Entertainment alle pijlers

De Slimste Mens, nieuw deel!

24-01-2023 10:21 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic (entertainment/de-slimste-mens/list_mess ... 6#28763136) was vol, daarom een nieuwe (de vorige had ik ook aangemaakt, maar sindsdien geanonimiseerd :$ )

Voor al uw grieven en genot, wie is de slimste?!
marindah wijzigde dit bericht op 24-01-2023 10:23
26.58% gewijzigd
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingu schreef:
02-02-2023 22:29
En toen kwam Janke Dekker. Wat vermorste zij veel seconden en wat keek ze als een konijn in de koplampen op het laatst. Ik zat me gewoon plaatsvervangend te schamen.

Leuk dat Haroon het zo goed doet. Erik vind ik ook steeds leuker worden. Ik kan alleen niet tegen die tic met z'n tong de hele tijd.
Ja sommige mensen kunnen het gewoon niet, lijkt het wel. Ze dacht overal veel te lang over na en bleef zo stil. Volgens mij - maar dat moet maar net bij je passen - moet je, als je het niet weet, gewoon alles gillen wat er in je hoofd opkomt en dan zit er hopelijk iets bij wat goed is. Ik denk dat ik ook dicht zou klappen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
juliet64 schreef:
03-02-2023 11:44
Nou he? Dat verhaal gisteren over die cola en die slaappillen.... ik kon niet meer :rofl:

Ja joh, geweldig toch?
En zijn adoratie voor Tom Egbers, en dan helemaal met Janke Dekker in conclaaf over hoe leuk Tom wel niet is, alsof ze daar samen zitten in plaats van midden in de opnames van een programma.

Ik hou ervan.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
juliet64 schreef:
03-02-2023 11:44
Nou he? Dat verhaal gisteren over die cola en die slaappillen.... ik kon niet meer :rofl:


En kreeg je nog mee dat hij daarna zei: 'Maar ik drink geen alcohol'.
Daarna brabbelde hij nog iets wat ik eerst niet kon verstaan, maar ik zag dat Haroon erg moest lachen, dus ik keek het even terug.

Hij zei er dus zachtjes achteraan: 'Sinds twee weken' :D
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
03-02-2023 11:50
Ja joh, geweldig toch?
En zijn adoratie voor Tom Egbers, en dan helemaal met Janke Dekker in conclaaf over hoe leuk Tom wel niet is, alsof ze daar samen zitten in plaats van midden in de opnames van een programma.

Ik hou ervan.
Ik erger me kapot aan dat geklets tussen door. Niet specifiek van Erik maar gewoon van iedereen. Speel gewoon het spel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
03-02-2023 11:50
Ja joh, geweldig toch?
En zijn adoratie voor Tom Egbers, en dan helemaal met Janke Dekker in conclaaf over hoe leuk Tom wel niet is, alsof ze daar samen zitten in plaats van midden in de opnames van een programma.

Ik hou ervan.
Ik moest hier ook erg om lachen. Mijn man heeft gekneusde ribben die was wat minder blij :-D.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
03-02-2023 17:26
Ik moest hier ook erg om lachen. Mijn man heeft gekneusde ribben die was wat minder blij :-D.


Oeh, dat snap ik.
Gekneusde ribben zijn echt héél pijnlijk.
Hoesten is ook een drama, om van niezen nog maar te zwijgen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
03-02-2023 17:21
Ik erger me kapot aan dat geklets tussen door. Niet specifiek van Erik maar gewoon van iedereen. Speel gewoon het spel.


Snap ik ook wel weer hoor.
Van mij hoeft het in principe ook niet steeds, maar als ik iemand echt heel leuk vind, zie ik het door de vingers :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Haroon vind ik n hele leuke man. Erik is ook goed te pruimen volgens mij zaten ze samen ook te flirten .Erik dus met Janke
chrisjoh wijzigde dit bericht op 06-02-2023 21:51
8.85% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2: :jump: :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes!

Guido hoeft niet de slimste van dit seizoen te worden.
Maar ik vind het wel heel leuk dat hij door is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Guido en Haroon .
Erik er uit ..
Had ook geen voorkeur al is Guido wel heel leuk .we gaan het morgen weer zien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer, Erik eruit.
Ging niet best.
Wel leuk voor Guido.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben echt een beetje in mineur omdat Erik eruit is.
Het kijkt zoveel leuker als je echt een favoriet hebt.
Nu kan het me eigenlijk niet meer schelen wie er wint.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
07-02-2023 12:06
Ik ben echt een beetje in mineur omdat Erik eruit is.
Het kijkt zoveel leuker als je echt een favoriet hebt.
Nu kan het me eigenlijk niet meer schelen wie er wint.
Ja, heb ik precies zo. Jammer he :( Ik vind geen van de andere kandidaten echt heel leuk.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het goed dat hij eruit is. Misschien geen onsympathiek persoon maar ik trok hem slecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
07-02-2023 12:49
Ik vind het goed dat hij eruit is. Misschien geen onsympathiek persoon maar ik trok hem slecht.
Ik ook. Vooral nadat iemand hier op zijn tong had gewezen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was gewoon zo mooi geweest als Erik uiteindelijk had gewonnen. Heel passend. Nu maakt het me eigenlijk ook niet meer uit.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook jammer dat Erik eruit is! Ik had hem graag nog een paar afleveringen gezien, hij bracht veel vrolijkheid met zich mee. Maar Guido en Haroon gun ik het ook. Mijn favoriet is de dichter wiens naam ik telkens vergeet. Vond dat echt een leukerd, met zijn micro-obsessies.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het toch mogelijk, van al die deelnemers is Quinty echt niet de slimste. Shakespeare is een acteur, Edith Schippers van het CDA (terwijl VVD al is genoemd) en dan gaan haar vragen over kleding en Taylor Swift. Echt hoor.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
07-02-2023 21:15
Hoe is het toch mogelijk, van al die deelnemers is Quinty echt niet de slimste. Shakespeare is een acteur, Edith Schippers van het CDA (terwijl VVD al is genoemd) en dan gaan haar vragen over kleding en Taylor Swift. Echt hoor.
Ze wist veel andere dingen ook wel. En bij Shakespeare zei ze toch eerst theatermaker? Op een gegeven moment roepen ze gewoon dingen. Ze weet heus wel wie Shakespeare was. Ik vind dat Quinty een brede algemene ontwikkeling heeft. Net als Guido. Haroon bleef een beetje achter vandaag, hij was niet scherp en zag er moe uit. Ik vind het leuk dat Quinty en Guido door zijn, ik word vrolijk van Quinty's schalkse blik en Guido's blije hoofd.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
07-02-2023 21:15
Hoe is het toch mogelijk, van al die deelnemers is Quinty echt niet de slimste. Shakespeare is een acteur, Edith Schippers van het CDA (terwijl VVD al is genoemd) en dan gaan haar vragen over kleding en Taylor Swift. Echt hoor.

Nou ze weet toch gewoon wat ze moet weten.
Wel jammer van Haroon, die had net vandaag een beetje pech. Had hem als finalekandidaat ingeschat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Turtlerain schreef:
07-02-2023 21:35
Nou ze weet toch gewoon wat ze moet weten.
Wel jammer van Haroon, die had net vandaag een beetje pech. Had hem als finalekandidaat ingeschat.

Nee, ze bluft en gokt vaak goed.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel jammer van Haroon. Had liever Quinty zien gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
07-02-2023 22:20
Nee, ze bluft en gokt vaak goed.

En Guido dan? Die gokt pas veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Guido niet heel slim, maar wel heel leuk. :P
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven