Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen Een Maatje Minder

23-03-2023 22:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Zijn er mensen met ervaring met Een Maatje Minder? Vonden jullie dit goed en fijn werken?

Ik sprak gisteren een vriendin (let op: het is dus niet voor mij want ik ben zwanger). Zij had dit ergens gelezen en vroeg aan mij of ik ervaring mee had of mensen ken die dit gevolgd hebben. Ik sta bekend als de dieetgoeroe omdat ik 50kg ben afgevallen en een soort automatisch aanspreekpunt voor mijn omgeving voor dieeten.

Ik heb zelf geen ervaring met Een Maatje Minder. Vraag mij af hoe houdbaar het is als je weer stopt omdat nooit meer brood eten mij niet haalbaar lijkt.

Groetjes!
madeleinesophia wijzigde dit bericht op 24-03-2023 08:23
59.43% gewijzigd
Minder dan een week geleden was je nog zwanger? Het is niet verstandig om dan een crashdieet of “leefstijl aanpassing” gericht op gewichtsverlies te gaan volgen.

En sluikreclame maken wordt niet gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent zwanger! Dan ga je geen dieet doen natuurlijk. Denk aan je kindje! Gewoon gezond en genoeg eten en als je je levensstijl wil omgooien doe dat dan na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bovendien, ze beloven binnen 3 weken 5 tot 10 kilo afvallen. Dat is dus Geen levensstijlaanpassing maar een crashdieet. Je valt snel af maar komt nog veel sneller aan. Gezond afvallen is ongeveer een pond per week en soms een week niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje, ik word gelijk onderzocht en aan de kaak gesteld zie ik! Er worden aannames gedaan dat het voor mij is! En dat ik een week geleden 'nog' zwanger was. Alsof ik daarover lieg?! Ik word echt op een vervelende manier zo neergezet.

Ik sprak gisteren een vriendin en die gaf aan dat ze ermee wil beginnen. Zij heeft net zoals ik een ervaring met eetproblemen.
Was benieuwd naar ervaringen omdat het mij een heftig programma leek. Het is dus niet voor mijzelf want ik ben niet achterlijk 😀

En sluikreclame? Ik informeer gewoon naar ervaringen uit eerste hand net zoals andere gebruikers doen over bepaalde producten of diensten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedrijfjes gebaseerd op leefstijlverandering schieten als paddestoelen uit de grond omdat er zo'n vruchtbare bodem voor is. Dat is al lang zo.

Maar waarom ga je niet naar het bedrijfje van de overheid? https://www.loketgezondleven.nl/gezondh ... vergewicht
Dan moet het maar zoals het kan
wolkie schreef:
24-03-2023 06:51
Bovendien, ze beloven binnen 3 weken 5 tot 10 kilo afvallen. Dat is dus Geen levensstijlaanpassing maar een crashdieet. Je valt snel af maar komt nog veel sneller aan. Gezond afvallen is ongeveer een pond per week en soms een week niet.
Dat ligt eraan hoe zwaar TO is. Als ze een hoog BMI heeft kan ze echt wel heel snel op een gezonde manier afvallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
MadeleineSophia schreef:
24-03-2023 07:02
Jeetje, ik word gelijk onderzocht en aan de kaak gesteld zie ik! Er worden aannames gedaan dat het voor mij is! En dat ik een week geleden 'nog' zwanger was. Alsof ik daarover lieg?! Ik word echt op een vervelende manier zo neergezet.

Ik sprak gisteren een vriendin en die gaf aan dat ze ermee wil beginnen. Zij heeft net zoals ik een ervaring met eetproblemen.
Was benieuwd naar ervaringen omdat het mij een heftig programma leek. Het is dus niet voor mijzelf want ik ben niet achterlijk 😀

En sluikreclame? Ik informeer gewoon naar ervaringen uit eerste hand net zoals andere gebruikers doen over bepaalde producten of diensten.
Je hebt nu je hele OP aangepast want zo stond het er niet. En die aannnamens komen dus door je oorspronkelijke openingspost.
wolkie schreef:
24-03-2023 10:14
Je hebt nu je hele OP aangepast want zo stond het er niet. En die aannnamens komen dus door je oorspronkelijke openingspost.
Ze heeft de OP aangepast omdat mensen hier zo spastisch reageerden.

Overigens is wat zij met haar lichaam doet tijdens de zwangerschap tussen haar en haar verloskundige of gyn. Ik moest bijvoorbeeld wel diëten in de zwangerschap omdat ik maximaal 5 kilo mocht aankomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb inderdaad de openingspost aangepast om dingen duidelijker te maken en off topic opmerkingen te voorkomen.

Maar serieus, kan het nu weer even on topic?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven