Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Nee Liz ik was niet bij Oostrik maar dichterbij.
Mooie dingen gezien maar ik vond alles erg duur. We zijn naar de Action gegaan op de terug weg en daar de snoertjes gekocht op batterij voorin n schaal op tafel en voor in n glazen vaas misschien haal ik er nog wat snoertjes bij .maar ik kan mij nog niet zo goed voorstellen hoe ik het gebruiken wil. Komt wel heeft de tijd nog .

Vind het het wel prachtig om daar te kijken bij zo,n tuincentrum met al die bewegende figuren ,het mooiste is de kleine kinderen die er voor staan te kijken. sommige vanuit de wandelwagen .die koppies zo leuk
Het wordt elk jaar groter ben meer maar ik wil niks meer bij kopen alleen weg doen .lichtjes vind ik leuk voor de sfeer ,maar niet alle toeters en bellen met geluid .kan merken dat ik veel gelopen heb en ik moet eerlijk zeggen dat ik in zo,n tuincentrum ook n beetje loop als n kip zonder kop.ik weet niet waar ik dingen zoeken moet enzym alles en ik zie niks .
Nou dat was het weer voor vandaag .heb het gezien en is ook goed zo .pffffffff

Jij de derde prik al Liz .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat vervelend dat je slecht geslapen hebt door die helikopter. Hoe was het bij je ouders en met je ouders? Ik ken dat niet een eitje bij de macaroni, wel op shoarma vlees. Ja, het komt hier ook wel goed hoor, maar inderdaad stapje voor stapje,

Liz, hopelijk heb je niet te veel last van die derde prik. Lekker dat je nog een bakje eten in de vriezer hebt, zodat je niet meer hoeft te koken vanavond.

Lieve, wat naar van de migraine weer. Ik doe mijn best om ook een beetje op mijzelf te letten. Maar de feestdagen komen er ook weer aan, a.s. weekend komt die goede man uit Spanje al weer #stuiterendekinderen :bonk: We gaan het zien.

Chris, zit je inmiddels al wat meer in het boek? Die tuincentrums zijn loeiduur, ik kom daar niet meer hoor. Er zijn genoeg alternatieven, maar het is natuurlijk wel leuk om rond te lopen en ideeën op te doen. Misschien vind je op pinterest wat leuks?

Hier was het een drukke dag op het werk (wat vind ik dat leuk om weer te kunnen zeggen :biggrin: ). De kinderen hebben hun lampion mee en we zijn nu nog even de liedjes aan het oefenen. Of zoals middelste zegt, lampjes liedjes.

Wij aten kipkerrie en hadden een bakje griekse yoghurt met honing en walnoten na.

Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
09-11-2021 23:34
Ja het is stil hier Viva. Komt wel vaker voor.

Klopt, is ook helemaal niet erg.
Maar meestal is er wel een van jullie ;-))
Alle reacties Link kopieren
Oh ja morgen Sint Maarten,vandaar de lampionnen natuurlijk. :idee:
Dat is hier in de omgeving niet,met Halloween wel veel kinderen aan de deur gehad,ook omdat oudste haar hele bso had uitgenodigd 😂
Ik was toen naar die Derek ...jammer want vind dat wel leuk die kinderen.

Wij aten tagliatella met een sausje van creme fraiche,brocolli,champignons,zon gedroogde tomaat,italiaanse kruiden,knof en een sjalotje en biefstukpuntjes.Was lekker.

Mijn moeder kan eigenlijk nog niks,slapen steeds max 4u per nacht.Zal tijd nodig hebben.

Ik ga douchen en naar bed,morgen weer een drukke dag.
Alle reacties Link kopieren
Halloween begint hier in duitsland ook een beetje te komen, ik heb van 3 patiënten gehoord dat er verklede kinderen aan de deur waren geweest en ze hadden geen idee waarom, dus dat heb ik ze maar even uitgelegd. :lol:
Sint maarten is hier wel bekend.
Coetje wat rot voor je moeder :-( moest ze nou overmorgen weer terug naar het zh of ben ik in de war?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,hopelijk geen bijwerkingen van je 3e prik.
Mijn moeder moest afgelopen maandag terug,geen operatie maar dit gaat wel minstens een half jaar duren.

Ik ga werken,dan even bloemen voor buuf halen want die is jarig.
Thuis koffie,straks 2 crackers met weet ik nog niet 😀
Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Coetje, ja Sint Maarten inderdaad. Ik heb er een bloedje hekel aan 🙈. Schooien langs de deuren voor snoep ......maar goed. Haha wat een leuke actie van de oudste, was er wel genoeg snoep 😉. Wat sneu voor je moeder dat ze nog niets kan en zo weinig slaapt. Je eten van gisteren klinkt lekker!

Liz, ja Halloween komt sowieso meer in Nederland. Ben wel benieuwd als dit helemaal doorgezet wordt of Sint Maarten dan ook gaat verdwijnen.

Ontbijt waren twee bolletjes kaas en kipfilet en een kop thee.

Nu zit ik aan een kop koffie en een cracker met kaas.

Vanavond dus Sint Maarten. De meisjes gaan samen met wat neven en nichten langs de deuren. Man loopt mee en ik blijf thuis voor de aanbellers en om pannenkoeken te bakken, die we daarna met elkaar gaan eten.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja Halloween .ik merk wel dat sportclubs met de jongste leden iets van n spooktocht organiseren maar aan de deur komt er niemand .
We gaan nog even n paar boodschappen doen voor in huis.en voor mijzelf wil ik even naar de drogist .
Liz de le parfum van Dior wordt het niet .heb zondag getest en nee .voorlopig blijf ik bij de Noir van Chanel .
Maar ik blijf ook nog testen .
Ontbijt was koffie en n boterham met kaas.en n croissantje met smeerkaas .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb jij de le parfum nog kunnen vinden ja chris? Mazzelaar! Want ik ben er pas achter dat de le parfum uit de Handel is :-( jammer want ik vond hem lekker, vooral de amber in de basis :heart:

Hier vanmorgen weer slecht nieuws gehad,mijn vader is weer naar het zh gebracht, dit keer met koorts en ademhalingsproblemen :-( de coronatest was negatief dus dat is iig een opluchting, maar daarmee weten we nog niet wat het wel is natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ach liz, wat een rot nieuws over je vader. In ieder geval fijn dat het geen contact is, maar wat dan wel inderdaad. Sterkte voor jullie en een dikke :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Liz met je vader :hug:

Ja in Bocholt hadden ze le parfum nog .maar het is toch niet mijn geur zo als ik hier al eerder zei.
Ik beslis ook nog niet direct wat het dan wel gaat worden .maar ik denk Chanel Noir of Coco Mademoiselle .maar die vind ik meer iets voor de zomer. Ruiken beide heel erg lekker bij mij. En van My Way heft nog niemand gezegd dat ik lekker ruik🥲.en met die andere vroegen ze soms als ik ergens in n winkel was wat ik toch voor n heerlijk geurtje op had . Moet ik mij daar toch maar bij houden .

En zo lang je ouders nog leven en wat ouder zijn krijg je er toch meer zorgen bij.ik spreek uit ervaring . En als een van de twee alleen komt te staan .is de zorg nog groter. Hoop dat het nog n tijdje goed gaat bij jullie ,
Mijj moeder begon als eerste te kwakkelen en oud te zijn .mijn vader kon en deed nog heel veel maar die is in het jaar dat mijn broer ziek was en overleden is zo vreselijk achteruit gegaan .en n klein jaar later ovérleden .
En weer drie jaar later mijn moeder .maar wel hebben ze beide n mooie leeftijd gehaald .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig voor je ouders dat je broer eerder is gegaan dan hunzelf Chris:-( dat zal zeker ook hebben meegespeeld in de achteruitgang van je vader lijkt me.
Ik weet natuurlijk zelf ook wel dat je zorgen krijgt om je ouders als ze ouder worden, dat zie ik ständig in mijn werk. Maar om de een of andere reden zijn mijn ouders in mijn hoofd jonger dan de mensen waar ik werk ofzo, ook al zijn ze even oud. Gek is dat.

Mijn vader heeft een bloedvergiftiging door een wondje van de catheter, zoals ik zelf ook al dacht. Maar hij reageert gelukkig goed op de AB en is helder, dus het lijkt er op dat ze er op tijd bij waren gelukkig. Hij heeft nog wel zuurstof nodig, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Liz wat schrikken!! Gelukkig zijn jullie er op tijd bij en lijkt de ab aan te slaan.
Ik herken wat je zegt,mijn ouders zijn in mijn gedachten ook jonger.
Ik duim dat je vader hier snel van opknapt :hug:

Ik werk thuis en ga zo bellen voor een test,heb sinds gisteravond keelpijn en een stomme hoest en gezien ik toch bij mijn ouders moet helpen en mijn moeder al zo kwetsbaar is lijkt mij dit het beste.

Viva,hebben de meisjes het leuk gehad gister? En lekker veel snoep opgehaald?😀 Wat leuk dat jullie daarna samen pannekoeken hebben gegeten.

Nu koffie
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je vader snel herstelt Liz.

En destijds niet eens beseft hoe jong mijn broer nog maar was 52 nog maar .nu ben ik zelf al ouder en vind ik het vreselijk jong .

Ik moet nog opstaan maar draai me nog even om..nog even innestelen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris :hug: dat is ook veel te jong!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je coetje .ik vond het destijds zo vreselijk ook voor mijn ouders .en natuurlijk zijn eigen gezin . een zoon woonde nog thuis .
Maar mijn schoonzusje blijft gewoon mijn schoonzusje dat houd ze zelf ook in stand hoor in tegenstelling tot de man van mijn zusje .maar niet iedereen is hetzelfde .
Ontbijt koffie croissantje en n kaiserbrotchen het was maar n half croissantje want ben niet zo dol op dat kruimelen van de croissant .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat rustig hier..
Ik kon vandaag na wel 30 keer proberen een afspraak maken 40 min verderop,daarvoor heb ik vriendelijk bedankt.Er zit hier een teststraat nog geen 10 min verder.Probeer het morgen nog wel een keer.

Wij eten nasi met een indisch gerecht.
Alle reacties Link kopieren
Ja raar is dat coetje .inderdaad morgen maar weer proberen .
Wij hebben heerlijk hutspot gegeten .de lekkerste stamppot .met rookworst met kaas .en n klein balletje .
Ben hier in huis bezig geweest .niet fanatiek .ook lekker rustig gezeten vanmiddag met n kommetje soep.en n beetje puzzelen had ook niet zo veel zin om iets te doen .
Kijken wat de dag van morgen weer brengt .
Fijne avond .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Opstaan het is zaterdag dames.🌹
Fijne dag voor iedereen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ik ben er al even uit 😀 maar had mijn telefoon boven laten liggen aan de lader.
De wasmachine en vaatwasser staan al aan,er staat een pan erwtensoep aan en ik loop zo naar de bakker.Dus ben al best druk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik was er al uit toen jij hier schreef Chris, om 8 uur al ;-)
Coetje hopelijk kun je vandaag een test in de buurt doen ipv dat je er 40 Minuten voor moet rijden, en is de test negatief. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je vader Liz?

Ik ben even naar de bakker gelopen,ik bel dan aan de achterdeur aan en heb daar mijn bestelling opgehaald.Dan stuurt hij vandaag of morgen een tikkie.
Dit vind ik zo fijn van ons dorp!

Ik kreeg net weer de optie voor die 40min verderop,probeer het vanmiddag nog eens zeggen ze dan 🤪
Zelftest was wel negatief trouwens maar heb wel nog keelpijn.Niet dramatisch hoor.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Hier ook 8 uur eruit vanmorgen...

Coetje jij hebt Idd al veel gedaan als ik zo lees. De verkoudheid is hardnekkig nu. Dochter heeft het ook. 40 minuten rijden om te testen, dat is nogal een stukje....

Liz tjonge zeg nu dit weer erbij, maar idd hopen dat ze erop tijd bij waren.

Chris ik heb dat ook met croissants. Had er donderdag 1 beha en hemdje zaten vol met kruimels :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
13-11-2021 09:03
Opstaan het is zaterdag dames.🌹
Fijne dag voor iedereen :bye:

Er heeft er één zin in de dag 🤗 😉👍
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag is voor mij nog steeds de mooiste dag van de week , .was geen dag om te poetsen maar n dag extra goed gekleed. voor extra lekkere hapjes savonds om zes uur n drankje . gewoon n gezellige dag .
Ontbijt koffie broodje american .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven