Viva’s hondenveldje the sequel

24-05-2021 15:47 3374 berichten
Alle reacties Link kopieren
En welkom terug allemaal. Op verzoek van de mod een nieuw topic voor ons virtuele hondenveldje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
iones schreef:
27-10-2021 21:24
Ja, maar toen had ik nog geen stal. Ik woonde namelijk in het afschuwelijke Eindhoven. En ik had mijn paarden in pensionstalling. En die mensen hadden dus Tommie en ik kwam daar elke dag en ik zag Tommie ook. Toen ik mijn paarden daar heen verhuisde, was Tommie nog puppie, en na het rijden gingen we altijd een koffie drinken en dan kwam Tommie bij mij op schoot want dan ging ik met hem spelen. En dat vond hij mooi en zo werd hij mijn vriendje. En als ik ging wandelen, dan mocht hij ook vaak mee. En toen kwam Bobbes erbij, en zij en Tommie gingen daar rondrennen en spelen. Ze waren maatjes, totdat ze natuurlijk met mij mee verhuisde. Het waren allemaal kleine hondjes, alleen Bobbes niet. Die werd middelgroot, maatje friese stabij, want ze was namelijk voor de helft friese stabij.
Soms zie ik een Bobbespuppie voorbij komen, een die precies op haar lijkt. Die zou ik zo willen, maar ja. Dan is het natuurlijk nog geen Bobbes.

Toen ik vanuit Eindhoven naar Twente kwam, kreeg ik een eigen stal. Polleke overleed er na een jaar op bijna 15 jarige leeftijd. Ik moest haar in laten slapen vanwege epilepsie. En toen kwam Sokkie erbij, en later ook Peppie, een jack russel die van jongs af aan eenzaam haar tijd in een donkere vochtige schuur doorbracht. En die wetenschap vrat aan mij. Peppie heeft daardoor schade opgelopen aan de gewrichten (geen ontwikkeling, geen licht, vocht...) en aan het hart. Maar ik heb haar tóch nog 14 jaar kunnen laten worden, met behulp van medicatie, dat wel. Maar ze was gelukkig. Wilde heel graag mee wandelen, ook al moest ze dan de laatste jaren wel mee in het rugzakje.
Twee jaar geleden moest ik haar ook laten euthanaseren. En toen kwam Pippa.
Wat een liefde voor honden Iones. En altijd dus meer dan 1. 3 zelfs.

Als je zo verkikkerd bent op Bobbesachtigen voor wat betreft de looks dan zul jij blij worden bij het zien van Blijerd.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto?
Ik heb heeeeeeeeel veel foto’s. Blijerd heeft een heuse modellencarrière, zonder dat hij dat weet. Maar geen mogelijkheid ze te showen. Heb dat ooit eens geprobeerd hier, maar dan moet ik een profiel hebben ergens waarnaar ik verwijs. Dat heb ik niet, behalve een zakelijk profiel op LinkedIn. Daar ga ik geen hondenfoto’s op plaatsen. Ivm privacy zou ik overigens ook niet zomaar een FB-account gebruiken. Maar heb dat dus ook niet.

Het is een knapperd én hij heeft ook de door jou zo geliefde flappers. Een heerlijke brede neus, grote bruine ogen en lekker ultra zacht zwart-wit haar. Vooral zwart en de witte platen zijn met de tijd gespikkeld zwart-wit.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 21:39
Ik heb heeeeeeeeel veel foto’s. Blijerd heeft een heuse modellencarrière, zonder dat hij dat weet. Maar geen mogelijkheid ze te showen. Heb dat ooit eens geprobeerd hier, maar dan moet ik een profiel hebben ergens waarnaar ik verwijs. Dat heb ik niet, behalve een zakelijk profiel op LinkedIn. Daar ga ik geen hondenfoto’s op plaatsen. Ivm privacy zou ik overigens ook niet zomaar een FB-account gebruiken. Maar heb dat dus ook niet.

Het is een knapperd én hij heeft ook de door jou zo geliefde flappers. Een heerlijke brede neus, grote bruine ogen en lekker ultra zacht zwart-wit haar. Vooral zwart en de witte platen zijn met de tijd gespikkeld zwart-wit.
Ik gebruik deze altijd, hoef je geen account aan te maken: https://nl.imgbb.com/
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 21:39
Ik heb heeeeeeeeel veel foto’s. Blijerd heeft een heuse modellencarrière, zonder dat hij dat weet. Maar geen mogelijkheid ze te showen. Heb dat ooit eens geprobeerd hier, maar dan moet ik een profiel hebben ergens waarnaar ik verwijs. Dat heb ik niet, behalve een zakelijk profiel op LinkedIn. Daar ga ik geen hondenfoto’s op plaatsen. Ivm privacy zou ik overigens ook niet zomaar een FB-account gebruiken. Maar heb dat dus ook niet.

Het is een knapperd én hij heeft ook de door jou zo geliefde flappers. Een heerlijke brede neus, grote bruine ogen en lekker ultra zacht zwart-wit haar. Vooral zwart en de witte platen zijn met de tijd gespikkeld zwart-wit.
Kijk, dat bedoel ik nou he. Ik heb ook allemaal foto's, maar niet de mogelijkheid om ze hier neer te zetten!

Blijerd klinkt als een mooie hond ja.
lemoos2 schreef:
27-10-2021 21:47
Ik gebruik deze altijd, hoef je geen account aan te maken: https://nl.imgbb.com/
Is net zoiets als Myalbum, lang geleden. Ik heb me aangemeld. Eens kijken of ik er iets mee kan.
Dat ga ik eens onderzoeken hoe dat werkt Lemoos. Zou erg leuk zijn als ik zo een foto kan delen zonder meteen in mijn blootje te staan vwb privacy.
Poefffffff.

;-))
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 28-10-2021 05:40
95.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Test, mijn ‘oh f*VK my life’ moment van vandaag:

https://ibb.co/5Kfdnqf

Met BBcode

Afbeelding

Ik hoef ‘m alleen te uploaden en te kiezen wanneer ik wil dat de foto verwijdert wordt (binnen een aantal uur/dagen/weken/maanden)
lemoos2 wijzigde dit bericht op 27-10-2021 21:58
22.92% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 21:56
Poef
Wat een scheetje! Dat randje aarde om de neus, ha ha ha
lemoos2 wijzigde dit bericht op 28-10-2021 13:10
8.16% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Blijerd lijkt ook wel friese stabij in zich te hebben. En die duiken ook met de neus in het zand, op zoek naar mollen. Wat een lieve hond!
Wat leuk dat jullie de foto kunnen zien.

En verder is er dus niets zichtbaar?

Geweldig dan zo.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-10-2021 22:00
77.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah thanks Lemoos2!

Hieronder Boef met m'n cavia's.

https://ibb.co/2jJzxQj
Alle reacties Link kopieren
Lexeflex schreef:
27-10-2021 22:00
Ah thanks Lemoos2!

Hieronder Boef met m'n cavia's.

https://ibb.co/2jJzxQj
Boef is tolerant! Pippa zou graag in zo'n beestje bijten. Gelukkig laat ze mijn kippen wel met rust.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 21:59
Wat leuk dat jullie de foto kunnen zien.

En verder is er dus niets zichtbaar?

Geweldig dan zo.
Je kunt ook zelf invoeren wanneer de link ‘dood’ gaat (hoe lang de foto zichtbaar blijft, dat vind ik het fijne aan die site)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie honden.

Wij hadden vroeger een bastaard stabij.
Zat veel stabij in en wat waterhond, dus bijna stabij maar dan met wat krulhaar.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Lexeflex schreef:
27-10-2021 22:00
Ah thanks Lemoos2!

Hieronder Boef met m'n cavia's.

https://ibb.co/2jJzxQj
Boef lijkt te loeren naar het snoeprondje :-D “Als die rooie ‘m niet ziet is ‘ie voor mij’
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik zoek hoe dat in te stellen. Heb dat nu niet ingevoerd, kan dat dan nog? Dus dat de foto op gegeven moment niet meer zichtbaar is.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-10-2021 22:07
28.16% gewijzigd
Oh, hahaha…Boef is nauwelijks groter dan de cavia’s.
Leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
,.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 28-10-2021 13:10
99.06% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Hahaha, Jongedame uebercool.
Poefffffffff.

;-))
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-10-2021 22:23
95.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 22:04
Ik zoek hoe dat in te stellen. Heb dat nu niet ingevoerd, kan dat dan nog? Dus dat de foto op gegeven moment niet meer zichtbaar is.
Als je een foto hebt ingeladen krijg je dit te zien:
Afbeelding

Dan klik je erop en krijg je een selectie te zien:
Afbeelding

Dan kun je kiezen voor een link of insluitcode (bbcode werkt voor dit forum):

Afbeelding
temporary upload
lemoos2 wijzigde dit bericht op 27-10-2021 22:14
8.23% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ah onze posts hebben elkaar gekruist, Ttroeteltje! Wat een knapperd!

Iones, hij wil héél graag hun poepjes opeten en als het te lang duurt (cavia's poepen veel!) drukt ie met z'n pootje op hun rug, alsof het Pez-dispensers zijn.

Lemoos2, dat klopt wel deels! De roze variant (hooi met o.a. cranberry) krijgt Boef er soms ook eentje van, vindt ie heerlijk. Deze groene is te min.
Jongedame zit echt een tikje arrogant te kijken alsof ze de koningin is. :biggrin:
Oh, ik heb geen account aangemaakt. Ik kreeg dat niet te zien. Wellicht als ik een account aanmaak wel. Ga ik daar morgen naar kijken. Is wel leuk zo. Kunnen we foto’s delen.
Super tip.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 22:16
Oh, ik heb geen account aangemaakt. Ik kreeg dat niet te zien. Wellicht als ik een account aanmaak wel. Ga ik daar morgen naar kijken. Is wel leuk zo. Kunnen we foto’s delen.
Super tip.
Nee ik heb ook geen account. Misschien anders vanwege device? Ik zit op een iPad
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven