Is een fleece legging warmer dan een spijkerbroek?
woensdag 25 januari 2023 om 12:45
Ik heb wat gebreide jurkjes in de kast hangen en ik twijfel of ik ze met deze temperatuur aan zal trekken. Is zo'n gevoerde legging/panty warm genoeg in de winter? Ik heb zo'n gevoerde legging van de Primark en zo'n doorschijnende met fleece aan de binnenkant.
Ik lees overal dat een panty warmer is dan een spijkerbroek maar is dat ook echt zo?
Ik lees overal dat een panty warmer is dan een spijkerbroek maar is dat ook echt zo?
woensdag 25 januari 2023 om 12:55
Of en panty/legging warm genoeg is onder een rokje, is toch iets wat alleen jij kan beoordelen?
En het ligt er ook nog aan of je 10 km naar je werk moet fietsen, moet wachten op een tochtig perron of dat je vanuit de auto een warm kantoor instapt.
Dus probeer het eens, zou ik zeggen.
En het ligt er ook nog aan of je 10 km naar je werk moet fietsen, moet wachten op een tochtig perron of dat je vanuit de auto een warm kantoor instapt.
Dus probeer het eens, zou ik zeggen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 januari 2023 om 14:45
Ik wel.
Als ik het koud vind (hoeft het geen -30 voor te zijn) trek ik weleens een wollen legging of een maillot/panty onder mijn spijkerbroek aan. Wat andere mensen doen interesseert me niet zo, als ik het zelf maar aangenaam heb.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in