Tips voor zomervakantie met tieners

25-01-2023 04:14 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi
Ik ben al uren/dagen opzoek naar de camping voor een vakantie in 2023.
Vorig jaar ging hij niet door, mijn dochter brak haar enkel. We wilden naar noordensandt in noord holland. Het is een wat kleinere camping met een sober zwembad maar er zou wel vermaak zijn voor ze.
We zijn in de herst naar centerparcs gegaan. Erg leuk, top zwembad, maar iedereen is zo op zichzelf. Dat is jammer.
We zijn al 4x naar de krim op texel geweest. heel leuk, maar ik ken het ondertussen wel.

Wat we zoeken is onmogelijk. Zon zee strand én een heel leuk zwembad. Tja, de zon is niet te voorspellen. En zee en een leuk zwembad met veel glijbanen , die heb ik niet gevonden.
Want dan komen de eisen, geen zeeland er ook nog bij.

Dus de zoekmachine is uitgebreid naar drente, brabant, overijssel, gelderland.
De kinderen zijn 12 en 14. En het zou leuk zijn dat er wat vertier is voor ze.

We zaten ook aan de belgische ardennen te denken. Beetje raften ofzo. Maar daar ken ik helemaal niks van.

Oja, we zoeken een chalet/bungalow. Iemand tips??? Of ervaringen? Of welke echt niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit hier iets tussen?
Camping en Tikibad Duinrell misschien iets? Zit je ook heel dicht bij de kust.

https://www.vakantie-met-kinderen.com/c ... rland.html
De campings van Capfun hebben een uitgebreid waterpark. Misschien zit daar iets bij.

Voor Ardennen kan ik La clusure aanraden. Sinds wij er waren heeft zwembad ook een update gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Banananaa schreef:
25-01-2023 06:25
De campings van Capfun hebben een uitgebreid waterpark. Misschien zit daar iets bij.

Voor Ardennen kan ik La clusure aanraden. Sinds wij er waren heeft zwembad ook een update gehad.
Die ben ik inderdaad tegen gekomen. Worden daar voor de tieners dingen georganiseerd? En kun je klimmen? Raften? Mountainbiken in de buurt? Weet je dat toevallig? Had je zelf een tent of een huuraccomodatie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Banananaa schreef:
25-01-2023 06:25
De campings van Capfun hebben een uitgebreid waterpark. Misschien zit daar iets bij.

Voor Ardennen kan ik La clusure aanraden. Sinds wij er waren heeft zwembad ook een update gehad.
die ben ik tegen gekomen. duinrell zijn we al geweest, maar staat nog wel op de lijst.
Op de 1 of andere manier vonden ze de capfun er niet leuk uitzien. Vraag me niet hoe, want ik vond het er erg leuk uitzien.
jessicaca schreef:
25-01-2023 06:31
Die ben ik inderdaad tegen gekomen. Worden daar voor de tieners dingen georganiseerd? En kun je klimmen? Raften? Mountainbiken in de buurt? Weet je dat toevallig? Had je zelf een tent of een huuraccomodatie?
Onze kinderen waren nog jonger maar bij La Clusure hebben ze een uitgebreid animatieprogramma voor alle leeftijden. Wij hadden een premium huisje toen. De activiteiten ivm leeftijd kinderen hebben we toen niet opgezocht, maar met Google weet je het zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
als zon, zee, strand, zwembad zo belangrijk zijn, waarom ga je dan niet een stuk zuidelijker?
Alle reacties Link kopieren Quote
.
nietweerhe wijzigde dit bericht op 03-06-2023 20:42
Reden: .
99.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen strand maar wel veel glijbanen binnen en buiten: Marveld.

En andere leuke camping met groot zwemmeer en strand, glijbanen én duikplanken is Betuwestrand. Je kan daar ook waterskiën.
Alle reacties Link kopieren Quote
Center parcs Zandvoort heeft heeft een zwemparadijs en ligt vlakbij het strand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
25-01-2023 08:13
als zon, zee, strand, zwembad zo belangrijk zijn, waarom ga je dan niet een stuk zuidelijker?
Ik snap je vraag. We willen niet zover rijden...
Alle reacties Link kopieren Quote
mamaonbekend schreef:
25-01-2023 08:49
Geen strand maar wel veel glijbanen binnen en buiten: Marveld.

En andere leuke camping met groot zwemmeer en strand, glijbanen én duikplanken is Betuwestrand. Je kan daar ook waterskiën.
Marveld Kenia, daar wonen we 15 km vanaf. Betuwestrand ga ik opzoeken. Dankje wel
Alle reacties Link kopieren Quote
De Leistert is ook leuk. Een andere favoriet is Terspegelt. En ook De Beerze Bulten vond ik mooi.
Allen met ook een binnenzwembad (in NL toch handig !).

Nooit geweest maar lijken me wel leuk De Twee Bruggen en Ackersate.
Alle reacties Link kopieren Quote
Capfun De Bongerd in Noord Holland, op kwartiertje ongeveer van de zee.

In Limburg nog De Schatberg, met binnen en buitenbad, zwemmeer en veel activiteiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Leistert is een leuke camping voor die leeftijd. Leuk zwembad binnen en buiten en veel te doen. Ik ben er al een paar jaar niet geweest, maar volgens mij is dit heel geschikt voor de leeftijd van jouw kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
La Clusure is leuk. Op de camping zit een outdoorbedrijfje waar je activiteiten kan boeken zowel op de camping: MTB'en, paintball,... als wat verder weg (klimpark enzo).De camping zelf heeft ook animatieteam.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven