NMLK( hbo een must?

26-05-2022 22:39 101 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaringen met NMLK?
Op de site staat dat het voor HBO+ is, daar voldoe ik niet aan , tenminste niet qua opleiding
qua denk niveau wellicht wel.
Ik vind dat best wel een dingetje dat je daaraan "moet" voldoen om mee te mogen doen, het is al best spannend om voor de eerste keer zoiets te ondernemen.( voor mij dan)
Maar het lijkt me ook erg leuk om andere mensen te ontmoeten..
Ik heb nooit op die website gekeken, maar dat lijstje hierboven verbaast me wel. Als je je makkelijk in groepen beweegt en heel sociaal in de omgang bent, heb je toch die club niet nodig? Tenzij het echt is voor extraverten die hun toch al enorme sociale kring nog meer willen uitbreiden.
Ik krijg bij dat soort dingen altijd de kriebels, terwijl ik een keurig HBO diploma heb. Net als bij die verzekeringen voor hoger opgeleiden. Het straalt een bepaald sfeertje uit als je mensen zo benadert. Ik krijg altijd dat liedje van Armand in mijn hoofd; ben ik te min. Wil je echt bij een club die je op basis van hun tekst en criteria, laat twijfelen of je welkom bent of klant mag worden?
Dat heb je met clubjes van de Rotary kan je alleen lid worden wanneer je man bent.
Je hoeft er niet bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
27-05-2022 11:48
Dat heb je met clubjes van de Rotary kan je alleen lid worden wanneer je man bent.
Je hoeft er niet bij.
En bij de katholieke vrouwenbond als je vrouw bent. Ik vind dat toch iets anders als dedain doen over een opleiding. En precies de reden dat we tekort hebben in de agrarische sector, bouw, Schiphol.etc.; de echte aanpakkers zijn er niet meer. Vind je het gek als er op je neer gekeken wordt.
makreel schreef:
27-05-2022 11:21
Eh... 1 review van 1 mevrouw die het er niet leuk vond.
Kijk even verder, er zijn meer reviews met deze strekking. En dit is ook wat ik al jaren lees over nmlk. Maar ik lees ook vaak dat je evengoed best een leuke tijd kan hebben met de activiteiten die de leden organiseren, zo lang je die Carlo maar ontloopt
.
MrsDuck schreef:
27-05-2022 11:46
Wil je echt bij een club die je op basis van hun tekst en criteria, laat twijfelen of je welkom bent of klant mag worden?
Dat vind ik een legitieme vraag.

Misschien hoor je dan inderdaad gewoon niet bij de doelgroep.

Enkele jaren terug heb ik ook bij NMLK gekeken en toen voelde ik me ook niet 100% aangesproken door hun teksten. Toen ben ik ook geen lid geworden. Als je dan inderdaad reviews gaat lezen stuit je ook op negatieve verhalen, als je daardoor twijfelt heeft het eigenlijk al geen zin meer om lid te worden. En dat is natuurlijk ook helemaal prima.
impala schreef:
27-05-2022 12:00
Kijk even verder, er zijn meer reviews met deze strekking. En dit is ook wat ik al jaren lees over nmlk. Maar ik lees ook vaak dat je evengoed best een leuke tijd kan hebben met de activiteiten die de leden organiseren, zo lang je die Carlo maar ontloopt
Dit is ook hoe ik er nu in sta. Ik vind sommige activiteiten leuk. Ik kies er de dingen uit die ik niet alleen of met vrienden kan/wil doen, zoals bepaalde concerten, musea of workshops.
KamilleT schreef:
27-05-2022 11:37
Ik heb nooit op die website gekeken, maar dat lijstje hierboven verbaast me wel. Als je je makkelijk in groepen beweegt en heel sociaal in de omgang bent, heb je toch die club niet nodig? Tenzij het echt is voor extraverten die hun toch al enorme sociale kring nog meer willen uitbreiden.
niet nodig?
Er zijn tal van redenen omgewoon gezellig met een groep wat te willen doen.
Heb mensen gesproken die lid waren geworden omdat ze net verhuisd waren, weinig sociale contacten in de buurt, gescheiden, of gewoon zin in andere activiteiten dan de vrienden die ze hebben...enzovoorts. Dus ja, wat is 'nodig hebben'?

Niet nodig klinkt alsof je zielige bent dat je iets gaat ondernemen met onbekenden. Ik zie het eerder als mooi en gezellig, en ook dapper die sociale kring uit te breiden. En heb zelf dingen gedaan die ik anders nooit zo snel zou doen.
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Maar TO, het zal je niet verbazen dat je er alleen achter komt of het iets voor je is als je het probeert.

Veel plezier als je het gaat doen!
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
kers schreef:
27-05-2022 12:35
Maar TO, het zal je niet verbazen dat je er alleen achter komt of het iets voor je is als je het probeert.

Veel plezier als je het gaat doen!
Nee precies, beste is om het te gaan ervaren..

En het is niet zo dat ik geen sociaal leven heb, maar veel vriendinnen met een gezin en die doen in het weekend hun eigen ding, dus soms heb ik best weleens een saai weekend, als mijn dochter bij haar vader is..
Mimali schreef:
27-05-2022 12:45

En het is niet zo dat ik geen sociaal leven heb, maar veel vriendinnen met een gezin en die doen in het weekend hun eigen ding, dus soms heb ik best weleens een saai weekend, als mijn dochter bij haar vader is..
je bent niet de enige die zo lid werd :)
veel plezier, en bevalt het niet meldt je je weer zsm af :)!
Mimali schreef:
27-05-2022 12:45

Dat is het leuke van Nmlk. Je kunt last minute besluiten om mee te gaan met een wandeling of naar een borrel. Ik ben op zoveel nieuwe plekken geweest waar ik anders nooit zou komen.

Het klopt wel dat er ook sociaal onhandige types tussen zitten of gewoon zwaar autisten.
Ik merk dat ik nogal allergisch ben voor dat soort eisen en ik word er altijd een beetje dwars van. Gelukkig is dit door een persoon of een klein groepje bedacht en zegt het niets over hoe leuk en gezellig de leden kunnen zijn. Het dak op met hun ‘HBO+ niveau’! :hamer: Laat je niet intimideren TO ! Lekker doen wat je leuk vindt, lid worden bijvoorbeeld.
makreel schreef:
27-05-2022 11:21
Eh... 1 review van 1 mevrouw die het er niet leuk vond.
Zijn er veel meer over die oprichter.
Deze is een voorbeeld
Frankly my dear, I don"t give a damn
In bed merk je daar toch geen reet van?

Of zou een HBO’er je wetenschappelijk moeten neuken?
Westerpaviljoen schreef:
27-05-2022 14:13

Mwah....

Een HBO'er is niet per definitie wetenschappelijk he
calvijn1 schreef:
27-05-2022 14:20
Mwah....

Een HBO'er is niet per definitie wetenschappelijk he
Ja. Maar dat was niet mijn punt.
Westerpaviljoen schreef:
27-05-2022 14:13

Het is geen datingsite he, maar mensen leren kennen. Gewoon vriendschappelijk, zonder geneuk.
essychan schreef:
27-05-2022 14:37
Het is geen datingsite he, maar mensen leren kennen. Gewoon vriendschappelijk, zonder geneuk.
Ja maar
essychan schreef:
27-05-2022 14:37
Nou, een flink aantal is toch echt lid met de hoop op het laatste

Je moet er maar zin in hebben
calvijn1 schreef:
27-05-2022 14:45

Die zijn er zeker (vooral mannen), maar dat is niet de insteek van het platform. Zelf heb ik een relatie, maar vind het wel leuk om met NMLK leuke dingen te doen. Zelf heb ik vooral meer leuke vrouwen ontmoet via NMLK.
calvijn1 schreef:

Nog een reden om lid te worden :)
Mimali schreef:
27-05-2022 10:38
Precies, daarom ging ik ook twijfelen..
Maar blijkbaar kan je dan gelijk niet begrijpend lezen..

Ach maak je niet druk. Typisch gevalletje pot die een ketel verwijt.
calvijn1 schreef:

heb er in zes jaar geen relatie aan overgehouden, het is echt geen datingsite. Maar als je gaat flirten en je eigen insteek dat wel is, dan is het een plek als alle anderen waar je de man of vrouw kan vinden.
SunShine35 schreef:
26-05-2022 23:37
Ik ben lid geweest en vond het altijd erg leuk. Zelf je activiteiten uitzoeken en bij mensen zitten die graag een praatje maken. Of de hbo eis/wens er toen was weet ik eigenlijk niet….
Ja, vanaf begin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven