BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las dat ergens, dat Jeroen weer vaak gesignaleerd bij het huis van Linda. Buren maakten daar melding van.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar het is niet waar dus.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Linda's manager zegt dat het niet waar is. Yvonne en andere channels stelde van wel. Volgens mij zaten er ook foto's bij dat je hem door de wijk ziet lopen.

Lijkt me sterk dat Linda haar manager doodleuk zou zeggen ''ja dat klopt!''. Ik denk dat áls ze al weer samen zijn, ze dit achter gesloten deuren houden :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Cordon sanitaire. De gelederen sluiten zich. Laten zich op geen enkele manier bevragen.
Stellen dat Boos geen partij is en derhalve niet mee te willen werken.
hanke321 wijzigde dit bericht op 25-08-2022 17:08
0.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
25-08-2022 17:00
Linda's manager zegt dat het niet waar is. Yvonne en andere channels stelde van wel. Volgens mij zaten er ook foto's bij dat je hem door de wijk ziet lopen.

Lijkt me sterk dat Linda haar manager doodleuk zou zeggen ''ja dat klopt!''. Ik denk dat áls ze al weer samen zijn, ze dit achter gesloten deuren houden :P
Dat dus. Maar dat kun je nooit lang geheim houden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Enkel een vraag over waren het er 1 of 4, zet het hele 'kat in de zak gekocht' vraagstuk weer in the spotlight. En dáárom werkt niemand mee.

Kat in de zak gaat over de financiële belangen rond talpa en itv : 300 miljoen euro, een soort bonus die is uitgekeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook zit iedereen nog in het pluche. En heeft belang bij zwijgen. Sterker nog, de dynamiek van 'werknemer die geklaagd heeft, liegt' komt nu naar voren. Er is geen belang bij om slachtoffers te helpen. De belangen van eigen werk en geld zijn groter.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
25-08-2022 17:07
Enkel een vraag over waren het er 1 of 4, zet het hele 'kat in de zak gekocht' vraagstuk weer in the spotlight. En dáárom werkt niemand mee.

Kat in de zak gaat over de financiële belangen rond talpa en itv : 300 miljoen euro, een soort bonus die is uitgekeerd.
Hier draait het volgens mij om.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
25-08-2022 17:07
Enkel een vraag over waren het er 1 of 4, zet het hele 'kat in de zak gekocht' vraagstuk weer in the spotlight. En dáárom werkt niemand mee.

Kat in de zak gaat over de financiële belangen rond talpa en itv : 300 miljoen euro, een soort bonus die is uitgekeerd.
ITV heeft 1,1 miljard voor Talpa betaald en over de laatste 300 miljoen waren ze al aan het steggelen. De betaling van 1,1 miljard zou in delen gebeuren en een van de voorwaarden was dat John tot een bepaalde datum betrokken zou blijven. Daar was ook al gedoe over, herinner ik me, en dat ging om de laatste termijn van 300 miljoen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
25-08-2022 17:10
Ook zit iedereen nog in het pluche. En heeft belang bij zwijgen. Sterker nog, de dynamiek van 'werknemer die geklaagd heeft, liegt' komt nu naar voren. Er is geen belang bij om slachtoffers te helpen. De belangen van eigen werk en geld zijn groter.
Er is natuurlijk as we speak ook een overname van Talpa door RTL gaande. Dus naast dat dit verhaal financiële en juridische gevolgen voor de overname door ITV kan hebben, heeft het dat zeker voor de overname door RTL die nog moet plaatsvinden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
25-08-2022 17:27
ITV heeft 1,1 miljard voor Talpa betaald en over de laatste 300 miljoen waren ze al aan het steggelen. De betaling van 1,1 miljard zou in delen gebeuren en een van de voorwaarden was dat John tot een bepaalde datum betrokken zou blijven. Daar was ook al gedoe over, herinner ik me, en dat ging om de laatste termijn van 300 miljoen.
En als het over dit soort bedragen gaat, gaat het dus niet meer over naar eer en geweten je werk goed doen, en ruimhartig fouten toegeven als je die hebt gemaakt. Dat is een cynische en treurige conclusie, maar het is kennelijk zo.
Wat eten we vanavond?
Dus de Mollen winnen weer? De gedragingen van de al dan niet ex lover van Linda kunnen als een vervelende vlieg worden beschouwd en John en Linda gaan lekker door met hun leven.
John wist het al in 2018 en het lijkt me stug dat Linda van niks wist.

En wie heeft er ooit 1 seconde geloofd dat Linda en J definitief uit elkaar waren? Dat was damage control.
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
25-08-2022 17:32
En als het over dit soort bedragen gaat, gaat het dus niet meer over naar eer en geweten je werk goed doen, en ruimhartig fouten toegeven als je die hebt gemaakt. Dat is een cynische en treurige conclusie, maar het is kennelijk zo.
Zo werkt het op dat niveau uiteraard.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
25-08-2022 17:29
Er is natuurlijk as we speak ook een overname van Talpa door RTL gaande. Dus naast dat dit verhaal financiële en juridische gevolgen voor de overname door ITV kan hebben, heeft het dat zeker voor de overname door RTL die nog moet plaatsvinden.
Dus Römer en de Mol is eerder Römer versus de Mol?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.tubantia.nl/show/linda-de-m ... ~a5ae0ee4/


Toepasselijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Dat geld wat John eventueel terug zou moeten betalen gaat volgens mij over het feit of John op de hoogte was van de misstanden en zo een 'niet gezond' bedrijf verkocht zou hebben. Want dat zou een van de clausules zijn, dat het een 'gezond bedrijf' moest zijn.

En wat ik begreep uit de uitzending is de vraag die nu speelt of die Linde (creative director) die dus wel op de hoogte was van alle vier de meldingen dit niet aan John heeft verteld en John dus echt alleen maar wist van 1 melding of dat Linde dit wel aan John heeft gemeld en John dus in de eerste aflevering van Boos gelogen heeft en wel wist van alle vier de misstanden.
Dan is de kans groot dat hij dus moet gaan dokken aan ITV.

Maar mijn bescheiden gedachte voor het verdere verloop. Linde gaat John de hand boven het hoofd houden en zeggen dat zij dit voor John verzwegen heeft en wordt daar royaal voor beloond en John hoeft geen megabedrag te betalen aan ITV.
Alle reacties Link kopieren Quote
En wat heeft die Rick aan zijn nieuwe werkgever ITV verteld? Als ze destijds wisten van de kat in de zak, kan ITV die 300 miljoen niet achterhouden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
25-08-2022 17:34
Dus de Mollen winnen weer? De gedragingen van de al dan niet ex lover van Linda kunnen als een vervelende vlieg worden beschouwd en John en Linda gaan lekker door met hun leven.
John wist het al in 2018 en het lijkt me stug dat Linda van niks wist.

En wie heeft er ooit 1 seconde geloofd dat Linda en J definitief uit elkaar waren? Dat was damage control.
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niemand durft toch tegen de De Mollen in te gaan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
25-08-2022 17:39
Dus Römer en de Mol is eerder Römer versus de Mol?
Paul Romer is niet van RTL maar van Talpa.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
25-08-2022 18:01
Paul Romer is niet van RTL maar van Talpa.
Dank!
Ja die had ik ook al hier geplaatst. Echt😒
fashionvictim schreef:
25-08-2022 18:00
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niemand durft toch tegen de De Mollen in te gaan.
Helaas. Paar maanden tijd er overheen en door.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
25-08-2022 18:07
Ja die had ik ook al hier geplaatst. Echt😒
🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Stukje uit artikel Telegraaf. Waarom het zo belangrijk is om te weten hoe de vork in de steel zit;

Een ander mogelijk scenario is volgens Hofman dat De Mol inderdaad alleen door Rick en Linde op de hoogte is gebracht van slechts één melding, die van de kandidate en niets over de melding van de andere vrouwen. „En dat zou betekenen dat John ons zonder dat hij het wist niet de waarheid vertelde”, besluit hij.

Hofman wil dat ook precies weten hoe de vork in steel zit. „Waarom is het nu zo belangrijk dat we weten hoe het precies zit? Allereerst: de vrouwen die ons hebben benaderd voelen zich in deze door zowel ITV, Talpa als John niet serieus genomen. En dat doet pijn. En de optelsom van alles wat je net hoorde, zou ook kunnen betekenen dat Talpa en The Voice jarenlang werden gerund door leidinggevenden die klachten over seksueel grensoverschrijdend gedrag bij personeel niet zodanig serieus namen dat er op tijd werd ingegrepen. En dat zij mogelijk deze niet bij de eigenaar van het bedrijf neerlegden. Totdat er dus een kandidate van The Voice aan de bel trok...”
Reactie John :

Woensdag bracht hij wel een verklaring uit waarin hij stelt ’verbijsterd te zijn door de valse beschuldigingen’. „Er is ons een transcript gestuurd van een heimelijk opgenomen telefoongesprek en een aantal apps. De transcriptie van het opgenomen telefoongesprek was geanonimiseerd en geredigeerd. Mede daardoor was het gesprek nauwelijks te begrijpen. Dat maakte het lastig om daarop te reageren.”

Volgens De Mol is in de transcripties die hij onder ogen kreeg bovendien geen concreet bewijs geleverd van de beschuldiging dat hij van meer meldingen op de hoogte zou zijn geweest. „Daarnaast gaat het hier om een in het geheim opgenomen gesprek tussen een anoniem persoon en een vertrouwenspersoon over de werkzaamheden van die vertrouwenspersoon”, vervolgt De Mol in zijn verklaring. „Wij hebben - gezien het belang van vertrouwelijkheid voor de rol van een vertrouwenspersoon - ernstige bedenkingen bij deze gang van zaken. De appjes die wij ingezien hebben geven ook geen nieuwe informatie. Al met al is er geen enkele concrete onderbouwing van de beschuldiging.”

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven