Entertainment alle pijlers

De Slimste Mens, nieuw deel!

24-01-2023 10:21 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic (entertainment/de-slimste-mens/list_mess ... 6#28763136) was vol, daarom een nieuwe (de vorige had ik ook aangemaakt, maar sindsdien geanonimiseerd :$ )

Voor al uw grieven en genot, wie is de slimste?!
marindah wijzigde dit bericht op 24-01-2023 10:23
26.58% gewijzigd
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Tactisch spelen is ook slim zijn. Dat zag je aan Quinty, het was dom van haar om dat niet te doen en dus zat ze niet in de finale.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
11-02-2023 12:57
Tactisch spelen is ook slim zijn. Dat zag je aan Quinty, het was dom van haar om dat niet te doen en dus zat ze niet in de finale.
Dit.
Het is niet puur en alleen een kennisquiz.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Turtlerain schreef:
11-02-2023 12:40
Nah, Martin had volgens mij iets van 3-4 seconden laten zakken, dat vind ik volkomen terecht want dat is een normale denktijd. Heel wat anders dan mensen die 20 tellen de ruimte volpraten met onzinnige dingen, zonder kans op een juist antwoord, om maar hun seconden te laten zakken.
Ik bedoel gewoon in het algemeen. Martin deed het inderdaad netjes
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij dat Martin gewonnen heeft.
Een terechte winnaar...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hartstikke terecht! Goede winnaar.
Pingu schreef:
11-02-2023 13:15
Dit.
Het is niet puur en alleen een kennisquiz.
Inderdaad. Dat tactische maakt het juist extra leuk.
Ik begrijp het commentaar op het laten zakken van seconden niet. Het hoort erbij en het is ook niet tegen de gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
11-02-2023 17:15
Inderdaad. Dat tactische maakt het juist extra leuk.
Ik begrijp het commentaar op het laten zakken van seconden niet. Het hoort erbij en het is ook niet tegen te gaan.
Helemaal mee eens. Toont juist slimheid aan dat je onder stress etc nog steeds de seconden in de gaten kan houden, niet passen etc etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
11-02-2023 19:32
Helemaal mee eens. Toont juist slimheid aan dat je onder stress etc nog steeds de seconden in de gaten kan houden, niet passen etc etc.
Exact!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandag begint het weer! :jump:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
25-07-2023 22:12
Maandag begint het weer! :jump:
Ik zat er afgelopen maandag al klaar voor .week te vroeg .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk!

Mijn zus is naar een opname geweest.
Ze mag er (helaas) niks over zeggen. Logisch.

Ik heb er weer zin in.

Ik verheug me op de schalkse opmerkingen van Philip. En op Maarten, ik begin hem ieder seizoen een beetje leuker te vinden.
En ik hoop op leuke interactie tussen Philip en de kandidaten, en de kandidaten onderling.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat leuk van je zus, Bartjes!
Ik zie in de voorstukjes Maarten steeds meer lachen. Ik ben benieuwd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat is het zeker Dreamer.
Ik had mee gemogen, maar de opname was op vaderdag. Ze vroeg ook pas een paar dagen van te voren, ik ben niet meegegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo lang geleden al. Bijzonder eigenlijk.
Nouja, al die kletspraatjes van Philip en Maarten moeten natuurlijk gesnoeid worden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er eigenlijk geen tijd voor, moet B&B vol liefde kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, dan kijk je de slimste mens na b en b vol liefde?
Kun je niet meepraten op het moment van uitzenden.
Ik kijk meestal ook later.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
26-07-2023 10:02
Haha, dan kijk je de slimste mens na b en b vol liefde?
Kun je niet meepraten op het moment van uitzenden.
Ik kijk meestal ook later.


Ik praat sowieso nooit mee op het moment van uitzenden, ben een slechte multitasker :)

Moet zeggen dat ik nog niet zo’n zin heb in De slimste mens, maar de ervaring leert dat als ik er eenmaal in zit, het toch weer verslavend werkt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
26-07-2023 10:14
Ik praat sowieso nooit mee op het moment van uitzenden, ben een slechte multitasker :)
Ik ook, dan mis ik de helft van de uitzending.

Ik heb wel gelezen wie de kandidaten zijn. Maar ze zijn niet echt blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
26-07-2023 10:14
Ik praat sowieso nooit mee op het moment van uitzenden, ben een slechte multitasker :)

Moet zeggen dat ik nog niet zo’n zin heb in De slimste mens, maar de ervaring leert dat als ik er eenmaal in zit, het toch weer verslavend werkt.
Ik probeer elke avond bij de tv even op de hometrainer te gaan en heb gemerkt dat quizzen hiervoor hartstikke handig zijn. Beter dan The Big Bang Theory oid, in verband met die irritante reclames tussendoor. Vandaar dat ik ernaar uitkijk.
Liever zou ik De slimste mens ook terugkijken, zodat ik de praatjes door kan spoelen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond De Slimste Mens tijdens de Corona periode veel leuker. Zonder het publiek. De kandidaten gingen echt leuke gesprekken met elkaar aan. Nu wordt er telkens na een goed antwoord geapplaudisseerd en gesprekken onderbroken.
Ben ik de enige die het zonder publiek leuker vond?
Alle reacties Link kopieren Quote
kiddootje schreef:
26-07-2023 16:27
Ik vond De Slimste Mens tijdens de Corona periode veel leuker. Zonder het publiek. De kandidaten gingen echt leuke gesprekken met elkaar aan. Nu wordt er telkens na een goed antwoord geapplaudisseerd en gesprekken onderbroken.
Ben ik de enige die het zonder publiek leuker vond?


Van mij hoeft het publiek ook niet.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, van mij hoeft publiek ook niet. Net als dat geklap tussendoor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het publiek ook irritant. Helemaal met steeds diezelfde man die je dan ziet zitten. En dat stomme geklap inderdaad.

Ik vind Maarten ook niks aan. Ik kijk echt voor de quiz.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand gekeken vanavond? Jammer dat Ranomi er al uit is. Ze kreeg ook niet de meest makkelijke vragen vond ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de puzzels en galerij en erg makkelijk. Ranomi wist niks van het Melkmeisje…dus ik snap wel dat ze afviel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven