Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
TVP ;-)
Alle reacties Link kopieren
TVP, ik lees weer mee
Alle reacties Link kopieren
Wendy als doula of als B&B-eigenares, ik zie het zo voor me.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij Lubach ook andere familievloggers. Jeetje, wat een ramptoerisme joh. Had wel van de Bellingas gehoord, maar kon me niet voorstellen dat dat echt zo erg was. Hoe die andere 2 families heten weet ik niet meer, die vond ik helemaal sneu.

Zijn er naast Wendy en AM nog vloggers die leuk zijn? En dan niet van het hysterische niveau als hierboven?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
TVP 😀
NoPepsiPlease schreef:
17-10-2022 22:27
Ik zag bij Lubach ook andere familievloggers. Jeetje, wat een ramptoerisme joh. Had wel van de Bellingas gehoord, maar kon me niet voorstellen dat dat echt zo erg was. Hoe die andere 2 families heten weet ik niet meer, die vond ik helemaal sneu.

Zijn er naast Wendy en AM nog vloggers die leuk zijn? En dan niet van het hysterische niveau als hierboven?
Ik vind moedertjeohh leuk. Maar is ze een familievloggers? Verder volg ik de Kliek van Lies, maar dan moet je wel het gelovige sausje weg kunnen denken.
Bzzzonder vind ik oprecht leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bzzzonder vind ik ook echt leuk.
De droge humor, no nonsense.
Leuk!
Ik volg Bzzzonder ook. Petje af voor die vrouw.
Polgara schreef:
17-10-2022 22:13
Wendy als doula of als B&B-eigenares, ik zie het zo voor me.

Als doula heeft ze hetzelfde probleem als toen ze kraamverzorgster was, diensten, nachten, niet goed te plannen.
B&B is aan huis, verzorgend en ook weer zonder collega's en zelfstartend.

Ik zie haar zelf eerder achter de balie bij een orthodontistenpraktijk of iets dergelijks, samen met een leuke collega. Of coördinator bij de vrijwilligerscentrale.
Of projectmedewerker bij een stichting ofzo.
NoPepsiPlease schreef:
17-10-2022 22:27
Ik zag bij Lubach ook andere familievloggers. Jeetje, wat een ramptoerisme joh. Had wel van de Bellingas gehoord, maar kon me niet voorstellen dat dat echt zo erg was. Hoe die andere 2 families heten weet ik niet meer, die vond ik helemaal sneu.

Zijn er naast Wendy en AM nog vloggers die leuk zijn? En dan niet van het hysterische niveau als hierboven?

Hipenhot vind ik leuk en Creato da Pris.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Wendy snel wat rust vindt. Op welke manier dan ook.
Ik kan heel goed niksen. Ik zou mij prima vermaken in haar plaats. Lekker zorgen voor de kinderen en de diertjes en gewoon vrije tijd om lekker te lezen, wandelen of uit lunchen. Misschien valt het in de praktijk tegen maar nu zo klinkt het mij best aantrekkelijk.
Expreszo* schreef:
17-10-2022 22:52
Ik vind moedertjeohh leuk. Maar is ze een familievloggers? Verder volg ik de Kliek van Lies, maar dan moet je wel het gelovige sausje weg kunnen denken.
Bzzzonder vind ik oprecht leuk.
Moedertjeohh is erg veel reclame ook de laatste tijd

Creato da pris is leuk. Priscilla is een creatieve duizendpoot

Zusje de Bruin is ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Elke dag beginnen met Lot en Jet begint ook super saai te worden.
Ben benieuwd waarom niet naar Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
18-10-2022 07:15
Elke dag beginnen met Lot en Jet begint ook super saai te worden.
Ben benieuwd waarom niet naar Frankrijk.
Nou idd. Hoop voor ze dat ze gewoon kunnen!
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Marianka schreef:
18-10-2022 07:15
Elke dag beginnen met Lot en Jet begint ook super saai te worden.
Ben benieuwd waarom niet naar Frankrijk.
Mss omdat AM moet werken?
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
17-10-2022 23:11
Bzzzonder vind ik ook echt leuk.
De droge humor, no nonsense.
Leuk!
Dank voor de tip. Woont ze ook nog eens in mijn geboortestad, extra leuk!
Bommetje_87 schreef:
17-10-2022 20:51
Zeker! Je kan veel over Wendy zeggen maar dit doet ze in mijn ogen, beter dan menig ander. Ze respecteert de privacy van haar kinderen. Oudste dochter wil al heel lang niet meer in beeld. Toen deelde ze soms nog een enkel beeld van de andere meisjes. Tegenwoordig doet ze dat helemaal niet meer. Ik vind dat zeker in haar te eren.
Volgens mij had de oudste er juist geen problemen mee en ze werd dan ook nog regelmatig in beeld gebracht, inclusief tag van haar dochters insta. Daar is ze een tijdje geleden mee gestopt.

Ik vind ook dat ze dat goed doet. HEt was eerst even zoeken, maar volgens mij heeft ze ze nu al een jaar uit beeld.
NoPepsiPlease schreef:
17-10-2022 22:27
Zijn er naast Wendy en AM nog vloggers die leuk zijn? En dan niet van het hysterische niveau als hierboven?
Fam Schelvis vind ik leuk en drielingmoeder Sientje.
AM: Ik heb deze week geen foto gezien van haar weekplanner. Nu weet ik niet wat ze deze week allemaal gaat doen!
Wendy: Ik zou graag haar personal coach willen zijn: ik kan namelijk alles wat die coaches ook kunnen :$

Dan kom ik daar gewoon 4 ochtenden per week en heb ik voor mezelf ook een dagbesteding :-D Lijkt me heerlijk wat rondscharrelen met de beesten, samen de boel opruimen, de tuin samen doen, haar laten sporten, samen koffie in de kas. Ja, ik zie mezelf wel zitten!
Ik volg met veel plezier Creato di Pris, Hipenhot en Zusjesdebruin. Die laatste wordt besproken in het mommyvlogtopic. Al vind ik haar eigenlijk nergens meer goed tussen passen.
Een tijdje De kliek van Lies, Jan Steen en nog zo'n pleeggezin gevolgd. Vond ik zelf helemaal niks aan. Schelvisfamilie vind ik weinig bijzonders/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven