Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
maandag 4 oktober 2021 om 11:37
Nou ben in Zuid Afrika aan boord gestapt en nu onderweg naar Zuid Korea. Heerlijk weer 4 week varen en dan zijn we er. En kan die rust wel gebruiken, laatste keer thuis heul druk geweest met tich mensen bezoeken, leuke dates gehad. En vriendin leren kennen, hele leuke vrouw, maar welke kant het echt op gaat, is onduidelijk.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 8 oktober 2021 om 09:54
Even een korte update hier: met twee mannen tegelijkertijd daten voelde toch helemaal verkeerd en veel te ingewikkeld. Dus ik heb een van de twee laten weten helaas geen klik te voelen, is ook echt waar. Ik vind de ander duidelijk veel leuker, word blij als er ineens weer een berichtje van hem op mijn telefoon verschijnt. Het voelt veel te fout nog iemand ‘achter de hand’ te hebben voor als het toch niets wordt.
Ik ben er een beetje ongeduldig van, ik wil meer dan alleen appen ik ik gewoon weer afspreken en kijken wat er gebeurt! Het voelt als vol van die leuke energie die je krijgt als je een interessant nieuw iemand ontmoet en ik begin zelfs voorzichtig te denken dat ik best wel eens verliefd zou kunnen worden. Helaas door omstandigheden kunnen we elkaar over een week pas weer zien, dus tja hoera voor telefoons dan maar.
Hoe gaat het met jullie?
Ik ben er een beetje ongeduldig van, ik wil meer dan alleen appen ik ik gewoon weer afspreken en kijken wat er gebeurt! Het voelt als vol van die leuke energie die je krijgt als je een interessant nieuw iemand ontmoet en ik begin zelfs voorzichtig te denken dat ik best wel eens verliefd zou kunnen worden. Helaas door omstandigheden kunnen we elkaar over een week pas weer zien, dus tja hoera voor telefoons dan maar.
Hoe gaat het met jullie?
vrijdag 8 oktober 2021 om 10:07
Ohh klinkt goed wel Clumsy! Fijn dat je je nu op één date kunt focussen! Ben benieuwd naar het vervolg.
Ik heb mijn date vanavond…ik ben heel benieuwd en behoorlijk zenuwachtig, want ik vind hem eigenlijk al leuker dan ik zou willen terwijl ik hem nog niet eens gezien heb.
Voel me ontzettend kwetsbaar en ben bang dat het na vanavond allemaal als een zeepbel uit elkaar spat, want het waren echt een paar intense weken met heel veel contact. Maar goed, het zou ook de andere kant op kunnen gaan natuurlijk. Ik hoop dat stiekem wel… maar we gaan het zien.
Ik heb mijn date vanavond…ik ben heel benieuwd en behoorlijk zenuwachtig, want ik vind hem eigenlijk al leuker dan ik zou willen terwijl ik hem nog niet eens gezien heb.
Voel me ontzettend kwetsbaar en ben bang dat het na vanavond allemaal als een zeepbel uit elkaar spat, want het waren echt een paar intense weken met heel veel contact. Maar goed, het zou ook de andere kant op kunnen gaan natuurlijk. Ik hoop dat stiekem wel… maar we gaan het zien.
zaterdag 9 oktober 2021 om 18:33
op vakantie! Ik worstel een beetje met mezelf hoor. Zou het zo leuk vinden om weer verliefd te worden maar nu het lijkt alsof dat best eens zou kunnen gebeuren vind ik het ook mega spannend en wil er bijna van wegrennen. Weer kwetsbaar zijn, weer je open stellen, doodeng eigenlijk. En tegelijkertijd: leven met de handrem er op is ook maar niets.Sabbieehhhh schreef: ↑09-10-2021 17:41Kijk! Dat zijn de goede berichten.
@clumsy hoe was jouw date?
Nou ja. Moeilijk.
Zeg vertel eens wat meer over die magische date!
zaterdag 9 oktober 2021 om 19:05
Begrijpelijk, het is toch een heel kwetsbaar iets en dat maakt het eng.ClumsyNinja schreef: ↑09-10-2021 18:33op vakantie! Ik worstel een beetje met mezelf hoor. Zou het zo leuk vinden om weer verliefd te worden maar nu het lijkt alsof dat best eens zou kunnen gebeuren vind ik het ook mega spannend en wil er bijna van wegrennen. Weer kwetsbaar zijn, weer je open stellen, doodeng eigenlijk. En tegelijkertijd: leven met de handrem er op is ook maar niets.
Nou ja. Moeilijk.
Zeg vertel eens wat meer over die magische date!
Maar het is ook zo zonde om het mis te lopen
Ik snap je hierin heel goed.
zaterdag 9 oktober 2021 om 22:05
Ik kom weer even binnenvallen na lange tijd! Ik las af en toe even mee en zie toevallig jouw berichtje Clumsy over kwetsbaar opstellen.. Ik zit hier helaas weer middenin en weer totaal van een roze wolk afgestoten helaas. Altijd hoop ik hier een leuke update te posten, maar helaas..
Korte schets; eind juli begon ik met iemand te daten en dit was gelijk super leuk. Eerste date duurde zowat 24 uur en zagen elkaar daarna regelmatig en lange dates. Hij ging 3 weken op vakantie en startte daarna met nieuwe baan, dus ik wist dat we elkaar minder zouden zien. Alsnog bleef het contact prima, 2 weken geleden was hij nog het weekend bij mij en hadden we het over toekomstige tripjes samen. Op date 2 hadden we al over exclusiviteit en kans geven. Als we bij elkaar waren was het echt elke keer super fijn en roze wolk gevoel. Maar toen begon hij sinds vorige week ineens minder te appen en afstandelijk te doen.. Eergisteren gaf hij aan het wat druk te hebben en excuses voor z’n late reacties. Maar ook met de bom; ‘ik denk dat wij goed moeten nadenken of we nog door moeten daten. Vind het niet helemaal goed naar jou toe als ik er zo weinig tijd aan kan besteden’.
Grond zakte weg onder m’n voeten.. En ik ben sinds dat appje echt kapot van en gevoel alsof het een zware break up is. Ik was namelijk al wel behoorlijk gek op hem en was elke keer zo fijn met hem. Maar dan komen er verwachtingen.. kwetsbaar opstellen. En dan weer iemand (na zoveel teleurstellingen) die mij laat stikken en niet voor me gaat
Ik heb gereageerd op zijn app dat ik zijn bericht snap, maar van mijn kant nog positief is en drukte voor mij geen reden is om te stoppen. Heb het bewust wat kort gehouden, maar nog geen reactie. Zo rot.. Sorry voor deze iets minder positieve update, maar daten blijft gewoon zo kut soms. Zucht!
Korte schets; eind juli begon ik met iemand te daten en dit was gelijk super leuk. Eerste date duurde zowat 24 uur en zagen elkaar daarna regelmatig en lange dates. Hij ging 3 weken op vakantie en startte daarna met nieuwe baan, dus ik wist dat we elkaar minder zouden zien. Alsnog bleef het contact prima, 2 weken geleden was hij nog het weekend bij mij en hadden we het over toekomstige tripjes samen. Op date 2 hadden we al over exclusiviteit en kans geven. Als we bij elkaar waren was het echt elke keer super fijn en roze wolk gevoel. Maar toen begon hij sinds vorige week ineens minder te appen en afstandelijk te doen.. Eergisteren gaf hij aan het wat druk te hebben en excuses voor z’n late reacties. Maar ook met de bom; ‘ik denk dat wij goed moeten nadenken of we nog door moeten daten. Vind het niet helemaal goed naar jou toe als ik er zo weinig tijd aan kan besteden’.
Grond zakte weg onder m’n voeten.. En ik ben sinds dat appje echt kapot van en gevoel alsof het een zware break up is. Ik was namelijk al wel behoorlijk gek op hem en was elke keer zo fijn met hem. Maar dan komen er verwachtingen.. kwetsbaar opstellen. En dan weer iemand (na zoveel teleurstellingen) die mij laat stikken en niet voor me gaat
zaterdag 9 oktober 2021 om 22:14
Oh getsie wat stom. En rot voor je.Vivi3338 schreef: ↑09-10-2021 22:05Ik kom weer even binnenvallen na lange tijd! Ik las af en toe even mee en zie toevallig jouw berichtje Clumsy over kwetsbaar opstellen.. Ik zit hier helaas weer middenin en weer totaal van een roze wolk afgestoten helaas. Altijd hoop ik hier een leuke update te posten, maar helaas..
Grond zakte weg onder m’n voeten.. En ik ben sinds dat appje echt kapot van en gevoel alsof het een zware break up is. Ik was namelijk al wel behoorlijk gek op hem en was elke keer zo fijn met hem. Maar dan komen er verwachtingen.. kwetsbaar opstellen. En dan weer iemand (na zoveel teleurstellingen) die mij laat stikken en niet voor me gaatIk heb gereageerd op zijn app dat ik zijn bericht snap, maar van mijn kant nog positief is en drukte voor mij geen reden is om te stoppen. Heb het bewust wat kort gehouden, maar nog geen reactie. Zo rot.. Sorry voor deze iets minder positieve update, maar daten blijft gewoon zo kut soms. Zucht!
Ik heb net liefdesbang gelezen van Hannah Cuppens. En ik herkende toch wel wat van wat zij de ‘liefdesbange dans’ noemt. De dynamiek tussen twee mensen die verlatingsangst/bindingsangst hebben.
Mij gaf het wel een soort van troost.
zaterdag 9 oktober 2021 om 22:19
Balen Viv!Vivi3338 schreef: ↑09-10-2021 22:05Ik kom weer even binnenvallen na lange tijd! Ik las af en toe even mee en zie toevallig jouw berichtje Clumsy over kwetsbaar opstellen.. Ik zit hier helaas weer middenin en weer totaal van een roze wolk afgestoten helaas. Altijd hoop ik hier een leuke update te posten, maar helaas..
Grond zakte weg onder m’n voeten.. En ik ben sinds dat appje echt kapot van en gevoel alsof het een zware break up is. Ik was namelijk al wel behoorlijk gek op hem en was elke keer zo fijn met hem. Maar dan komen er verwachtingen.. kwetsbaar opstellen. En dan weer iemand (na zoveel teleurstellingen) die mij laat stikken en niet voor me gaatIk heb gereageerd op zijn app dat ik zijn bericht snap, maar van mijn kant nog positief is en drukte voor mij geen reden is om te stoppen. Heb het bewust wat kort gehouden, maar nog geen reactie. Zo rot.. Sorry voor deze iets minder positieve update, maar daten blijft gewoon zo kut soms. Zucht!
zaterdag 9 oktober 2021 om 23:31
Ohh wat rot Vivi!! Dat is inderdaad de kwetsbaarheid die ik een paar posts terug ook benoemde. En dat is zo moeilijk om dat steeds weer te moeten doen! Kan me goed voorstellen dat zoiets dan echt als een break-up voelt. Maar misschien nog even kijken wat hij nog terug zegt op jouw bericht?
Ja… ik zit dus wel echt even op de roze datingwolk nu. Drie weken non stop geappt en gebeld en gisteren zagen we elkaar dus eindelijk voor het eerst. En de connectie bleek dus gewoon echt vanaf het moment dat we elkaar zagen. We hebben lekker gekletst, gewandeld, muziek gedraaid, biertje gedronken bij mij thuis, geknuffeld en gezoend en het daarbij gelaten. Nu weer hele dag contact en morgen gaan we de 2e date plannen.
Voelt echt heel goed en natuurlijk allemaal, maar gezien zijn situatie doen we het uiteraard nog rustig aan en nemen we gewoon de tijd om elkaar in real life te leren kennen; kleine stapjes, en dan zien we wel waar dit eventueel toe gaat leiden.
De kans is er natuurlijk altijd dat ik gewoon een enorme rebound ben voor hem…maarja, ook uit rebounds kan soms iets moois ontstaan is mijn ervaring. Dus we zien het wel, voor nu voelt het voor ons beiden goed.
Ja… ik zit dus wel echt even op de roze datingwolk nu. Drie weken non stop geappt en gebeld en gisteren zagen we elkaar dus eindelijk voor het eerst. En de connectie bleek dus gewoon echt vanaf het moment dat we elkaar zagen. We hebben lekker gekletst, gewandeld, muziek gedraaid, biertje gedronken bij mij thuis, geknuffeld en gezoend en het daarbij gelaten. Nu weer hele dag contact en morgen gaan we de 2e date plannen.
Voelt echt heel goed en natuurlijk allemaal, maar gezien zijn situatie doen we het uiteraard nog rustig aan en nemen we gewoon de tijd om elkaar in real life te leren kennen; kleine stapjes, en dan zien we wel waar dit eventueel toe gaat leiden.
De kans is er natuurlijk altijd dat ik gewoon een enorme rebound ben voor hem…maarja, ook uit rebounds kan soms iets moois ontstaan is mijn ervaring. Dus we zien het wel, voor nu voelt het voor ons beiden goed.
zondag 10 oktober 2021 om 05:56
Maar waarom heb je gezegd dat je het wel snapt? Volgens mij gaat tijd hebben nooit echt om tijd hebben. Mitterand was de president van Frankrijk en vond tijd om met zijn minnares een heel tweede gezin te starten! Dus als je écht wil kan je altijd wel tijd voor iemand maken, het laten werken.
Als ik jou was zou ik misschien de kaarten op tafel gooien, maar dan moet je wel nog kwetsbaarder worden: ik vind jou erg leuk en ik denk dat we er qua tijd wel uitkomen en ik vind het niet erg dat we allebei druk zijn. Maar als je dit zegt omdat je om een andere reden aan ons twijfelt zeg dat dan, dan hoef ik ook geen valse hoop te hebben.
Maar goed, voor hetzelfde geld antwoordt hij nu nooit meer dat weet je niet. Ik had een keer een heel leuk app contact met iemand, ook via een datingsite. We waren allebei druk en veel weg dus steeds appen en uiteindelijk voor een bepaalde dag de eerste afspraak staan. Vlak ervoor app ik hem nog over de tijd, en daar heb ik gewoon nooit meer antwoord op gehad: die hele man is verdwenen! Ok. Dan niet. Maar dat niet antwoorden of die vage redenen die eigenlijk de echte reden niet zijn die vind ik zo stom.
Als ik jou was zou ik misschien de kaarten op tafel gooien, maar dan moet je wel nog kwetsbaarder worden: ik vind jou erg leuk en ik denk dat we er qua tijd wel uitkomen en ik vind het niet erg dat we allebei druk zijn. Maar als je dit zegt omdat je om een andere reden aan ons twijfelt zeg dat dan, dan hoef ik ook geen valse hoop te hebben.
Maar goed, voor hetzelfde geld antwoordt hij nu nooit meer dat weet je niet. Ik had een keer een heel leuk app contact met iemand, ook via een datingsite. We waren allebei druk en veel weg dus steeds appen en uiteindelijk voor een bepaalde dag de eerste afspraak staan. Vlak ervoor app ik hem nog over de tijd, en daar heb ik gewoon nooit meer antwoord op gehad: die hele man is verdwenen! Ok. Dan niet. Maar dat niet antwoorden of die vage redenen die eigenlijk de echte reden niet zijn die vind ik zo stom.
zondag 10 oktober 2021 om 08:55
Vandaag voor het eerst!
zondag 10 oktober 2021 om 14:16
Dank allemaal! Het voelt ook inderdaad als een excuus, dat maakt het ook ergens nog zuurder dan dat hij het gewoon gelijk had stopgezet afgelopen week. Wellicht doet hij het als een soort ‘soft landing’ zodat het niet te hard aankomt of hoopte stiekem dat ik het zou stopzetten. Spoken nu ook wel allerlei dingen door m’n hoofd, of hij wellicht niet iemand anders heeft ontmoet.. Maarja, daar heb ik uiteindelijk geen controle over.
Ik probeer het af te sluiten voor mezelf, maar blijft lastig als fijne herinneringen door m’n hoofd spoken. Elke keer probeer ik op signalen te letten, maar komt er toch weer een afwijzing
Ik heb nu een bericht in m’n notities staan waarin ik aangeef geen zin te hebben in twijfelachtig gedoe, hij mij laat bungelen op deze manier en hij moet zeggen wat hij wil. Of ik het ga sturen is nog andere vraag
Ik probeer het af te sluiten voor mezelf, maar blijft lastig als fijne herinneringen door m’n hoofd spoken. Elke keer probeer ik op signalen te letten, maar komt er toch weer een afwijzing
maandag 11 oktober 2021 om 08:57
Hier even een kleine onzekerheid delen. De dates waren heel leuk en er staat een volgende gepland, tussendoor ook app contact. Maar ik zie ook dat hij nog steeds actief is op de dating app waar ik hem heb ontmoet. Moet ie natuurlijk zelf weten, we kennen elkaar zo kort en hebben nog niet gehad over hoe serieus dit zou kunnen zijn of überhaupt wat we van elkaar verwachten of zouden willen.
Maar toch voelt t klote.
Tegelijkertijd, ik weet dit alleen maar omdat ik óók op die app inlogte, omdat ik zijn foto’s wilde laten zien aan een vriendin. Dus ja voor hetzelfde geld doet hij net zoiets
Maar toch voelt t klote.
Tegelijkertijd, ik weet dit alleen maar omdat ik óók op die app inlogte, omdat ik zijn foto’s wilde laten zien aan een vriendin. Dus ja voor hetzelfde geld doet hij net zoiets
maandag 11 oktober 2021 om 10:53
Hmm dat zou ik wel een afknapper vinden, met name omdat er al aantal dates zijn geweest. Heeft hij echt zijn profiel ge-update of zag je alleen dat locatie werd aangepast? Misschien ook wel goed dat je het hebt gezien, dan weet je dat je ieder geval nu extra op je hoede zijn en hij z’n opties nog openhoudt.
woensdag 13 oktober 2021 om 09:08
Kleine update vanuit mij: tweede date staat gepland. We nemen lekker de hele dag de tijd om in elkaars gezelschap te zijn en dan zien we wel weer hoe het daarna verder gaat.
Het voelt voor ons beide heel goed en fijn nu, super vertrouwd, alsof we elkaar al jaren kennen. Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen, maar ik geniet nu haha.
Het voelt voor ons beide heel goed en fijn nu, super vertrouwd, alsof we elkaar al jaren kennen. Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen, maar ik geniet nu haha.