Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rainydays: ik vind Britte ook leuk! Ik vond haar er ook zo knap uit zien bij de eilandraad met die volle bos haar.
Ze speelt het spel gewoon slim, dat is soms vals, ja dat zijn de meeste acties toch bij dit programma.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
23-11-2021 12:39
Volgens mij ben ik de enige maar ik vind Britte leuk :biggrin:
Nee hoor, ik ook! Ik zie veel liever Annemiek of Jasmine vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jasmin steeds leuker worden.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
23-11-2021 16:56
Ik vind Jasmin steeds leuker worden.
Ik ook. En ik vond Annemiek ook eventjes leuker worden maar toen ze zo begon te zeiken over dat Sandra teveel eten had opgemaakt (ben je zelf bij en je eet er van!) is dat weer wat weggezakt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met Annemiek ook een beetje. Ik vind haar op zich wel leuk (op die krakende, schrille stem na), maar dat zeuren over het eten is een beetje onnodig. Ik snap ook niet dat iedereen dat blijkbaar geheel aan Sandra over laat. Veel handiger om elke dag samen te bepalen hoeveel meel, rijst, etc. er die dag gebruikt gaat worden.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Sandra steeds overlegt over hoeveelheden hoor, die draait gewoon haar tokootje naar eigen inzicht.

Annemiek ging overigens al langer niet zo lekker met Sandra, en met name niet met Sylvana.

Ik geloof dat ik het alleen Jay Jay nog echt gun. En Do is ook een stuk beter te doen zonder dat meiden-dinnetjes-gezwam.
Alle reacties Link kopieren
Annemiek mag er van mij ook uit.
Jasmine vind ik leuker worden, zo lang ze niet elke keer zeurt over "wat haar is aangedaan"
JayJay vind ik leuk, Yuki vond ik leuk tot hij het plan bedacht om Jan weg te stemmen en Do vind ik ook wel oké
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
23-11-2021 19:13
Ik denk niet dat Sandra steeds overlegt over hoeveelheden hoor, die draait gewoon haar tokootje naar eigen inzicht.

Annemiek ging overigens al langer niet zo lekker met Sandra, en met name niet met Sylvana.

Ik geloof dat ik het alleen Jay Jay nog echt gun. En Do is ook een stuk beter te doen zonder dat meiden-dinnetjes-gezwam.
Ik denk dat het ook van beide kanten komt.
Ik vond Sandra nou ook niet blij en hartelijk overkomen toen zij Annemiek op die boot zag.
Volgens zijn beide dames elkaar liever kwijt dan rijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh, das wel heel lullig voor Robert.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
23-11-2021 19:13
Ik denk niet dat Sandra steeds overlegt over hoeveelheden hoor, die draait gewoon haar tokootje naar eigen inzicht.

Annemiek ging overigens al langer niet zo lekker met Sandra, en met name niet met Sylvana.

Ik geloof dat ik het alleen Jay Jay nog echt gun. En Do is ook een stuk beter te doen zonder dat meiden-dinnetjes-gezwam.

Het is ook niet per se alleen Sandra's taak om dat te overleggen, daar kan de rest natuurlijk ook gewoon initiatief in nemen / in meedenken. Dus in die zin is het een beetje lullig als ze allemaal Sandra de schuld geven van het te snel opmaken van de voorraad, ze zijn er zelf ook bij.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik snap even niet waarom Sterrin op Annemiek gaat stemmen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
25-11-2021 21:20
Ik snap even niet waarom Sterrin op Annemiek gaat stemmen.
Omdat zij kennelijk de rest gevraagd heeft op haar te stemmen, en ze wil niet op een van de anderen stemmen want dat voelt alsof ze ze verraadt.

Wat ga ik lachen als de rest ook op Annemiek stemt, ik hoop het echt. Vind die Annemiek een zeikwijf.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-11-2021 21:23
Omdat zij kennelijk de rest gevraagd heeft op haar te stemmen, en ze wil niet op een van de anderen stemmen want dat voelt alsof ze ze verraadt.

Wat ga ik lachen als de rest ook op Annemiek stemt, ik hoop het echt. Vind die Annemiek een zeikwijf.
Hahaha. :-D
Alle reacties Link kopieren
Oké vage gedachtegang. Zou inderdaad een leuke twist zijn als ze Annemiek eruit kegelen hahaha.
Here am I in my little bubble
Aan die hoofden te zien van Do en Jayjay zou dat wat FV zegt wel eens kunnen gaan gebeuren, ze vonden dat gezeur echt niet tof.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 21:26
Aan die hoofden te zien van Do en Jayjay zou dat wat FV zegt wel eens kunnen gaan gebeuren, ze vonden dat gezeur echt niet tof.
Ja, ze is achterbaks die Annemiek, geen aardige vrouw.
Am Yisrael Chai!
He jammer. Bijna....
Alle reacties Link kopieren
Sterrin zal wel weer dankbaar zijn :mrgreen:
eric07 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:31
9.47% gewijzigd
Ik vind Sterrin zo lief maar goed dat ze weggaat als ze klaar is. Jammer dat Annemiek niet mee gaat maar volgende keer vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Jammer!

Maar ja, toen ik dat gezemel over dankbaarheid en onze prachtige soort hoorde was ik ook wel weer blij dat we van dat gekweel af zijn, die Sterrin is ook maar een vaag gekkie eigenlijk. Dus see ya, wouldn't wanna be ya.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een slap gezever zeg! Wel mooi dat ze haar doel heeft gehaald en dankbaar is, maar wat minder zwevrig had wel gemogen.

En wat jammer dat Annemiek er niet ooit is, had ik echt niet erg gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Annemiek staat er qua bondjes steeds iets minder sterk voor, dus goede kans dat ze er inderdaad niet lang meer in zit. Wel jammer dat ze niet hebben laten zien dat Sterrin aan Do enzo had gevraagd om op haar te stemmen. Vond het een beetje vaag zo, maargoed.
Here am I in my little bubble
Ze is zo met een goede reden dus ik kan het wel hebben van haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeikwijf die Sterrin.

Nu al een paar keer dat we niet zien wat er onderling besproken wordt vóór de eilandraad. Blijkbaar heeft Sterrin dus aangeven haar weg te stemmen. Jammer dat we dat niet meekrijgen.
eric07 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:39
76.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 21:34
Ze is zo met een goede reden dus ik kan het wel hebben van haar.
Ja, dat is ook wel weer zo. Ze is ook wel weer lief, maar dat gekweel werkt echt op mijn zenuwen. Ben ik zo allergisch voor.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven