Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Het hele gezin had geen zin in avondeten dus staat er nu een boekenplank op tafel met toastjes,chips,kaas,worst en diverse dippers ! :yes:

Wijntje erbij :-D
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Borrelplank..wat een stomme autocorrectie :-o
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel leuk gevonden die boekenplank :biggrin:. Is er nog een favoriet op de borrelplank?
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
31-10-2021 17:23
Borrelplank..wat een stomme autocorrectie :-o

Haha!
Ik dacht meteen dat je van een oude boekenplank een tapasplank had gemaakt.
Dat is best wel in tegenwoordig 😄
Alle reacties Link kopieren
Ik trakteer .
Afbeelding

Fijn Viva dat je n nieuwe geopend hebt .
En ja we zijn nog even de deur uitgeweest maar niks bijzonders .gisteren waren bij de Aldi en waren we mandarijnen vergeten .nu dus gehaald rondje gereden maar n beetje doelloos .zijn maar weer snel op huis aan gegaan .
Ik vond de boekenplank ook wel n goeie. Ik kan ook niks meer versturen ook in Whatsap wat ik niet grondig gecontroleerd heb .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker Chrisjoh.. :yum:

Haha idd misschien een nieuwe optie voor het geval de borrelplank het begeeft.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Net laksa op met prei en bloemkool. Ik had alleen iets te veel kashmiri chili poeder erin gedaan, dus heet.
Nu schaaltje yoghurt met walnoten en passievrucht.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gekookte aardappels .spinazie en n schnitzel gegeten nu n sinaasappel.
Maar jeetjemekreetje wat is dat kreng zuur .brrrrrrr.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gevonden :yes:
Dank voor al jullie lieve woorden!
Ben de hele dag bij mijn moeder geweest,ze mocht vanochtend naar huis.Wat een drama,heb zo met haar te doen.
Van top tot teen bont en blauw en enorme pijn.Vrijdag moet ze weer op controle en dan miss toch nog een operatie.

Vanmiddag bij mijn ouders geluncht,mijn vader heeft een uitsmijter voor mij gemaakt,dat voelde weer even als vroeger :heart:
Daar een groentesoep gemaakt en een pan nasi.
Thuis had vriend een cake gebakken en aten we broodje shoarma.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n boekenplank 😂
Alle reacties Link kopieren
@ Pindakaasje: dat dacht ik ook haha.

@ Chris, hmm lekker, dankjewel, ik neem er één! Smaakt heerlijk bij mijn verse munt thee die ik nu drink. Fijn toch even eruit geweest, hopelijk wel droog gehouden. Haha ik had je gezicht wel willen zien bij die zure sinaasappel :biggrin:

@ Mick87, ik heb nog nooit van laksa gehoord, zal het zo eens googlen. Jammer dat het te heet was. Maar wel een verfrissend toetje na.

@ Coetje, yes ook weer van de partij! Ach wat naar van je moeder, niet leuk om iemand zo te zien. Liefs dat je hebt gekookt voor hen. En fijn dat we thuis gekookt en gebakken was voor jou.

Heeft iemand van jullie het Noorderlicht gezien? Ik las toevallig net een stukje daarover. Gisteren schijnt het goed gezien te zijn geweest, vooral aan de kust. En vanavond zou je het ook nog kunnen zien, wel iets minder.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah coetje daar is ze nog wel even zoet mee. Krijgt ze thuis hulp ?
Waarschijnlijk wel nodig ook met wassen en aankleden .
Je vader kan wel koken ?anders maaltijden van tafeltje dek je.
Denk dat jij er ook wel druk mee gaat worden .sterkte met alles.
Hoe was het gebeurt gewoon n domme val in huis of buiten ,?

Fijne avond .😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee Viva niet gezien.hier in de buurt volgens mij al helemaal niet.
Het waait nu hard en het regent flink .dus lekker binnen met n mooi boek .als de pannen maar blijven liggen .😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook niet gezien Viva.Wil ooit nog eens het noorderlicht in Lapland gaan bekijken.Lijkt me prachtig en dan ook een tocht met van die husky's.

Chris,ze viel van de trap..
Mijn vader kan alles in het huishouden behalve de was,die doe ik dus en ik zal af en toe wat poetsen,mijn vader is toch wat minder secuur daarin 😀
Thuiszorg nog niet ingeschakeld,ik heb haar vandaag gewassen en schone pyama aangedaan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Coetje fijn dat je moeder weer thuis is, gaan ze verder nog wat doen aan haar schouder of dat niet? Kan ze de pijn hebben. Ik neem aan dat ze pijnstillers heeft medgekregen? Lief dat jij je ouders wilt helpen met de dagelijkse dingetjes en fijn dat je vader ook mee kan helpen in het huishouden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ja ze heeft paracetamol 4x1000 per dag.Morfine werd ze onwel van dus ze moet het hiermee doen.
Vrijdag moet ze terug en dan volgt misschien alsnog een operatie.
Ik heb van Thee veel tips gekregen,zo lief!! En zo blij voor haar dat het nu eindelijk beter gaat.

Ik ben vrij en ga haar zo helpen met wassen en aankleden.
Ontbijt was koffie en nu 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.ja thee is nu echt positief hè.ze zegt appt dat ze al dingen doet ongemerkt die ze al die tijd niet heeft kunnen doen .ben echt blij voor haar .
Maar dat was ook n erg lange weg.pfffff.
Hoop dat je moeder sneller herstelt coetje.

Ontbijt n Duits broodje met katenspek .andere helft smeerkaas.en koffie die n beetje mislukt was lauwwarm .maar dat kwam achteraf gezien doordat mijn man de koffie inschonk en ik n kwartier later aan tafel kwam miscommunicatie.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik heb het ook niet gezien hoor, maar vond het wel bijzonder om te lezen.

Chris, zijn de pannen blijven liggen? En was het een leuk boek?

Coetje, ik zou dat inderdaad ook graag in lapland willen zien. Wat lief dat je er zo voor je ouders bent :heart: ! En wat fijn dat je van Thee zoveel tips hebt gekregen.

Liz, heeft ons ook gevonden :-D. Vandaag weer aan het werk?

Ontbijt was een boterham met kaas en een kop thee. Nu een cappuccino en dan even het huis door. Ietsmetwasenzo :roll: . Man is vanmorgen gebeld door de psycholoog en heeft een afspraak deze week. De oudste twee zijn naar school en de jongste is bij schoonouders. Die brengen haar vanmiddag rond lunchtijd terug en lunchen mee. Ik begin morgen weer met werken....

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
01-11-2021 09:50
Mogge.ja thee is nu echt positief hè.ze zegt appt dat ze al dingen doet ongemerkt die ze al die tijd niet heeft kunnen doen .ben echt blij voor haar . Maar dat was ook n erg lange weg.pfffff.

Wauw wat super fijn!! Ik ben ook heel blij voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Nou idd zeg, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met thee! :-)
Viva fijn dat man zo snel bij de psycholoog terecht kan. Succes alvast op je werk morgen! Ik moest vandaag idd weer beginnen, en zoon is ook weer naar school.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Viva dat man zo snel al terecht kan.Ik hoop dat hij daar een goed luisterend oor vindt en hij zichzelf weer kan vinden.
Heb je zin om weer te beginnen morgen? Zal best even wennen zijn,toch weer een ander ritme.Maar komt vast helemaal goed!

Ja die lieve Thee,ze leeft echt mee met mijn moeder.En inderdaad,ze is weer positief en dat is heel fijn om te lezen!

Drukke ochtend gehad,veel gebeld.Vrijdag is er geen plaats in het ziekenhuis dus moet mijn moeder maandag pas weer terug,nu zeiden ze dat het wel een gecompliceerde breuk is dus zal mij benieuwen hoe dit gaat verlopen.Wel bij de huisarts betere pijnstilling kunnen regelen,toen ik net wegging lag ze eindelijk te slapen.
Nu ben ik thuis,schoondochter heeft hier de badkamer en wc gepoetst,zo lief!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker lief van schoondochter coetje :-)
Fijn dat je moeder betere pijnstillers heeft gekregen, ik moest er niet aan denken om alleen Paracetamol te nemen met zoveel pijn eerlijk gezegd :-|
Alle reacties Link kopieren
Sapi Goreng Bawang Paprika eten wij vanavond,met rijst en zoetzure komkommer.Kwam het recept tegen en lijkt mij erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Gossie coetje je moet er maar flink achteraan zitten wat zal ze veel pijn hebben .zo sneu voor haar ,ook voor jullie trouwens .
Hoop dat deze pijnstillers beter helpen .
Ja de zieken huizen lopen weer vol . Dus weer wachttijden .de mondkapjes worden denk ik ook meer verplicht hier. Due we gaan weer de verkeerde kant op.
Wat n lieve schoondochter heb jij.👍

Viva hoop dat je man ook iets heeft aan de psycholoog.en dat er snel iets gaat verbeteren voor hem ..dit drukt natuurlijk op het dagelijkse leven .

Wij eten straks babi ketjap .het spek daarvoor is gisteren al gemarineerd en in de oven geweest .heb ik al flink van gesnoept heerlijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven