December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://bongercorp.com/start2run/
Nee ik dacht ook al dat ie het niet deed maar ik dacht dat het misschien aan mijn pc lag...

Mette, ja maar als ouder ben je ook heel kwetsbaar dan als je alleen thuis bent... trouwens mijn ene gastouder die zijn vaak met zn tweeen of anders komt er eentje tussendoor wel eens thuis... de maandaggastouder woont op een flat dus denk niet dat iemand het door zou hebben... zij heeft nu een soort assistentgastouder omdat ze zwanger is en het alleen niet meer zo goed aankan...

'en dat je gastouder het begeeft' nou Mette dit vind ik toch niet zo aardig klinken hoor
Nurse ja Den heeft zijn zweefvlieg brevet gehaald.

Mette nou eigenlijk is het al wel zeker dat we naar het zelfde plekje gaan als Tinus hihihi. Daar zijn Den en ik het wel over eens.

Sannie ja is zeker ff wachten maar opzich komt dat wel goed uit. Heb nog interesse in een andere functie en wellicht die cursus van de ggz Fibro in actie heb na de vakantie 2 afspraken om te beoordelen of ik voor die cursus in aanmerking kom. Zo ja dan ben ik ook 2 ochtenden in de week 5 uur aan de gang daar. Dus er loopt een hoop en zo kan ik ff rustig kijken hoe en wat.

Mette jee wat een schrik voor je buuf!

Ik ga maar eens slapen ben al erg laat. Maar heb last van mijn neusslijmvliezen en voorhoofdholte/hoofdpijn en dan heb ik nooit zin om te gaan slapen ... beetje suf.
Hm die link van mij lijkt ook niet meer te werken. Jammer.
Zo, het komt hier nu echt met bakken naar beneden!!!

Wou eigenlijk even naar de praxis, maar het heeft toch niet zo'n haast geloof ik!

Knorretje, goed hoor dat je zo lekker hebt lopen boenen!

Nurse, ik ben wel weer benieuwd hoor naar het eindresultaat, jullie zijn ook echt van die doe het zelvers he!

A, ja hoor ik was nog op tijd gisteren

Zo, had A wat in te halen!! Slaapkoppie!

Mette, jeetje dat is zeker wel schrikken van de buuf!

Amber wil foto's kijken, dat ga ik maar even doen dan.

Jeetje het lijkt wel nacht!
KM; Ik bedoelde dat je gastouder's hart het begeeft, maar was even te snel met typen denk ik. Meestal check ik m'n post nog wel op spelfouten, maar heb dit niet eens gezien.

Zo wat een onweer en regen hier..

Nursie. ik hoop dat jij beter weer hebt met shoppen.

Mainecoon; grappig, straks krijgen we dezelfde vakantiekiekjes maar dan met jullie ipv familie Tinus.

Marloes; O ga je klussen? Wat?

Net de kindjes naar het kdv gebracht, Noof begon thuis al dat ze niet wilde en toen ik wegging, janken gieren brullen, zoooo zielig Mamaaaa ik wil met jou meeee, niet weggaan mamaaaaa, mamaaaa..

*Krak* zei mijn moederhart..

Ik moest niet huilen, maar o o wat een ellende.

Ga zo maar even bellen.
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 07-07-2009 09:55
Reden: KM's oude nick per ongeluk neergezet..
% gewijzigd
Hier is het ook lekker weer ja. Wilde naar de sportschool maar ik denk dat ik maar vanavond ga heb thuis toch voldoende om te doen.

Mette erg is dat he?! Davina heeft het met periodes, gelukkig ging het vanmorgen wel goed. Vind het zelf ook vreselijk. Davina die klemt zich dan helemaal vast aan mij als ik een kusje geef en dan moet ik haar echt los wrikken en aan een leidster geven anders kom ik de deur niet uit. Gelukkig gebeurt dat maar zelden. Ja erg grappig ja dat we naar de zelfde plek gaan als Tinus en fam., maar ja combi rust, voldoende speel mogelijkheden en diertjes is dan ook wel ideaal. Maar eerst staan we een aantal dagen in Blois met het zweefvliegkamp.
Nou ben heel benieuwd of je ook zo enthousiast bent als ik, Mainecoon! Hopen maar op goed weer in ieder geval!!

Nurse: Leuk hoor dat R zover is al met zindelijk worden!!

Het wordt na het weekend wel weer beter weer, dus misschien heb je geluk met je bbq!

Mette: Oooh wat erg hè als ze zo huilen met weggaan!! Ik weet hoe je je voelt! Manuel doet het nu ook weer met wegbrengen naar het kdv. Soms gaat het een paar weken prima en sinds we terug zijn van vakantie is het weer brullen. Ik hou mezelf maar voor dat hij het er echt wel naar zij zin heeft.

Wat een naar verhaal van die gastouder!!

Marloes: Hier regent het ook, maar niet met bakken ofzo. Ik vind het stiekem wel even lekker!

Klets: Heb je Y al gevraagd of ze weet waar je bril is? Ik verbaas me er altijd over maar heel vaak weet Manu precies waar dingen zijn gebleven, haha!

IK hobbel weer terug naar mij werkzaamheden. Later!
Mijn bril is weer terecht! En oh oh oh wat wordt het toch netjes hier nu... heleboel zooi weggegooid en heleboel voor op marktplaats... alle babyzooi gaat eruit!

Hier regende het vanochtend ook echt heel hard... dikke druppels en onweer... Kijkt Y uit het raam zegt ze: paraplu mee he?

Ik heb haar in de doek gehangen... past nog steeds en gaat zo lekker makkelijk onder 1 paraplu.

Mette: het echte nieuwe is er nu wel een beetje van af waarschijnlijk voor Nova. Maar het is wel vervelend! Ik vind dat altijd zo vervelend van mezelf dat ik daar zo week van kan worden van dat soort uitspraken van Y.

Dat gaat nog wat worden straks met een fulltime baan... ik ben dan niet het type wat thuis zit met een koekje bij de thee...

Is er nog verschil in moeilijkheid met het wegbrengen? Stef is nog zo klein... vroeg me dat altijd af

of ligt dat meer aan hoe moeilijk de kindjes het er zelf mee hebben?

Gaat iemand vanavond nog met een bordje op schoot voor de tv hangen ivm MJ?

Anjaaaa joehoeee waar hang je uit?!?! Je avatar past wel mooi bij je he als mensen denken dat jij het echt bent

En mis je nou weer een toestand op 't forum met een zelfmoordaankondiging? (ik heb t gelukkig wel gemist)

Tinus: dat buikje vind ik nog geen buikje hoor op de foto (ik had de foto's gezien ja op HM en je commentaar bij dat minibuikje van je) en waar blijven die foto's nou?

Ga je nog meeschrijven bij een nieuw zwangerenclubje?
Y is heeeeel goed in zoeken trouwens Tinus...

Onder de bank, onder het bed etc.... Elke ochtend is het hetzelfde liedje hier...

"Er moet altijd iets mee wat kwijt is"
Hee Klets! Fijn dat die bril weer terecht is!

En jaaa ik ga wel naar MJ kijken hoor, vanavond!! Is het gek om te zeggen dat ik me er al op 'verheug' het gaat notabene om een uitvaartdienst... Maar het begint toch pas om 20u? Dan heb ik dat bordje op schoot al lang leeggegeten hoor!

Nou als mijn buik nog niet is goedgekeurd door je zal ik JP vragen om een nieuwe foto te maken. Echofoto zal ik ook nog scannen ja, da's waar was ik ff vergeten...

En neee ik vind dit topic en Hm bijhouden al genoeg hoor!

Relaxed dat je alle babyzooi eruit kan doen, scheelt vast weer heel veel. En zo verdien je hopelijk ook nog wat extra's aan het verkopen ervan...

En ik vroeg me ook al af waar Ainne is. Weer druk op je werk?? Ik zag alleen van Zwieber een topic over dat topic, heb het zelf niet gelezen, maar vind het wel heel sneu als iemand niks anders weet dan zo'n noodkreet op een openbaar forum te plaatsen. Vraag me af of het niet gewoon heel erg aanstellerig gedrag is...
Twee uur voor het begin van de herdenking, om 17.00 uur Nederlandse tijd, wordt Michael Jackson begraven op Forest Lawn in Los Angeles. Hiervan worden geen beelden live uitgezonden.

Herdenking Michael Jackson, Nederland 3, 18:30 uur

http://www.tvgids.nl/arti ... heid_van_the_King_of_Pop/

CNN begint om 18.00 18:00 Herdenkingsdienst Michael Jackson

En ach, verheugen... Ik wil het gewoon graag zien... maar als het Britney Spears ofzoiets was geweest dan had ik het totaal niet interessant gevonden. Als Madonna dood gaat zou ik ook kijken.
Okeee, dan moet ik maar tegen Manu zeggen dat ie zichzelf eventjes naar bed moet brengen rond die tijd... Alhoewel dat kan mooi tijdens het optreden van Mariah Carey (ril).

Verheugen klinkt een beetje raar, maar ik bedoel dat ik wel een hele show verwacht, die Amerikanen kennende. Dus dat lijkt me wel heel indrukwekkend om te zien.
Ik ben echt goeeed bezig geweest; de hele bovenverdieping gepoetst, inc. stofzuigen en dweilen. Bedden gedaan, troep uitgezocht.

Nu even een broodje eten. De leidster belde, Noofje lag lekker te slapen.

Ze slaapt hier al heel lang niet meer tussen de middag maar ze zal het nodig gehad hebben.

Ik ga natuurlijk ook kijken om 18.30. We gaan denk ik maar vroeg eten.

KM; Ik breng Stef juist makkelijker weg dan dat ik gedacht had. Hij heeft geen gevoel van verlating zoals Noof. Als hij zijn fles op tijd krijgt, een lekker kroeltje, en een bedje heeft zal het hem aan z'n kont roesten of ik er ben of niet.

Noof vindt het wel moeilijk, en dat is gewoon heel rot om dan weg te gaan.

Scheelt ook wel dat Stef iedere keer nog slaapt als ik wegga. Als hij zou huilen, zou ik het ook moeilijk vinden.

Ik vind het wel lastig om hem 'weg te brengen' om dat hij veel huilt. Maar dat doet hij thuis ook, dus heeft niets met de opvang te maken.

En voor mij is het wel oke, dat ik even tijd voor mezelf heb, nu echt en straks aan het werk.

Een huilbaby hebben is gewoon heel zwaar, en dan is het toch wel fijn dat je weet dat er goed voor hem gezorgd wordt, en jezelf even rust hebt.

En heerlijk om even de dingen doen waar ik met hem niet aan toe kom. Zoals strijken, badkamer enz.

Mariah Carey; ieuw, net zo'n stervende cavia..

*gelukkig heb ik dat topic over de aangekondigde zelfmoord niet gelezen, ik zou daar heel onrustig van worden.
Hihi, *ziet Tinus zometeen met een grote bak popcorn op de bank de uitvaart bekijken*

Goedemiddag meiden!

Nou, wij hebben het droog gehouden tijdens het shoppen en lunchen hoor! De kindjes deden het geweldig, wat een heerlijkheid is dat dan he?!

Ohhhhhhhh en onze ennaxoR () is al heel de dag droog! Ze stond op met een droge luier, meteen een grote plas op de wc en de luier daarna uitgelaten.

In het dorp nog wel even aan gedaan maar dit was niet nodig want ze plaste op de wc in het eetcafeetje waar we waren gestopt en was verder droog.

Net voor het naar huis gaan nog een plas gedaan op de toilet bij mn schoonouders en nu ligt ze in bed (nog wel een luier omgedaan voor de zekerheid )

Ze had t dr net over dat ze moest poepen maar dr kwam niets voor t naar bed gaan.

Hopelijk blijft t nu goed gaan en hopelijk ook met t poepen maar dat zien we wel.

Wat een naar vehaal trouwens Mette, van die gastouder... heb dan echt het idee dat je dan bang bent om een tijdbom te zijn... Ja, als je alleen thuis bent ben je idd het haasje als er iets gebeurd... Maar toch hoor je ook wel eens nare dingen die gebeuren op een KDV.... Allemaal maar niet (teveel) over nadenken

Gelukkig heb ik hier altijd wel genoeg sociale controle (bellende man en bellende/langskomende moeders/schoonmoeders... en jullie )

En ach, sneu voor jou en jullie Nova dat ze zo verdrietig was bij het wegbrengen... heb je al gebeld?

KM:

Nope, eten doen wij netjes aan tafel Om 20:00 begon ook iets geloof ik... kijk dan wel.

En een zelfmoordaankondiging hier op het forum? Ech waar? hoe triest zeg...

Marloes:

Oh? wat ga je knutselen?

Wij zijn echte doe-het-zelvers ja.. Is leuk hoor, zelf wat fabriceren

Sowheej, het wordt hier donker!!

Snel mn wasje naar binnen halen!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 07-07-2009 14:14
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Op het moment lijkt het wel avond zo donker! en het giet!!
Hijg hijg, even snel bijgelezen hoor!

Ben ik al zoveel dagen niet meer geweest, dat ik gemist word? Valt wel mee toch?

Nou ja, heb eigenlijk sowieso niet teveel te vertellen.

Aims is een beetje zielig, er komen momenteel drie tanden tegelijk door (ze had er nog maar vier en de laatste daarvan kwam in oktober vorig jaar), dus ze moest weer even wennen aan de pijn denk ik. Pas nadat ik vannacht vloeibare paracetamol in haar mik gegooid had ging ze goed slapen (1 uur) en om kwart over 5 vanmorgen was ze weer van de partij. Vroeg naar bed vanavond dus. Ik.

Mette, woah wat een verhaal van je buurvrouw, eng zeg. Maar in feite geldt hetzelfde natuurlijk voor jou of voor welke ouder dan ook die overdag (of fulltime) alleen thuis is.

KM, nee heb het topic wel gezien, maar ik meng me niet in die discussie die daar gaande is.

Oh weet je nog trouwens dat we het pas op HM hadden over dat Mette iemands vorige nick wist? En dat we in eerste instantie aan iemand anders dachten? Inmiddels weet ik nu ook dat die "andere" weer meeschrijft op het forum, onder een nieuwe nick.

Mmmm, dit is wel erg cryptisch he? Zet het wel even op HM
Hoi meiden,

Ik heb de kindjes al lekker op tijd opgehaald, en hebben net lekker gespeeld in de tuin. Stef was hartstikke moe van alle indrukken dus die is na het spelen lekker naar bed gegaan.

Noof had anderhalf uur geslapen en zat lekker met de kindjes aan tafel te kletsen en crackers te eten toen ik binnenkwam.

Stef zat er gezellig in een wippertje bij.

Ainne; Noof was ook laat met tanden, en kreeg ook alles in 1 keer. Heel vervelend was dat.

Nursie; wat heb je allemaal gekocht in het durp?

Goed van R.! Wat zal jij trouwens een hoop kinderbijslag hebben gehad met 3 kinders!

O ja, over dat er ook nare dingen op het kdv gebeuren; helemaal mee eens hoor, alleen is er nooit iemand alleen.

Als ik alleen ben is er ook genoeg controle; zus en moeders

Toch gewoon gek dat je door de buuf weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt; dat er ook altijd iets met jezelf kan gebeuren, ook al ben je jong en gezond..

Wij gaan vanavond groentensoep eten, daarna boontjes, aardappels en een vleesje. Vanillieyoghurt toe.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen, Tris komt ook zo thuis en ik wil al gegeten hebben voordat het afscheid van MJ begint.
Zo hehe, beetje bijgelezen. Gelukkig een hoop `onzin', scheelt weer een berg reacties.

Pepijn heeft gister zijn prikken gehad. Is al weer 62 cm en 6330 gr !!! Helemaal ver boven het gemiddelde maar in alles in verhouding. Alert, sterk en vrolijk. Altijd ego strelend voor moeders om te horen :-) Morgen gezellig baby zwemmen met 2 andere meiden.

Idd lekker getennist gister. Ik neem het er maar van dat ik door de weeks kan nu als P thuis is.

Floortje huilt nooit meer op het kdv. Rent lachend naar binnen. In sep gaat ze al weer over naar de laatste groep. Dat gaat snel !! Maar ze is er wel aan toe want ze is nu de enige die wakker blijft. Heul zaai.

Donderdag gaat ze uit logeren. Ik zou bij collega gaan bbq-en maar door slecht weer komen ze nu hier eten. Maar opa en oma vinden het gewoon erg leuk als ze komt en het scheelt mij een hoop gedoe vrijdag ochtend met Timo naar school brengen. En dan blijft ze daar 's morgens zodat P en ik onze handen vrij hebben voor het huis. Zaterdag gaan we op vakantie. Zo'n zin in !!!! Lekker niks. Geen verplichtingen, geen wekker. Heerlijk.

Timo loopt thuis nu helemaal zonder luier en poept goed op de wc. Wil hem na de zomer van de luier af hebben. Wel met die zakjes maar dat houden we er maar even in zo nog.

Pepijn slaapt trouwens helemaal door !! Heerlijk. Vanmorgen heb ik hem zo om 8.30 maar wakker gemaakt. Maar misschien wel door de prikken.

O,o Floortje heeft een half uurtje op de bank geslapen op het kdv en ik hoor haar al weer met de deur slaan. Ik ga ff kijken.....
hai meiden niet veel tijd hier maar ik heb echt DE opmerking van dit jaar van Brian. Moest nog even aan Peet vragen of ik m hier mocht opschrijven en dat was geen probleem.

Het ging als volgt

Brian en papa zijn aan het douchen. Brian is op het moment erg bezig met hoe jongens en meisjes eruit zien en vooral de verschillen.

Maar goed, hij zag Peet zn piemel (hij is besneden) en zegt. Hee papa heeft een ander piemeltje. ja dat klopt zei Peet die van mij is anders. Hoe komt dat nou zei Brian. Peet zei ja dat is een beetje ingewikkeld uit te leggen, dat is gewoon zo.

Brian ging even nadenken zegt ie. Oh ik weet t al! Die van mij is nieuw!

die brian, lekker ding...

schrikken van je buurvrouw mette, zeker als ze nog zo jong is...

als je alleen bent, loop je meer risico's. ik heb ook wel eens bedacht, wat moet ik doen als.....

voor mij is dat wel een voordeel van het KDV, meer mensen, altijd controle, (en doordat het bij ons kleine teams zijn, toch maar een beperkt team)..

mijn email staat op HM, maar ook in het mailtje wat we laatst van tinus kregen, ik heb een dds adres...

casper is trouwens vandaag naar de buurgroep gestuurd van het KDV. hij was met een ander jongetje steeds ruzie aan het maken. ze konden niet met elkaar, maar trokken toch ook steeds naar elkaar toe.. Toen mocht hij aan de andere kant spelen (ze hebben 2 groepen in het gebouw en die spelen ook vaak buiten samen en de peuters spelen ook vaak samen in de speelhal binnen, dus ze kennen elkaar), zo was er even rust voor beide jongens.. Casper vond het prachtiig...
Whahaha, Oef, heerlijk!

Zoo Flodder, dat is een beste bink voor z'n leeftijd!
O dan zoek ik 'm even op Sannie.

Leuk dat Casper een dagje op visite is geweest bij de andere groep!

Das een leuke, Oef!

M zat laatst buiten in zijn badje heel hard 'grote piemel' te zingen

Mette, nog van harte met je verjaardag!

Was de MJ uitzending mooi? Ik kon niet kijken want H zat ervoor (ik bedoel, hij zat iets anders te kijken), maar ik heb het Viva topic erover life meegelezen, ben op de hoogte maar nu wil ik wel wat beelden van zijn kinderen zien eigenlijk.

Wat eng van je buurvrouw.. en sneu dat Nova moest huilen, ook al weet je dat het over gaat (op de dag zelf, maar ook de fase).

Flodder, fijne vakantie alvast!! Goed van Timo, die komt er wel.

Tinus, leuke camping! Ik ben op zoek, maar och iets dichter bij huis, Ik denk dat we naar Oost-Vlaanderen gaan, lekker bier drinken! Voor ons is het zo 300 km verder he..

KM goed bezig ben je zeg, in huis. Lekker opruimen. Ik moet naar de Hema, een grote bak kopen voor de te kleine kleren van M, de la in zijn commode puilt uit..

Marloes, wat gaat Amber goed met de zindelijkheidstraining! Ook al.

Pffft, meeschrijven lukt me nu niet zo. Morgen weer een dag weg. En volgende week vier dagen naar Engeland voor een congres. Zin in, is zo gezellig dat het een soort vakantie is. Ik heb me voorgenomen om eens flink te gaan netwerken.

Doedoe
Oef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven