Al 16 jaar geen seks

29-09-2022 14:31 611 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het probleem lijkt me duidelijk. Ik heb al 16 jaar geen seks.
Ben al 25 jaar bij dezelfde man. Meestal kan ik er wel mee omgaan/accepteren soms breekt het me op. Hij vindt seks niks aan. Inmiddels ben ik op het punt dat ik ook geen seks meer wil met hem. We
Knuffelen wel en slapen samen. Meer niet. We hebben verder een goede liefdevolle relatie.
Ik wil dat niet op het spel zetten (soms
Kost me dat wel moeite). Verbetering komt er niet meer.
Inmiddels is manlief 60 en is ook impotent geworden. Nooit meer seks met een man voor mij. Ik baal daarvan maar bespreken is geen optie meer. Ik wil hem. Ier kwijt en ben een trouw en loyaal persoon.
Zijn er lotgenoten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:08
Ik cijfer mezelf weg omdat het meestal niet als een groot offer voelt. Ik heb er zelf meestal ook wel vrede mee. Maar soms breekt het me op. Ik ben niet financieel afhankelijk van hem. Heb een prima baan. Het is heel lastig uitleggen als dingen in een relatie op een bepaalde manier gegroeid zijn. Ik kan dat niet goed onder woorden brengen. Ik denk wel dat hij in zijn handjes mag knijpen met mij.
Hi! Blijkbaar is het toch wel een groot offer toch? ANders had je niet hier een post geplaatst.

Ik denk net als de vele vrouwen die reageren, ben zelf een man, dat je jezelf veel te kort doet en mag afvragen waarom je dit/deze situatie accepteert, Ben je dit waard? Hoe kijk je naar jezelf? je zegt dat hij zich in zn handjes mag knijpen. Waarom? ALs je dat zelf al vind... waarom accepteer je deze situtatie dan?

Ik bedoel niet dat je bij hem weg moet perse, maar er zijn talloze andere manieren te genieten zelf en jezelf hetgene te geven wat je waard bent.

Ik als man zijnde.. zou het wel weten! Nu jij nog!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom ik mezelf wegcijfer? Ik ben meegegaan in geen seks hebben. Totdat ik me realiseerde dat het heel raar is dat we geen seks meer hebben. Ik dacht dat dat heel veel voor kwam ook. Ik schaam me ook voor mijn eigen seksualiteit. Ik praat er met maar 1 vriendin over.
In andere opzichten ben ik heel zelfstandig in onze relatie. Ik ben de trekker, de planner, onderneem veel etc
Ik ben heel zelfstandig en dat waardeert hij ook. Seks is het enige onbespreekbare issue bij ons. Hij weet niet dat het voor mij een issue is. Ik zeg het niet omdat hij denkt dat ik ook niks mis. Misschien ben ik ook bang voor confrontatie. Of zoiets als “ dan doe je dat toch lekker, maar dan kun je wel wegwezen” of “ prima joh als jij dat wil” of “ hahahaha”
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:28
Waarom ik mezelf wegcijfer? Ik ben meegegaan in geen seks hebben. Totdat ik me realiseerde dat het heel raar is dat we geen seks meer hebben. Ik dacht dat dat heel veel voor kwam ook. Ik schaam me ook voor mijn eigen seksualiteit. Ik praat er met maar 1 vriendin over.
In andere opzichten ben ik heel zelfstandig in onze relatie. Ik ben de trekker, de planner, onderneem veel etc
Ik ben heel zelfstandig en dat waardeert hij ook. Seks is het enige onbespreekbare issue bij ons. Hij weet niet dat het voor mij een issue is. Ik zeg het niet omdat hij denkt dat ik ook niks mis. Misschien ben ik ook bang voor confrontatie. Of zoiets als “ dan doe je dat toch lekker, maar dan kun je wel wegwezen” of “ prima joh als jij dat wil” of “ hahahaha”
maar dan heb je toch niet alleen een seks-issue, maar wel degelijk ook een communicatie-issue?
Dit is echt niet goed hoor

Huppetee, praten, dit weekend nog.
Schrijf desnoods eerst eens op, wat je wil zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonde ! Zo ontzettend zonde. Door jezelf weg te cijferen zeg je eigenlijk, heel hard gezegd hoor, ik ben het ook niet waard. Het is losich dat we geen sex hebben! Totale onzin! Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bent een vrouw! ZIjn vrouw/vriendin! Hij mag je begeren. Je mag je begeert en vrouwelijk en sexy voelen!

En ene kant begrijp ik het hoor; ik kom ook uit een relatie met bijna geen sex. Maar andere kant; ik heb ook geleerd daarvan. Niet 'accpteren en bij neerleggen' nee kies voor jezelf. En als je echt niet bij hem weg wilt, een open relatie niet is wat je wil; kijk dan in je inbox! Waarschijnlijk heb je al talloze mannen die het wel met je willen doen! Geniet, voel je vrouw!

Wat ik me ook nog wel afvraag; stel; je man zou opeens echt zn best doen, ook zn impotentie zou opgelost zijn, alles is top.... zou je het nog wel willen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik zou willen (zeggen) weet ik niet goed. Raar hè! Ik weet eigenlijk niet of ik wat met een ander wil doen. Ik voel me zo’n zeur. Terwijl ik irl op alle gebieden heel doortastend ben.
Alle reacties Link kopieren Quote
dordt2000 schreef:
29-09-2022 16:31
Zonde ! Zo ontzettend zonde. Door jezelf weg te cijferen zeg je eigenlijk, heel hard gezegd hoor, ik ben het ook niet waard. Het is losich dat we geen sex hebben! Totale onzin! Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bent een vrouw! ZIjn vrouw/vriendin! Hij mag je begeren. Je mag je begeert en vrouwelijk en sexy voelen!

En ene kant begrijp ik het hoor; ik kom ook uit een relatie met bijna geen sex. Maar andere kant; ik heb ook geleerd daarvan. Niet 'accpteren en bij neerleggen' nee kies voor jezelf. En als je echt niet bij hem weg wilt, een open relatie niet is wat je wil; kijk dan in je inbox! Waarschijnlijk heb je al talloze mannen die het wel met je willen doen! Geniet, voel je vrouw!

Wat ik me ook nog wel afvraag; stel; je man zou opeens echt zn best doen, ook zn impotentie zou opgelost zijn, alles is top.... zou je het nog wel willen?
Dat laatste… ik denk het niet en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Hij is echt klaar met seks,
Boek is dicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:33
Wat ik zou willen (zeggen) weet ik niet goed. Raar hè! Ik weet eigenlijk niet of ik wat met een ander wil doen. Ik voel me zo’n zeur. Terwijl ik irl op alle gebieden heel doortastend ben.
wat mij helpt, is dat een eind lopen (soms beetje huilen) en mijn gedachten ordenen.
Wat wil ik nou echt? In jouw geval: wil ik seks, of eigenlijk vooral intimiteit? En wat kan hij doen?
Of wil ik een ander?? En onder welke condities dan?

Je mag het ook hier opschrijven, we helpen je wel denken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:33
Wat ik zou willen (zeggen) weet ik niet goed. Raar hè! Ik weet eigenlijk niet of ik wat met een ander wil doen. Ik voel me zo’n zeur. Terwijl ik irl op alle gebieden heel doortastend ben.
Je bent helemaal geen zeur, al voel je jezelf wel zo! En dat hij in zn handjes mag knijpen met jouw trouw, leuk, maar daar koop jij natuurlijk helemaal niks voor. Je mist duidelijk die begeerte, al bagatelliseer je het hier best wel, maar tussen de regels door is dat heel goed te lezen. En weet je, het is niet iets om je voor te schamen, helemaal niet zelfs! Je bent geen 90 jaar hè, dus nog ff uitzingen……….

Je bent gewoon een persoon met gezonde behoeften en die zouden in een goeie relatie ook besproken moeten/worden. Tijd om jouw verlangens/behoeftes dus bespreekbaar te maken en als hij daadwerkelijk zo’n geweldige man is zoals jij doet voorkomen, dan moet dit best bespreekbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
29-09-2022 16:40
Je bent helemaal geen zeur, al voel je jezelf wel zo! En dat hij in zn handjes mag knijpen met jouw trouw, leuk, maar daar koop jij natuurlijk helemaal niks voor. Je mist duidelijk die begeerte, al bagatelliseer je het hier best wel, maar tussen de regels door is dat heel goed te lezen. En weet je, het is niet iets om je voor te schamen, helemaal niet zelfs! Je bent geen 90 jaar hè, dus nog ff uitzingen……….

Je bent gewoon een persoon met gezonde behoeften en die zouden in een goeie relatie ook besproken moeten/worden. Tijd om jouw verlangens/behoeftes dus bespreekbaar te maken en als hij daadwerkelijk zo’n geweldige man is zoals jij doet voorkomen, dan moet dit best bespreekbaar zijn.
maar je mag ook constateren, dat je er niet samen uitkomt. Hij mag vinden, dat hij geen open-huwelijk wil.
je gaat kijken of je elkaar ergens (halverwege?) kunt tegemoet komen. En vanuit liefde is veel mogelijk. Maar voor beiden geldt: wees vooral eerlijk over waar je grens ligt.
En hoe belangrijk je dit punt vindt
Alle reacties Link kopieren Quote
Even hypothetisch:

Als ik, door wat voor reden dan ook, geen seks meer zou willen of kunnen hebben met mijn partner, dan zou ik het verschrikkelijk vinden datgene ook meteen mijn geliefde partner op te leggen/verbieden/ontnemen.

Tevens zou ik het ook heel erg vinden veel later te moeten horen dat mijn partner hiermee stuggelde, terwijl hij mij het gevoel gaf hier niet mee te zitten. Dat zou zo ontzettend rauw op mijn dak vallen, want dan mist voor mij dus een enorm vertrouwen in de relatie en in mijn persoontje.

In een goeie relatie zou werkelijk ALLES bespreekbaar moeten zijn, ook als dat inhoudt dat je mss die ander (onbewust) kwetst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:38
Dat laatste… ik denk het niet en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Hij is echt klaar met seks,
Boek is dicht.
Wel in dat geval is het aan de keuze! Wat wil je.. wil je weer seks? Wil je je weer begeert voelen? Lichamelijk contact?
Ja.. kies dan.
Er zijn zovele opties. Iemand erbij, open relatie (is geen optie begreep ik).

Dan stiekem. Geen ideaal iets maar het is dan niet anders. En geloof me; zat mannen die willen. Wel beetje kieskeurig zijn, is een tip, anders voelt het straks ook niet goed.
Begin eens met een online gesprek, teasen, spanning voelen. En als het klikt kijk je vanuit daaruit verder.

Wat ik al zei; kijk in je inbox hier op het forum. Durf te wedden dat je veeeeele berichtten al hebt! Geniet ervan! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 16:42
maar je mag ook constateren, dat je er niet samen uitkomt. Hij mag vinden, dat hij geen open-huwelijk wil.
je gaat kijken of je elkaar ergens (halverwege?) kunt tegemoet komen. En vanuit liefde is veel mogelijk. Maar voor beiden geldt: wees vooral eerlijk over waar je grens ligt.
En hoe belangrijk je dit punt vindt
Jazeker, helemaal met je eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
dordt2000 schreef:
29-09-2022 16:50
Wel in dat geval is het aan de keuze! Wat wil je.. wil je weer seks? Wil je je weer begeert voelen? Lichamelijk contact?
Ja.. kies dan.
Er zijn zovele opties. Iemand erbij, open relatie (is geen optie begreep ik).

Dan stiekem. Geen ideaal iets maar het is dan niet anders. En geloof me; zat mannen die willen. Wel beetje kieskeurig zijn, is een tip, anders voelt het straks ook niet goed.
Begin eens met een online gesprek, teasen, spanning voelen. En als het klikt kijk je vanuit daaruit verder.

Wat ik al zei; kijk in je inbox hier op het forum. Durf te wedden dat je veeeeele berichtten al hebt! Geniet ervan! :cheer:
loop je nou te vissen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila Linda, ik wil gezien worden,
Aantrekkelijk gevonden worden. Niet als vanzelfsprekend gezien worden etc..
Ik zie er best leuk uit (ik word wat ouder maar voor mijn leeftijd niet slecht).
Ben verzorgd, slank, sportief.
Ik weet ook niet zo goed of ik seks wel belangrijk genoeg vind om alles voor onverhoop te trekken. Weg van de minste weerstand? Sorry voor mijn wat warrige post/gedachten
Alle reacties Link kopieren Quote
swift98 schreef:
29-09-2022 15:16
Niet voor iedereen is sex een levensbehoefte hoor. Voor de meesten waarschijnlijk wel inderdaad :) , maar niet voor mij. Ik loop al meer dan 50 jaar op deze aardkloot, maar ik heb nog nooit sex gehad, ook geen relatie trouwens. En het is nu ook niet zo dat ik het gevoel heb, dat ik iets gemist heb qua dat.
Sorry maar dat heb je wel. Je hebt alleen geen idee omdat je je er geen voorstelling van kan maken. Maar waarom je leven maar half leven en jezelf zoiets fijns als seks en een relatie ontzeggen? Dit geldt ook voor TO. Prima dat je man klaar is met seks, maar jij niet en ik zou aan man duidelijk maken dat je er iemand bij zoekt voor seks. Kan hij vervelend vinden, jammer dan. Misschien wil hij wel toekijken…
Alle reacties Link kopieren Quote
dordt2000 schreef:
29-09-2022 16:50
Wel in dat geval is het aan de keuze! Wat wil je.. wil je weer seks? Wil je je weer begeert voelen? Lichamelijk contact?
Ja.. kies dan.
Er zijn zovele opties. Iemand erbij, open relatie (is geen optie begreep ik).

Dan stiekem. Geen ideaal iets maar het is dan niet anders. En geloof me; zat mannen die willen. Wel beetje kieskeurig zijn, is een tip, anders voelt het straks ook niet goed.
Begin eens met een online gesprek, teasen, spanning voelen. En als het klikt kijk je vanuit daaruit verder.

Wat ik al zei; kijk in je inbox hier op het forum. Durf te wedden dat je veeeeele berichtten al hebt! Geniet ervan! :cheer:
Er zijn echt wel vele andere mogelijkheden hoor dan de pb’s op Viva en Tinder.

De uitvinder van Second Love is niet voor niks zo succesvol en rijk geworden. Ik weet dat deze site door velen wordt afgekeurd, maar daar zal TO genoeg lotgenoten vinden, in ieder geval meer dan hier op het Viva-forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 16:53
loop je nou te vissen?
pff.. mag ik niet gewoon enthousiast zijn dat er gewoon mogelijkheden zijn ? ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 16:53
Lila Linda, ik wil gezien worden,
Aantrekkelijk gevonden worden. Niet als vanzelfsprekend gezien worden etc..
Ik zie er best leuk uit (ik word wat ouder maar voor mijn leeftijd niet slecht).
Ben verzorgd, slank, sportief.
Ik weet ook niet zo goed of ik seks wel belangrijk genoeg vind om alles voor onverhoop te trekken. Weg van de minste weerstand? Sorry voor mijn wat warrige post/gedachten
natuurlijk ben je warrig, je "spreekt" het voor het eerst echt uit. Je gedachten moeten zich nog vormen
zou het al helpen, om wat vaker te gaan stappen met vriendinnen? Zou flirten genoeg zijn? Kijken hoe je in de markt ligt?
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
29-09-2022 16:55
Er zijn echt wel vele andere mogelijkheden hoor dan de pb’s op Viva en Tinder.

De uitvinder van Second Love is niet voor niks zo succesvol en rijk geworden. Ik weet dat deze site door velen wordt afgekeurd, maar daar zal TO genoeg lotgenoten vinden, in ieder geval meer dan hier op het Viva-forum.
Zeker! Mee eens. is ook een goede!
Alle reacties Link kopieren Quote
dordt2000 schreef:
29-09-2022 16:55
pff.. mag ik niet gewoon enthousiast zijn dat er gewoon mogelijkheden zijn ? ;)
jo joh, maar je tipt haar even richting haar PB's, want het duurde wat lang, voor ze op de jouwe reageerde?
8-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een rustig persoon en flirten doe ik nooit meer. Weet niet hoe dat moet. Ben inmiddels 47 en voel me in het nachtleven niet meer op mijn plek. Een wijnet een vriend doe ik wel regelmatig en soms zelfs een avondje dansen op een 80’s party maar flirten kan dan niet al zou ik willen want al mijn vriendinnen zijn er dan bij en dat voelt als verboden om te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
dordt2000 schreef:
29-09-2022 16:56
Zeker! Mee eens. is ook een goede!
In ieder geval beter dan de wanhopige pb’s op het Viva-forum
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees mijn verhaal van een paar jaar geleden. Hij had ook geen interesse meer in seks en ik dacht dat de rest van de relatie goed genoeg was om te compenseren. En toen bleek ineens dat hij er al jaren andere contacten op na hield. Daarna merkte ik pas wat voor deuk het mijn zelfvertrouwen had gegeven dat hij me blijkbaar niet seksueel aantrekkelijk vond. Dat lees ik bij jou ook, zelfs letterlijk, die behoefte om gezien te worden. Kies voor een leuker leven, joh, een leven waarin seks, en vooral alles wat daarbij hoort, in elk geval een mogelijkheid is. 25 jaar is lang, maar stel dat je de komende 10 jaar ook een seksueel wezen mag zijn. Dat kan heel leuk zijn, hoor, ik heb nog nooit zoveel lingerie gehad als nu.

Wat heb je te verliezen als je een gesprek over een open relatie aangaat? En is dat erg?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 17:01
Ik ben een rustig persoon en flirten doe ik nooit meer. Weet niet hoe dat moet. Ben inmiddels 47 en voel me in het nachtleven niet meer op mijn plek. Een wijnet een vriend doe ik wel regelmatig en soms zelfs een avondje dansen op een 80’s party maar flirten kan dan niet al zou ik willen want al mijn vriendinnen zijn er dan bij en dat voelt als verboden om te doen.
Je bent pas 47! Veeeeeel te jong om seksloos te leven, doe jezelf niet zo tekort en maak het op zn minst bespreekbaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 17:01
Ik ben een rustig persoon en flirten doe ik nooit meer. Weet niet hoe dat moet. Ben inmiddels 47 en voel me in het nachtleven niet meer op mijn plek. Een wijnet een vriend doe ik wel regelmatig en soms zelfs een avondje dansen op een 80’s party maar flirten kan dan niet al zou ik willen want al mijn vriendinnen zijn er dan bij en dat voelt als verboden om te doen.
toch kan het een eerste stapje zijn, in je weer begeerd voelen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven