Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
28-11-2022 19:15
Hij heeft dit volgens mij ook nog een keer gezegd toen hij met Sarah was
Dat kan ik mij nog herinneren, dat hij dat zei ten tijde van Sarah1.
Bridget niet, maar mogelijk heb ik dat gemist.

Yv neemt het dan wel weer op voor A2: https://www.mediacourant.nl/2022/11/and ... chandalig/

Voor de IG-lozen, A2 wil met andere popschrijvers gaan werken en het vaste team beklaagde zich in de media. Yv vond dat ze niet zo moesten zeiken en schreef dat op haar IG. Hier kun je dat lezen dat ze het zowaar eens 'eens' is met A2.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tja, Yvonne is blijkbaar wanhopig, de zaken gaan blijkbaar slecht.
Eerst die brief vrijgeven, en nu heeft ze een oproep gedaan aan medewerkers van het VUMC om info te geven over Marc vd Linden. En blijkbaar nog met succes ook, zo lees ik via Twitter.
Bah wat laag.
Er zijn grenzen, ook aan roddel en wat wel en niet kan. Als iemand in een ziekenhuis ligt, dan is dat privé. Ook voor een BN-er.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ja dat van dat ziekenhuis vind ik ook echt niet kunnen.

Het erge is alleen, ik vrees dat er echt wel iemand gaat lekken. Er hoeft maar iemand te zijn die hem een flapdrol vindt, of iemand te zijn tegen wie hij misschien een beetje onaardig doet en voila, 'lekken' is niet zo moeilijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
28-11-2022 23:08
Ja dat van dat ziekenhuis vind ik ook echt niet kunnen.

Het erge is alleen, ik vrees dat er echt wel iemand gaat lekken. Er hoeft maar iemand te zijn die hem een flapdrol vindt, of iemand te zijn tegen wie hij misschien een beetje onaardig doet en voila, 'lekken' is niet zo moeilijk.
Hopelijk mag diegene dat dan met z’n ontslag bekopen. Echt wat idioot dat je in een ziekenhuis na een herseninfarct niet eens privacy hebt. Yvonne moet zich schamen.
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
28-11-2022 23:44
Hopelijk mag diegene dat dan met z’n ontslag bekopen. Echt wat idioot dat je in een ziekenhuis na een herseninfarct niet eens privacy hebt. Yvonne moet zich schamen.
Die is al een tijd de schaamte voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
28-11-2022 23:44
Hopelijk mag diegene dat dan met z’n ontslag bekopen. Echt wat idioot dat je in een ziekenhuis na een herseninfarct niet eens privacy hebt. Yvonne moet zich schamen.
Ik lees net op haar IG dat het ws. niet via personeel is gegaan, maar andere patiënten en bezoekers.
Tsja, ook dat is helaas een mogelijkheid.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-11-2022 22:34
Tja, Yvonne is blijkbaar wanhopig, de zaken gaan blijkbaar slecht.
Eerst die brief vrijgeven, en nu heeft ze een oproep gedaan aan medewerkers van het VUMC om info te geven over Marc vd Linden. En blijkbaar nog met succes ook, zo lees ik via Twitter.
Bah wat laag.
Er zijn grenzen, ook aan roddel en wat wel en niet kan. Als iemand in een ziekenhuis ligt, dan is dat privé. Ook voor een BN-er.
Het was geen oproep aan medewerkers. Verder met je eens hoor.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
29-11-2022 00:15
Het was geen oproep aan medewerkers. Verder met je eens hoor.
Nou niet mee eens gezien haar staat van dienst en ze al eerder personeel van een vliegmaatschappij heeft gebruikt . Ze wist heel goed wat ze deed toen ze haar spionnen in het VUmc opriep . Hoe moeten patiënten weten hoe Marc aan een blauw oog komt ? Ze probeert zich er nu uit te lullen door bijdehand te gaan doen . Ze is dom of houdt zich voor de domme nu ze onder vuur ligt . Of combinatie van beiden . In elk geval lager dan laag dit .
Alle reacties Link kopieren
https://www.instagram.com/p/CljH4hCIwWL ... MyMTA2M2Y=

Yv haar downfall begint denk ik .
Ze heeft de video over de brief verwijderd.
koreana schreef:
28-11-2022 23:08
Ja dat van dat ziekenhuis vind ik ook echt niet kunnen.

Het erge is alleen, ik vrees dat er echt wel iemand gaat lekken. Er hoeft maar iemand te zijn die hem een flapdrol vindt, of iemand te zijn tegen wie hij misschien een beetje onaardig doet en voila, 'lekken' is niet zo moeilijk.
Hij staat natuurlijk niet bekend als een bijzonder aimabele man, dus dat kan zo maar
koreana schreef:
28-11-2022 23:08
Ja dat van dat ziekenhuis vind ik ook echt niet kunnen.

Het erge is alleen, ik vrees dat er echt wel iemand gaat lekken. Er hoeft maar iemand te zijn die hem een flapdrol vindt, of iemand te zijn tegen wie hij misschien een beetje onaardig doet en voila, 'lekken' is niet zo moeilijk.
Ik vond die Yvonne altijd al bizar wat voor uitspraken ze allemaal al deed, maar wat ze gisteren heeft gedaan is echt niet ok...
Ik vraag mij af wat er na haar actie van gisteren en bij Rachel van haar juicekanaal overblijft...
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-11-2022 22:34
Tja, Yvonne is blijkbaar wanhopig, de zaken gaan blijkbaar slecht.
Eerst die brief vrijgeven, en nu heeft ze een oproep gedaan aan medewerkers van het VUMC om info te geven over Marc vd Linden. En blijkbaar nog met succes ook, zo lees ik via Twitter.
Bah wat laag.
Er zijn grenzen, ook aan roddel en wat wel en niet kan. Als iemand in een ziekenhuis ligt, dan is dat privé. Ook voor een BN-er.
Totdat die BN-er zelf z’n verhaal openbaar op Instagram zet.
Die BN-er kan ook z’n mond houden als privacy zo gewenst is lijkt me.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
29-11-2022 19:00
Totdat die BN-er zelf z’n verhaal openbaar op Instagram zet.
Die BN-er kan ook z’n mond houden als privacy zo gewenst is lijkt me.
Hoe dan ook, het is niet aan een ander om medische gegevens naar buiten te brengen.
Als een BN-er of wie dan ook zijn medische hebben en houwen op straat wil gooien, dan moet ie dat zelf weten.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
29-11-2022 00:02
Ik lees net op haar IG dat het ws. niet via personeel is gegaan, maar andere patiënten en bezoekers.
Tsja, ook dat is helaas een mogelijkheid.
Tsja dan is ontslag idd niet mogelijk maar dan hoop ik dat ze een tijdelijke jeukziekte krijgen 😅
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
29-11-2022 19:00
Totdat die BN-er zelf z’n verhaal openbaar op Instagram zet.
Die BN-er kan ook z’n mond houden als privacy zo gewenst is lijkt me.
dat mag iemand zelf bepalen, maar niet een ander
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
29-11-2022 19:26
Tsja dan is ontslag idd niet mogelijk maar dan hoop ik dat ze een tijdelijke jeukziekte krijgen 😅
Je vergeet de 'korte armpjes' :proud:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
29-11-2022 16:55
https://www.instagram.com/p/CljH4hCIwWL ... MyMTA2M2Y=

Yv haar downfall begint denk ik .
Ze heeft de video over de brief verwijderd.
Los van alles over Yvonne, maar ik vind dat ze zich hier wel heel snel gewonnen geeft.
Ik gok dat ze na het gedoe met Samantha kennelijk geen zin heeft in rechtszaken. Ik heb geen idee wat die rechtszaak haar gekost mag hebben, los van die 5000 euro boete, maar ik gok een hoop geld. En ws. had ze dus geen trek in herhaling, want ik vind dat ze hier wel heel snel bakzeil heeft gehaald.
Video weg en probleem opgelost.

Lijkt het, want ze heeft het wel gepost, en het zal in de krochten van het Internet altijd wel terug te vinden blijven. En het heeft er lang genoeg op gestaan om door een hoop mensen gelezen te zijn, althans, dat gedoe met A2.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
29-11-2022 20:23
Los van alles over Yvonne, maar ik vind dat ze zich hier wel heel snel gewonnen geeft.
Ik gok dat ze na het gedoe met Samantha kennelijk geen zin heeft in rechtszaken. Ik heb geen idee wat die rechtszaak haar gekost mag hebben, los van die 5000 euro boete, maar ik gok een hoop geld. En ws. had ze dus geen trek in herhaling, want ik vind dat ze hier wel heel snel bakzeil heeft gehaald.
Video weg en probleem opgelost.

Lijkt het, want ze heeft het wel gepost, en het zal in de krochten van het Internet altijd wel terug te vinden blijven. En het heeft er lang genoeg op gestaan om door een hoop mensen gelezen te zijn, althans, dat gedoe met A2.
Als Yvonne het zo makkelijk verwijdert en zich gewonnen geeft lijkt het er wel op dat ze weer eens iets heeft gepost wat niet correct is?
Anders ga je zoiets niet zo snel verwijderen lijkt mij... Yvonne is arrogant genoeg om tegen Rachel in te gaan anders..
Lijkt mij dat er toch iets niet klopt aan die video wat Yvonne had geplaatst..
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
30-11-2022 09:42
Als Yvonne het zo makkelijk verwijdert en zich gewonnen geeft lijkt het er wel op dat ze weer eens iets heeft gepost wat niet correct is?
Anders ga je zoiets niet zo snel verwijderen lijkt mij... Yvonne is arrogant genoeg om tegen Rachel in te gaan anders..
Lijkt mij dat er toch iets niet klopt aan die video wat Yvonne had geplaatst..
Nou, Raggel is echt meedogenloos als het om juridische kwesties gaat. Ik kan best begrijpen dat ze daar geen zin an heeft. Zelf denk ik eigenlijk dat 1 van de loederige vriendinnen (die Jacqueline bijvoorbeeld) die brief voor haar heeft gelekt.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/200706/h ... antastisch
andnowwedance wijzigde dit bericht op 30-11-2022 10:09
0.32% gewijzigd
andnowwedance schreef:
30-11-2022 09:53
Nou, Raggel is echt meedogenloos als het om juridische kwesties gaat. Ik kan best begrijpen dat ze daar geen zin an heeft. Zelf denk ik eigenlijk dat 1 van de loederige vriendinnen (die Jacqueline bijvoorbeeld) die brief voor haar hebben gelekt.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/200706/h ... antastisch
Ze zijn allebei niet te vertrouwen die Yvonne of Rachel niet, maar als Yvonne het niet zeker weet moet ze ook zulke dingen niet gaan verklaren.
Beter haar huiswerk doen zou ik denken, van al die beweringen die ze nu al heel de tijd over Hazes familie heeft gedaan heb ik nog weinig concrete dingen voorbij zien komen ze geeft haar verhalen telkens een of andere draai wat haar uitkomt..
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik denk dat ze echt geen trek had in een rechtszaak. Rachel is inderdaad meedogenloos: ze sleepte ook gewoon Rox naar de rechter, zelfs nadat die zei dat ze liever niet wilde omdat ze haar moeder niet in diskrediet wilde brengen.
Gewoon de zweep erover voor Rachel en Rox oproepen.

Het verhaal van die kieren van Andnowwedance, typerend. De man maakte notabene GRATIS foto's op het huwelijk en dan ga je zo tekeer? Of, ik kan het niet vaak genoeg herhalen: die fan die bijkans de halve Zuidas over zich heen kreeg omdat hij een hele onschuldige simpele fanpagina had gemaakt.

Zelfs al zou Yvonne gelijk krijgen dan nog zou de hele zaak haar in eerste instantie een godsvermogen kosten aan advocaatkosten.

Opvallend is wel dat haar bericht niet geliked wordt door A2, haar zus Els en Djarno.

Ook zegt Prive nu dat Rachel het lek is: https://www.mediacourant.nl/2022/11/rac ... s-het-lek/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
wolkje75 schreef:
30-11-2022 10:04
Ze zijn allebei niet te vertrouwen die Yvonne of Rachel niet, maar als Yvonne het niet zeker weet moet ze ook zulke dingen niet gaan verklaren.
Beter haar huiswerk doen zou ik denken, van al die beweringen die ze nu al heel de tijd over Hazes familie heeft gedaan heb ik nog weinig concrete dingen voorbij zien komen ze geeft haar verhalen telkens een of andere draai wat haar uitkomt..
Ze heeft voor het grootste gedeelte wel gelijk gehad.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=party+we ... C1HdTc6KhM

Charmante foto van Rachel
Daar zit geen filtertje op 😂
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
30-11-2022 18:55
Daar zit geen filtertje op 😂
Goede reclame voor spf op je gezicht 🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven