Too good to go

04-04-2022 19:53 322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had gisteren een pakket van een banketbakker. Ik had gehoopt op iets lekkers voor bij de thee, maar kreeg 2 zoete croissants, 2 kaascroissants en 1 gewone croissant.
Prima deal voor die 4 euro.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er eens één gehaald bij Dunkin' Donuts. Voor 5 euro krijg je gewoon een doos met 6 donuts mee, je mag zelf uitkiezen. Normaal gesproken kosten ze 2,50 per stuk of 6 voor 12,50.. dus best een prima deal. Maar normaal gesproken zijn ze gewoon veel te duur wat mij betreft hahaha.

Maar ook wat apart vind ik. Niet dat ik wil klagen hoor. Maar ze geven iedereen er gewoon 6 mee a.d.h.v. wat er nog ligt. Je kan hem afhalen in het laatste kwartier voor sluitingstijd. En de rest gooien ze dan alsnog weg? Waarom vullen ze dan niet gewoon de dozen met alles wat over is..? Dat lijkt me meer het concept, nu is het gewoon donuts naar keuze met korting.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij halen zo nu en dan een ontbijtbox bij een hotel in de buurt. Altijd goed gevuld, veel soorten broodjes en zoete broodjes. En broodbeleg, vaak genoeg voor de hele week. Vanwege het tijdstip van afhalen is het voor ons dan een brunch, ook leuk om hotel van binnen te zien dat je normaal alleen voorbij fietst en soms gezellig babbeltje met personeel en andere Togoodtogo’ers die staan te wachten. Ervaringen en tips uitwisselen 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
HappyConfetti schreef:
07-08-2022 00:06
Wij halen zo nu en dan een ontbijtbox bij een hotel in de buurt. Altijd goed gevuld, veel soorten broodjes en zoete broodjes. En broodbeleg, vaak genoeg voor de hele week. Vanwege het tijdstip van afhalen is het voor ons dan een brunch, ook leuk om hotel van binnen te zien dat je normaal alleen voorbij fietst en soms gezellig babbeltje met personeel en andere Togoodtogo’ers die staan te wachten. Ervaringen en tips uitwisselen 😁
Dat lijkt me nou geweldig. Helaas is zoiets bij ons niet te vinden in de wijde omtrek.
Gisteren nog wel weer een tas bij Bakker Bart gehaald, viel me een beetje tegen. Meest zoetigheid en weinig brood. Toch weer een keer de warme bakker proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
31-07-2022 10:29
Ik had gisteren een pakket van een banketbakker. Ik had gehoopt op iets lekkers voor bij de thee, maar kreeg 2 zoete croissants, 2 kaascroissants en 1 gewone croissant.
Prima deal voor die 4 euro.
5 croissants voor 4 EUR? Kosten die 5 croissants dan normaal 12 euro? Ik vind dit écht heel mager als ik het vergelijken met de pakketten hier van de bakker...
Vazig schreef:
06-08-2022 23:51
Ik heb er eens één gehaald bij Dunkin' Donuts. Voor 5 euro krijg je gewoon een doos met 6 donuts mee, je mag zelf uitkiezen. Normaal gesproken kosten ze 2,50 per stuk of 6 voor 12,50.. dus best een prima deal. Maar normaal gesproken zijn ze gewoon veel te duur wat mij betreft hahaha.

Maar ook wat apart vind ik. Niet dat ik wil klagen hoor. Maar ze geven iedereen er gewoon 6 mee a.d.h.v. wat er nog ligt. Je kan hem afhalen in het laatste kwartier voor sluitingstijd. En de rest gooien ze dan alsnog weg? Waarom vullen ze dan niet gewoon de dozen met alles wat over is..? Dat lijkt me meer het concept, nu is het gewoon donuts naar keuze met korting.
Toevallig zag ik van de week bij de Jumbo een doosje met 4 Dunkin donuts liggen voor 2,50.

Via de app zag ik een tijdje terug bij de Ben & Jerry’s scoop shop een bak ijs van 4,5 liter voor +/- 30 euro en 2 maanden over de datum. Bij de ijsexpress heb je voor 61,18 excl btw 2 bakken. Ik vond dat niet zo’n goede deal.

Bij een winkel in Turks fruit kreeg ik de eerste keer 2,5 kilo mee. Wat een beetje belachelijk was natuurlijk. De tweede keer kreeg ik een klein doosje met nauwelijks een pond.

In mijn omgeving vind ik de Turkse en Marokkaanse bakkers het beste. Ze vullen ter plekke tassen vol met alles wat nog over is. Wat voor mij veel te veel is dus ik doe het niet meer. Sowieso vond ik “de buit” bekijken het leukste.

Ik hoorde trouwens dat de voedselbank minder eten krijgt door dit systeem. Ik weet niet of dat zo is, maar ik zou dat wel jammer vinden.
sende schreef:
07-08-2022 08:48

Ik hoorde trouwens dat de voedselbank minder eten krijgt door dit systeem. Ik weet niet of dat zo is, maar ik zou dat wel jammer vinden.
Ik weet niet waar je dit hoorde, maar volgens mij klopt dit niet.

De voedselbank neemt namelijk geen eten aan wat op de dag nog 'houdbaar' is.
Alle reacties Link kopieren Quote
sende schreef:
07-08-2022 08:48


Ik hoorde trouwens dat de voedselbank minder eten krijgt door dit systeem. Ik weet niet of dat zo is, maar ik zou dat wel jammer vinden.
Als dat zo is, is dat behoorlijk zuur.. aan de andere kant zijn er ook veel mensen die het financieel moeilijk hebben en niet in aanmerking komen voor de voedselbank.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
07-08-2022 08:34
5 croissants voor 4 EUR? Kosten die 5 croissants dan normaal 12 euro? Ik vind dit écht heel mager als ik het vergelijken met de pakketten hier van de bakker...
Van een goede banketbakker? Ja. Makkelijk.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
07-08-2022 21:19
Van een goede banketbakker? Ja. Makkelijk.
Echt waar? Ik sta daar echt versteld van... en wie koopt zoiets. 5 croissants voor rond de 12 euro....
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
07-08-2022 22:07
Echt waar? Ik sta daar echt versteld van... en wie koopt zoiets. 5 croissants voor rond de 12 euro....
Heel veel mensen. Je moet er hier op zaterdag bijtijds bij zijn om niet achter het net te vissen, terwijl ze altijd met volle bakken de dag beginnen.
Ik woon in een grote stad en heb het één en ander al geprobeerd. Maar bakker bart was wel echt mega zeg! Eén keer geweest en kreeg zo ontzettend veel! Ongeveer 10 harde broodjes (verschillende), 3 broden, smoothie, 16 broodjes, zoals kaasbroodjes, satébroodjes, worstenbroodjes, croissants, etc. En nog bolletjes! We hebben de buurvrouw ook maar wat gegeven. Als gezin heerlijk van die broodjes genoten en de volgende dag tijdens de fietstocht de harde broodjes gegeten. Helaas moesten we een deel weggooien. Maar wij hadden één box van de 4 a 5. Moet je je voorstellen dat zij dit normaal weg moeten gooien. Zo zonde! En alle boxen waren eerlijk verdeeld, iedereen kreeg een smoothie. Hadden ze heel leuk gedaan.

We begonnen met de ekoplaza en waren toen al tevreden. Vaak 2-3 broden voor 3,- en dan broden voor 4,- per stuk. Maar zijn nu toch wel echt fan van bakker bart, maar zeker ook van coop.

De plus vonden we wat tegenvallen. En een lunchroom deed mee en die kwam precies op de 15,-, maar de gebakjes waren al hart en toch wel karig. Twee hele kleine gebakjes. Vierkant, klein en een klein punttaartje. Verder is getir soms wel oké en soms niet.

Een keer een fruittas opgehaald, maar 80% weggegooid. Vrouw was super vriendelijk, maar had denk zelf niet door dat alles beschimmeld was onderhand. Denk dat de tas er al een tijdje stond.

Donuts zijn erg leuk! Hier mag je alleen niet zelf kiezen, maar dat heeft ook wel wat.

Ik vind het echt fantastisch! We gaan nu ook op vakantie en hebben geen kookspullen mee, etc. Dus we gaan proberen via deze app wat te bemachtigen.
girasole3 schreef:
24-07-2022 20:17
Vandaag bij de Coop:
Zak wok groente
Zak aardappelschijfjes
2 varkensschnitzels
5 donuts
Bak kant en klare pasta carbonara
Bak vruchtenkwark

Moest er wel een stukje voor rijden, ben nog in twijfel of ik het wel de moeite waard vond.
Hier bij de coop was ik echt verrast. Wij hadden 3 bakken met avondmaaltijden. Luxe salades en roti.
Een verse Pizza, maar ook bijvoorbeeld beleg en nog meer. Ik kon het niet kwijt. Had een normale tas mee, omdat de plus een kleine tas bij elkaar was. Was ontzettend blij met mijn box. Sindsdien is die ook altijd zo weg, dus erg populair.
SunShine35 schreef:
30-07-2022 16:31
Je kan toch gewoon voelen of de producten koud zijn? Lijkt me raar dat ze het eerst laten bederven en dan aan jou geven.
Helaas stond mijn box ook klaar en er zat kip in, maar ook vleeswaren en ander vlees. Bij zowel coop als de plus. Zeggen jullie hier iets van?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
07-08-2022 22:42
Helaas stond mijn box ook klaar en er zat kip in, maar ook vleeswaren en ander vlees. Bij zowel coop als de plus. Zeggen jullie hier iets van?
Stond al bij de servicebalie klaar dan ofzo? Ik zou het ook wat af laten hangen van hoe lang het afhaalmoment is als het niet gekoeld stond. Haal hier regelmatig bij coop en spar en bij beiden halen ze het snel uit de koeling in het magazijn, daar staat het al klaar in doos of krat.

Gisteren bij coop:
2 bakken geklopte slagroom
Banaanvla
Huttenkase
3 gehaktbroodjes
2 groentepakketten
Zure zult
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
07-08-2022 22:42
Helaas stond mijn box ook klaar en er zat kip in, maar ook vleeswaren en ander vlees. Bij zowel coop als de plus. Zeggen jullie hier iets van?
Hoe lang kan je het ophalen dan? Als je het binnen een half uur op moet halen lijkt het me niet zo erg. In een supermarkt is het ook altijd wat kouder.

Wij hebben hier ah en jumbo maar die doen niet mee 😕.

Lidl wel, mooie groente- en fruit boxen.
Ik dacht uit mijn hoofd een half uur inderdaad. Maar het lijkt mij dat het al wat eerder klaarstaat. Dus voor 18.30. Ik ga de volgende keer ervoor zorgen dat ik meteen er ben tijdens het afhaalmoment.
Weer een keer bij Flink geweest:

Kwartelvlees
Javaanse kipsate maaltijd
Verse Gnocchi
Bakje watermeloen
Bakje ananas
Danerolles
Verse bladerdeeg
Bio halfvolle melk
6 bio eieren
Lasagnapakket
Druiven.

Ben blij hoor.
Moezig schreef:
07-08-2022 22:42
Helaas stond mijn box ook klaar en er zat kip in, maar ook vleeswaren en ander vlees. Bij zowel coop als de plus. Zeggen jullie hier iets van?
Ik heb het gevraagd want ik wist dat de koeling helemaal aan de andere kant van de winkel dan de kassa was. Ze zetten het hier in een ruimte achter de kassa waar ook een kleine koeling schijnt te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
onmymind schreef:
04-04-2022 21:28
Ik heb toevallig afgelopen week voor het eerst gebruik gemaakt van de app. Kreeg bij Bakker Bart 2 hele broden, 2 pizzabroodjes en een hele hoop afgebakken broodjes. Dat laatste is wat onhandig aangezien je de box 's avonds ophaalt en dan eigenlijk geen verse broodjes meer gaat eten. Uiteindelijk ervoor gekozen om het geplande avondeten te vervangen met deze broodjes.
Ik vries ze vaak in. Dat gaat prima. Eve in de oven als je ze eruit haalt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist eens weer een Lidl box opgehaald.

1 chinese kool.
1 bloemkool
Zak Boontjes
Zakje peultjes
1 Komkommer.
1 doosje champignons
3 rode paprika's
Zak puntpaprikas
1 courgette
2 preien
Zakje basilicum
3 Zakjes verse munt. Dat wordt verse muntthee de komende dagen. Heerlijk.
Ik maak van de paprika's, courgette, champignons, de peultjes en de preien 3 porties gesneden Groente voor pasta. Dat gooi ik in de vriezer.
Prima deal voor 2.99!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanochtend stond ik bij de Coop om mijn broodbox op te halen, bleek deze geannuleerd te zijn.
Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar in de app zie ik niets staan over de annulering.
Weet iemand op welke termijn ik het geld terug kan verwachten?

Ik heb er hier laatst iets over gelezen maar kan het zo snel niet terugvinden.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
ingelke_kepringelke schreef:
10-08-2022 09:47
Vanochtend stond ik bij de Coop om mijn broodbox op te halen, bleek deze geannuleerd te zijn.
Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar in de app zie ik niets staan over de annulering.
Weet iemand op welke termijn ik het geld terug kan verwachten?

Ik heb er hier laatst iets over gelezen maar kan het zo snel niet terugvinden.
Vreemd.
Ik heb het een keer bij de Lidl gehad en het werd direct aangegeven in de app. Het geld had ik vrijwel direct terug op de rekening.
Ik zou het even afwachten en anders kijken hoe je contact kunt opnemen
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
10-08-2022 10:22
Vreemd.
Ik heb het een keer bij de Lidl gehad en het werd direct aangegeven in de app. Het geld had ik vrijwel direct terug op de rekening.
Ik zou het even afwachten en anders kijken hoe je contact kunt opnemen
Hier dezelfde ervaring. De annulatie kreeg ik per mail en had het geld dezelfde dag nog terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de reacties
Ik zie dat het geld inmiddels is teruggestort. Dus dat is fijn.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven