Vertrouwen op onderbuikgevoelens?

21-01-2022 13:40 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar en ben nu sinds twee maanden aan het daten met een man van dezelfde leeftijd. Hij is ontzettend lief voor me en doet van alles voor me, bijvoorbeeld koken als ik bij hem ben en van alles voor me pakken. Ik ben dit niet gewend dat iemand zo zacht is van karakter en voor me wilt zorgen.

Nu is er iets wat ik toch niet heel leuk vind maar waarschijnlijk stel ik me aan, vandaar dit topic. Van begin af aan heeft hij het regelmatig over bijvoorbeeld seks met zijn exen. Niet dat hij zijn ex ophemelt op dat gebied maar bijvoorbeeld dat zij hem pijpte en er de ene keer meer sperma uit kwam bij hem dan de andere keer en dan doet hij zijn ex na hoe zijn deed met haar mond. Beetje bijzondere opmerking vind ik dat. Waarom daarover hebben vraag ik me af.
Hij zegt ook als er een vrouw op tv komt dat hij dat een mooie vrouw vindt. Hij laat weten dat als hij in een relatie zit en met zijn vriendin op straat loopt hij wel naar andere vrouwen kijkt en glimlacht.
Hij zei dat hij grote borsten mooi vindt (ik heb een a cup). Ik word hier onzeker van omdat hij het zo zegt allemaal in het begin dat we elkaar leren kennen. Is het erg als je in het begin al twijfels hebt?

Ik weet dat ik onzeker kan zijn en ik wil een lieve man niet laten lopen door mijn eigen onzekerheid. Dus geef me maar eerlijk antwoord, ik denk ook wel dat ik me aanstel? Kennen jullie ook mannen die zo praten?

Hij heeft ook gezegd dat hij als hij vrijgezel is regelmatig een one night stand heeft met vrouwen die hij na die ene keer nooit meer ziet. En dat hij vrouwen geile berichten stuurt op op datingsites. Maar hij zegt dat hij nu opeens geen behoefte meer aan dat alles heeft nu hij mij heeft leren kennen en dat hij helemaal voor mij wilt gaan. Ik vind dat lief natuurlijk. Denken jullie dat iemand die nogal seksueel is ingesteld tevreden kan blijven met één vrouw? Hij geefg me trouwens veel complimenten en behandelt me echt goed. Hij zegt ook van zichzelf dat hij te goed is voor vrouwen.

Laat het me alsjeblieft weten of ik me aanstel.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Waarom zou dat kinderachtig klinken? Hij triggert blijkbaar iets in jou wat veilig en geborgen voelt, past wel bij de omschrijving die je van hem geeft, door overdreven zijn best voor je te doen, laat jij hem snel toe, dat heeft hij blijkbaar nodig. Jouw onderbuik gevoel is goed, daarop vertrouwen is lastig en kost tijd.

Een man die zo over zijn exen praat, praat later ook zo over jou, het stukje wat je schrijft over grote borsten, hoe zou hij het vinden als je over de piemel van een ex zou praten, bv de piemel van ex jan die was echt vele malen dikker dan jouw piemel.. Ik denk dat je dan ruzie hebt.

Je bent nu nog maar 2 maanden bij hem, de pijn die je nu voelt gaat voorbij, veel sneller dan de pijn die hij je gaat doen in de jaren dat je evt samen met hem zou blijven!

Het gaat in de media overal over grenzen aangeven, doe dat, zorg dat je trots op jezelf kan zijn, dat hij je niet langer kleineert, want dat is wat hij doet, je bewust klein maken om hem aan je te binden.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
21-01-2022 13:51
Wat een mongool.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoorlijk rondgeneukt toen ik vrijgezel was, maar toch echt nooit bedacht om mijn partner daarover uitgebreid te vertellen. Daarnaast houd ik van grote piemels en die heeft partner ook niet, wederom nooit gedacht 'goh laat ik dat eens melden'.

Echt, wat een hork die vent van jou. Ik zou wegwezen, en ja dat is kut. Maar dit gedrag is echt heel raar. Je kan nog een keer vertellen dat je het niet OK vindt, maar dat dat blijkbaar nodig is en hij dit niet zelf snapt, is echt wel een rode vlag hoor.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Miranda3232 post_id=33665464 time=1642768851 user_id=

Hij zegt ook van zichzelf dat hij te goed is voor vrouwen.


[/quote]

Bij die uitspraak zou je een hele grote alarmbel moeten horen rinkelen.

Hij bedoeld je bent mij niet waard. Jij bent ondergeschikt aan mij de superieure man.
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Je hart is gebroken omdat je afscheid moet nemen van een hele mooie liefdevolle illusie.
Of je bij hem blijft of niet (ik zou aanraden van niet), je hebt geen lieve zorgzame man die helemaal voor jou gaat. Degene die je aan je fiets hebt hangen nu is een beetje eng en een foute partner.
Alle reacties Link kopieren
Echt, hoe kiezen jullie toch sommige mannen uit..?!
Alle reacties Link kopieren
P80 schreef:
21-01-2022 16:28
Echt, hoe kiezen jullie toch sommige mannen uit..?!
welke jullie?
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Omdat je weer terug moet op zoek naar weer een nieuwe kandidaat. Dat je weer het circus in moet. Weer iemand moet zien te leren kennen en weer opnieuw kwetsbaar op moet stellen om te kijken of dat een blijvertje is.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
What the fuck, hij praat over blowjobs van zijn exen en geeft een soort mime voorstelling van hoe het eruit moet zien? :HA:

Zeg me ajb dat die jongen 16 is.

Zo niet, trek je hardloopschoenen maar vast aan en hoop dat je heel hard kunt rennen
larazest wijzigde dit bericht op 21-01-2022 16:37
13.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
To, je mag best wat kritischer zijn. Wel lief soms is niet altijd genoeg.

Dit is geen onderbuik gevoel maar het zijn daden en woorden die laten zien dat hij geen respect voor je heeft, hij heeft ook weinig respect voor zichzelf en zijn vorige relaties. Dat is een feit en niet een vaag vermoeden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vienoir schreef:
21-01-2022 15:53

Het gaat in de media overal over grenzen aangeven, doe dat, zorg dat je trots op jezelf kan zijn, dat hij je niet langer kleineert, want dat is wat hij doet, je bewust klein maken om hem aan je te binden.

Dit!
Waarom laten sommige vrouwen zich zo slecht behandelen door een man en waarom leggen ze de lat zo laag?
Iedere vrouw verdient een man die haar behandelt als een prinses, en niet iemand die haar kleineert en geen respect voor haar heeft. En neem geen genoegen met minder.
Kom op voor jezelf!
En ja: vertrouw op je onderbuikgevoel!
Alle reacties Link kopieren
Dit is een heel onzekere man, die indruk op jou probeert te maken. Het is ook een erg vervelende man. Zeg dat hij moet stoppen met dat opscheppen, en anders volgt een exitgesprek.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben het gerust wel eens over sex met onze exen gehad. Maar ik ga toch echt niet in detail vertellen wat ik geil vond en hoe mijn ex daar bij keek. Ik krijg daar echt een heel fout gevoel bij . Als mijn vriend dat zou hebben gedaan was ik weg geweest. Vertel eens aan je vriend hoe lekker de grote lul van je ex was en hoe je er van genoot dat hij je zo lekker vulde. Kijken of hij dan ook rustig reageert.
Alle reacties Link kopieren
SaraSara200 schreef:
21-01-2022 15:05
Voor jou koken is uiteraard niet voldoende om zijn lompe opmerkingen over andere vrouwen te compenseren. Jij weet heel goed wat je voelt; deze man maakt jou niet gelukkig.
Ik vind voor iemand koken ook niet echt iets speciaals ofzo. Je moet toch koken? Maakt toch niks uit of het voor 1 of 2 personen is? Mijn vriend kookt zo vaak. Ongeveer de helft van de tijd denk ik. Als hij single zou zijn had hij 2 keer zo vaak moeten koken.
Alle reacties Link kopieren
Hij is helemaal niet ontzettend lief, hij is een lul op pootjes
Alle reacties Link kopieren
Alma14 schreef:
21-01-2022 17:26
Dit is een heel onzekere man, die indruk op jou probeert te maken. Het is ook een erg vervelende man. Zeg dat hij moet stoppen met dat opscheppen, en anders volgt een exitgesprek.
Dit. Een man die zeker en contect is met zichzelf heeft die egoprietpraat over zijn seksuele handelingen en voorkeuren echt niet nodig.
Hij doet er niets aan om jou goed te laten voelen. Dat is wel wat je als vrouw wilt. Iemand waarbij je je op je gemak en veilig voelt en waarbij je jezelf kunt zijn. Deze man is een sneuneus. Gun jezelf beter en laat je niet onzeker maken door zo'n eikel.
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
To, is dit een ego ding? Dat je wil bewijzen dat je leuk genoeg bent? Vraag je dan af: waarom is hij leuk genoeg voor jou?
Als dat het niet is dan gefeliciteerd: je valt op eikels en je bent daar niet uniek in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
21-01-2022 18:16
Ik vind voor iemand koken ook niet echt iets speciaals ofzo. Je moet toch koken?
Klopt helemaal. TO gaf aan dat hij van alles voor haar doet, o.a. kookt en voor haar zorgt.
Op zich hoef ik niet iemand die voor me zorgt want dat klinkt betuttelend en daar ben ik wars van, en dit 'zorgen' voor TO klinkt op zich ook nog eens niet koosjer.

Hoe dan ook, de 'positieve' dingen over de vriend wegen niet op tegen al zijn respectloze gelul over andere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
21-01-2022 15:54
Ik heb behoorlijk rondgeneukt toen ik vrijgezel was, maar toch echt nooit bedacht om mijn partner daarover uitgebreid te vertellen. Daarnaast houd ik van grote piemels en die heeft partner ook niet, wederom nooit gedacht 'goh laat ik dat eens melden'.

Echt, wat een hork die vent van jou. Ik zou wegwezen, en ja dat is kut. Maar dit gedrag is echt heel raar. Je kan nog een keer vertellen dat je het niet OK vindt, maar dat dat blijkbaar nodig is en hij dit niet zelf snapt, is echt wel een rode vlag hoor.
Gatverdamme
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
21-01-2022 16:33
Omdat je weer terug moet op zoek naar weer een nieuwe kandidaat. Dat je weer het circus in moet. Weer iemand moet zien te leren kennen en weer opnieuw kwetsbaar op moet stellen om te kijken of dat een blijvertje is.
Roze brilletje en wolk ook nog volop op.

TO, TMI. Over zijn seksuele ervaringen, maar ook hoe geweldig hij voor vrouwen is. Hoe meer woorden iemand voor zoiets nodig heeft, hoe verder het m.i. bezijden de waarheid is.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip: spreek je uit!!!!

Je weet niet wat hij bedoelt met zijn info. Je doet aannames. Ook ik trek mijn wenkbrauwen op bij sex verhalen met ex. Maar wat houdt jou tegen om te zeggen: wat bedoel je met dit verhaal? Wat maakt dat je mij vertelt dat je grote borsten mooi vindt? Een bepaalde vrouw mooi vindt?

Ik zou vooral ook zeggen wat je niet leuk vindt om te horen.

Kortom: stel vragen zodat je weet waarom hij dingen zegt of doet. En spreek je uit met wat je wel of niet okay vindt.
Alle reacties Link kopieren
AnnaCara schreef:
22-01-2022 07:30
Mijn tip: spreek je uit!!!!

Je weet niet wat hij bedoelt met zijn info. Je doet aannames. Ook ik trek mijn wenkbrauwen op bij sex verhalen met ex. Maar wat houdt jou tegen om te zeggen: wat bedoel je met dit verhaal? Wat maakt dat je mij vertelt dat je grote borsten mooi vindt? Een bepaalde vrouw mooi vindt?

Ik zou vooral ook zeggen wat je niet leuk vindt om te horen.

Kortom: stel vragen zodat je weet waarom hij dingen zegt of doet. En spreek je uit met wat je wel of niet okay vindt.
Want er kunnen legitieme redenen zijn om haar een pijpvoorstelling te geven van een ex?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier heel hard in. Weg ermee. Ja, je kan praten en ja, je kan vragen waarom, maar ik ben er echt helemaal klaar mee.

Mannen die zulke dingen zeggen of doen zijn de moeite niet waard. Helemaal klaar met mensen die anderen niet als evenwaardig zien.

Als ze een relatie willen, moeten ze maar leren om normaal te doen. Wat een wereld is dit geworden.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-01-2022 11:50
Ik ben hier heel hard in. Weg ermee. Ja, je kan praten en ja, je kan vragen waarom, maar ik ben er echt helemaal klaar mee.

Als ze een relatie willen, moeten ze maar leren om normaal te doen. Wat een wereld is dit geworden.

Ik moest hier heel hard om lachen, en je hebt helemaal gelijk. Ik kan deze relatie al helemaal voorspellen, waarin to een schaduw van haarzelf wordt.
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Je bent verliefd geworden op zijn leuke, lieve kant. En zolang hij vooral leuk doet, blijf je je graag daarop focussen. Maar wat hij zegt en doet is niet leuk. Mogelijk een rode vlag. Dat maakt niet, dat je z'n leuke lieve kant niet zal missen, natuurlijk. Die ga je misschien zelfs missen als je in deze relatie blijft.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven