Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja het is wat he... de vaas helemaal stuk.
Bel de krant. Want dit is vreselaik !!!

Misschien was het Madelief.. uit nijd...
Zou het de lieve schat niet eens kwalijk kunnen nemen
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte Makiko en Fanatic. Lijkt me heel zwaar. Fijn dat je een lotgenote hebt aan wie je veel hebt.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
31-03-2022 17:13
brrrrr, ik kijk nu de nieuwste vlog met uitgebreide 'kroel' sessie van Sofie met Junior. Daar heb ik op gewacht, iemand zei hier laatst ook al dat het niet om aan te zien is als Sofie dat doet. Heel herkenbaar. Ik ben benieuwd waarom dat zo is. voor mij dan.

Ik zie een totaal geobsedeerde, bewonderende focus op Junior in combinatie met dat constante aaien en kussen en het hysterische stemgeluid. 'morrege ga je naar de..?? de...???' en Junior reageert er nauwelijks op want die valt om van vermoeidheid.
Sofie heeft alleen richting Jan diezelfde geobsedeerde focus en bewonderende aandacht. Met de andere kinderen doet ze dat niet. Ze ziet Junior volgens mij als de mini versie van Jan. Hij krijgt gewoon alle aandacht, ten koste van iedereen.
Inderdaad obsessief dat gelebber. Alsof ze een konijn aait ofzo.
reckless schreef:
31-03-2022 18:01
Druk druk druk gin taid!!
Dat herken ik, druk druk, maak taid 😁
Alle reacties Link kopieren
Echt hé...in verhaal van vandaag. Ik en jan hadden genoeg gegeten bij de lunch dus werd het soep met broodjes voor ons en de rest....wtf. Verder commentaar overbodig 🙈
*** Wees niet boos op luie mensen, zij hebben niks gedaan ***
reckless schreef:
31-03-2022 18:55
Ik vond het ook niks, in Tollebeek bestaat blijkbaar geen corona. Misschien wel ‘de Karona’ maar daarmee kon je nog steeds overal om een bakkie gaan.
Maar! Ook als je wel slim met corona omgaat ligt longcovid op de loer.
Dat vond ik ook.
Ik heb net mijn bedrijf deels een week moeten sluiten omdat ik kind van school kon halen met corona. Ze ging gewoon in quarantaine, lullig voor haar, maar er moet ook gewerkt worden door ons. 4 testen verder, gelukkig nog steeds gezond. Morgen komt de weer thuis, wil ze haar lief meenemen, prima, maar zonder test komt hij er niet in.
Misschien zijn wij te panisch, maar ik moet uiteindelijk wel brood op de plank hebben. Nadeel van bedrijf aan huis.
Rosalind* schreef:
31-03-2022 21:32
Wij hadden genoeg gegeten dus soep met broodjes voor de kids.
Dus omdat 2 van de 10 personen uit lunchen zijn geweest, wordt er voor de rest geen fatsoenlijke maaltijd meer gekookt.
:nope:
Echt te triest :woa:
makiko schreef:
31-03-2022 22:03
Ik ben de ongelukkige, samen met een vaste poster van hier, waar ik veel aan heb, ook via dit topic gevonden. Dat is een #positivitait❤️ via dit topic.
Hij werkt nog, heeft misschien wat restklachten zoals veel mensen. Tip zou dan zijn rust te pakken, anders heeft hij kans om ook beperkt te worden.
Klein voorbeeld: ik kan nog maar 4 minuten lopen achterelkaar momenteel. Een van de vele beperkingen en klachten. Ik wil niet klagen, ver uitweiden erover hier, of dit topic ervoor gebruiken maar long-covid is wel een ander verhaal. Vragen mag via pb wel, helaas ben ik ervaringsdeskundige geworden.
Veel sterkte 🍀💐
fanatic schreef:
31-03-2022 22:17
Hier nog een ervaringsdeskundige.... helaas....
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Jemma70 schreef:
31-03-2022 19:17
Fietsen...soof? haha nee joh die heeft niet eens een fiets, als ze op de fiets was gegaan hadden ze dat heus wel gevlogd
Hmm. Die vlog moet nog komen, denk ik. Ik kijk niet, trek dat gewoon niet meer :bonk: . Ik lees wel en daar zag ik het staan, bij het bezichtigen van een woning.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
31-03-2022 22:17
Hier nog een ervaringsdeskundige.... helaas....
En hier is de andere. Inderdaad fijn van dit topic: er een lotgenoot contact overgehouden. Ik zou willen dat ik kon, wat Johan nog kan. Maar zo begon het bij mij wel.
Jij ook succes, Fanatic! :heart:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Jemma70 schreef:
31-03-2022 23:36
Echt hé...in verhaal van vandaag. Ik en jan hadden genoeg gegeten bij de lunch dus werd het soep met broodjes voor ons en de rest....wtf. Verder commentaar overbodig 🙈
Junior achterop de fiets opgehaald door zus. Het nieuwe is er weer vanaf voor paps en mams?
En dat eten..dat zie je vaak staan: wij hadden onze buik vol geluncht. Dus de kindjes kijken maar wat ze binnen krijgen. Of er wordt wat snels in elkaar geflanst, gehaald.
Dat zijn gewoon 8 magen die nog moeten eten. Van kleuter tot pubers in de groei.
Ze doen wel net of Jan zoveel kookt maar hoe vaak kookt hij per week? En dan is er altijd 1 dag, 3 soorten pasta bij.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
01-04-2022 00:46
En hier is de andere. Inderdaad fijn van dit topic: er een lotgenoot contact overgehouden. Ik zou willen dat ik kon, wat Johan nog kan. Maar zo begon het bij mij wel.
Jij ook succes, Fanatic! :heart:
Veel beterschap en sterkte :hug: .
Wij hebben nu vrienden hier, ook long covid, wat een ellende. Ik zie het nu al 1,5 jaar om mij heen. Johan is en naar een schijntje.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-04-2022 00:50
Junior achterop de fiets opgehaald door zus. Het nieuwe is er weer vanaf voor paps en mams?
En dat eten..dat zie je vaak staan: wij hadden onze buik vol geluncht. Dus de kindjes kijken maar wat ze binnen krijgen. Of er wordt wat snels in elkaar geflanst, gehaald.
Dat zijn gewoon 8 magen die nog moeten eten. Van kleuter tot pubers in de groei.
Ze doen wel net of Jan zoveel kookt maar hoe vaak kookt hij per week? En dan is er altijd 1 dag, 3 soorten pasta bij.
Eline moest Junior ophalen omdat mama eern zakelijke lunch had. Over bubble tea.
Dan denk ik echt hoezo moet je daar een lunchafspraak voor hebben. Je bestelt toch gewoon een paar chemische smaakjes en thats it? Sofie maakt van dingen een uitje buiten de deur die je volgens mij ook met een mailtje of telefoontje kan afhandelen.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-04-2022 00:46
En hier is de andere. Inderdaad fijn van dit topic: er een lotgenoot contact overgehouden. Ik zou willen dat ik kon, wat Johan nog kan. Maar zo begon het bij mij wel.
Jij ook succes, Fanatic! :heart:
Ook voor jou veel sterkte Byrma.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-04-2022 00:46
En hier is de andere. Inderdaad fijn van dit topic: er een lotgenoot contact overgehouden. Ik zou willen dat ik kon, wat Johan nog kan. Maar zo begon het bij mij wel.
Jij ook succes, Fanatic! :heart:
Byrma, wat een ellende. Ik hoop zo voor jou,, Makiko, Fanatic en alle anderen met longcovid dat er een oplossing komt! Tegelijk krijg ik er de kriebels van dat ik 6 weken na besmetting nog zoveel last heb. ‘Zo begon het bij mij wel’ zoals je het schrijft is zo onheilspellend. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-04-2022 00:50
Junior achterop de fiets opgehaald door zus. Het nieuwe is er weer vanaf voor paps en mams?
En dat eten..dat zie je vaak staan: wij hadden onze buik vol geluncht. Dus de kindjes kijken maar wat ze binnen krijgen. Of er wordt wat snels in elkaar geflanst, gehaald.
Dat zijn gewoon 8 magen die nog moeten eten. Van kleuter tot pubers in de groei.
Ze doen wel net of Jan zoveel kookt maar hoe vaak kookt hij per week? En dan is er altijd 1 dag, 3 soorten pasta bij.
Mama gaat altaid voor! Daar is iedereen dat zo normaal gaan vinden dat het schaamteloos gebracht wordt!
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-04-2022 07:49
Eline moest Junior ophalen omdat mama eern zakelijke lunch had. Over bubble tea.
Dan denk ik echt hoezo moet je daar een lunchafspraak voor hebben. Je bestelt toch gewoon een paar chemische smaakjes en thats it? Sofie maakt van dingen een uitje buiten de deur die je volgens mij ook met een mailtje of telefoontje kan afhandelen.
Echt bijzonder hè. Als ik voor elk overleg/telefoongesprek/mailverkeer uit eten moet dan vul ik m’n dag met ontbijt/koffie/lunch/high-tea en diner hoor.
Inderdaad: zakelijke afspraak over Bubble-tea…..WAT moet je dan in godsnaam bespreken dat je er 2 uur zoet (no pun intended) mee bent?
freekenkaat schreef:
01-04-2022 08:53
Echt bijzonder hè. Als ik voor elk overleg/telefoongesprek/mailverkeer uit eten moet dan vul ik m’n dag met ontbijt/koffie/lunch/high-tea en diner hoor.
Inderdaad: zakelijke afspraak over Bubble-tea…..WAT moet je dan in godsnaam bespreken dat je er 2 uur zoet (no pun intended) mee bent?
Onbegrijpelijk. Wij hebben ook een eigen bedrijf, man en ik zijn in 10 minuten klaar met het werkoverleg. Uitschieters van een half uur. We doen dat bij ons ontbijt of tussendoor tijdens een bak koffie. Als wij een werkoverleg hebben met een bedrijf dan gaat dat niet met lunch of diner. Dan hebben wij geen tijd over om te werken. En het ergste bij ons is nog, dat wij thuis werken en dan aan het einde van de dag elkaar zien en bedenken dat we niets samen hebben gedaan, geen ontbijt, geen lunch, geen koffie maar pas bij het avondeten. Net als echte mensen die werken.
Ik wil geen bubble tea, als dat wel zo zou zij zou ik samples vragen van verschillende smaken en dan uitproberen en een keuze maken, zonder een hijgende verkoper in mijn nek.
De familie N vooral Sofie maakt zich zoveel belangrijker dan ze is. Bah ga werken Sofieke maar dan wel echt werken. En zorg voor de kinderen ipv zakelijke lunches en diners
Alle reacties Link kopieren
Sofie schrijft dat junior door zus naar school is gebracht (of opgehaald) en het zo leuk vond achter op de fiets. Ja dat is hij helemaal niet gewend.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
31-03-2022 23:04
Inderdaad obsessief dat gelebber. Alsof ze een konijn aait ofzo.
Het heeft iets verstikkends: weet je wel hoe alleen IK ben als jij op school bent? Jan vraagt tenminste: heb je het leuk gehad op school?
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
01-04-2022 09:57
Het heeft iets verstikkends: weet je wel hoe alleen IK ben als jij op school bent? Jan vraagt tenminste: heb je het leuk gehad op school?
Zei ze dat?? Er is echt serieus iets mis met die vrouw.
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
01-04-2022 10:03
Zei ze dat?? Er is echt serieus iets mis met die vrouw.
Oh ja en dat niet alleen. En ik moest alleen naar de bakkerij en op kantoor was ik ook zo alleen. En ik dacht alleen maar, waar is Juuuunioooor nou? En Juun heel droog, dan moet je op me wachten :rofl: Zo van, ik heb wel wat anders te doen :proud:
Alle reacties Link kopieren
En dan ook alles een zakelijke bespreking noemen. Het gaat hier niet over de G7 -top of over een NAVO-overleg maar over de sprinkles op een paasei.
En daarmee niks denigrerends over detailhandel of wat dan ook maar maak t ook niet belangrijker dan t is zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
01-04-2022 09:57
Het heeft iets verstikkends: weet je wel hoe alleen IK ben als jij op school bent? Jan vraagt tenminste: heb je het leuk gehad op school?
Die vrouw is niet goed.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven