Nieuwe uitdaging en daten

14-05-2022 02:05 36 berichten
-
anoniem_411513 wijzigde dit bericht op 31-05-2022 19:37
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar ik merk dat knappe personen meestal wel zich zelf kunnen beheersen dus daar richt ik me dan ook op, van hen kan ik meer hebben doordat ik er dan zelf zin in heb en de spijt is er dan achteraf niet.

Huh?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
The hell? Inhouden, uhuh.
Hoop jou op de datingmarkt niet tegen te komen eigenlijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
himalaya schreef:
14-05-2022 02:11
Huh?
In de zin van de guys die ik niet leuk vonden konden r niet tegen en waren wel geïnteresseerd m, terwijl ik niet echt. Dan gaat ze door tot ze je hebben gehad en als t niet lukt worden ze boos. Misschien onzekerheid of gebrek aan zelfbeheersing.
AeonOfWinter schreef:
14-05-2022 02:13
The hell? Inhouden, uhuh.
Hoop jou op de datingmarkt niet tegen te komen eigenlijk.
Ja jezelf beheersen toch is een kracht van respect.Waarom zou ik jou moeten tegen komen? Misschien raak je wel meteen stapelgek op me dat weet je niet.
Alle reacties Link kopieren
Regeneration schreef:
14-05-2022 02:15
In de zin van de guys die ik niet leuk vonden konden r niet tegen en waren wel geïnteresseerd m, terwijl ik niet echt. Dan gaat ze door tot ze je hebben gehad en als t niet lukt worden ze boos. Misschien onzekerheid of gebrek aan zelfbeheersing.

Ja jezelf beheersen toch is een kracht van respect.Waarom zou ik jou moeten tegen komen? Misschien raak je wel meteen stapelgek op me dat weet je niet.
Eh jawel, dat weet ik wel zeker.
Je zwamt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nee laat maar een lekkere klootzak is t ook niet waard zie ik nu in. Heb je er met een contact stuurt ie fotos in zn boxershort -_-

Misschien een leuke dame maar soms wil ik mijn ex terug maar dan denk ik nee dat gaat niet.
Maar ik weet niet of echt iemand haar kan vervangen. Ik denk t niet. Of ik idealiseer het nu. Heb t niet meer aangedurfd met een andere v na haar, ben daarna volledig op mannen gestort. Eigenlijk verafschuw ik ze soms ook gewoon omdat ze zo bezeten zijn op lust. Dat kan ik niet zo. Daarvoor moet ik een relatie met je hebben die oprecht is en vertrouwd bij je voelen na een poos.
AeonOfWinter schreef:
14-05-2022 02:19
Eh jawel, dat weet ik wel zeker.
Je zwamt.
Licht eens toe hoe jij t zelf zou willen en doen dan?
Alle reacties Link kopieren
Regeneration schreef:
14-05-2022 02:22
Nee laat maar een lekkere klootzak is t ook niet waard zie ik nu in. Heb je er met een contact stuurt ie fotos in zn boxershort -_-

Misschien een leuke dame maar soms wil ik mijn ex terug maar dan denk ik nee dat gaat niet.
Maar ik weet niet of echt iemand haar kan vervangen. Ik denk t niet. Of ik idealiseer het nu. Heb t niet meer aangedurfd met een andere v na haar, ben daarna volledig op mannen gestort. Eigenlijk verafschuw ik ze soms ook gewoon omdat ze zo bezeten zijn op lust. Dat kan ik niet zo. Daarvoor moet ik een relatie met je hebben die oprecht is en vertrouwd bij je voelen na een poos.

Maar in je OP:

Maar ik vind het zo een afknapper als een man meteen alleen zijn lusten achteraan wil gaan, terwijl ik t ook niet erg vind eigenlijk.

Dus mijn ‘huh?’ blijft.

Heb je gedronken, het is allemaal vaag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
14-05-2022 02:28
Maar in je OP:





Dus mijn ‘huh?’ blijft.

Heb je gedronken, het is allemaal vaag.
Als tie knap is vind ik t niet erg wat snap je daar niet aan want dan wil ik het zelf.

Ik heb niet gedronken haha gaan we weer die tour weer op. Maar goh nu je daar toch over hebt heb t wel gemist een wijntje wel smerig maar t gevoel is wel leuk soms. Mis t wijnen en ouwehoeren. Ben echt een saaie piet geworden afgelopen tijd.

Tijd voor iets nieuws maar dan weloverwogen.
Zelfs uitgaan vind ik niet meer leuk. Eigenlijk nooit leuk gevonden, altijd maar forceren.
Wat is wel leuk. Een leuke gesprekspartner onder t genot van een drankje en dan liefst leven lang zonder alcohol? Maar is dat dan niet saai..
Trouwens laat maar ik heb geen zin in iemand of misschien wel maar dan beetje knuffelen en zoenen en meer ook niet. Ik moet deze week nog gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt dus iemand om een leegte in je leven op te vullen. Maar je houdt jezelf voor dat je alleen seks zoekt, want dat zoeken de mannen die jij tegenkomt ook. Daarom krijg je drama van hun kant als je het niet meteen doet, maar voel je spijt van jouw kant als je het wel doet. Maar je vindt het minder erg als ze knap zijn, want dan had je zelf tenminste ook zin :@@:

Als dit een beetje dicht bij de waarheid zit, word jij alleen maar ongelukkiger als je je nu op allerlei ge-date stort... Ga eerst eens bij jezelf na wat je nu echt mist, en waarom. Dan kun je eraan werken en trek je hopelijk ook leukere mensen/diepere connecties aan.
konwalia schreef:
14-05-2022 02:57
Je zoekt dus iemand om een leegte in je leven op te vullen. Maar je houdt jezelf voor dat je alleen seks zoekt, want dat zoeken de mannen die jij tegenkomt ook. Daarom krijg je drama van hun kant als je het niet meteen doet, maar voel je spijt van jouw kant als je het wel doet. Maar je vindt het minder erg als ze knap zijn, want dan had je zelf tenminste ook zin :@@:

Als dit een beetje dicht bij de waarheid zit, word jij alleen maar ongelukkiger als je je nu op allerlei ge-date stort... Ga eerst eens bij jezelf na wat je nu echt mist, en waarom. Dan kun je eraan werken en trek je hopelijk ook leukere mensen/diepere connecties aan.
Ik zoek geen seks juist niet. Ik zou dat niet aankunnen. Heb t wel geprobeerd maar past niet bij me. Zoek liever op een andere manier intimiteit. Al zou ik soms wel seks willen hoor maar dan moet ik me eerst veilig voelen.
De eerste paar keren waren niet aangenaam verlopen dus zie daar liever van af. Al zou ik soms nu denken why not, houd ik het weg.
Als tie knap vond ik t zeker minder erg en voornamelijk als tie niet opdringerig was dan vind ik iemand nog aantrekkelijker en wil ik het zelf. Maar iemand die blijft doordringen terwijl je geen zin hebt raak ik van afgeknapt. Waren ook eigenlijk niet mijn types maar konden er mee door met de zin dat ik t innerlijk meer een kans wilde geven terwijl zij aan andere dingen dachten.

Als ik met vrouwen ga daten gaat t nooit mis en voel ik meer liefde, respect en een vertrouwde vorm van genegenheid. Bij mannen meer lust en daar kan ik dan soms in mee gaan maar op een gegeven moment haak ik af en dan hebben zij zoiets van eerst opwarmen en dan afhaken.. dan wordt het een hel aan worsteling. Dus daarom denk ik beter nooit meer aan een vent beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ahh ok... het gaat je dus gewoon vaak veel te snel. Ben ik het mee eens, dat herkennen denk ik veel vrouwen. In dat geval denk ik dat je een beetje moet gaan leren filteren, ik krijg echt de kriebels van woorden als "eerst opwarmen, dan pas afhaken" als jij al aangaf niet meer te willen :pukey:

(Ik heb ook wel slechte ervaringen gehad, mannen die ik nu wel op hun neus zou willen beuken voor hun acties waar ik toen totaal niet mee om kon gaan.) Innerlijk een kans geven is goed, maar niet bij mensen die zo hard hun pik achterna lopen dat ze daarbij geen oog voor jou hebben. Maar ik weet ook: niet iedereen is zo :)

Dus, filteren: ik zou beginnen met naar je gevoel luisteren en iedereen die te gretig overkomt gewoon meteen aan de kant te schuiven. Zo hou je meer tijd vrij om iemand te vinden die echt interesse in je heeft. Moet wel zeggen dat ik niet weet hoe die kansen liggen op een dating app, als je die gebruikt... ik heb zelf altijd de indruk dat het gros daar niet op zoek is naar liefde, vertrouwelijkheid en intimiteit.
Ja dat dus. Ja ik filter ze nu ook gewoon eruit. Voorheen ging ik op goed geluk toch het een kans geven doordat ik dacht misschien zit er meer achter maar nee hoor.

Dat is ook niks voor mij. Ik weet eerlijk gezegd door de ervaringen die ik heb meegemaakt niet of ik oprecht nog ooit verliefd kan worden op een man. Ben ik tot nu toe ook gewoon niet geweest. Ze lijken echt wel allemaal hetzelfde.

Maar als ik eerlijk ben weet ik ook weer niet of ik mezelf voor de rest van mijn leven met een vrouw zie eindigen. Daar zie ik ook weer veel gedoe ook al voelde dat al eens wel goed en vertrouwd, ben ik bang dat ik toch weer in de toekomst naar de ander verlang. Ik blijf maar in periodes afwisselen in v en m, kan wel zeggen dat met v het fijn was, maar of ik serieus het voor altijd zou kunnen dat weet ik dus niet.

Ik wil gewoon echte liefde, waar je volledig voor elkaar gaat en dat kan ik denk ik nooit voor een man voelen zoals ik voor een vrouw heb gevoeld. Ik ben denk ik in de war, want weet niet wat ik wil en als ik het heb komen er complicaties doordat vrouwen zelf vaak ook bi zijn en uiteindelijk toch met een man willen eindigen. En dat idee heb ik dan ook weer op langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je doel met daten niet. Je wilt niets serieus, maar je wilt ook geen seks. Wat wil je wel?
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
14-05-2022 04:44
Ik snap je doel met daten niet. Je wilt niets serieus, maar je wilt ook geen seks. Wat wil je wel?

Aandacht
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom dit topic nu? Je wilde gisteravond nog op anoniem.

Ben je niet weer aan het zwalken? Wilde je niet de balans vinden? Dan lijkt me daten, wat voor soort ook, niet het uitgelezen moment nu.

Probeer jezelf op de rit te krijgen, zoek naar een goede, vaste behandelaar en geef het de tijd, veel tijd. Stop met 's nachts forummen, met medicatiemisbruik en het ene na het andere topic openen. Want je weet niet eens wat je vraagt, laat staan dat je iets met de antwoorden zou kunnen.
Als twee volwassen mensen zin hebben in seks met elkaar, dan zie ik geen enkele reden om jezelf in te houden.

Het leven is veel te kort voor moeilijkdoenerij.
Regeneration schreef:
14-05-2022 02:15
In de zin van de guys die ik niet leuk vonden konden r niet tegen en waren wel geïnteresseerd m, terwijl ik niet echt. Dan gaat ze door tot ze je hebben gehad en als t niet lukt worden ze boos. Misschien onzekerheid of gebrek aan zelfbeheersing.



Ja jezelf beheersen toch is een kracht van respect.Waarom zou ik jou moeten tegen komen? Misschien raak je wel meteen stapelgek op me dat weet je niet.
Ik zou eerlijk gezegd afknappen op de manier waarop je communiceert. Ik ga er van uit dat je hetzelfde praat als dat je schrijft.
Ik vind het verhaal warrig en je gebruikt termen die je niet staan. Je doet je best, maar het slaat kant nog wal.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb jij grote problemen die je zult moeten aanpakken voor je ooit weer gaat daten. Probeer eerst te stoppen met drinken/blowen/snuiven/slikken, want dat maakt je problemen alleen maar erger.

En spreek met jezelf af dat je na 10 uur ‘s avonds niet meer post, om dit soort dingen te voorkomen,
Stroopwafeltje1979 schreef:
14-05-2022 04:44
Ik snap je doel met daten niet. Je wilt niets serieus, maar je wilt ook geen seks. Wat wil je wel?
Ik wil liefde en passie. Initimeit kan toch ook prima zonder seks. Ik heb ook nog nooit echt seks gehad.
Sherlock schreef:
14-05-2022 07:28
Waarom dit topic nu? Je wilde gisteravond nog op anoniem.

Ben je niet weer aan het zwalken? Wilde je niet de balans vinden? Dan lijkt me daten, wat voor soort ook, niet het uitgelezen moment nu.

Probeer jezelf op de rit te krijgen, zoek naar een goede, vaste behandelaar en geef het de tijd, veel tijd. Stop met 's nachts forummen, met medicatiemisbruik en het ene na het andere topic openen. Want je weet niet eens wat je vraagt, laat staan dat je iets met de antwoorden zou kunnen.
Daar heb je een punt in. Ik vind me zelf ook niet stabiel. Maar eerlijk gezegd mis ik de uitdaging in mijn leven.
Ik durf bijna niks meer. Geen drankjes doen met “vriendinnen”. Daten niet meer.

Dat zorgt wel uiteindelijk voor een saai leven dat kan je niet ontkennen gewoon. Voorheen was ik spontaan en had ik vaak leuke momenten. Alleen met mannen nooit echt goede ervaringen mee gehad. Met vrouwen wel. Daardoor twijfel ik aan mezelf wat ik eigenlijk wil.
DS1971 schreef:
14-05-2022 08:23
Als twee volwassen mensen zin hebben in seks met elkaar, dan zie ik geen enkele reden om jezelf in te houden.

Het leven is veel te kort voor moeilijkdoenerij.
Tuurlijk. Maar dat is lastig in mijn situatie door de ervaringen en mijn instelling, heb ik daar eigenlijk geen behoefte aan.

Ttroeteltje schreef:
14-05-2022 08:26
Ik zou eerlijk gezegd afknappen op de manier waarop je communiceert. Ik ga er van uit dat je hetzelfde praat als dat je schrijft.
Ik vind het verhaal warrig en je gebruikt termen die je niet staan. Je doet je best, maar het slaat kant nog wal.
Maar wie zegt dat ik dan überhaupt op jou zou kunnen of willen vallen?
Alsof mijn datingsmarkt uit jou bestaat.

De meiden waarmee ik contact heb klikt het vanuit uiterlijk en innerlijk, maar ik durf de stap niet te nemen al hebben ze vaak pogingen gewaagd. Ik weet niet wat me tegenhoud.
Denk doordat ik heel lang geen behoefte meer had aan een v na mn laatste relatie met een v dacht ik dat een ander haar niet kon verwisselen.

Griebus67 schreef:
14-05-2022 11:06
Volgens mij heb jij grote problemen die je zult moeten aanpakken voor je ooit weer gaat daten. Probeer eerst te stoppen met drinken/blowen/snuiven/slikken, want dat maakt je problemen alleen maar erger.

En spreek met jezelf af dat je na 10 uur ‘s avonds niet meer post, om dit soort dingen te voorkomen,
Snuiven nooit gedaan. drinken doe ik niet meer en blowen ook niet dus projecteer je eigen gebruik niet op mij aub.

Wat voorkomen precies? Dat ik eens eerlijk ben over wat ik wil of niet wil. Dat dat tegenstrijdig is met hoe jij denkt of leeft is niet mij pakkie aan.
Regeneration schreef:
14-05-2022 13:16
Ik wil liefde en passie. Initimeit kan toch ook prima zonder seks. Ik heb ook nog nooit echt seks gehad.



Daar heb je een punt in. Ik vind me zelf ook niet stabiel. Maar eerlijk gezegd mis ik de uitdaging in mijn leven.
Ik durf bijna niks meer. Geen drankjes doen met “vriendinnen”. Daten niet meer.

Dat zorgt wel uiteindelijk voor een saai leven dat kan je niet ontkennen gewoon. Voorheen was ik spontaan en had ik vaak leuke momenten. Alleen met mannen nooit echt goede ervaringen mee gehad. Met vrouwen wel. Daardoor twijfel ik aan mezelf wat ik eigenlijk wil.



Tuurlijk. Maar dat is lastig in mijn situatie door de ervaringen en mijn instelling, heb ik daar eigenlijk geen behoefte aan.




Maar wie zegt dat ik dan überhaupt op jou zou kunnen of willen vallen?
Alsof mijn datingsmarkt uit jou bestaat.

De meiden waarmee ik contact heb klikt het vanuit uiterlijk en innerlijk, maar ik durf de stap niet te nemen al hebben ze vaak pogingen gewaagd. Ik weet niet wat me tegenhoud.
Denk doordat ik heel lang geen behoefte meer had aan een v na mn laatste relatie met een v dacht ik dat een ander haar niet kon verwisselen.




Snuiven nooit gedaan. drinken doe ik niet meer en blowen ook niet dus projecteer je eigen gebruik niet op mij aub.

Wat voorkomen precies? Dat ik eens eerlijk ben over wat ik wil of niet wil. Dat dat tegenstrijdig is met hoe jij denkt of leeft is niet mij pakkie aan.
Dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, dat denk ik niet. Ik schrijf dat ik niet op jou zou kunnen vallen.
Ik wil me er zelfs geen voorstelling van maken. Je klinkt heel mal.
Ttroeteltje schreef:
14-05-2022 14:58
Dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, dat denk ik niet. Ik schrijf dat ik niet op jou zou kunnen vallen.
Ik wil me er zelfs geen voorstelling van maken. Je klinkt heel mal.
Maar wie heeft daar om gevraagd dan?
Je klinkt wel heel vol van je zelf dat je zo een uitspraak durft te maken terwijl t 100% zeker is dat ik niet eens op jou zou kunnen vallen.
Zo een opmerking is echt onnodig hoor.
Ik ben een beetje mal dat ontken ik ook niet.
Maar t hebben over dat je niet op mij zou kunnen vallen is gewoon erg raar.
Alle reacties Link kopieren
Regeneration schreef:
14-05-2022 02:05
Ik vind t soms moeilijk als ik diegene aantrekkelijk vind en nu snap ik misschien waarom de minder aantrekkelijke soms horser zijn dan ikzelf.

Horser????????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven