi die gewoon zegt dat je 'eerlijk' moet zijn.
Hij zou het woord nog niet herkennen als hij erover zou struikelen.
Ja bah. Walgelijk was dat.
Alle reacties Link kopieren
dat was toch ook die man die vond dat hij niet iets hoefde na te trekken bij Monique toen Rachel met haar onzin aan kwam?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
18-09-2021 20:17
Kan iemand mij in 's hemelsnaam de reden vertellen waarom je Italiaans zou gaan studeren als je nooit naar Italië op reis gaat en ook niet van doen hebt - bij mijn weten - met de maffia :-D ?

Misschien om die Italiaanse liedjes van A1 te kunnen uitspreken B-)
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
18-09-2021 21:11
Misschien om die Italiaanse liedjes van A1 te kunnen uitspreken B-)
Goed punt.

Andre gebruikte veel Italiaanse liedjes om deze te coveren naar Nederlands met zijn Prisma-rijmwoordenboek.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 20:33
Aangezien het voor mij volslagen onduidelijk is hoe het zit met betaalmuren, ik begreep dat je wel een citaat mocht delen maar niet het hele artikel, en toch kreeg ik daar bij het H&M topic een melding over van de mods, navraag maar nog steeds geen antwoord, maar doe ik het dus maar zo.

Op het AD een heel lang artikel over juice channels. Zoek op 'juice channels zorgen voor revolutie in roddelland.

Het gaat erover dat snelheid belangrijker is dan zorgvuldigheid, al beweren ze allemaal dat ze het wel checken.

Den Aantrekker zegt zelfs in het artikel dat hij graag zou willen samenwerken met zo'n channel ondanks dat hij het kamikazejournalistiek noemt, maar Story is niet zo digitaal. Wel zegt hij dat dit soort bladen het belangrijker vinden om een relatie op te bouwen met een BN'er dan alleen maar de roddels in de ether te gooien.
Sorry voor het late antwoord, ik dacht dat je vraag al beantwoord was, maar lees nu dat dat niet zo is.
Je mag wel enkele zinnen uit zo'n artikel plaatsen, maar niet een heel artikel of het grootste deel. Samenvatten mag natuurlijk altijd.


Verder is dit topic over de 3000 postings, dus ik wil jullie vragen om een nieuw deel te openen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
18-09-2021 21:21
Sorry voor het late antwoord, ik dacht dat je vraag al beantwoord was, maar lees nu dat dat niet zo is.
Je mag wel enkele zinnen uit zo'n artikel plaatsen, maar niet een heel artikel of het grootste deel. Samenvatten mag natuurlijk altijd.


Verder is dit topic over de 3000 postings, dus ik wil jullie vragen om een nieuw deel te openen.
Dank je wel Mod!

Ik had in het H&M artikel echt heel weinig geplaatst over het betreffende artikel zelf. Alleen de link, en hooguit een of twee alinea's.

Dat geeft duidelijkheid.

Wie wil een nieuw topic openen?

Eigenlijk valt de eer aan Yildizlar te beurt.

Ik wil graag meedenken over een lonkende titel:

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van het drama dat heet Andre?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Jongelui, er moet een nieuw topic geopend worden. Tot dusver heeft Yildizlar dat met verve gedaan.
Ik heb alvast afgetrapt met een titel voor Deel 6.

Maar ik heb nog geen foto.
En ik wil niet zomaar iemand's topic kapen.

Wat te doen?

Want Yildizlar is op vakantie.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik waag een poging, maar wil graag aangeven: de eer mag eigenlijk naar Yildizlar gaan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 21:41
Ik waag een poging, maar wil graag aangeven: de eer mag eigenlijk naar Yildizlar gaan.

Yildizlar heeft vanochtend al aan jou gevraagd het nieuwe deel te openen :)
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
18-09-2021 21:43
Yildizlar heeft vanochtend al aan jou gevraagd het nieuwe deel te openen :)
Wow, die eer heb ik gemist, maar ondertussen heb ik de vrijheid genomen om dit te doen

Ik zal de Mods vragen deze te sluiten en ik zal de link naar Deel 6 delen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
oddelen-jullie-nog-steeds-mee-deel-6-van-a2-drama-allee

Hier gaan we verder!

Ik voel mij vereerd dat Yildizlar mij vraagt dit op te pakken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mods, willen jullie dit topic sluiten?

Ik zal dit ook in het Modtopic vragen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
18-09-2021 20:25
Ik ben benieuwd waar de quote van Chicas op slaat: I hope one day you choke on all the shit you talk.

Ik gok Yvonne, maar die hebben we sinds maandag niet meer gehoord, dus het kan ook Bridget zijn die natuurlijk geen fraai boekje open deed over A2.
Ik dacht nog aan André en dat komt overeen met dat Bridget vond dat hij loog. Misschien heeft André tegen Sarah gelogen en is het daarom nu uit(ik blijf hopen dat Sarah hem dumpt).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het opvallend dat die ouders niet meer op instagram foto’s verschijnen
De eerste maanden stonden ze op elke foto: in Ibiza , bij de thee bar, uit eten etc
Ging het al langer niet goed ?
Alle reacties Link kopieren
DEZE GAAT GESLOTEN WORDEN, KOM MEERODDELEN IN DEEL ZES ALWEER!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een linkje
entertainment/roddelen-jullie-nog-steed ... #p33293631

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven