Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, wat zijn we er gruwelijk klaar mee! Deel 5

12-04-2021 13:27 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. Maar ook lief en leed gedeeld, want inmiddels voelt de lockdown ongeveer even oneindig als het heelal.

Kennen jullie die mop van die versoepelingen? Juist ja.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 5. Fuck Corona.

Hier vind je deel 4: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-iedere ... #p32587442

Dit was deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 17:44
De pietenpersconferentie is hier niet aan de orde. Maar voor de afleiding ga ik meekijken. Is dat op NPO?
Ja, 3.
Ze doen het echt net als 'in het echt' en de journalisten benaderen het net zo serieus. ( de deur van de pakjeskamer is dichtgeslagen op de stoomboot en de sleutel ligt binnen. De vorige persco zeiden ze dat ze extra pakjes gingen bestellen, maar hoe, wat, hoeveel en wanneer, dat was onduidelijk :) )
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:43
Sterkte, ik brand hier een kaars voor de veiligheid van de hulpverleners.

Het rotte voor mijzelf vind ik dat ik het gewoonweg niet meer kan begrijpen. Ruim 85% gevaccineerd, en dan toch zoveel (ernstig) zieken.
Hoe kan dat dan?
Het schijnt dus dat de vaccins hun werking verliezen na een maand of 5-6. En daarom zal iedereen elk half jaar een extra booster shot moeten halen om de antistoffen op peil te houden. Ik sta ook niet te springen (understatement) maar dat is dus wat er gezegd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:14
Ik heb net via hun contactformulier een compliment gegeven aan het politie team in mijn Stad. En ook aan mijn ziekenhuis.
En dat ga ik nu als tip op Facebook gooien.
Een tegenbeweging om die zwijgende meerderheid op te roepen te laten merken achter de hulpverlening te gaan staan.
Oooh, kun je daar geen topic over openen? Dan besmet je hopelijk nog meer mensen met je goeie idee!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:48
Ja, 3.
Ze doen het echt net als 'in het echt' en de journalisten benaderen het net zo serieus. ( de deur van de pakjeskamer is dichtgeslagen op de stoomboot en de sleutel ligt binnen. De vorige persco zeiden ze dat ze extra pakjes gingen bestellen, maar hoe, wat, hoeveel en wanneer, dat was onduidelijk :) )
O leuk. Ik ga kijken! Weer net zoals vroeger met een kind met rode koontjes.

*word weemoedig*
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:14
Ik heb net via hun contactformulier een compliment gegeven aan het politie team in mijn Stad. En ook aan mijn ziekenhuis.
En dat ga ik nu als tip op Facebook gooien.
Een tegenbeweging om die zwijgende meerderheid op te roepen te laten merken achter de hulpverlening te gaan staan.
Goed bedoeld maar ik zou dat niet doen. Ze hebben het al druk genoeg en als ze overspoeld worden door berichten met complimentjes die ze moeten doorspitten en beantwoorden, gaat dat ten koste van hun echte werk :couple:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Die Piet is een combi van Mark en Hugo 🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Jansen wil maar 1 pakje en sommige mensen willen geen gratis pakje omdat je niet weet wat er in zit :worship:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 18:09
Jansen wil maar 1 pakje en sommige mensen willen geen gratis pakje omdat je niet weet wat er in zit :worship:
Briljant 👍🏻
Alles komt goed, alleen de rest niet
Doreia* schreef:
26-11-2021 18:09
Jansen wil maar 1 pakje en sommige mensen willen geen gratis pakje omdat je niet weet wat er in zit :worship:
En dansen met Jansen :rofl: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Horcrux schreef:
26-11-2021 18:12
En dansen met Jansen :rofl: :lol:
🤣🤣😁
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:43
Sterkte, ik brand hier een kaars voor de veiligheid van de hulpverleners.

Het rotte voor mijzelf vind ik dat ik het gewoonweg niet meer kan begrijpen. Ruim 85% gevaccineerd, en dan toch zoveel (ernstig) zieken.
Hoe kan dat dan?
Hier in België zijn de gevaccineerden in de ziekenhuizen in de minderheid EN zijn ze allemaal (yep, allemaal) ouder met onderliggende aandoeningen. Dus verminderd immuunsysteem.

Wel ongevaccineerden zonder onderliggende aandoeningen helaas.

Als er geen vaccins waren, was er nu geen gezondheidszorg meer, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:14
Ik heb net via hun contactformulier een compliment gegeven aan het politie team in mijn Stad. En ook aan mijn ziekenhuis.
En dat ga ik nu als tip op Facebook gooien.
Een tegenbeweging om die zwijgende meerderheid op te roepen te laten merken achter de hulpverlening te gaan staan.
Wat een sympathiek en goed idee!
Ik doe mee!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Soort van geweldig dat dit topic weer leeft... Soort van dan, want manohman... liever niet!

Op naar de persconferentie! Op naar een verkapte avondklok! Op naar (weer) de meest onzinnige maatregelen die geen daadwerkelijk effect sorteren!

Ben benieuwd hoelang ik dit keer de persco volhoud; meestal hooguit 5 minuten! (6)
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 17:44
De pietenpersconferentie is hier niet aan de orde. Maar voor de afleiding ga ik meekijken. Is dat op NPO?
Kindjes indoctrineren?

Lekker afleiding🤣
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:48
Ja, 3.
Ze doen het echt net als 'in het echt' en de journalisten benaderen het net zo serieus. ( de deur van de pakjeskamer is dichtgeslagen op de stoomboot en de sleutel ligt binnen. De vorige persco zeiden ze dat ze extra pakjes gingen bestellen, maar hoe, wat, hoeveel en wanneer, dat was onduidelijk :) )
Realy :cry:
Alle reacties Link kopieren
Schaapies schreef:
26-11-2021 18:54
Soort van geweldig dat dit topic weer leeft... Soort van dan, want manohman... liever niet!

Op naar de persconferentie! Op naar een verkapte avondklok! Op naar (weer) de meest onzinnige maatregelen die geen daadwerkelijk effect sorteren!

Ben benieuwd hoelang ik dit keer de persco volhoud; meestal hooguit 5 minuten! (6)
Niet naar kijken, waarom ook?
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
26-11-2021 19:11
Realy :cry:
Je zit in het verkeerde topic.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
26-11-2021 19:12
Niet naar kijken, waarom ook?
Ik ben murw geloof ik.........hoor het emotieloos aan en houd het al 21 minuten vol!! :-o

Kan m.i. niet geheel onherkenbaar zijn :(
Alle reacties Link kopieren
Schaapies schreef:
26-11-2021 19:22
Ik ben murw geloof ik.........hoor het emotieloos aan en houd het al 21 minuten vol!! :-o

Kan m.i. niet geheel onherkenbaar zijn :(
Nee. Als je het hoort is het nog erger dan als je het leest.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:55
Pa heeft zelf al gekozen. Mocht hem iets overkomen, dan moeten we "zijn IC-bed aan een jonger iemand geven".
Ik vind daar wat van. Maar het is zijn keus. Het doet alleen zeer dat hij er op zijn leeftijd nog zo over moet nadenken.
Mijn ouders, 75 en 77, hebben hetzelfde gezegd... :"-(
Maar dat was maanden geleden. En nu komt het zo dichtbij. God, ik zit hier hard te janken. Wat een wereld.

En Yas, wat een zorgen. Ik denk aan je :hug:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 19:23
Nee. Als je het hoort is het nog erger dan als je het leest.
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
26-11-2021 19:23
Mijn ouders, 75 en 77, hebben hetzelfde gezegd... :"-(
Maar dat was maanden geleden. En nu komt het zo dichtbij. God, ik zit hier hard te janken. Wat een wereld.

En Yas, wat een zorgen. Ik denk aan je :hug:
Hè, de kans dat ze niet op de IC terecht komen is nog altijd een stuk groter! Zijn ze gevaccineerd?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 19:19
Je zit in het verkeerde topic.
Love u 2 :heart:
Alle reacties Link kopieren
We zitten al 20 maanden met het virus, nou plak er nog maar 20 maanden maatregelen aan.. Ik zag vandaag die foto's van die QR zuilen bij de ingang van Blokker en Intertoys. En die haasten zich er snel bij dat ze alweer weg zijn, maar het feit dat ze hier al in investeren zegt al genoeg.
Ik vind t heel erg dat dit straks nodig is.
Dit wordt dus het nieuwe normaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven