Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Elodea schreef:
17-06-2022 08:26
Wat een bijzondere TO in het topic over ziektewet en ZZP.
Die ben ik op meerdere plekken tegengekomen. Is idd een bijzonder persoon.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
17-06-2022 13:04
Nee dat is helder. Maar wanneer ben je dat dan wel.

4 ervaringsdeskundigen met allemaal een opleiding gevolgd. En de hele wereld draait nog steeds om hen.
Geen idee.

Ik krijg hier ook nog weleens commentaar dat ik niet steeds mijn eigen situatie als voorbeeld moet nemen, terwijl dat nou juist mijn pluspunt is, vind ik.

Maar ik herken ook wat jij schrijft: collega ervaringsdeskundigen die nog niet in staat zijn om buiten hun eigen ervaring te kijken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Lang leve de NS, die als het buiten 30 graden is de airco uitzet.
Beh, wij van de wasserij hebben niet eens een airco. En als we drie minuten te lang pauze nemen komt er een manager zeiken. Maar ik moest toch een beetje lachen: onze braafste medewerker sprak hardop; 'Nou dan gaan we toch lekker weg? Voor die twaalf euri per uur hoeven we het ook niet te doen' :lol:
Wij hebben ook geen airco. Gelukkig kunnen de ramen open, dan komt de warme lucht naar binnen. Dertig zwetende zombies in deze laatste weken nog proberen tot werken te bewegen, terwijl iedereen liever ijsjes zou gaan eten.
Maaaaar! Ik heb eigenlijk altijd vakantie, dus ik moet niet zo zeuren.
Oh en mag ik even opscheppen over mijn dochter?

Die was dus met een vriendin naar Pinkpop, en die vriendin kreeg 's nachts in de tent allemaal paniekaanvallen en zo en toen heeft mijn dochter gezegd 'weet je wat wij doen, we gaan lekker naar huis'. Wat natuurlijk best kut was, want Metallica en Pearl Jam en zo. Nou ben je dan een goeie vriendin of niet?

Dus dochter komt hier morgen gezellig barbecuen en volgend jaar ga ik met haar naar Pinkpop (of een ander festival, hangt af van de line-up).

Dochter zelf kan er wel om lachen, die zegt 'ach ik heb gewoon een heel duur armbandje' :lol:
Alle reacties Link kopieren
Woll*Stone schreef:
17-06-2022 15:25
Lang leve de NS, die als het buiten 30 graden is de airco uitzet.
Niet eens de verwarming aan?
Knopjes, knopjes, moeluk, moeluk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zo, dan ben je echt een goede vriendin ladyv. Zou ik ook trots op zijn.
Alle reacties Link kopieren
1970 een ban wegens HET racisme, dat staat er wel leuk. ' oh het racisme weer'....
Alle reacties Link kopieren
Topvriendin LV. Jullie hebben duidelijk iets heel goed gedaan in dat ouderschap.

Hier probeerde een 17-jarige student een nogal onhandige omkoop poging. Student is slim maar lui en laks en heeft een paar 3de herkansingen nodig. En bedacht dat ik wel eens de oplossing kon zijn om zijn diploma te halen zonder extra te moeten leren. ' Oudblond, ik wil je graag helpen met *zwaar ding x en zwaar ding y* op zijn plek te krijgen en oh ja... ik ben een broodje gaan halen en jij neemt nooit tijd om te lunchen, dus eentje voor je meegenomen'. GLUNDER. Ik: 'Wat aardig dat je wilt helpen'. Student: 'Tuurlijk want jij bent ook aardig en zit ook in de examencommissie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
O God, ik trek het voorprogramma van Elbow niet!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-06-2022 19:24
Oh en mag ik even opscheppen over mijn dochter?

Die was dus met een vriendin naar Pinkpop, en die vriendin kreeg 's nachts in de tent allemaal paniekaanvallen en zo en toen heeft mijn dochter gezegd 'weet je wat wij doen, we gaan lekker naar huis'. Wat natuurlijk best kut was, want Metallica en Pearl Jam en zo. Nou ben je dan een goeie vriendin of niet?

Dus dochter komt hier morgen gezellig barbecuen en volgend jaar ga ik met haar naar Pinkpop (of een ander festival, hangt af van de line-up).

Dochter zelf kan er wel om lachen, die zegt 'ach ik heb gewoon een heel duur armbandje' :lol:
Wow, als je die twee laat schieten ben je echt een goede vriendin. :love:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-06-2022 20:19
O God, ik trek het voorprogramma van Elbow niet!
Ben je daar nu???
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, al wéér een nieuwe?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
LV, jouw dochter is een lieverd!
Moiren schreef:
17-06-2022 20:19
O God, ik trek het voorprogramma van Elbow niet!
Haha, mijn partner is extra laat vertrokken, die dacht, ik kom wel binnen als ze bijna klaar zijn. :-D :-D :-D
Wat lief van je dochter, LV.
Nu helemaal geen geluid meer!
LuciFee2022 schreef:
17-06-2022 21:35
Haha, mijn partner is extra laat vertrokken, die dacht, ik kom wel binnen als ze bijna klaar zijn. :-D :-D :-D
Had ik die voorkennis maar gehad.
En wederom: alle mannen willen vreemdgaan. Is gewoon zo. Als ze het nooit met jou geprobeerd hebben, ben je lelijk. En als je denkt dat jouw man wel monogaam is, ben je blind. Zo erg is het nou ook weer niet, he. Het zit in hun natuur.
cuculuscanorus schreef:
17-06-2022 23:08
En wederom: alle mannen willen vreemdgaan. Is gewoon zo. Als ze het nooit met jou geprobeerd hebben, ben je lelijk. En als je denkt dat jouw man wel monogaam is, ben je blind. Zo erg is het nou ook weer niet, he. Het zit in hun natuur.

Yep. Wijze les weer geleerd vandaag.

Beetjegek is knettergek.
Alle reacties Link kopieren
Oh! Hiér zijn jullie!
We're just two lost souls
Dit weer is stom. Mijn hersenen zijn appelmoes.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
17-06-2022 23:08
En wederom: alle mannen willen vreemdgaan. Is gewoon zo. Als ze het nooit met jou geprobeerd hebben, ben je lelijk. En als je denkt dat jouw man wel monogaam is, ben je blind. Zo erg is het nou ook weer niet, he. Het zit in hun natuur.
Net zoals agressie. Las op FB zo'n soort reactie over een man die zijn vrouw gewurgd heeft. Dat vrouwen ook echt wel het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.
Mannen en emotieregulatie, smoeilijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Of je moet de lat gewoon eens wat lager leggen, anders eindig je alleen, boehoe.

De lat kan gewoon bijna niet lager lijkt wel.
Of mag je dat nog steeds niet vinden en zeggen? :roll: :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven