Man affaire met collega

24-11-2022 14:36 112 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn man een affaire heeft met een 16 jaar jongere collega. Ik wil met dit topic even van me afschrijven. Tijdens de zomervakantie begon mijn echtgenoot vreemd gedrag te vertonen. Snel boos en geïrriteerd, ook naar onze kinderen en zelfs naar vreemden. Tevens wilde hij op vakantie ineens dingen voor zichzelf doen zonder ons als gezin. Na de zomervakantie werd er door hem ineens een pauze in onze relatie ingelast, hij wilde nadenken, rust en ruimte. Als ik vroeg waarom, hoe en wat reageerde hij explosief en kreeg ik allerlei verwijten naar mijn hoofd. Het lag in ieder geval allemaal aan mij, ik deed alles fout en had de afgelopen jaren ook van alles fout gedaan. Hij had zelf niets verkeerd gedaan en kroop in een slachtofferrol. Daarbij viel het mij op dat mijn man ineens erg veel met zijn uiterlijk bezig was, 3x per week naar de sportschool en zijn kledingstijl veranderde ineens.

Ik heb mijn man drie keer de vraag gesteld of hij iemand anders had waarop ik het antwoord kreeg dat dit iets was wat ´tussen mijn oren´ zat. Het vreemde gedrag bleef voortduren, vervolgens heb ik (iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan) gezocht in zijn spullen... ik wist niet waar ik naar op zoek was maar er moest gewoon iets niet kloppen, ik herkende mijn man immers niet meer terug en leek getransformeerd in een ander persoon. Tijdens mijn zoektocht vond ik condooms... het bewijs dat er dus weldegelijk een ander in het spel was. Ik heb mijn man hier mee geconfronteerd en toen bleek dat hij al een half jaar een affaire had met een collega (die notabene een baby van een paar maanden heeft met haar vriend), ze doen het in de lunchpauze buiten in de bosjes (lekker ordinair). Vriend van deze vrouw weet tot op heden van niks overigens. Tijdens onze zomervakantie heeft hij regelmatig contact met haar gehad via app en het sturen van foto´s van zichzelf... iets wat ik uiterst respectloos vind naar zowel mij als onze kinderen. Ik heb de maanden voor de zomervakantie niets gemerkt... bizar hoe goed hij het verborgen heeft kunnen houden. Het blijkt ook gepland te zijn want hij heeft in mei condooms gekocht bij de drogist bij ons in de wijk, deze in zijn werktas gestopt en de volgende dag (en maanden daarna) gebruikt... ik begrijp gewoonweg niet hoe je dit kunt en dan ´s avonds bij mij op de bank zit en hier niets over zegt. We liggen op dit moment in scheiding... ons hele gezin is verwoest en ik en de kinderen zijn er kapot van. Niemand in onze omgeving snapt zijn gedrag, het was altijd een lieve zorgzame man... hier is echter niets meer van over. Hij reageert koel, gevoelloos en afstandelijk en schuift de schuld zelfs op mij af terwijl hij toch echt degene is die de affaire is aangegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh bah, wat een hel moet jij nu in leven....

:hug:
Beter kwijt dan rijk zulke type mensen. Al voelt nu totaal anders.

Sterkte voor jou en de kinderen.
:rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
In de bosjes? Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
O dus niet eens medeleven tonen/voelen voor jou maar wel de schuld geven? Welke redenen geeft hij aan.
Klinkt als behoorlijke egocentrische klojo, TO. Je zult hem misschien wel missen maar zo'n kerel die er niet aan denkt wat voor schade hij aanricht ( jou, de kinderen, de vent van zijn nieuwe vlam, de baby ) kun je beter kwijt zijn dan rijk.
Sterkte.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Smickelt schreef:
24-11-2022 15:09
In de bosjes? Hoe dan?
google stuk?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
" want hij heeft in mei condooms gekocht bij de drogist bij ons in de wijk, deze in zijn werktas gestopt en de volgende dag (en maanden daarna) gebruikt"


Hoe weet je dit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe user, eerste post..
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-und-Roelie schreef:
24-11-2022 15:14
google stuk?
Ik wist niet dat het gebruikelijk was voor volwassenen om met je luchbammetjes het struikgewas in te duiken om daar in je goeie goed een vluggertje te maken. Inclusief condooms, beestjes en passanten haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Google eens op midlifecrisis. Dat beschrijft precies wat dit is.

Verder zou ik vanzelfsprekend de partner van de dame in kwestie op de hoogte brengen (als hij dat nog niet is).
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerste gedachte: Is dit echt? Eerste post, verhaal vol cliche's, seks in de bosjes in de pauzes...

Tweede gedachte: Okay dit kan ook een echte situatie zijn. TO, wat rot voor je. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
evelien2010 schreef:
24-11-2022 15:24
Google eens op midlifecrisis. Dat beschrijft precies wat dit is.

Verder zou ik vanzelfsprekend de partner van de dame in kwestie op de hoogte brengen (als hij dat nog niet is).
Nee!
Ze hebben nog een piepklein kindje thuis, wat voegt het toe om ook nog dat gezin in de ellende te laten zakken ondanks dat de vrouw des huizes ook een veroorzaker is maar nee, niet ook hem nog berichten over die affaire. De moeder van de baby/collega hoort er zelf mee op de proppen te komen bij haar partner.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een kwal. Dumpen
Alle reacties Link kopieren Quote
evelien2010 schreef:
24-11-2022 15:24
Google eens op midlifecrisis. Dat beschrijft precies wat dit is.

Verder zou ik vanzelfsprekend de partner van de dame in kwestie op de hoogte brengen (als hij dat nog niet is).
Ongeacht of dit verhaal waar is of niet; wat wou je daarmee bereiken? Stel, je partner is vreemdgegaan en je gaat uit elkaar. Waarom je dan ook nog bezig gaan houden met de relatie van andere mensen? Tenzij je hoopt dat die andere partij verhaal gaat halen bij jouw ex..
Alle reacties Link kopieren Quote
Allereerst... heftig dit. Veel sterkte!

Toch wat vragen: je schrijft dat ze sex hebben in de bosjes in de pauze en dat hij in de maand mei condooms heeft gekocht bij de plaatselijke drogist. Dat zijn wel behoorlijke details. Hoe weet jij dit? Heeft hij je dit verteld? Als dat zo is vind ik het vreemd van hem. Dat zijn nl. zulke onbelangrijke details die niemand vertelt bij het opbiechten van een affaire. Er wordt dan verteld wie degene is en hoe lang het duurt, wat de plannen zijn van de vreemdganger en hoe het zo is gekomen. Maar niet dat er condooms zijn gekocht en al helemaal niet waar. En wel dat er sex is, maar niet waar. En "in de bosjes tijdens de pauze" :?:
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerste post. Partner van TO heeft in de bosjes sex met hoogzwangere collega en biecht aan TO op wanneer en waar hij condooms kocht en wanneer en waar hij sex had. Ok. Blijkbaar een enorm leuke man, als de hoogzwangere dame hiermee in de bosjes wil liggen. Je kan bekkeninstabiliteit krijgen van minder.

Kind is van hem, is de volgende twist.
toulouse_74 wijzigde dit bericht op 24-11-2022 15:54
25.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een opmerkelijke details: al een half jaar een affaire met een vrouw die 'een paar maanden geleden' bevallen is. Dus hun affaire begon toen zij hoogzwanger was? @(

En de condooms van de plaatselijke drogist, de werktas, het middagpauzegewip in de bosjes... really? @(
It's not whatcha got, it's what you give
It ain't the life you choose, it's the life you live
And it ain't what it's not, but a-what it is
Fokking koud nu.

Nou ja, exit maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse_74 schreef:
24-11-2022 15:50
Kind is van hem, is de volgende twist.
:fortune:
It's not whatcha got, it's what you give
It ain't the life you choose, it's the life you live
And it ain't what it's not, but a-what it is
Alle reacties Link kopieren Quote
Las toevallig op Flair precies zo'n verhaal... Goh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is nu toch geen struikenweer :|
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
😂🤣🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
24-11-2022 16:07
😂🤣🤣

Nah, het is toch droef om met dit weer de braamstruiken in te moeten duiken :biggrin:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Choco-fan schreef:
24-11-2022 15:25
Eerste gedachte: Is dit echt? Eerste post, verhaal vol cliche's, seks in de bosjes in de pauzes...

Tweede gedachte: Okay dit kan ook een echte situatie zijn. TO, wat rot voor je. Veel sterkte!
Bij mij op het werk was een affaire aan de gang tussen een leidinggevende en een veel jongere collega. Als de ex-vrouw van de leidinggevende daar een topic over had geopend had echt niemand het geloofd. Ik zal geen details noemen want het is een redelijk uniek en herkenbaar verhaal, maar ook superranzig.

TO ik zou je nu vooral op de kinderen concentreren. Een man die je zo behandeld daar heb je niks meer aan. Zorg vooral dat je het A voor je kinderen goed regelt en natuurlijk ook voor jezelf. De verwijten zou ik naast mij neerleggen. Je omgeving snapt toch ook wel dat je man een weggewaaid dakraam is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog wel een oude tent liggen... Misschien is dat wat.
óu sont les neiges d'antan

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven