Entertainment alle pijlers

The voice of Holland 2022

04-01-2022 18:25 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag begint de voice weer :cheer:

Nieuw in de jury is Glennis,is niet mijn ding maar ik geef het een kans.

Nog meer mensen die gaan volgen ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Kubus2 schreef:
16-01-2022 07:09

Ik heb ook een leuk en positief beeld bij Ali, zou het oprecht jammer vinden als blijkt dat ook híj zo'n type is die zonder nadenken zijn pik achterna loopt.
Van Ali is sowieso bekend dat hij vreemd is gegaan. Dat is verder niet strafbaar. Maar wel gevalletje hij loopt zijn pik achterna. Waar hij nu precies voor aangeklaagd wordt, weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-01-2022 17:16
Ook maar even in dit topic: Anouk is per direct opgestapt en heeft een statement gegeven op Instagram.
Kun je dit plaatsen? Ik heb geen insta en Google levert niks op.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
16-01-2022 17:20
Kun je dit plaatsen? Ik heb geen insta en Google levert niks op.
Laat maar, het staat inmiddels op internet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk dat het eind van The Voice nabij is.
Hulde voor statement/bericht van Anouk.

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Cateye schreef:
16-01-2022 18:00
Nou, ik denk dat het eind van The Voice nabij is.
T-mobile heeft zich ook teruggetrokken als sponsor.
Alle reacties Link kopieren
Anouk :worship:
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
16-01-2022 00:55
Oh ja? Was je erbij?
Dat staat in zijn statement. Ongepast gedrag en dat hij verkeerd heeft ingeschat hoe dit voor de betreffende vrouwen was
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
16-01-2022 00:55
Oh ja? Was je erbij?
En waarom zo fel?
Je kunt zijn verklaring gewoon online lezen hè?
Het is niet dat ik het verzin :)
Alle reacties Link kopieren
Het is algemeen bekend dat in de televisiewereld er wel vaker sex wordt gegeven in ruil voor wat extra privileges. Niet voor niets schieten bepaalde zangeressen ineens als een raket omhoog.

Maar laten we donderdag even afwachten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
16-01-2022 21:44
Het is algemeen bekend dat in de televisiewereld er wel vaker sex wordt gegeven in ruil voor wat extra privileges. Niet voor niets schieten bepaalde zangeressen ineens als een raket omhoog.

Maar laten we donderdag even afwachten.
Gegeven? Of bedongen?

Woorden kunnen verschil maken.
Miskotto schreef:
16-01-2022 21:44
Het is algemeen bekend dat in de televisiewereld er wel vaker sex wordt gegeven in ruil voor wat extra privileges. Niet voor niets schieten bepaalde zangeressen ineens als een raket omhoog.

Maar laten we donderdag even afwachten.
Benieuwd naar wat de uitzending van Boos zal brengen en hopelijk duidelijkheid geven wat er gebeurd is
Nu wordt er volop gespeculeerd en wat is er daarvan waar...
Alle reacties Link kopieren
FemiTrut schreef:
16-01-2022 21:52
Gegeven? Of bedongen?

Woorden kunnen verschil maken.
Gegeven.
Met het idee hij kan mij beroemd maken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Heftig beerputje dit. Vreselijk voor de dames in kwestie.

De uitzending van BOOS zal niet alleen gaan over Marco Borsato, Ali B. en Jeroen Rietbergen maar ook anderen (waaronder de regisseur) is betrokken.

Het programma was van John de Mol, de bandleider Jeroen Rietbergen zijn zwager en parnter van zijn zus, de regisseur Sander Vahle is zijn ex-zwager en ex van zijn zus.

Jeroen Rietbergen was ook werkzaam in de band van Marco Borsato, de liedjesschrijver van Marco B. is John Ewbank, ook al geen man onbesproken gedrag (huwelijk met Vivian Reijs liep op de klippen door zijn ontrouw). Kennelijk is het dat kringetje normaal om te scoren. Wellicht dat Ali dacht ach als het zo makkelijk gaat…

Ik ben best geschrokken van het feit dat er dus binnenskamers al zaken bekend waren maar dat er niet ingegrepen is. Mogelijk vanwege alle verbanden de de heren met elkaar hebben.

Het statement van Anouk is mooi, maar was zij niet de persoon die een aantal jaar geleden in college tour de uitspraak deed: “als er geneukt moet worden dan wordt er geneukt”. Wellicht zal zij nu een ander inzicht hebben maar ook toen was ik verbaast dat zij dat daar zei. Dus ik kan haar reactie nu nog niet helemaal rijmen met haar geschokte reactie nu.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
16-01-2022 17:18
Van Ali is sowieso bekend dat hij vreemd is gegaan. Dat is verder niet strafbaar. Maar wel gevalletje hij loopt zijn pik achterna. Waar hij nu precies voor aangeklaagd wordt, weet ik niet.

Goh, waarom verbaasd dat me niet? :whistle:
Miskotto schreef:
16-01-2022 22:21
Gegeven.
Met het idee hij kan mij beroemd maken.
Als ik de verhalen lees die rond gaan, zit dat wel geheel anders. Vind dit ook precies zo'n opmerking die dit soort gedrag in stand houdt.
Alle reacties Link kopieren
Je zal maar een "cleane" deelnemer zijn die dit jaar auditie heeft gedaan, door is geraakt en nu zijn auditie niet uitgezonden ziet - en zijn battle en volgende rondes waarschijnlijk ook gecanceld ziet - door een stel geile uilskuikens.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Senseo schreef:
16-01-2022 22:38

Het statement van Anouk is mooi, maar was zij niet de persoon die een aantal jaar geleden in college tour de uitspraak deed: “als er geneukt moet worden dan wordt er geneukt”. Wellicht zal zij nu een ander inzicht hebben maar ook toen was ik verbaast dat zij dat daar zei. Dus ik kan haar reactie nu nog niet helemaal rijmen met haar geschokte reactie nu.
Dan moet je het hele gesprek met haar bekijken. Dan snap je het beter/wel.
Deze opmerking kwam nadat ze vertelde dat ze dus niet meedeed aan dit soort praktijken en daarom misschien niet zo succesvol was (vroeger).
Er wordt gevraagd wat ze mensen als tip wil meegeven en geeft ze duidelijk mét sarcasme het door jou uitgelichte antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
16-01-2022 23:28
Je zal maar een "cleane" deelnemer zijn die dit jaar auditie heeft gedaan, door is geraakt en nu zijn auditie niet uitgezonden ziet - en zijn battle en volgende rondes waarschijnlijk ook gecanceld ziet - door een stel geile uilskuikens.
Ik denk dat The Voice of Belgium een invasie van Nederlandse kandidaten kan verwachten. :P
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
16-01-2022 23:42
Ik denk dat The Voice of Belgium een invasie van Nederlandse kandidaten kan verwachten. :P
Willen we maar gewoon een aparte editie organiseren?

"The Voice of Holland in Belgium".


Maar hou André Hazes in 's hemelsnaam weg als ie nog een keer coach wil worden hier.
In de Kids-versie hebben we namelijk ook al Geis Pardoes zitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Teva1979 schreef:
16-01-2022 23:36
Dan moet je het hele gesprek met haar bekijken. Dan snap je het beter/wel.
Deze opmerking kwam nadat ze vertelde dat ze dus niet meedeed aan dit soort praktijken en daarom misschien niet zo succesvol was (vroeger).
Er wordt gevraagd wat ze mensen als tip wil meegeven en geeft ze duidelijk mét sarcasme het door jou uitgelichte antwoord.
Nou inderdaad, echt wat een bijzondere framing is dat dan. Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-01-2022 22:21
Gegeven.
Met het idee hij kan mij beroemd maken.
Daar gaat het nu helemaal niet over. Dom gelul dit.
Hammie4ever schreef:
17-01-2022 08:41
Daar gaat het nu helemaal niet over. Dom gelul dit.
Is een soort wijzen en victim blaming op kleuterniveau, geen idee waarom maar mensen willen zo graag geloven dat het zo gaat. Bijzonder blijft het.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/the-voice/6178650/lin ... voice.html

Linda de Mol verbreekt relatie met Jeroen Rietbergen.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
16-01-2022 23:28
Je zal maar een "cleane" deelnemer zijn die dit jaar auditie heeft gedaan, door is geraakt en nu zijn auditie niet uitgezonden ziet - en zijn battle en volgende rondes waarschijnlijk ook gecanceld ziet - door een stel geile uilskuikens.
O ja echt vreselijk verschrikkelijk zeg! Heb je geen kans om een financieel uitgemolken b-ster te worden!! Echt wat een leed brengt dit allemaal te weeg zeg! Een vergeten groep die onterecht veel te weinig aandacht krijgt voor wat hun is aangedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven