Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
07-01-2022 22:39
Paupers shoppen in de uitverkoop 8-)
Welnee, dat is de detailhandel steunen! Door al dat corona gedoe zitten ze allemaal nog vol met oude collecties die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Dat is toch erg? Dan help je toch gewoon zo'n ondernemer. Is pure goedheid hoor.
Alle reacties Link kopieren
Die arme Sandra is helemaal in de hysterische paniekstress, omdat ze voor de zoveelste maal in een vlog blijkbaar zeggen minder te willen vloggen.
Ik zou het doodeng vinden zulke volgers/
'fans' te hebben, die ook nog je adres weten.
Dat hebben ze al vaker aangekondigd en ging niet door.
Het zal af en toe nodig zijn voor hun zelfvertrouwen dat er 1 of 2 mensen smeken om elke dag te blijven vloggen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
“Zeg maar gelukkig nieuwjaaaaaar” in de camera
Madelief: “Waarom!”
😂
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Die mensen zijn een karikatuur geworden, steeds als je denkt dat het niet triester en lachwekkender kan, dan doen ze er een schepje bovenop. Beetje rondhangen in een saai appartement, vreten en op je schermpje. Wat een heeeeerlijke vakantie voor de kinderen…
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 22:52
Ach, de thuisblijvende kindjes hebben de tijd van hun leven. Die geven er niks om als hun ouders straks weer thuis zijn.
Ik ben ook voor team thuisblijvers. Die hebben het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Teva1979 schreef:
08-01-2022 09:33
Ik ben ook voor team thuisblijvers. Die hebben het heerlijk.
Moet toch heerlijk voor ze zijn, aandacht krijgen van opa en oma, de hele week geen camera op hun snufferd.
Pingu schreef:
07-01-2022 23:21
Arme hond. Ik vind de Jelies ook helemaal niet leuk meer, wat een ego’s.
Ego’s? Hoezo dat?
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
08-01-2022 09:49
Ego’s? Hoezo dat?
Een hond die nergens om heeft gevraagd, die al een enórm nest heeft gekregen, weer zo'n aanslag op het lichaam te laten doorstaan, puur voor de leuk en de centjes. Dat mag ik toch egoïstisch noemen, hoop ik.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
08-01-2022 11:09
Een hond die nergens om heeft gevraagd, die al een enórm nest heeft gekregen, weer zo'n aanslag op het lichaam te laten doorstaan, puur voor de leuk en de centjes. Dat mag ik toch egoïstisch noemen, hoop ik.
Helemaal eens. En uiteraard wist de fam Jelies weer niet dat een gecastreerde reu niet direct onvruchtbaar is. Die mensen zijn zo dom.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
08-01-2022 12:01
Helemaal eens. En uiteraard wist de fam Jelies weer niet dat een gecastreerde reu niet direct onvruchtbaar is. Die mensen zijn zo dom.
Dommie meldt zich hier. 🙋🏻‍♀️
Ik wist dat dus ook niet en ik denk heel veel mensen niet.
En ja. Ik heb meerdere keren een huisdier laten helpen en hier ben ik er door een dierenarts nog nooit op gewezen. Gelukkig is het goed gegaan.
Ik had namelijk een broer en zus en broer is eerste geholpen en daarna niet apart gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
08-01-2022 12:18
Dommie meldt zich hier. 🙋🏻‍♀️
Ik wist dat dus ook niet en ik denk heel veel mensen niet.
En ja. Ik heb meerdere keren een huisdier laten helpen en hier ben ik er door een dierenarts nog nooit op gewezen. Gelukkig is het goed gegaan.
Ik had namelijk een broer en zus en broer is eerste geholpen en daarna niet apart gehouden.
Is bij de mens/man net zo.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
08-01-2022 12:01
Helemaal eens. En uiteraard wist de fam Jelies weer niet dat een gecastreerde reu niet direct onvruchtbaar is. Die mensen zijn zo dom.
Plus dat een gecastreerde reu nog steeds kan dekken en koppelen. Er komen alleen geen puppy's van. Je zal ze iedere loopsheid moeten scheiden om dit soort gedonder te voorkomen. Maar voor hun maakt dat niet uit kennelijk want de dollartekens staan al in de ogen voor het volgende nest.
Doorenvogel schreef:
08-01-2022 12:43
Is bij de mens/man net zo.
Een man word over het algemeen niet gecastreerd maar gesteriliseerd.
En Sofie leest mee enft voor de foto een schepje en een emmer meegenomen naar het strand 😁
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
08-01-2022 13:44
En Sofie leest mee enft voor de foto een schepje en een emmer meegenomen naar het strand 😁
Daar doen we het voor :worship: :thumbsup:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Schelpen zoeken. Het is 1 grote schelp waar ze lopen/kind op zit.
Hij moet weer interessant doen met een 'nieuwjaarsduik', meer dan een week na dato. Het zal wel een vlogtitel worden. Je moet iets. Die lelijke lichtroze zwembroek is weg!
En de kerrevèn wordt verkocht.
Dat is de straf voor de campingeigenaren, wat denken die wel niet??
Nou nog een gek vinden die dat ding wil kopen. Die aanbouw moet er natuurlijk ook nog af.
Heel jammer voor de kindjes, zij konden hier buiten spelen met andere kinderen, en gewoon kind zijn.
Maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
swimkim schreef:
08-01-2022 09:40
Moet toch heerlijk voor ze zijn, aandacht krijgen van opa en oma, de hele week geen camera op hun snufferd.
Ik hoop dat ze niet gevlogd hebben, ondanks de instructies.
Mensen gaan dan vragen: er zou toch gevlogd worden met de verjaardag?
Antwoord: er is helaas iets mis gegaan met de camera.
:fortune:
Verder gok ik nog op vlogtitels als:
-Wij hebben een bv in Spanje!!!!!
-Shoppen terwijl NL in lockdown zit!!!!
-8ste dag churro's als ontbijt!!!!!
-Datenight met Koen!!!!!
-Wij zingen voor jarig kind op afstand!!!!
-Koffie en koek in luxe lunchroom, met 8 jarige en peuter.
-Gaat Jan de nieuwjaarsduik doen??!?!??
-Jan wint met karten!!?!!
-Wordt junior de nieuwe Max?!!
-Wij nemen een bakflix in Spanje op?!?!!?!

Als ik er 1 goed heb, verdien ik een chocolade hart!
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
08-01-2022 14:28

-Wij nemen een bakflix in Spanje op?!?!!?!

Als ik er 1 goed heb, verdien ik een chocolade hart!
Alsjeblieft, met een persoonlijk bericht van Sofie erop. Jan heeft blijkbaar een bakflix opgenomen in Spanje schreef Soof laatst in de blog. Broodjes voor de avond dat hun persoonlijke ondergang kwam eten met zijn vriendin.

Afbeelding
Byrma schreef:
08-01-2022 14:12
Schelpen zoeken. Het is 1 grote schelp waar ze lopen/kind op zit.
Hij moet weer interessant doen met een 'nieuwjaarsduik', meer dan een week na dato. Het zal wel een vlogtitel worden. Je moet iets. Die lelijke lichtroze zwembroek is weg!
En de kerrevèn wordt verkocht.
Dat is de straf voor de campingeigenaren, wat denken die wel niet??
Nou nog een gek vinden die dat ding wil kopen. Die aanbouw moet er natuurlijk ook nog af.
Heel jammer voor de kindjes, zij konden hier buiten spelen met andere kinderen, en gewoon kind zijn.
Maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Waar heb je die informatie vandaan?
Het was te verwachten natuurlijk. Kunnen ze de opbrengst mooi investeren in Spanje O_o
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
08-01-2022 14:43
Alsjeblieft, met een persoonlijk bericht van Sofie erop. Jan heeft blijkbaar een bakflix opgenomen in Spanje schreef Soof laatst in de blog. Broodjes voor de avond dat hun persoonlijke ondergang kwam eten met zijn vriendin.

Afbeelding
:rofl: :HA:
byrma wijzigde dit bericht op 08-01-2022 15:52
0.81% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
08-01-2022 15:03
Waar heb je die informatie vandaan?
Het was te verwachten natuurlijk. Kunnen ze de opbrengst mooi investeren in Spanje O_o
Iemand vraagt er naar in de reacties. Hoe is het met jullie camper/chalet afgelopen?.
antwoord: Die gaat in de verkoop.

Nou moeten ze tegen hun zin dat hok en de camping, waar ze tegengas van kregen, weer gaan aanprijzen om dat ding te verkopen. :rofl:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Nou, gelukkig heb Sofie hier wa insprazie opgedaan en schelpjes en emmertjes voor de kids :woa: gekocht. Kenne ze de haters weer overtuige dat ze ech wel kindvriendelijk zijn.
Eindelijk een stap in de goede richting. Juun heeft emmertjes en schepjes. Nu Madelief nog.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven