Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Testen uit eten

21-09-2021 09:26 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Misschien stomme vraag,maar mijn zoon van 13 gaat zaterdag uit eten met zijn vrienden. Op welke site kan ik een test afspraak maken? Kon het niet zo gauw vinden nl..

Vast bedankt
Alle reacties Link kopieren
https://www.testenvoortoegang.org/
Alle reacties Link kopieren
Thnx.
Fijne dag☀️
Alle reacties Link kopieren
Je hebt in Nederland toch (nog?) geen test nodig om naar een restaurant gaan. Waarom wil je hem laten testen?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:05
Je hebt in Nederland toch (nog?) geen test nodig om naar een restaurant gaan. Waarom wil je hem laten testen?
Vanaf zaterdag moet je gevaccineerd, genezen of getest zijn als je uit eten wil ...
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
21-09-2021 10:08
Vanaf zaterdag moet je gevaccineerd, genezen of getest zijn als je uit eten wil ...
Kinderen ook?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:05
Je hebt in Nederland toch (nog?) geen test nodig om naar een restaurant gaan. Waarom wil je hem laten testen?
vanaf zaterdag wel.
hoi
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:08
Kinderen ook?
vanaf 13 jaar.

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... angsbewijs
hoi
Vanaf 12 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
21-09-2021 10:11
Vanaf 12 jaar.
Jeetje. Dat was mij ontgaan. Dat gaat wel heel erg ver hoor. En wat een onzin. Maar goed, daar heeft to niks aan, aan deze mening.
.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
21-09-2021 10:11
Vanaf 12 jaar.
13 toch? Dat geeft het linkje van Pikachu aan.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:14
Jeetje. Dat was mij ontgaan. Dat gaat wel heel erg ver hoor. En wat een onzin. Maar goed, daar heeft to niks aan, aan deze mening.
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
21-09-2021 10:11
Vanaf 12 jaar.
Oh is het nu al vanaf 12 jaar? Op de site van de Rijksoverheid staat vanaf 13 jaar, werd ook met de persconferentie gezegd.
Joelle1980 schreef:
21-09-2021 10:17
Oh is het nu al vanaf 12 jaar? Op de site van de Rijksoverheid staat vanaf 13 jaar, werd ook met de persconferentie gezegd.
Maakt voor TO's zoon niets uit. Die is 13.
Alle reacties Link kopieren
Joelle1980 schreef:
21-09-2021 10:17
Oh is het nu al vanaf 12 jaar? Op de site van de Rijksoverheid staat vanaf 13 jaar, werd ook met de persconferentie gezegd.
Vanaf 12 kan er gevaccineerd worden, vanaf 13 is de corona-check nodig.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:14
Jeetje. Dat was mij ontgaan. Dat gaat wel heel erg ver hoor. En wat een onzin. Maar goed, daar heeft to niks aan, aan deze mening.

Hoe dan ?!?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
21-09-2021 11:36
Hoe dan ?!?
Nouja. Het kan toch dat je dacht dat die coronapas vanaf 18 jaar was.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-09-2021 10:14
Jeetje. Dat was mij ontgaan. Dat gaat wel heel erg ver hoor. En wat een onzin. Maar goed, daar heeft to niks aan, aan deze mening.
Ik deel je mening; vind dit ook nergens op slaan. Paar maanden terug zei Hugo nog" nee er komt geen coronapas,toesten voor toegang oid"...

Zelfs als je buiten op een terras uit eten gaat en binnen moet plassen moet je test of bewijs kunnen aantonen😏
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
21-09-2021 19:24
Ik deel je mening; vind dit ook nergens op slaan. Paar maanden terug zei Hugo nog" nee er komt geen coronapas,toesten voor toegang oid"...

Zelfs als je buiten op een terras uit eten gaat en binnen moet plassen moet je test of bewijs kunnen aantonen😏
Gelukkig maakt het verder niet uit wat jij vindt.

En alsof jij nooit iets zegt waar je later op terugkomt. Niet zo verongelijkt en huilie huilie doen.
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat het meerendeel op dit forum alles zo gewoon vind. Best zorgelijk dat je schijnbaar alles voor zoete koek slikt. In mijn woonplaats hoor ik toch echt wel veel kritische geluiden op wat er momenteel plaatsvind.
Alle reacties Link kopieren
Vertegenwoordigt rammie ook de overheid, dan?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
21-09-2021 19:24
Ik deel je mening; vind dit ook nergens op slaan. Paar maanden terug zei Hugo nog" nee er komt geen coronapas,toesten voor toegang oid"...

Zelfs als je buiten op een terras uit eten gaat en binnen moet plassen moet je test of bewijs kunnen aantonen😏
Wanneer heeft hij dat gezegd volgens jou?

Hij heeft in 2020 gezegd dat er geen pas zou komen zoals sommige Aziatische landen die hebben, waarbij je buren ook uit de info in die app kunnen afleiden dat je vreemdgaat. Dat is nogal wat anders.

Als jij of je zoon dat testen maar niets vindt, is vaccineren natuurlijk ook gewoon een optie. Ben je meteen van het gedoe af.
agen wijzigde dit bericht op 22-09-2021 09:09
9.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Faceman147 schreef:
21-09-2021 19:55
Het valt me op dat het meerendeel op dit forum alles zo gewoon vind. Best zorgelijk dat je schijnbaar alles voor zoete koek slikt. In mijn woonplaats hoor ik toch echt wel veel kritische geluiden op wat er momenteel plaatsvind.
Ik vind het niet gewoon maar ik snap dat het nodig is. Dat is wat anders dan alles voor zoete koek slikken of geen kritiek hebben op het beleid.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
dweedledee schreef:
21-09-2021 19:49
Gelukkig maakt het verder niet uit wat jij vindt.

En alsof jij nooit iets zegt waar je later op terugkomt. Niet zo verongelijkt en huilie huilie doen.
Dit soort reacties vind ik zo flauw en denigrerend. Waarom toch?
Alle reacties Link kopieren
Faceman147 schreef:
21-09-2021 19:55
Het valt me op dat het meerendeel op dit forum alles zo gewoon vind. Best zorgelijk dat je schijnbaar alles voor zoete koek slikt. In mijn woonplaats hoor ik toch echt wel veel kritische geluiden op wat er momenteel plaatsvind.
Meid, wat heerlijk voor je.

Ik was vroeger ook superkritisch, maar sinds die chip er bij mij in zit doe ik gewoon klakkeloos wat de overheid wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven