Man geeft graag geld uit

17-01-2022 18:11 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal niet zo gauw veranderen.
boobie77 wijzigde dit bericht op 18-09-2022 13:05
97.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
21-01-2022 13:04
Denk eerder dat TO verslaafd is aan zijn toverstafje tussen zijn benen.
Van de kennis aan wie ze de motor voor nop heeft weggegeven? Dat zou een plottwist zijn! Zo krijgt het woord zieleroerselen een ranzige bijsmaak.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 17:45
Nee, we hebben 4000 euro gezamenlijk zei ik. Het is 4300 euro trouwens. We hebben het niet slecht en doen best veel voor dat geld. Maar ons klushuis heeft veel gekost. En er moeten nog steeds dure dingen bekostigd worden.
Dan haal je jouw eigen motor terug bij diegene die em gekocht heeft, die tenslotte niet heeft betaald omdat z'n oma maar niet dood gaat.

Verkoop deze (en geef em pas weg als je je geld in handen hebt). Of je vriend gebruikt deze motor zodat hij geen nieuwe en vooral dure motor nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
23-01-2022 22:30
Dan haal je jouw eigen motor terug bij diegene die em gekocht heeft, die tenslotte niet heeft betaald omdat z'n oma maar niet dood gaat.

Verkoop deze (en geef em pas weg als je je geld in handen hebt). Of je vriend gebruikt deze motor zodat hij geen nieuwe en vooral dure motor nodig heeft.
Hoe is het ondertussen TO??
Alle reacties Link kopieren
Die zijn een stukje motorrijden 😊
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-01-2022 23:21
Die zijn een stukje motorrijden 😊
🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat To een zeiljacht heeft gekocht voor de vakantie om het recht te trekken...ik vraag mij af wat hij nu weer gaat kopen om de zeiljacht recht te trekken..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
29-01-2022 18:21
Ik denk dat To een zeiljacht heeft gekocht voor de vakantie om het recht te trekken...ik vraag mij af wat hij nu weer gaat kopen om de zeiljacht recht te trekken..
Recht trekken in dit topic krijgt toch wel een aparte lading.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven