Irritante Ziggo mediabox

13-10-2021 23:33 12 berichten
Heel leuk zo'n overstapdeal, maar als ik had geweten dat er een duidelijk hoorbaar zoemend apparaat in mijn woonkamer zou komen, had ik vriendelijk bedankt.

Weet iemand of Ziggo ook fatsoenlijke apparatuur kan leveren?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Die van mij hoor ik niet. En de versies hiervoor ook niet.
Zarah schreef:
13-10-2021 23:33
Ja hoor. Die van mij hoor ik niet. En de versies hiervoor ook niet.
Specs please :)
Alle reacties Link kopieren
Vivanomore schreef:
13-10-2021 23:35
Specs please :)
Heb je al contact met Ziggo opgenomen? En geprobeer de box stabiel neer te zetten? Desnoods op een viltje ofzo? Resoneert er iets? Of komt het echt uit de box zelf?
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
13-10-2021 23:41
Heb je al contact met Ziggo opgenomen? En geprobeer de box stabiel neer te zetten? Desnoods op een viltje ofzo? Resoneert er iets? Of komt het echt uit de box zelf?
Komt echt uit de box.

Google er eens op TO. Er zijn oplossingen.
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad een probleem bij de nieuwere mediaboxen. Wij hebben vorig jaar gelukkig mee mogen doen met een proef, ze hebben toen een aantal boxen aangepast en deze zouden wel stil zijn.

Was heel blij dat wij ‘erbij’ zaten en een ‘stille’ box mochten uitproberen.
Het irritante geluid was inderdaad weg bij de aangepaste box. Ik werd echt gek van dat gezoem en die hoge pieptoon in dat ding, kwam zelfs boven de tv uit.
Alle reacties Link kopieren
Er werd toen wel gemeld dat het heel, heel lang zou duren om alle bestaande boxen voor alle klanten aan te passen…
Alle reacties Link kopieren
Er gaat idd een serie rond met een productiefout. Wat helpt is meerdere keren contact met ziggo opnemen, want blijkbaar is dat de enige manier om aan te geven dat je het echt niet acceptabel vind.

Wij hebben een zakelijk account, en zelfs toen heb ik ze een week dagelijks aan de telefoon gehad voordat ze de box kwamen testen. Overigens hadden wij ook een verkeerd logo op de box zitten, en het was echt in het begin van de Next box, maar na jaren Ziggo weet ik niet beter dan dat je echt door moet zetten.
Want als het eenmaal werkt, werkt het echt top! (En nee, geen aandelen)
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n Ziggo kaart achterin de TV. Wat een drama. Iedere dag foutmeldingen bij commerciële zenders. Moet je naar de volgende zender flippen en weer terug. Of TV aan en uit, kaart erin en eruit. >:-(
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
14-10-2021 06:55
Er gaat idd een serie rond met een productiefout. Wat helpt is meerdere keren contact met ziggo opnemen, want blijkbaar is dat de enige manier om aan te geven dat je het echt niet acceptabel vind.

Wij hebben een zakelijk account, en zelfs toen heb ik ze een week dagelijks aan de telefoon gehad voordat ze de box kwamen testen. Overigens hadden wij ook een verkeerd logo op de box zitten, en het was echt in het begin van de Next box, maar na jaren Ziggo weet ik niet beter dan dat je echt door moet zetten.
Want als het eenmaal werkt, werkt het echt top! (En nee, geen aandelen)
Wij hadden hier juist ontzettend veel storing met ziggo. Blokjes in beeld, geen beeld, geluid liep niet gelijk, soms gewoon geen geluid voor een paar seconden. Ziggo eruit gegooid en oxxio genomen, dat is nu net kpn geworden. Nooit meer gedoe gehad. Hier dus geen ziggo meer! Verademing.
Geesina schreef:
14-10-2021 00:17
Komt echt uit de box.

Google er eens op TO. Er zijn oplossingen.
Het ding uit elkaar halen en de ventilator eruit halen gaat me iets te ver. Ik ga Ziggo toch maar stalken voor een andere box denk ik.
Ik heb een abonnement zonder kastje. Eerst had ik een ci+ module en nu een
internetonly (niet echt only want komt met wat digitale tv)abonnement . Wel een modem maar geen mediabox. Ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven