Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
maandag 1 november 2021 om 07:28
Wat lief van hem! Is het niet leuker om die knuffel gewoon zelf te houden? Hij gaf het jou cadeau. Je kan hem altijd nog aan je nichtje geven als het niks wordt. Ik zou het niet heel leuk vinden als ik iemand iets geef en diegene het daarna gelijk weggeeft.alongwiththesunshine schreef: ↑27-10-2021 15:51Sorry had hier nog niet eerder op gereageerd. Maar gaat wel ok. Sinds twee maanden weer contact met iemand, via Tinder... Voelde echt vermoeiend en als een faal om er weer terug op te gaan. (Je herkent het misschien wel.) Echt nul moeite gestoken in mijn profiel ook. Paar van die tags en twee foto's. Maar goed, gelukkig gelijk een hele leuke match, woont alleen totaal niet in de buurt, maar op afstand heb ik voor de rest niet geselecteerd omdat ik iemand zocht om leuk mee te praten (en afstand heeft me nooit geïnteresseerd).
Contact is voor de rest ook leuk, goede gesprekken, leuke klik en het is een knappe man, voel alleen geen vlinders dus weet dan niet zo goed wat ik moet doen. Wil het wel een kans geven. Hij heeft me trouwens vandaag voor mijn verjaardag deze week een XL bak(!) met bloemen en een knuffel opgestuurd. Echt heel lief. (Klinkt trouwens heel sad maar dit is pas de derde keer dat ik bloemen ontvang van een man :') Nu dacht ik er wel aan om die knuffel aan mijn nichtje te geven omdat zij de knuffel denk ik heel erg leuk gaat vinden, maar dan twijfel ik weer of dat ondankbaar overkomt richting mijn contact.
dinsdag 2 november 2021 om 00:26
Nee klopt, maar denk omdat het een knuffel was dat ik gelijk aan m'n nichtje moest denken. Ze leek er overigens niet heel blij mee te zijn :")
wij slapen nooit.
maandag 8 november 2021 om 04:55
Weinig, mijn leven zoals gewoonlijk staat op "hold up of standby" als ik aan boord ben. Mijn zus stuurde een foto van haar nieuwe nagellak, 2 vrouwen reageren op mijn berichten wat ik aan boord doe. De ene is de vrouw waar ik verliefd op ben (en dat weet ze), de andere gewoon een vriendin waar ik alles mee kan delen. Mijn ouders hebben eindelijk mijn koelkast uitgezet (maar hun ritje was voor wat anders, mijn koelkast laten draaien was goedkoper dan hun in de auto voor 100 km) en weer terug).
En verder mijn leven aan boord draait vrolijk door, soms ben ik boos op de wereld, soms denk allemaal fuck you, soms ben ik tralalalalalalalalalalalala. En alles daar tussen in.
Maar we hebben een zwembad, red horse beer, het is buiten 31 graden in de schaduw, ik ben super bruin, ik zie eruit als een filipijn, kleursgewijs en alles kabbelt gewoon lekker door.
En verder mijn leven aan boord draait vrolijk door, soms ben ik boos op de wereld, soms denk allemaal fuck you, soms ben ik tralalalalalalalalalalalala. En alles daar tussen in.
Maar we hebben een zwembad, red horse beer, het is buiten 31 graden in de schaduw, ik ben super bruin, ik zie eruit als een filipijn, kleursgewijs en alles kabbelt gewoon lekker door.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 14 november 2021 om 20:20
Wat een stilte hier in dit topic, ik kom net terug van een date wat enigszins een deceptie was, ik was met een man waar ik eerder mee had gedate, had wat issues waardoor we zijn gestopt. Nu toch weer afgesproken, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig. Ik had alles gepland, 2 uitjes en een speurtocht door de stad.
Helaas kwam ik erachter dat alle chemie die ik voorheen voelde ineens weg is, of dat maak ik me zelf nu wijs
. Ik had er zo'n zin in, maar het deed me allemaal helemaal niks toen we uiteindelijk bezig waren, ik denk dat ik voorlopig maar even stop met daten
Helaas kwam ik erachter dat alle chemie die ik voorheen voelde ineens weg is, of dat maak ik me zelf nu wijs
zondag 21 november 2021 om 20:45
Goed zo attra, echt de vrouw waar ik op verliefd was heeft mij nu beblockeerd op alles. Waarom, iets met grenzen en blah blah. En schijnbaar het ergste wat ik deed was het posten van een kerstboompje aan boord. Goed ook wel andere dingen in de tijd dat ik aan boord zit. Zo leer je elkaar wel kennen natuurlijk en blijkbaar ben ik een crazy idiot. Prima ik voel mij daar goed bij.
zondag 21 november 2021 om 21:59
zondag 21 november 2021 om 22:01
Het gaat nu wel weer hoor, we hadden elkaar al een paar maanden niet gezien, en hij begon over dat hij nog niet klaar was om te daten, en dat hij eigenlijk in de tussentijd een andere vrouw wilde ontmoeten maar dit toch niet had gedaan... Ik knapte wel af maar raakte er ook verdrietig van (liet ik hem niet merken). Daarna nog flauwtjes app contact en nu gelukkig weer stil. Snap alleen niet waarom hij 3 uur in de trein heeft gezeten om mij te zien en dan toch zo vaag te doen.Attraverso schreef: ↑15-11-2021 11:02Mndr, iets gelijkaardig meegemaakt. Terug beginnen daten met ex die terug contact had gezocht maar na een paar dates had ik er geen zin meer in.
Zit er eigenlijk niet zo mee.
zondag 21 november 2021 om 22:04
Ach Zeefietser, zomaar ineens?! Jouw updates vond ik altijd zo leuk en lief om te lezen! Bizar hoor, let maar op die komt straks weer met hangende pootjes terug... Man man man, als ik mijn eigen situaties bekijk en van andere op dit forum word ik er soms bijna moedeloos van. De romanticus in mij wordt steeds cynischerzeefietser1 schreef: ↑21-11-2021 20:45Goed zo attra, echt de vrouw waar ik op verliefd was heeft mij nu beblockeerd op alles. Waarom, iets met grenzen en blah blah. En schijnbaar het ergste wat ik deed was het posten van een kerstboompje aan boord. Goed ook wel andere dingen in de tijd dat ik aan boord zit. Zo leer je elkaar wel kennen natuurlijk en blijkbaar ben ik een crazy idiot. Prima ik voel mij daar goed bij.
zondag 21 november 2021 om 22:08
Ach dat is gewoon mijn leven delen wat ik aan boord heb. En dat is zo anders dan mensen die thuis werken. Kan afschrikkend zijn zal ik maar zeggen. Maar idd zij was niet de juiste persoon voor mij een linkse boomknuffelaar met rechtse Baudet ideeën.
Even een edit, want was wel wat grof wat ik zei natuurlijk hierboven. We waren vrolijk aan de babbel zo via fb en whatsapp. Praten over met elkaar gaan wandelen in de natuur. En zo opeens kwam er zo'n fvd ding over grondwet langs. Was ik het niet mee eens en toen was het poef weg.
dinsdag 23 november 2021 om 08:02
Hoi Singles 
Ik (m, 31) ben al een eeuwigheid single. Tegen mijn sociale omgeving hang ik niet per sé de ''onraakbare'' single uit en ik vertel gewoon hoe ik erover denk : dat ik het op zich prima heb in m'n eentje, maar dat ik het wel eens leuk zou vinden om iemand tegen te komen.
Wat alleen soms vervelend hieraan is, is dat mensen dan soms met iemand komen aanzetten waar je volgens hen mee op date moet. En als je dat dan niet wil of niet direct geinteresseerd bent, dan krijg je meteen een soort verwijt van : ''Ja maar je geeft zelf aan dat je graag een relatie zou willen, nu doe ik je een handreiking, en dan wijs je het af. Nou dan zoek je het zelf maar uit''. Of iets van die strekking. Alsof zeggen dat ''Je graag wel eens iemand zou willen tegenkomen'' direct betekent dat je verplicht bent om op date te gaan met iedereen die je wordt voorgeschoteld. Zo werkt het toch gewoon niet, of ben ik nou écht zo moeilijk? Ervaren jullie dit ook?
Ik (m, 31) ben al een eeuwigheid single. Tegen mijn sociale omgeving hang ik niet per sé de ''onraakbare'' single uit en ik vertel gewoon hoe ik erover denk : dat ik het op zich prima heb in m'n eentje, maar dat ik het wel eens leuk zou vinden om iemand tegen te komen.
Wat alleen soms vervelend hieraan is, is dat mensen dan soms met iemand komen aanzetten waar je volgens hen mee op date moet. En als je dat dan niet wil of niet direct geinteresseerd bent, dan krijg je meteen een soort verwijt van : ''Ja maar je geeft zelf aan dat je graag een relatie zou willen, nu doe ik je een handreiking, en dan wijs je het af. Nou dan zoek je het zelf maar uit''. Of iets van die strekking. Alsof zeggen dat ''Je graag wel eens iemand zou willen tegenkomen'' direct betekent dat je verplicht bent om op date te gaan met iedereen die je wordt voorgeschoteld. Zo werkt het toch gewoon niet, of ben ik nou écht zo moeilijk? Ervaren jullie dit ook?
dinsdag 23 november 2021 om 11:20
Hoi iedereen! 
Ik heb onderstaand bericht ook in het topic "deel je date ervaringen" gedeeld, maar wou hier toch ook even mijn ei kwijt
.
Gisteren had ik voor het eerst sinds hele lange tijd een date. Iemand die ik heb ontmoet via Tinder (ik had nochtans voor de zoveelste keer gezworen die gruwelijke app nooit meer te installeren) en die mij overkwam als een man die net zoals mij op zoek is naar een stabiele relatie.
Tijdens het chatten bleek dat zeker zo te zijn, hij stelde direct veel vragen over wat ik verlang van een relatie (wat zoek je precies in een man, heb je een kinderwens, ...) en hij verduidelijkte van zijn kant ook waar hij naar verlangt.
De date gisteren (een drankje in een gezellig cafeetje) was erg leuk. Een vlot gesprek met afwisselend serieuze onderwerpen en grappige anekdotes.
Het viel me op dat hij me heel snel aanraakte (aan mijn hand, eens voelen aan het stofje van mijn bloes, ...), op een gegeven moment vond ik dat hij mijn hand te lang aanraakte en trok ik die voorzichtig weg.
Van zodra we de rekening hadden betaald vroeg hij of ik eens wat dichterbij kon komen. Ik dacht dat hij iets in mijn oor wou fluisteren dus ik draaide mijn gezicht, waarop hij moest lachen en zei "nee, breng je gezicht wat dichter, je hoeft niet bang te zijn, ik ga je niet aanvallen of zo". Zo gezegd zo gedaan en toen probeerde hij me te kussen, waarop ik me wegtrok. Ik zei dat ik dit nog niet kon waarop hij erg verbaasd reageerde en vroeg of ik nog niet over mijn ex heen was. Ik zei hem, nee geef me gewoon wat tijd, ik wil dit traag aanpakken. Zijn reactie was niet bepaald begripvol, maar hij voelde zich natuurlijk ook wel gegeneerd want het was een erg ongemakkelijk moment.
We vertrokken waarop ik nog ben meegewandeld tot aan zijn wagen. Ik heb hem dan een knuffel gegeven bij wijze van afscheid, waarop hij (zachtjes) in mijn kont kneep
.
Ik weet nu helemaal niet wat ik ervan moet denken. Aan wat hij allemaal zegt komt hij bij me over als iemand die echt wel zoekt naar iets standvastig, en ik kon die aanrakingen en (gefaalde) kus best wel plaatsen, maar die kneep in mijn billen vind ik dan toch wat verontrustend.
Ik ben natuurlijk wel heel erg voorzichtig, maar wat denken jullie?
Ik sta zeker open voor een tweede date, maar ben wel een beetje bang dat hij opnieuw te snel zal willen gaan. Hij heeft me een appje gestuurd om te laten weten dat hij goed was thuisgekomen, waarop ik heb geantwoord dat ik het een heel gezellige avond vond. Er is nog geen reactie op teruggekomen.
Ik heb onderstaand bericht ook in het topic "deel je date ervaringen" gedeeld, maar wou hier toch ook even mijn ei kwijt
Gisteren had ik voor het eerst sinds hele lange tijd een date. Iemand die ik heb ontmoet via Tinder (ik had nochtans voor de zoveelste keer gezworen die gruwelijke app nooit meer te installeren) en die mij overkwam als een man die net zoals mij op zoek is naar een stabiele relatie.
Tijdens het chatten bleek dat zeker zo te zijn, hij stelde direct veel vragen over wat ik verlang van een relatie (wat zoek je precies in een man, heb je een kinderwens, ...) en hij verduidelijkte van zijn kant ook waar hij naar verlangt.
De date gisteren (een drankje in een gezellig cafeetje) was erg leuk. Een vlot gesprek met afwisselend serieuze onderwerpen en grappige anekdotes.
Het viel me op dat hij me heel snel aanraakte (aan mijn hand, eens voelen aan het stofje van mijn bloes, ...), op een gegeven moment vond ik dat hij mijn hand te lang aanraakte en trok ik die voorzichtig weg.
Van zodra we de rekening hadden betaald vroeg hij of ik eens wat dichterbij kon komen. Ik dacht dat hij iets in mijn oor wou fluisteren dus ik draaide mijn gezicht, waarop hij moest lachen en zei "nee, breng je gezicht wat dichter, je hoeft niet bang te zijn, ik ga je niet aanvallen of zo". Zo gezegd zo gedaan en toen probeerde hij me te kussen, waarop ik me wegtrok. Ik zei dat ik dit nog niet kon waarop hij erg verbaasd reageerde en vroeg of ik nog niet over mijn ex heen was. Ik zei hem, nee geef me gewoon wat tijd, ik wil dit traag aanpakken. Zijn reactie was niet bepaald begripvol, maar hij voelde zich natuurlijk ook wel gegeneerd want het was een erg ongemakkelijk moment.
We vertrokken waarop ik nog ben meegewandeld tot aan zijn wagen. Ik heb hem dan een knuffel gegeven bij wijze van afscheid, waarop hij (zachtjes) in mijn kont kneep
Ik weet nu helemaal niet wat ik ervan moet denken. Aan wat hij allemaal zegt komt hij bij me over als iemand die echt wel zoekt naar iets standvastig, en ik kon die aanrakingen en (gefaalde) kus best wel plaatsen, maar die kneep in mijn billen vind ik dan toch wat verontrustend.
Ik ben natuurlijk wel heel erg voorzichtig, maar wat denken jullie?
Ik sta zeker open voor een tweede date, maar ben wel een beetje bang dat hij opnieuw te snel zal willen gaan. Hij heeft me een appje gestuurd om te laten weten dat hij goed was thuisgekomen, waarop ik heb geantwoord dat ik het een heel gezellige avond vond. Er is nog geen reactie op teruggekomen.
dinsdag 23 november 2021 om 11:32
Als iemand nog een kneepje in mijn kont geeft nadat ik heb aangegeven dat een kus te snel is, daar gaan bij mij alle alarmbellen van rinkelen. Klinkt nu al als iemand die over je grenzen gaat.
En iedereen kan zeggen dat diegene heel graag een serieuze relatie wil. Zijn acties lijken dat een beetje tegen te spreken. In ieder geval gaat t niet in een tempo wat voor jullie beiden fijn is lees ik.
En iedereen kan zeggen dat diegene heel graag een serieuze relatie wil. Zijn acties lijken dat een beetje tegen te spreken. In ieder geval gaat t niet in een tempo wat voor jullie beiden fijn is lees ik.
dinsdag 23 november 2021 om 11:38
Hij komt overigens onbeholpen over, ik denk dat hij dusdanig snakt naar fysiek contact dat er in zijn hoofd geen ruimte is voor grenzen en een rustige opbouw. Wat natuurlijk totaal geen excuus is. Dit zal een persoon zijn die het altijd blijft proberen om fysiek te krijgen wat hij wil, hoe vaak je hem daarin ook afwijst.
wij slapen nooit.
dinsdag 23 november 2021 om 12:04
Ja ik heb ook een beetje dat idee maar het is dus zoals je in je eerder bericht hebt aangegeven niet ok. Ik hoop stiekem zelfs een beetje dat hij met niet meer contacteert omdat hij niet heeft gekregen waar hij op uit was.alongwiththesunshine schreef: ↑23-11-2021 11:38Hij komt overigens onbeholpen over, ik denk dat hij dusdanig snakt naar fysiek contact dat er in zijn hoofd geen ruimte is voor grenzen en een rustige opbouw. Wat natuurlijk totaal geen excuus is. Dit zal een persoon zijn die het altijd blijft proberen om fysiek te krijgen wat hij wil, hoe vaak je hem daarin ook afwijst.
dinsdag 23 november 2021 om 12:07
Je hebt gelijk, die kneep in mijn billen voelt alsof ik erg bedrogen ben door mijn eerste indruk. Zijn woorden en daden spreken elkaar inderdaad tegen.RedRoseThorn schreef: ↑23-11-2021 11:32Als iemand nog een kneepje in mijn kont geeft nadat ik heb aangegeven dat een kus te snel is, daar gaan bij mij alle alarmbellen van rinkelen. Klinkt nu al als iemand die over je grenzen gaat.
Ik verlies mijn geloof eerlijk gezegd wel beetje bij beetje
dinsdag 23 november 2021 om 13:04
PeppermintPatty schreef: ↑23-11-2021 12:07Je hebt gelijk, die kneep in mijn billen voelt alsof ik erg bedrogen ben door mijn eerste indruk. Zijn woorden en daden spreken elkaar inderdaad tegen.
Ik verlies mijn geloof eerlijk gezegd wel beetje bij beetjeik ben het daten zo moe na alle mislukte ervaringen...
Hallo red flags all over the place! Heel hard rennen. Klinkt ook meer alsof hij uit was op een one night stand. En hou de moed erin hoe moeilijk ook soms, ooit komt die mister perfect met fatsoen wel voorbij.
dinsdag 23 november 2021 om 13:19
Dank je wel, jullie zullen me wel begrijpen als ik zeg dat het verdomme soms erg lastig en vermoeiend is. Daten is bij mij eerder "herken de wolf in schaapsvacht" want er zijn er maar weinig met oprecht goeie bedoelingen.
dinsdag 23 november 2021 om 13:58
Je zegt nog wel open te staan voor een tweede date met hem.. Niet doen aub! Ik heb dit ook ooit meegemaakt, hij was erg van het aanraken tijdens de eerste date en proberen te zoenen etc. Ik gaf hem voordeel van twijfel en sprak nog keer af. Zodra hij de kans kreeg sprong hij zowat op me en dit voelde zeer ongemakkelijk/ver over grens heen. Gelukkig op tijd kunnen afkappen en weggegaan, maar ergste is nog dat die gasten niet eens nadenken.. Ik kreeg namelijk gewoon een appje na de tweede date dat hij het zo gezellig vond. Terwijl dat voor mij duidelijk niet was. Toen ik er een opmerking over maakte zei hij; maar daar is Tinder toch voor?
Het zijn vervelende dingen, met name als je zelf wel serieuze intenties hebt en bepaald beeld van iemand hebt. Maar het contact via een app zegt helaas vrij weinig, acties zeggen alles uiteindelijk. Hopelijk laat je je plezier in daten niet verpesten door deze man, het kan namelijk ook best leuk en spannend zijn allemaal (met de juiste persoon)!
Het zijn vervelende dingen, met name als je zelf wel serieuze intenties hebt en bepaald beeld van iemand hebt. Maar het contact via een app zegt helaas vrij weinig, acties zeggen alles uiteindelijk. Hopelijk laat je je plezier in daten niet verpesten door deze man, het kan namelijk ook best leuk en spannend zijn allemaal (met de juiste persoon)!
dinsdag 23 november 2021 om 14:09
Oei dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijnzeefietser1 schreef: ↑21-11-2021 22:08Ach dat is gewoon mijn leven delen wat ik aan boord heb. En dat is zo anders dan mensen die thuis werken. Kan afschrikkend zijn zal ik maar zeggen. Maar idd zij was niet de juiste persoon voor mij een linkse boomknuffelaar met rechtse Baudet ideeën.
Even een edit, want was wel wat grof wat ik zei natuurlijk hierboven. We waren vrolijk aan de babbel zo via fb en whatsapp. Praten over met elkaar gaan wandelen in de natuur. En zo opeens kwam er zo'n fvd ding over grondwet langs. Was ik het niet mee eens en toen was het poef weg.