Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 12 (ZONDER SPOILERS)

14-10-2021 17:49 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

De nieuwe reeks van Een huis vol begint op maandag 20 december bij KRO-NCRV op NPO 1: https://kro-ncrv.nl/speciale-kerstediti ... n-huis-vol

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 15-10-2021 19:25
5.51% gewijzigd
Linkjes naar vorige delen:

Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
Deel 8 entertainment/een-huis-vol-deel-8-zonde ... ges/470757
Deel 9 entertainment/een-huis-vol-deel-9-zonde ... ges/472685
Deel 10 entertainment/een-huis-vol-deel-10-zond ... ges/478528
Deel 11 entertainment/een-huis-vol-deel-11-zond ... ges/481519
Eerstes! :cheer2:
Joehoe! Lekker bezig!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij :cheer2:
Ik kijk nooit naar de Televizierring, maar ik denk dat ik de tv vanavond wel even aanslinger.

Wat zien de Jelies-meisjes er prachtig uit :heart:
Yeah!! :cheer2:
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 14-10-2021 18:12
62.91% gewijzigd
Ik ben blij verrast om de Jelies. Ze passen allemaal zo mooi bij elkaar :heart:
De rest ook netjes maar minder een eenheid.

Wat een ontzettend lange dag moet dat voor al die kinderen zijn. Ik hoop maar dat die straks niet instorten.
Rosalind* schreef:
14-10-2021 18:12
Ik ben blij verrast om de Jelies. Ze passen allemaal zo mooi bij elkaar :heart:
De rest ook netjes maar minder een eenheid.

Wat een ontzettend lange dag moet dat voor al die kinderen zijn. Ik hoop maar dat die straks niet instorten.
Op Urk zullen ze de kinderen morgen wel thuishouden.

Ik vond de pas-jurk in taupe van Linda mooier dan deze die ze nu aan heeft.
Brokkel schreef:
14-10-2021 18:15
Ik vond de pas-jurk in taupe van Linda mooier dan deze die ze nu aan heeft.
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er ook weer :cheer2:


Wat zien de gezinnen er mooi uit!

De Jelies zijn inderdaad een mooie eenheid :heart:
Zou Sofie trouwens meekijken? Misschien kan ze er nog wat van oppikken. Dat witte bruidsmeisjesjurken geen galakleding is bijvoorbeeld.
Van de FB van de familie Baumgard;

Goedemiddag lieve mensen,
Van mijn kant uit wil ik toch iets kwijt. Een huis vol begon met familie Deijs en familie Baumgard. Als wij niet succesvol zouden zijn geweest dan zou het nu ook geen succes zijn.
We zijn allemaal verschillend, we hebben wel echt iets meer gezet.
Er was alleen ruimte voor 3 gezinnen waaraan nog snel de familie Adema is toegevoegd.
Ik ben totaal niet jaloers, maar vind wel dat wij fam Deijs en familie Baumgard de families van het eerste uur een plek hebben verdiend in de zaal. Dat de NPO en Sky High TV hun voorkeur uitspreekt zegt genoeg.
Zo zie je maar weer!!

Nee, ze zijn echt niet jaloers hoor :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
14-10-2021 18:23
Zou Sofie trouwens meekijken? Misschien kan ze er nog wat van oppikken. Dat witte bruidsmeisjesjurken geen galakleding is bijvoorbeeld.
Die is helemaal verzuurd dat zij niet zijn uitgenodigd ze rept er met geen woord over! Klasse Sofie

Trouwens wie gelooft er in dat ze opeens een oppas hebben? :facepalm:
Freedom47 schreef:
14-10-2021 18:27
Trouwens wie gelooft er in dat ze opeens een oppas hebben? :facepalm:
Ik niet.
Oh en ze gooien er ook nog maar gelijk een scheutje 'racisme' in;

Als het eerste seizoen 2010/2011 met Fam Deijs/Baumgard geen succes was dan zou er ook nooit een vervolg zijn. In het kader van diversiteit zou het ook mooi zijn om kleur te zien want het ging niet alleen om witte gezinnen.
Vol me zwaar genaaid
Het donkere haar van Thaila is inderdaad veel mooier dan het rode. Maar ik zou het opgestoken hebben.
Ik vind haar jurk wel heel mooi!
prada schreef:
14-10-2021 18:27
Van de FB van de familie Baumgard;

Goedemiddag lieve mensen,
Van mijn kant uit wil ik toch iets kwijt. Een huis vol begon met familie Deijs en familie Baumgard. Als wij niet succesvol zouden zijn geweest dan zou het nu ook geen succes zijn.
We zijn allemaal verschillend, we hebben wel echt iets meer gezet.
Er was alleen ruimte voor 3 gezinnen waaraan nog snel de familie Adema is toegevoegd.
Ik ben totaal niet jaloers, maar vind wel dat wij fam Deijs en familie Baumgard de families van het eerste uur een plek hebben verdiend in de zaal. Dat de NPO en Sky High TV hun voorkeur uitspreekt zegt genoeg.
Zo zie je maar weer!!

Nee, ze zijn echt niet jaloers hoor :rofl:
Jeetje, dan ben je zuur hoor. En zielig.
prada schreef:
14-10-2021 18:29
Oh en ze gooien er ook nog maar gelijk een scheutje 'racisme' in;

Als het eerste seizoen 2010/2011 met Fam Deijs/Baumgard geen succes was dan zou er ook nooit een vervolg zijn. In het kader van diversiteit zou het ook mooi zijn om kleur te zien want het ging niet alleen om witte gezinnen.
Vol me zwaar genaaid
Huh?
:facepalm:
De Adema's zijn er ook bij vanavond zie ik.
Zouden de BB schoon en heel aankomen?
watdachtjehiervan schreef:
14-10-2021 18:35
De Adema's zijn er ook bij vanavond zie ik.
Leuk. Ik denk dat ze er zelf voor gekozen hebben niet te veel in de publiciteit te komen. Ik kan me nog herinneren dat ze nog een keer meededen omdat ze begrepen dat iedereen nieuwsgierig was naar de meisjes maar ze waren ook niet veel in de uitzendingen. Die leven liever een beetje in de luwte heb ik het idee.
watdachtjehiervan schreef:
14-10-2021 18:37
Zouden de BB schoon en heel aankomen?
En zouden ze op tijd zijn? :devil: Wat zijn de kleren van de Jelies mooi op elkaar afgestemd :heart:
prada schreef:
14-10-2021 18:38
Leuk. Ik denk dat ze er zelf voor gekozen hebben niet te veel in de publiciteit te komen. Ik kan me nog herinneren dat ze nog een keer meededen omdat ze begrepen dat iedereen nieuwsgierig was naar de meisjes maar ze waren ook niet veel in de uitzendingen. Die leven liever een beetje in de luwte heb ik het idee.
Ze hebben tot nu toe er ook niks over op insta gezet. Misschien vinden ze ook dat de aandacht meer voor de Jelies, BB en Kraantjes is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven