Gezondheid alle pijlers

Keel klikt tijdens eten slikken

24-09-2021 13:23 436 berichten
Gisteravond besloot ik een lekkere kop Cup A Soup Champignon te drinken. Poeder in kop, water erbij, 5 minuten laten staan, en drinken maar!

Helaas leek er een gedroogde champignon nog niet goed geweekt te zijn en deze ging langzaam naar binnen. Kon het helaas niet meer naar boven slikken, nu zit het vast, en inmiddels heb ik jeuk in mijn keel.

Hoort dit niet zelf te verteren? Ook al is het gedroogd? In een kop warm water hoort het wel zacht te worden. Waarom in mijn keel dan niet?

UPDATE: Inmiddels heb ik ook een klik geluid/gevoel als ik eet en iets slik. Heb ik soms iets kapot gemaakt toen ik gisteren enthousiast probeerde het vastzittende gedroogde groente weg te slikken?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje TO leeft nog steeds zie ik, niet doodgebloed of gestikt?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Weer gebeld, een derde andere incapabele assistente die zeurt dat ik om 08:00 had moeten bellen. TRUT.

Over de klik in mijn keel lijkt ze niets te weten, lijkt er een beetje op alsof het simpele telefonistes zonder medische kennis zijn.

Zuur klinkend zegt het empathieloze 🤬 'Zou u morgen wel om 08:00 kunnen bellen, dan kunnen we schuiven met afspraken'

Ik die trut uitleggen dat ik al 4 kilo afgevallen ben, maar daar wou ze niets van horen.

Dus morgen op mijn vrije dag mag ik 08:00 mijn bed uit om te bellen (als ik nog leef), en dan weet ik nog niet eens zeker of ze me kunnen inplannen.

Opvallend detail: Incapabel vroeg niet naar mijn achternaam, geboortedatum etc en heeft dus niet eens genoteerd dat ik heb gebeld. Zo kleeft er geen bloed aan haar handen, als ik vanavond mijn keel kapot klik. SLIM.
Kennelijk is de situatie voor jou niet ernstig genoeg om er op tijd voor je bed uit te komen?
Rosalind* schreef:
29-09-2021 10:13
Kennelijk is de situatie voor jou niet ernstig genoeg om er op tijd voor je bed uit te komen?
Die klik is nog erger als ik niet goed slaap
Rosalind* schreef:
29-09-2021 10:13
Kennelijk is de situatie voor jou niet ernstig genoeg om er op tijd voor je bed uit te komen?
Maandag bijv had ik 7 uurtjes geslapen en dacht ik dat die klik weg was. Kwam het 's avonds weer....
Geloof je het zelf nog allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Goh, dat je überhaupt nog kan slapen nu het einde van je leven met zulke rasse schreden nadert...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Je hebt Lepra, je keel valt er binnenkort uit.

Allemaal de schuld van een stukje stokbrood. Ze zouden die krengen moeten verbieden, net als Cup-a-Soup, levensgevaarlijk!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook trollen zonder te schelden. Fijn, zoveel respect voor de zorg.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me toch weer een halfuurtje door een regenachtige dag heengeslagen.
Bedankt hiervoor TO.

Maar on topic, ik vind het echt bewonderingswaardig hoe TO zich door deze verschrikkelijk tijd worstelt, daarbij nog verschrikkelijk dwarsgezeten door een totaal incapabele huisartspraktijk wiens handelen bijna crimineel genoemd mag worden.

Als iedereen in Nederland hier een voorbeeld aan zou nemen ( geen gebruik maken van medische voorzieningen) dan werden de zorguitgaven in één klap gereduceerd tot een niveau dat zelfs door het meest achtergebleven derde wereld land zonder ook maar één limousine minder te kopen voor de leider, zonder meer opgebracht kan worden.
Dan kunnen wij ons weer richten op de belangrijke zaken in het leven, zo als hoe kom ik de rest van deze regenachtige dag door?
Alle reacties Link kopieren
TO heeft een perma wegens trollen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik had graag gehoord hoe dit afloopt 😂
Alle reacties Link kopieren
Ah, hou het nou even in de stijl van het topic, TO is niet meer onder ons, een vreselijk gevolg van de cup-a-soup champignon ;-)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
29-09-2021 10:46
TO heeft een perma wegens trollen.
Wat een verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
f1823 wijzigde dit bericht op 29-09-2021 13:55
Reden: Dubbel geplaatst
93.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou, als troll was ze ook knettergek. Vreemdste topic in tijden.
Life is short. Eat dessert first.
Kliko schreef:
29-09-2021 10:46
TO heeft een perma wegens trollen.
Ik zat er net aan te denken om dit topic te staffen omdat het wel genoeg was en er een echte naam werd gebruikt die misschien niet eens haar eigen naam is maar dat TO misschien wel een ander een hak wilde zetten. Dus prima dat ze een perma heeft. Al heb ik me wel met jullie vermaakt :proud:
Alle reacties Link kopieren
Forum maagd hier…wat is een perma? Is dat een block? En dan in dit geval een permanente?
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
29-09-2021 11:44
Forum maagd hier…wat is een perma? Is dat een block? En dan in dit geval een permanente?
Dan kan je idd niet meer op Viva. Permanente ban.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
29-09-2021 11:45
Dan kan je idd niet meer op Viva. Permanente ban.
Thnx. Is er trouwens ook een like mogelijkheid bij berichten? Dat ik ipv thnx te zeggen ook even op een duimpje ofzo kan drukken? Het voelt zo stom op een aparte post te maken om even dank je wel te zeggen, terwijl ik het ook wel fijn vind reageerders even te laten weten dat ik hun berichten las en moeite waardeer, ook als ik wellicht met de inhoud niet direct iets kan.
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
29-09-2021 11:51
Thnx. Is er trouwens ook een like mogelijkheid bij berichten? Dat ik ipv thnx te zeggen ook even op een duimpje ofzo kan drukken? Het voelt zo stom op een aparte post te maken om even dank je wel te zeggen, terwijl ik het ook wel fijn vind reageerders even te laten weten dat ik hun berichten las en moeite waardeer, ook als ik wellicht met de inhoud niet direct iets kan.
Nee, geen like mogelijkheid hier. Is helemaal niet stom hoor, een aparte post maken.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik stel een afscheidsceremonie voor waarin we op gepaste afscheid nemen van TO.
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
29-09-2021 11:57
Ik stel een afscheidsceremonie voor waarin we op gepaste afscheid nemen van TO.
Volgens mij moeten we dan wat doen met strepsils, en andere hoestsnoepjes, en wellicht wat mondwater om mee te gorgelen.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
29-09-2021 11:57
Ik stel een afscheidsceremonie voor waarin we op gepaste afscheid nemen van TO.
Met popcorn, pizza en sushi.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven