Al 16 jaar geen seks

29-09-2022 14:31 611 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het probleem lijkt me duidelijk. Ik heb al 16 jaar geen seks.
Ben al 25 jaar bij dezelfde man. Meestal kan ik er wel mee omgaan/accepteren soms breekt het me op. Hij vindt seks niks aan. Inmiddels ben ik op het punt dat ik ook geen seks meer wil met hem. We
Knuffelen wel en slapen samen. Meer niet. We hebben verder een goede liefdevolle relatie.
Ik wil dat niet op het spel zetten (soms
Kost me dat wel moeite). Verbetering komt er niet meer.
Inmiddels is manlief 60 en is ook impotent geworden. Nooit meer seks met een man voor mij. Ik baal daarvan maar bespreken is geen optie meer. Ik wil hem. Ier kwijt en ben een trouw en loyaal persoon.
Zijn er lotgenoten?
Alle reacties Link kopieren Quote
en waarom heb je geen seks? Hij kan het jou toch naar de zin maken??
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je in ‘74 geboren bent, gezien je naam, heb je dus al sinds je 32e geen seks meer? Ik ben een paar jaar ouder dan 32 en ben mezelf eigenlijk nu pas goed aan het ontdekken seksueel. Hoe is het gekomen dat je op zo’n jonge leeftijd (tegen wil en dank) seksloos door het leven gaat? Is het alleen maar dat je man niks aan seks vind of is er meer? Ik vind het altijd heel liefdeloos klinken als de ene partner “geen zin” meer heeft, nooit meer, en daarmee de ander tot een seksloos leven veroordeeld… Wel eens met hem een open relatie besproken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat wil ik niet (meer) met hem inmiddels.
Hij vindt het gedoe. En ik voel me opgejaagd. Dat was vroeger al een ding. Wat duurt het toch lang bij jou zei hij dan. Ik ontspan dan niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:38
Dat wil ik niet (meer) met hem inmiddels.
Hij vindt het gedoe. En ik voel me opgejaagd. Dat was vroeger al een ding. Wat duurt het toch lang bij jou zei hij dan. Ik ontspan dan niet.
en het is echt een leuke man????
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
29-09-2022 14:37
Als je in ‘74 geboren bent, gezien je naam, heb je dus al sinds je 32e geen seks meer? Ik ben een paar jaar ouder dan 32 en ben mezelf eigenlijk nu pas goed aan het ontdekken seksueel. Hoe is het gekomen dat je op zo’n jonge leeftijd (tegen wil en dank) seksloos door het leven gaat? Is het alleen maar dat je man niks aan seks vind of is er meer? Ik vind het altijd heel liefdeloos klinken als de ene partner “geen zin” meer heeft, nooit meer, en daarmee de ander tot een seksloos leven veroordeeld… Wel eens met hem een open relatie besproken?
Hij vindt het altijd al gedoe en kijkt op de klok bij wijze van spreken. Ik genoot altijd erg van seks. Ik voel me nu weer maagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:40
Hij vindt het altijd al gedoe en kijkt op de klok bij wijze van spreken. Ik genoot altijd erg van seks. Ik voel me nu weer maagd.
is hij wel van de vrouwen? asexueel?
was het echt nooit goed?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het kan natuurlijk zijn dat jullie verder een goed en liefdevol huwelijk hebben, hoewel (geen) seks voor mij echt een dealbreaker zou zijn.

Wat zou je zelf willen TO?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, hij is echt leuk. Snap wel dat je dat vraagt. Toen ik hem leerde kennen was hij heel ervaren en ik nog wat bleu. Hij vergeleek me met andere vrouwen. Hij is het snelle type. Ik voelde altijd een soort tijdsdruk. Ik doe het regelmatig met mezelf en dan geniet ik daar zo van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, maar ik vind het geen gezonde relatie. Seksuele intimiteit is voor mij in een relatie net zo belangrijk als eten en drinken, anders kan ik net zo goed met mijn broer/zus/vriend/vriendin gaan samenwonen als het alleen om gezelligheid gaat.

En ben je hier écht helemaal senang mee, want waarom anders een topic openen met zo’n titel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was goed in het begin. Ik denk dat hij me misschien niet aantrekkelijk vindt. Heb er al vele gesprekken over gevoerd maar hij ontkent dat. Hij vindt me mooi en lief etc het ligt niet aan mij. Inmiddels impotent, echt geen muziek meer in
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:43
Ja, hij is echt leuk. Snap wel dat je dat vraagt. Toen ik hem leerde kennen was hij heel ervaren en ik nog wat bleu. Hij vergeleek me met andere vrouwen. Hij is het snelle type. Ik voelde altijd een soort tijdsdruk. Ik doe het regelmatig met mezelf en dan geniet ik daar zo van.
weet jij wel zeker, dat je een leuke vent herkent?
ik hoor nu al 2x iets, waar het stoom me van uit de oren komt

Niet oke hoor, echt niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 14:47
weet jij wel zeker, dat je een leuke vent herkent?
ik hoor nu al 2x iets, waar het stoom me van uit de oren komt

Niet oke hoor, echt niet
Dit ja, je mag na zoveel jaar best de lat wat hoger leggen hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Praten over buiten de deur halen voor jou.... En wel nu.


Hij hoeft niet te vrijen... Dat mag.... Maar jij mag het ook willen.
Waarom laat je je zo erg beperken in je behoeftes?

Volgens mij kun je een goed huwelijk hebben zonder seks. Maar niet als hij jou verbiedt sex te beleven.

Geloof hem...als hij zegt dat het niet aan jou ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er meestal senang mee zoals ik al schreef. Ik zoek lotgenoten. Ik baal er wel van maar het is geen reden om weg te gaan. Ik zou me weleens begeerd willen voelen. Dat mis ik. Heb weleens op het punt gestaan om vreemd te gaan maar dat past zo niet bij me. Ik zou me schuldig voelen. Ik durf dat ook niet, maar fantaseer daar wel eens over
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het bespreekbaar dat jij je verlangens buitenshuis gaat halen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:50
Ik ben er meestal senang mee zoals ik al schreef. Ik zoek lotgenoten. Ik baal er wel van maar het is geen reden om weg te gaan. Ik zou me weleens begeerd willen voelen. Dat mis ik. Heb weleens op het punt gestaan om vreemd te gaan maar dat past zo niet bij me. Ik zou me schuldig voelen. Ik durf dat ook niet, maar fantaseer daar wel eens over
als hij niet met je wil, moet hij je de vrijheid geven het elders te zoeken
Hij kan je geen seksloos leven opleggen. Dan heb je echt alle recht en reden om weg te gaan.
Seks is een levensbehoefte hoor
Alle reacties Link kopieren Quote
Een open relatie weet ik niet hoor. We praten al jaren niet meer over seks. Zgn totaal geen issue in onze relatie. Daar komt bij dat ik ook niet op tinder ofzovwil gaan als we een open relatie zouden hebben.
Al dat gelul van de buitenwereld. Iedereen ziet dat je een profiel hebt op een datingsite
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:50
Ik ben er meestal senang mee zoals ik al schreef. Ik zoek lotgenoten. Ik baal er wel van maar het is geen reden om weg te gaan. Ik zou me weleens begeerd willen voelen. Dat mis ik. Heb weleens op het punt gestaan om vreemd te gaan maar dat past zo niet bij me. Ik zou me schuldig voelen. Ik durf dat ook niet, maar fantaseer daar wel eens over
Je hoeft toch ook niet vreemd te gaan, maar maak het eens bespreekbaar. Dat hij niet van seks houdt, prima, maar dan hoeft hij jouw behoeftes daarmee niet weg te wuiven. Niets onmenselijks aan hoor om je begeerd te voelen. Als hij jou dit niet gunt, dan is het voor mij niets meer dan een egoïstisch persoon. Je bent zijn bezit niet hè?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:54
Een open relatie weet ik niet hoor. We praten al jaren niet meer over seks. Zgn totaal geen issue in onze relatie. Daar komt bij dat ik ook niet op tinder ofzovwil gaan als we een open relatie zouden hebben.
Al dat gelul van de buitenwereld. Iedereen ziet dat je een profiel hebt op een datingsite
dus geen seks en geen communicatie?
maar verder is alles okidokie? vrij ongeloofwaardig, sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:54
Een open relatie weet ik niet hoor. We praten al jaren niet meer over seks. Zgn totaal geen issue in onze relatie. Daar komt bij dat ik ook niet op tinder ofzovwil gaan als we een open relatie zouden hebben.
Al dat gelul van de buitenwereld. Iedereen ziet dat je een profiel hebt op een datingsite
Duidelijk wat je niet wilt, maar er zijn nog zoveel andere opties. Wat zou je dan wél willen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:54
Een open relatie weet ik niet hoor. We praten al jaren niet meer over seks. Zgn totaal geen issue in onze relatie. Daar komt bij dat ik ook niet op tinder ofzovwil gaan als we een open relatie zouden hebben.
Al dat gelul van de buitenwereld. Iedereen ziet dat je een profiel hebt op een datingsite
je hoeft niet op tinder hoor, je opent hier gewoon een bleu topic hoe vrouwen toch aan seks komen, en de PB's vliegen je om de oren
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 14:47
weet jij wel zeker, dat je een leuke vent herkent?
ik hoor nu al 2x iets, waar het stoom me van uit de oren komt

Niet oke hoor, echt niet
Ja, dit.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 14:57
je hoeft niet op tinder hoor, je opent hier gewoon een bleu topic hoe vrouwen toch aan seks komen, en de PB's vliegen je om de oren
:HA:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldig weer, je vraagt wat ik wel wil.
Ik wil ervaringen met lotgenoten uitwisselen.
Heel soms (op geile momenten) wil ik op zoek naar een andere man voor erbij. Maar dat kan gewoon niet. Welke opties zie jij dan nog?
Buiten stiekem of een open relatie?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven