Entertainment alle pijlers

Married at First sight 2023 Videoland

04-01-2023 12:42 1512 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes. Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Wie kijkt er nog meer ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik trap af:
Wilfred en François ziet er goed uit samen :love:

Martijn en Nicole: passen wel, maar ik denk meer vrienden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook!
Gisteren begonnen met de eerste aflevering.
Uiteindelijk gaan we 1 aflevering vooruit lopen toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu halverwege de derde aflevering. Zo ver mijn input.

Martijn en Nicole zijn beiden nogal uitgaansbeesten. Volgens mij lusten ze aardig wat drank, en zijn ze vooral ook op zoek naar een stapmaatje. Ik vraag me af of ze beiden serieus genoeg zijn voor een relatie.

Wilfred en François, ik vind ze wel leuk passen samen. Maar denk dat Wilfred wat te hard van stapel gaat lopen en later gaat twijfelen of hij wel genoeg voelt. Als ze het langzaam opbouwen zie ik het wel gebeuren.

Dat nieuwe koppel Richelle en Maarten heb ik wat mijn twijfels over. Op datingsites kwam ik vaak “Maartens” tegen, mannen die eigenlijk alles wel voor elkaar hadden en nu een vriendin/vrouw zochten. Maar eigenlijk niet zo flexibel zijn en verder alles wel hetzelfde willen houden. Ik ben benieuwd of hij op intellectueel en romantisch vlak genoeg te bieden heeft voor Richelle.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Maarten wel een beetje een kinderachtig type. Lekker feesten op Ibiza met de Bosche Bolletjes. Zounik best raar vinden mijn vader zo te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kinderen waren overigens wel gek op hem daar ging t ook niet om.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook halverwege aflevering 3.

Wat ik me dus afvraag. Nicole en Martijn hebben gezamenlijke vrienden. Die hebben op Ibiza blijkbaar vakkundig Nicole en Martijn gescheiden gehouden. Maar wisten die vriendinnen dan van te voren dat Nicole en Martijn aan elkaar gematcht waren?

Ik zie het bij Nicole en Martijn niet gebeuren. Ik kan alleen mijn vinger er nog niet op leggen waarom niet.

de andere stellen vind ik nog lastig inschatten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 15:10
Ik vind Maarten wel een beetje een kinderachtig type. Lekker feesten op Ibiza met de Bosche Bolletjes. Zounik best raar vinden mijn vader zo te zien.
Martijn bedoel je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja sorry Martijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 15:14
Ik ben ook halverwege aflevering 3.

Wat ik me dus afvraag. Nicole en Martijn hebben gezamenlijke vrienden. Die hebben op Ibiza blijkbaar vakkundig Nicole en Martijn gescheiden gehouden. Maar wisten die vriendinnen dan van te voren dat Nicole en Martijn aan elkaar gematcht waren?

Ik zie het bij Nicole en Martijn niet gebeuren. Ik kan alleen mijn vinger er nog niet op leggen waarom niet.

de andere stellen vind ik nog lastig inschatten.
Ja ze vertelden dat ze van beide een uitnodiging hadden gehad voor de bruiloft en toen besloten hebben hun mond te houden.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
04-01-2023 15:31
Ja ze vertelden dat ze van beide een uitnodiging hadden gehad voor de bruiloft en toen besloten hebben hun mond te houden.
Oh oké, dus op basis van de uitnodiging (met tijd en plaats) wisten ze dat ze aan elkaar gematcht waren.
Lijkt me wel een lastige situatie. Wel bijzonder dat ze elkaar dan niet kenden.
Yes, ik kijk ook mee deze keer. Tis eigenlijk niet mijn programma, maar een kennis doet mee. Een goede vriendin is ook bij de bruiloft en wat andere kennissen. Ik ben dus heel benieuwd haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 3 gezien. Ik ben benieuwd of het bij de mannen zo positief blijft, maar in ieder geval een goede start. Maarten en Richelle vind ik wel bij elkaar passen, maar hij wil de Achterhoek niet verlaten en zij denk ik haar huis/plek ook niet. Hele leuke meid lijkt ze me.

Bij Martijn en Nicole al de vlam in de pan..Hij zei tegen haar in het voorstukje: stel je niet aan. Nou dat lijkt me wel een moodkiller.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan niet terugvinden op Videoland?

Edit: gevonden :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 19:11
Aflevering 3 gezien. Ik ben benieuwd of het bij de mannen zo positief blijft, maar in ieder geval een goede start. Maarten en Richelle vind ik wel bij elkaar passen, maar hij wil de Achterhoek niet verlaten en zij denk ik haar huis/plek ook niet. Hele leuke meid lijkt ze me.

Bij Martijn en Nicole al de vlam in de pan..Hij zei tegen haar in het voorstukje: stel je niet aan. Nou dat lijkt me wel een moodkiller.
Klopt dat dacht ik ook al. Wat doet Richelle? Registeraccountant?
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
04-01-2023 19:12
Ik kan niet terugvinden op Videoland?

Edit: gevonden :)
Gelukkig :-) veel kijkplezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 19:14
Klopt dat dacht ik ook al. Wat doet Richelle? Registeraccountant?
Businesscontroller.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Na 3 minuten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 15:14

Ik zie het bij Nicole en Martijn niet gebeuren. Ik kan alleen mijn vinger er nog niet op leggen waarom niet.

de andere stellen vind ik nog lastig inschatten.
Nee ik zie die twee ook niet gebeuren.
François en Wilfred tot op heden leuk. Maar wat een afstand zeg, Emmen en Maastricht. Lijkt me toch wel lastig
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, tvp 👰‍♂️
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
04-01-2023 19:23
Nee ik zie die twee ook niet gebeuren.
François en Wilfred tot op heden leuk. Maar wat een afstand zeg, Emmen en Maastricht. Lijkt me toch wel lastig
Martijn wil denk ik lekker achter de meiden aan. Die blijft echt niet nu bij 1 vrouw, die wil lekker de 20er uithangen met de Bosche Bolletjes op Ibiza. Dit is een leuk avontuur met gratis vakantie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 19:33
Martijn wil denk ik lekker achter de meiden aan. Die blijft echt niet nu bij 1 vrouw, die wil lekker de 20er uithangen met de Bosche Bolletjes op Ibiza. Dit is een leuk avontuur met gratis vakantie.
Bossche bolletjes? Noemde hij die meiden zo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Martijn en Nicole zie ik niet zitten. Zij vinden zichzelf erg belangrijk, dat mag, maar ik denk dat ze daardoor geen ruimte kunnen geven aan de ander.
François en Wilfred: ik heb aflevering drie nog niet gezien maar ik vind Wilfred erg leuk ;-) het is een (enigszins :-D ) mannelijke variant van mijn dochter, haha. François lijkt me ook een prima vent. Ik gun het ze wel.
Maarten en Richelle, ik hoop dat ze hun opgebouwde leven voldoende los durven laten. Allebei een leuke baan, koophuis en sociaal leven op een heel andere plaats in Nederland.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven