Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Verzekeringskwestie, BT
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
06-11-2021 08:41
Verzekeringskwestie, BT
Jep
Las wel ergens dat je zo’n horloge koopt voor “maar” 50.000, maar omdat je hem moeilijk kan krijgen je hem meteen weer voor veel geld kan doorverkopen. Ik ben benieuwd hoe de verzekering hier dan mee om zal gaan. Meeste doen dat met aankoopbonnen en hij heeft hem ook maar net, kan ik me herinneren. Vraag me ook af of hij wel alles verzekerd, want dat is gewoon duur. Zeker als je ook verzekerd wat je draagt en kwijtraakt/gestolen wordt. Want het huis had hij ook niet goed verzekerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar zal hij vast van geleerd hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is het toch een vreselijk triest mannetje.
En ja, de kans dat hij het zelf in scène heeft gezet met zijn foute vriendjes is zeker aanwezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
En ze hebben elkaar weer ontvolgd, zeker een beetje te aardig met zijn ex geweest of zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
06-11-2021 11:24
Afbeelding
HAHAHAH
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
06-11-2021 09:02
Wat is het toch een vreselijk triest mannetje.
En ja, de kans dat hij het zelf in scène heeft gezet met zijn foute vriendjes is zeker aanwezig.
Precies mijn gedachte, na zijn 'haha hoe laat is het' filmpje. :sick:
Hij heeft echt alle contact met de realiteit verloren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jo1234, geweldig!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
06-11-2021 12:03
En ze hebben elkaar weer ontvolgd, zeker een beetje te aardig met zijn ex geweest of zo.
Zag inderdaad op Juicechannel voorbij komen dat Jamie niet blij was met het 'contact ' tussen hem en Monica. Wat een onzin, ze kwamen elkaar tegen op een feestje en zij heeft ook een relatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Fawry wordt gemeld dat Lil en Jaimie de foto van Halloween, waarbij zij op zijn schoot zit, allebei weer hebben verwijderd...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik de juicers goed volg: vandaag ontvolgden ze elkaar, verwijderden foto's, lil volgde jaimie even, nu weer niet dus de status is nu dat ze elkaar dus ontvolgen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jemig, het is bijna een dagtaak voor ze om hun statussen up to date te houden en hun foto's te beheren. Die mensen hebben echt teveel tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Danielle pistolen daantje van Aalderen heeft ook wat te zeggen :


Ex-manager Lil' Kleine geen medelijden na beroving: 'Geen Toni Montana, maar skinny polder rappertje:
De ex-manager van Lil' Kleine, Danielle van Aalderen, haalt flink uit naar de rapper. "Even kleine kanttekening, ik vind niet dat iemand beroofd mag worden, maar (...)"

https://panorama.nl/artikel/462547/ex-m ... k_pg1EOx5E

In een Instagram-story haalt ze dan ook flink naar hem uit.

"Even kleine kanttekening, ik vind niet dat iemand beroofd mag worden", aldus Van Aalderen. "MAAR wanneer je al jaren lang niet nadenkt en mensen al jaren de ogen uitsteekt met tof doen met spullen van tientallen duizenden euro's waar de meeste van zijn volgers geen nagel hebben om aan de reet te krabben en drie hoog achter wonen, dan komt er een moment dat iemand denkt FOCK YOU!"
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
07-11-2021 11:12
Danielle pistolen daantje van Aalderen heeft ook wat te zeggen


https://panorama.nl/artikel/462547/ex-m ... k_pg1EOx5E
Is zij de manager geweest van Lil? Maar ze heeft gelijk.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
07-11-2021 11:15
Is zij de manager geweest van Lil? Maar ze heeft gelijk.
Daar was ik ook helemaal verbaasd over, maar volgens mij had lange Frans hem toen onder zijn hoede, en zij deed toen ook zijn management dacht ik,
zeker ze zegt voor het eerst iets zinnig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
07-11-2021 11:12
Danielle pistolen daantje van Aalderen heeft ook wat te zeggen :




https://panorama.nl/artikel/462547/ex-m ... k_pg1EOx5E

"Even kleine kanttekening, ik vind niet dat iemand beroofd mag worden", aldus Van Aalderen. "MAAR wanneer je al jaren lang niet nadenkt en mensen al jaren de ogen uitsteekt met tof doen met spullen van tientallen duizenden euro's waar de meeste van zijn volgers geen nagel hebben om aan de reet te krabben en drie hoog achter wonen, dan komt er een moment dat iemand denkt FOCK YOU!"
Best apart he, dat juist artiesten met de armoedigste achterban, rappers dus, hun fans het hardst de ogen uitsteken met hun materiële rijkdom.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is de ex van Lange Frans.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij is sowieso heel gefrustreerd over Lil Kleine omdat hij hun de credits niet erg gunt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoooooo inderdaad zeg:

https://www.rtlboulevard.nl/laatste-vid ... lil-kleine
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
07-11-2021 12:09
Zij is sowieso heel gefrustreerd over Lil Kleine omdat hij hun de credits niet erg gunt.
Nou gunnen, als die afspraak er idd was is het natuurlijk geen kwestie van gunnen.
Ik geloof Danielle wel. Maar het zal wel niet op papier hebben gestaan, anders hadden ze hem en Top Notch wel voor de rechter gesleept. Benieuwd wat Lil erover gezegd heeft in het Patool.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
07-11-2021 11:12
Danielle pistolen daantje van Aalderen heeft ook wat te zeggen :


In een Instagram-story haalt ze dan ook flink naar hem uit.

"Even kleine kanttekening, ik vind niet dat iemand beroofd mag worden", aldus Van Aalderen. "MAAR wanneer je al jaren lang niet nadenkt en mensen al jaren de ogen uitsteekt met tof doen met spullen van tientallen duizenden euro's waar de meeste van zijn volgers geen nagel hebben om aan de reet te krabben en drie hoog achter wonen, dan komt er een moment dat iemand denkt FOCK YOU!"
Rare post van haar. Ze vindt dat niemand beroofd mag worden, maar vindt wel dat de beroving zijn eigen schuld is. Victim blaming heet dat toch?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Mintel88 schreef:
06-11-2021 19:48
Jemig, het is bijna een dagtaak voor ze om hun statussen up to date te houden en hun foto's te beheren. Die mensen hebben echt teveel tijd.
En ook voor alle volgers om dat bij te houden. Je zou bijna denken dat het allemaal doorgestoken kaart is....
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
impala schreef:
07-11-2021 12:18
Nou gunnen, als die afspraak er idd was is het natuurlijk geen kwestie van gunnen.
Ik geloof Danielle wel. Maar het zal wel niet op papier hebben gestaan, anders hadden ze hem en Top Notch wel voor de rechter gesleept. Benieuwd wat Lil erover gezegd heeft in het Patool.
Zag laatst de whatsapp gesprekken voorbij komen tussen hun en die gladjakker van een Moszkowicz, daaruit bleek dat ze gelijk hadden maar dat er juridisch een loophole gevonden was. In eerste instantie ging M volledig mee in het verhaal om vervolgens alles af te blazen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven