Meisjes laarzen maat 39 smalvallend

22-10-2021 21:16 14 berichten
Ik zoek winterlaarzen voor mijn dochter, op grote voet levend maar wel echt nog een kindervoeding, zeer smal, dus dameslaars passen haar niet.

De spoelen kinderkaarten in mt 39 is zeer dun.
De lokale.schoenenwinkel heeft niets....
Het liefst hebben we een laars met een nepbont voering.
Iemand toevallig iets tegen gekomen online?
Shoesme heeft tot maat 41 dacht ik, dat is wel echt een kindermerk, misschien hebben die wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag toevallig bij Scapino geweest en ik heb best een hoge wreef en ik kwam er niet in. Bij Van Haren altijd wel. De schoenen vond ik ook heel smal. Normaal draag ik maat 39, nu maat 40. Misschien kun je daar eens heen om te passen. Hier hadden ze heel veel keus en het was ook niet duur.
bananabread wijzigde dit bericht op 22-10-2021 21:29
8.76% gewijzigd
https://www.shoesme.nl/meisjesschoenen
Alle reacties Link kopieren
Ik raad je de laarsjes van Clic aan! Weet alleen niet of er gevoerde in het assortiment zitten
Kijk eens op de website van Schutrups schoenen in Exloo. Die verkopen kinderschoenen in breedte maten. Ze zijn wel aan de prijs, maar de kwaliteit en service is goed.
Alle reacties Link kopieren
Bij kleertjes.com verkopen ze veel kinderschoenen in grotere maten
Shoesme valt helaas altijd te breed hier
Miranda_86 schreef:
22-10-2021 21:31
Kijk eens op de website van Schutrups schoenen in Exloo. Die verkopen kinderschoenen in breedte maten. Ze zijn wel aan de prijs, maar de kwaliteit en service is goed.
Grappig, ik ken ze als wandelschoenen winkel, nooit aan gedacht dat ze ook.kinderschoenen verkopen
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht altijd kinderschoenen bij Omoda, die gaan tot en met maat 40. Die pasten mijn dochter prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je Giga aanraden. Valt mooi smal en ze hebben een aantal gevoerde modellen. Past hier goed bij extreem smalle voeten (soms wel met een extra inlegzooltje) waarbij schoenen kopen normaal een drama is.
L0latheshowgirl schreef:
22-10-2021 22:17
Ik kan je Giga aanraden. Valt mooi smal en ze hebben een aantal gevoerde modellen. Past hier goed bij extreem smalle voeten (soms wel met een extra inlegzooltje) waarbij schoenen kopen normaal een drama is.
Giga kennen we, ik kan helaas nergens maat 39 gevoerde laarzen vinden
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
22-10-2021 23:08
Giga kennen we, ik kan helaas nergens maat 39 gevoerde laarzen vinden
De enkellaarzen zijn meestal gevoerd en verkrijgbaar in 39:

https://m.topshoe.nl/nl/1426102/giga-sh ... n=deeplink

In de oudere collecties hebben ze ze ook zonder dierenprintjes en gewoon effen leer. De hogere modellen heb ik helaas nog niet met voering gezien.
Alle reacties Link kopieren
Mis pepas is een merk met dameslaarzen wat erg smal valt. Ik zag dat ze ook een stoere veterboot hebben (lijkt alleen niet gevoerd). Verkopen ze i.i.g. bij Zalando.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven