Entertainment alle pijlers

The voice of Holland 2022

04-01-2022 18:25 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag begint de voice weer :cheer:

Nieuw in de jury is Glennis,is niet mijn ding maar ik geef het een kans.

Nog meer mensen die gaan volgen ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-01-2022 21:52
Het was vooral heel erg bejaard. Alsof je naar The Voice in 1963 zat te kijken.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die arme ziel stond daar ook een liedje te zingen waar je alleen hoge ogen mee gooit op de boot van de Zonnebloem.
Have they not the Voice in Engeland no?
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
07-01-2022 21:54
Die arme ziel stond daar ook een liedje te zingen waar je alleen hoge ogen mee gooit op de boot van de Zonnebloem.

Precies dit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
07-01-2022 21:55
Have they not the Voice in Engeland no?
Yes the voice UK.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dit zal de winnaar wel worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zingt wel leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige stem, iets minder knauwen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooi.
Alle reacties Link kopieren
Goed hoor vind ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind er geen bal aan.
Nouschi schreef:
07-01-2022 21:56
Dit zal de winnaar wel worden.
Echt nie.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
07-01-2022 21:57
Prachtige stem,[ iets minder knauwen.
Ja dat is jammer inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Laterrr!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
07-01-2022 22:04
Laterrr!
+1 :)
Am Yisrael Chai!
Oh-happy-day schreef:
07-01-2022 21:32
Ik vind Anouk zo anders nu. Alsof ze vergadering hebben gehad, dat de jury elkaar niet mag affakkelen, dat ze lief naar de kandidaten moeten zijn. Of zou het de invloed van Glennis zijn?
En denk je er nog zo over? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
07-01-2022 21:32
Ik vind Anouk zo anders nu. Alsof ze vergadering hebben gehad, dat de jury elkaar niet mag affakkelen, dat ze lief naar de kandidaten moeten zijn. Of zou het de invloed van Glennis zijn?
Vorig jaar was ze ook al veel milder. En naar de kandidaten toe is ze altijd gewoon eerlijk, maar wel respectvol.

En de invloed van Glennis zou ook mee kunnen spelen. Ik moet zeggen dat ik het ook een verademing vindt dat er eindelijk weer iemand bij zit die echt verstand heeft van muziek en ook op een normale manier commentaar geeft.

Kleine was natuurlijk echt tenenkrommend. Hij kwam niet uit z’n woorden en inhoudelijk stelde het niets voor.

Jan heeft wel verstand van muziek, maar blijft toch een beetje ‘tros-muziekfestival’ type. Dat sloot gewoon totaal niet aan bij het team.

Ik had mijn bedenkingen over Glennis, maar ik ben positief tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Mijn irritatie punt bij voorbaat was al Glennis maar het kon nog erger..maan !

Nooooo @(
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaaaai! :hello:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
In het voorstukje zat een heel goede zanger. Weet niet of hij vanavond komt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een aansteller, je zit niet in Hollands Got Talent, man.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
08-01-2022 13:08
Mijn irritatie punt bij voorbaat was al Glennis maar het kon nog erger..maan !

Nooooo @(
Hier ook. Maar dat is Marco Borsato vast niet met ons eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
14-01-2022 20:05
Hier ook. Maar dat is Marco Borsato vast niet met ons eens.
Vreselijk, he?
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven