Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
21-05-2023 11:51
Eens met jou. Alles draait om gratis dingen naar binnen graaien. Een moderne bedelaar zeg maar.
:rofl:
Je kon't altaid nog bakker worre
HNT :cheer2:
HNT :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu alweer? Dat gaat ook snel.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingu schreef:
21-05-2023 13:33
Nu alweer? Dat gaat ook snel.
Inderdaad!
Hnt!
Alle reacties Link kopieren Quote
:popcorn:

(ok, schaamteloze tvp!)
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat die oudsten maar een paar dagen komen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Let op de komende maanden komen er nog diverse gratis spullen voorbij om dit 'probleem' op te lossen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe!
Alle reacties Link kopieren Quote
Alsof ze volgende maand al gaan zeg, wat een gestress
En de tent zal wel weer van Decathlon komen/#gekregen
Een plek zonder wifi, als ik tenminste goed begrijp dat de tablets niet meegaan. Dat is voor de ‘pubers’ niet te doen toch. Wie moet dan die leuke (ahum) filmpjes steeds laten zien?
En AM zonder telefoon kan al helemaal niet!
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT!
Alle reacties Link kopieren Quote
12 man op kampeervakantie, ik zou een jeugdherberg afhuren. Gaarkeuken, pingpong en een dropping van alles boven de 8, lekker ver weg. Heb je gekijk de nacht alleen voor een doorsmeerbeurt. :cheer:
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
_2Nice2B_ schreef:
21-05-2023 15:04
12 man op kampeervakantie, ik zou een jeugdherberg afhuren. Gaarkeuken, pingpong en een dropping van alles boven de 8, lekker ver weg. Heb je gekijk de nacht alleen voor een doorsmeerbeurt. :cheer:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah daar is het nieuwe topic weer :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat de oudste 3 hooguit een weekje mee gaan of korter nog. Echt geen 2-3 weken. Ik vind zelf rust heel belangrijk bij het kamperen dus ik zou het hele gezelschap liever niet langs mij hebben. Verder denk ik dat ik dan constant zit op te letten of ik of mijn spullen niet in beeld komen met al dat filmen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe lang gaan ze al, en nu al druk maken en spullen klaar leggen voor als ze op vakantie gaan.
Ik zie niks terug aan de reeds opgedane ervaringen wat betreft kamperen.
Wat kan ze steeds zo in de stress schieten, ondertussen zien, we gratis meuk voorbij komen. Ik kan me niet voorstellen dat ze langer dan 1 week gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT
Alle reacties Link kopieren Quote
🤩

Graaien maakt de mens niet mooier 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat ze ook in het boek benoemen dat ze niet alleen met de kids schoenen durft te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hnt!!
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT🎊
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat AM haar USP om maar in marketingtermen te praten steeds slechter op orde heeft. Wat is ze nou?

Thuisblijfmoeder van een groot gezin? Influencer van 75k volgers? Stoere moeder van pubers die alles okee vindt? Onzekere moeder die t wiel telkens opnieuw uitvindt?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven