Mode & Beauty alle pijlers

Air Force jas wassen

03-12-2021 13:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello hello,

Ik heb een Air Force winterjas, waarvan de vulling bestaat uit dons, hoe was ik dit het beste?

Ik had de jas eerst naar de stomerij gestuurd, maar zij hebben de jas retour gestuurd, omdat de jas uit model zou raken doordat het dons zou gaan klonteren en ook de kleur zou gaan vervagen.

Heeft iemand daarom een tip hoe ik mijn jas kan wassen?

Alvast bedankt!
Op 30 graden met vloeibaar bontwasmiddel van de Aldi, dat houdt de kleuren perfect intact.
Dan in de droger met een tennisbal. Op halve hittestand.
Volgens mij staat er in label dat je niet normaal mag wassen en niet chemisch reinigen. Maar check anders even de link die erbij heb geplakt hieronder.



Ik zou een betere stomerij zoeken, eentje die kan reinigen zonder chemische middelen, die zijn er wel maar denk ik minderheid.

Maat als je zelf wil wassen, nooit gewone wasmiddel gebruiken bij donsjassen. Iets met vetlaagje dat je verziekt.

https://www.duijvestein-winterstore.nl/ ... d-donsjas/
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 03-12-2021 13:20
0.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je dons wast gaat het altijd klonteren. Maar als je een beetje handig bent, haal je dat zo weer uit elkaar als het (half) droog is.
Volgens mij gebruiken ze gelukkig bij de meeste jassen geen echt dons meer, maar ook die moet je speciaal behandelen en juiste middelen voor kiezen als je uberhaupt kan wassen.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
03-12-2021 13:20
Volgens mij gebruiken ze gelukkig bij de meeste jassen geen echt dons meer, maar ook die moet je speciaal behandelen en juiste middelen voor kiezen als je uberhaupt kan wassen.
Bij de jassen van Airforce helaas wel….
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven