Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
dinsdag 19 oktober 2021 om 12:46
Nou ja, het is mij maar 1x overkomen in de afgelopen 15 jaar, dat is ook wel magertjes
Ik heb in die periode ook af en aan gedate, dus kwam met genoeg mannen in aanraking. Maar die vonk springt van mijn kant zelden over. Ben ook wel een beetje een weirdo en niet zo'n mensenmens, dus dat verklaart wss een hoop.
dinsdag 19 oktober 2021 om 13:06
Ik wil graag meeschrijven
Afgelopen weekend een date gehad. Ik vond hem niet heel aantrekkelijk op de foto's maar de klik was er telefonisch en via de app wel en daar gaat het mij om.
Alleen dat Wauw gevoel kwam niet en de leuke gesprekken waren er in het echt ook niet echt. Aardig maar toch een aparte man. Hij wil graag nog een keer afspreken, ik twijfel of ik het nog een tweede kans zal geven.
Ik heb vrij veel aanspraak op datingapps maar ik vind de mannen helemaal niet meer zo leuk.
Of ze zijn alleen maar druk met hun leven. Prima, maar als je je aandacht niet kan verdelen waarom ga je dan op een dating app zitten en zeg je een relatie te willen?
Of ze willen gelijk afspreken. Hebben het over samenwonen enz enz.
Ik merk dat er ook veel onzekere mannen zijn. Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat ik gelijk onzekere vragen krijg als ik niet snel genoeg terug reageer.
Ligt dit nou aan mij of hebben meerdere hier last van?
Afgelopen weekend een date gehad. Ik vond hem niet heel aantrekkelijk op de foto's maar de klik was er telefonisch en via de app wel en daar gaat het mij om.
Alleen dat Wauw gevoel kwam niet en de leuke gesprekken waren er in het echt ook niet echt. Aardig maar toch een aparte man. Hij wil graag nog een keer afspreken, ik twijfel of ik het nog een tweede kans zal geven.
Ik heb vrij veel aanspraak op datingapps maar ik vind de mannen helemaal niet meer zo leuk.
Of ze zijn alleen maar druk met hun leven. Prima, maar als je je aandacht niet kan verdelen waarom ga je dan op een dating app zitten en zeg je een relatie te willen?
Ik merk dat er ook veel onzekere mannen zijn. Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat ik gelijk onzekere vragen krijg als ik niet snel genoeg terug reageer.
dinsdag 19 oktober 2021 om 15:06
Nee, vrouwen doen het ook ervaar ik en dan vraag ik mij ook oprecht af waarom ga je dan het gesprek aan of ga je überhaupt op een datingapp.Linnnie schreef: ↑19-10-2021 13:06Ik wil graag meeschrijven![]()
Iedereen is een beetje anders in het reageren of het afspreken merk ik, bij sommige schrikt het af om snel af te spreken en bij andere loopt het juist dood omdat je niet wilt afspreken. Dus wat is voor jou snel? En ook in het reageren?
dinsdag 19 oktober 2021 om 15:18
Nee, vrouwen doen het ook ervaar ik en dan vraag ik mij ook oprecht af waarom ga je dan het gesprek aan of ga je überhaupt op een datingapp.Linnnie schreef: ↑19-10-2021 13:06Ik wil graag meeschrijven![]()
Iedereen is een beetje anders in het reageren of het afspreken merk ik, bij sommige schrikt het af om snel af te spreken en bij andere loopt het juist dood omdat je niet wilt afspreken. Dus wat is voor jou snel? En ook in het reageren?
dinsdag 19 oktober 2021 om 17:18
Nou snel is dezelfde avond al. Of geen interesse tonen in mijn leven dus eigenlijk niks weten van me maar wel direct af willen spreken.Dolendedertiger schreef: ↑19-10-2021 15:18Nee, vrouwen doen het ook ervaar ik en dan vraag ik mij ook oprecht af waarom ga je dan het gesprek aan of ga je überhaupt op een datingapp.
Voor mij moet er echt wel een klik zijn via de app wil ik met je gaan daten.
Verder reageer ik elke dag wel maar ik heb ze erbij gehad die binnen 5 minuten al vroegen waarom ik niet reageerde terwijl ik als laatste had geantwoord.
Wat ik ook vreemd vind zijn de mannen die gelijk je telefoonnummer vragen want " het is zo'n gedoe om elke keer de ( dating ) app te openen "
Ondertussen kan ik hele verhalen schrijven over vreemde berichten en / of vreemd gedrag.
dinsdag 19 oktober 2021 om 18:03
Dat is inderdaad wel heel snel ja, dan snap ik wel dat je wat terughoudend wordt. Niet dat het zo gedoe is om de app te openen maar via whatsapp vind ik persoonlijk ook wat fijner op één of andere manier. Maar meteen om een telefoonnummer vragen zal ik niet snel doen. Dat komt altijd vanzelf wel,Linnnie schreef: ↑19-10-2021 17:18Nou snel is dezelfde avond al. Of geen interesse tonen in mijn leven dus eigenlijk niks weten van me maar wel direct af willen spreken.
Verder reageer ik elke dag wel maar ik heb ze erbij gehad die binnen 5 minuten al vroegen waarom ik niet reageerde terwijl ik als laatste had geantwoord.
Wat ik ook vreemd vind zijn de mannen die gelijk je telefoonnummer vragen want " het is zo'n gedoe om elke keer de ( dating ) app te openen "
Ondertussen kan ik hele verhalen schrijven over vreemde berichten en / of vreemd gedrag.
Ik heb zoiets is het iets van gezellig wil ik afspreken ipv 3 weken nog te chatten en het er dan toch niet van komt. Althans dat is mijn ervaring.
Zullen we dan samen een boek maken?
dinsdag 19 oktober 2021 om 19:36
Zucht ik heb nu twee dates gehad met een man, was echt heel leuk! Nu is hij een stuk minder enthousiast via de app, 2 dagen niet gereageerd want hij ''hij had mijn berichten niet gezien". Nja erg lauwtjes allemaal... Hij heeft wel een voorstel gedaan om in november te daten, nu kon hij niet want druk...
Nja 1 ding heb ik geleerd: ik ga hier maar even geen energie in stoppen denk ik, ik merk dat mijn enthousiasme ook een stuk minder is nu
.
Misschien denk ik wel te veel na hoor! Maar ik blijf het zo ingewikkeld vinden dat online daten, de ene keer draagt iemand je helemaal op handen en daarna lijkt het maar weer ineens heel anders te zijn.
Nja 1 ding heb ik geleerd: ik ga hier maar even geen energie in stoppen denk ik, ik merk dat mijn enthousiasme ook een stuk minder is nu
Misschien denk ik wel te veel na hoor! Maar ik blijf het zo ingewikkeld vinden dat online daten, de ene keer draagt iemand je helemaal op handen en daarna lijkt het maar weer ineens heel anders te zijn.
dinsdag 19 oktober 2021 om 19:41
Mndr schreef: ↑19-10-2021 19:36Zucht ik heb nu twee dates gehad met een man, was echt heel leuk! Nu is hij een stuk minder enthousiast via de app, 2 dagen niet gereageerd want hij ''hij had mijn berichten niet gezien". Nja erg lauwtjes allemaal... Hij heeft wel een voorstel gedaan om in november te daten, nu kon hij niet want druk...
Nja 1 ding heb ik geleerd: ik ga hier maar even geen energie in stoppen denk ik, ik merk dat mijn enthousiasme ook een stuk minder is nu.
Gewoon niet doen dan, zo simpel kan het zijn.
wij slapen nooit.
dinsdag 19 oktober 2021 om 21:48
Ja zelfs op de maandag wordt je op handen gedragen en de dinsdag ineens niet meer ze zullen vast wel een nachtmerrie hebben gehadMndr schreef: ↑19-10-2021 19:36Zucht ik heb nu twee dates gehad met een man, was echt heel leuk! Nu is hij een stuk minder enthousiast via de app, 2 dagen niet gereageerd want hij ''hij had mijn berichten niet gezien". Nja erg lauwtjes allemaal... Hij heeft wel een voorstel gedaan om in november te daten, nu kon hij niet want druk...
Nja 1 ding heb ik geleerd: ik ga hier maar even geen energie in stoppen denk ik, ik merk dat mijn enthousiasme ook een stuk minder is nu.
dinsdag 19 oktober 2021 om 22:39
Ja dat blijft wel lastig.. In begin veel enthousiasme en dan ineens neemt het af. De zogenoemde ‘slow fade’.
Bij mijn ex date was het ook ene moment hier op de bank en vertelde hij dat hij zichzelf hier wel zag wonen met mij en week later ineens twijfels en daarna klaar. Er wordt naar mijn idee ook zo snel opgegeven, vooral omdat een goede klik op alle fronten niet vanzelfsprekend is. Maar goed, je weet niet wat er in iemand z’n hoofd afspeelt en hoe lang zoiets al speelt. Het blijft gissen, maar heeft weinig zin helaas.
Bij mijn ex date was het ook ene moment hier op de bank en vertelde hij dat hij zichzelf hier wel zag wonen met mij en week later ineens twijfels en daarna klaar. Er wordt naar mijn idee ook zo snel opgegeven, vooral omdat een goede klik op alle fronten niet vanzelfsprekend is. Maar goed, je weet niet wat er in iemand z’n hoofd afspeelt en hoe lang zoiets al speelt. Het blijft gissen, maar heeft weinig zin helaas.
dinsdag 19 oktober 2021 om 23:16
Maar ik vind het zelf ook irritant om via tinder te blijven chatten. Vooral omdat de meldingen niet altijd even goed werken, plus het kost meer batterij. Via whats app kan ik ze ook gewoon blokkeren, dus ik vind het niet zo erg om snel 06 uit te wisselen.Linnnie schreef: ↑19-10-2021 17:18Nou snel is dezelfde avond al. Of geen interesse tonen in mijn leven dus eigenlijk niks weten van me maar wel direct af willen spreken.
woensdag 20 oktober 2021 om 00:31
woensdag 20 oktober 2021 om 12:12
Dat het meer Batterij kost maakt mij niks uit. Ik heb toch een oplader
Als ik een hele leuke klik heb dan geef ik mijn nummer uiteindelijk wel , maar echt niet direct.
Blokkeren via app is makkelijk ja. Totdat iemand met andere nummers gaat bellen of anoniem. Helaas al eens voorgekomen dus extra reden waarom ik mijn nummer niet snel geef.
Als ik een hele leuke klik heb dan geef ik mijn nummer uiteindelijk wel , maar echt niet direct.
Blokkeren via app is makkelijk ja. Totdat iemand met andere nummers gaat bellen of anoniem. Helaas al eens voorgekomen dus extra reden waarom ik mijn nummer niet snel geef.
woensdag 20 oktober 2021 om 14:11
Hmm, zo heb ik er nog niet tegen aangekeken. Al regelmatig gehad dat we over gingen op whatsapp en gingen dezelfde dag nog de berichtjes binnen 5 min heen en weer maar de volgende dag hoor je helemaal niks meer.
woensdag 20 oktober 2021 om 19:39
Maar niet praktisch als je je telefoon niet kunt opladen.Linnnie schreef: ↑20-10-2021 12:12Dat het meer Batterij kost maakt mij niks uit. Ik heb toch een oplader![]()
Hmm daarover heb ik eigenlijk niet eens nagedacht. Ik ga er ook vanuit dat iemand het niet doet eigenlijk. Al heb je wel een goed punt, er zit wel risico aan.
woensdag 20 oktober 2021 om 23:18
Ik ben verdrietig want ik denk dat mijn beginnende verliefdheid niets wordt. Had het er vandaag met een goede vriendin over en zij was nog wel positief, maar ik zie net iets te veel beren op de weg.
De dates zijn tot nu toe geweldig en ik zou echt head over heels voor hem kunnen vallen, zou er best graag helemaal voor willen gaan. Maar ik voelde bij hem een voorbehoud en toen we het daar over gehad hebben bleek dat inderdaad te kloppen.
Hij gaf aan wel gevoelens te hebben, maar niet op zoek te zijn geweest naar iets serieus. Er spelen ook omstandigheden mee waarvan nog onzeker is hoe die uit gaan pakken. Alles samengevat voel ik me voor hem geen ‘Hell yes’.
En dat wil ik wel zijn, dus ik neig naar alles nu afkappen om mezelf liefdesverdriet te besparen.
Aan de andere kant wil ik gewoon al het moois en leuks meepakken wat we mee kunnen maken en wel zien waar het toe leidt.
Ben ik te veeleisend dat ik een ‘ja zonder voorbehoud’ voor iemand wil zijn? God wat is dit toch lastig.
De dates zijn tot nu toe geweldig en ik zou echt head over heels voor hem kunnen vallen, zou er best graag helemaal voor willen gaan. Maar ik voelde bij hem een voorbehoud en toen we het daar over gehad hebben bleek dat inderdaad te kloppen.
Hij gaf aan wel gevoelens te hebben, maar niet op zoek te zijn geweest naar iets serieus. Er spelen ook omstandigheden mee waarvan nog onzeker is hoe die uit gaan pakken. Alles samengevat voel ik me voor hem geen ‘Hell yes’.
En dat wil ik wel zijn, dus ik neig naar alles nu afkappen om mezelf liefdesverdriet te besparen.
Aan de andere kant wil ik gewoon al het moois en leuks meepakken wat we mee kunnen maken en wel zien waar het toe leidt.
Ben ik te veeleisend dat ik een ‘ja zonder voorbehoud’ voor iemand wil zijn? God wat is dit toch lastig.
woensdag 20 oktober 2021 om 23:28
Lastig Clumsy, het verschilt natuurlijk ook per persoon wanneer ze een "ja zonder voorbehoud" in iemand zien. Maar het feit dat hij al zo duidelijk aangeeft niet op zoek te zijn naar iets serieus zou voor mij dan de no go zijn. Grote kans dat hij dan juist naar de nee's gaat zoeken.ClumsyNinja schreef: ↑20-10-2021 23:18Ik ben verdrietig want ik denk dat mijn beginnende verliefdheid niets wordt. Had het er vandaag met een goede vriendin over en zij was nog wel positief, maar ik zie net iets te veel beren op de weg.
Qua omstandigheden kun alleen jij oordelen of die in de weg zouden staan natuurlijk, maar alles samen genomen denk ik als ik dit zo lees niet dat dit hem is helaas.
Blijft rot
woensdag 20 oktober 2021 om 23:38
Hmm lastig, laat het even bezinken voor jezelf en kijk dan wat jij wil hiermee.ClumsyNinja schreef: ↑20-10-2021 23:34Hij zei dat hij niet op zoek was - maar nu wel heel blij was dat we elkaar hadden leren kennen en het nu niet weet.
Maar goed. Dat kan ook zijn om het wat minder rottig voor mij over te brengen.
Ik denk het ook. En het is driewerf kut.
Indien jij het de moeite waard vind, go for it, en zo niet, dan helaas afkappen.
donderdag 21 oktober 2021 om 00:13
Pas inderdaad goed op jezelf en je hart Clumsy! Het is uiteraard lastig om het op afstand in te schatten, maar ik denk dat het je veel verdriet zal besparen als je hier voortijdig mee gaat stoppen. Dat had ik in veel gevallen ook veel eerder moeten doen. Ik las keer ergens ‘als een man zegt ergens niet klaar voor te zijn, geloof hem dan’. Je kan uiteindelijk niets forceren, lijkt me ook lastig om dan nog onbezonnen verder te daten met hem. Vooral als jullie wellicht ook al intiem zijn geweest? Moet geen gevalletje wel de lusten niet de lasten worden voor hem.
Maar goed, alleen jij kan dit en de connectie tussen jullie het beste inschatten. Maar ik denk dat je in dit geval naar je verstand moet luisteren! Rot is het wel
Maar goed, alleen jij kan dit en de connectie tussen jullie het beste inschatten. Maar ik denk dat je in dit geval naar je verstand moet luisteren! Rot is het wel
donderdag 21 oktober 2021 om 06:42
Ik lees hier ook altijd nog steeds mee , maar omdat ik niet date en dus nooit wat te melden heb schrijf ik niet.ClumsyNinja schreef: ↑20-10-2021 23:34Hij zei dat hij niet op zoek was - maar nu wel heel blij was dat we elkaar hadden leren kennen en het nu niet weet.
Maar goed. Dat kan ook zijn om het wat minder rottig voor mij over te brengen.
Ik denk het ook. En het is driewerf kut.
Maar ik vind het niet perse negatief klinken en zou een volgende keer gewoon eens doorvragen.
Ik heb enkele weken geleden een leuke man ontmoet en we hebben nu al meerdere keren afgesproken en ik vind hem zowaar echt enorm leuk.
Hij vroeg mij ook hoe ik erin sta en toen heb ik ook gezegd wat jouw date heeft gezegd.
Maar ik vind hem echt leuk genoeg om het zeker een kans te geven.
Dus ik zou hem een volgende keer gewoon vragen wat hij concreet wil met jullie contacten, is het puur for the time being of wil hij het een kans geven om te onderzoeken of het iets serieus kan worden op termijn. Volgens mij kan hij daar best al wel een eerlijk antwoord op geven en jouw duidelijkheid geven. Als hij nu alsnog zegt dat hij echt niet open staat voor een relatie dan zou ik mezelf dat besparen want daar krijg jij alleen maar verdriet van op den duur.
donderdag 21 oktober 2021 om 08:11
Ik heb hem dat gevraagd, was een heel fijn gesprek. Zijn antwoord was dat hij er over na moet denken, ook door de dingen die nog meer meespelen en die ik hier even niet opschrijf. Ik begrijp die omstandigheden prima en ik begrijp ook dat hij er over na moet denken daardoor.
Maar ik heb het vreemde voorgevoel dat ik gewoon niets meer van hem ga horen nu. Kan zijn dat dat mijn onzekerheid is, kan ook een gut feeling zijn.
Maar ik heb het vreemde voorgevoel dat ik gewoon niets meer van hem ga horen nu. Kan zijn dat dat mijn onzekerheid is, kan ook een gut feeling zijn.