December 2006 - deel 2
woensdag 8 juli 2009 om 17:24
Flodder:
Oeeh! wat spannend!!!!
Mette:
YES! Wat een geweldig nieuws! Daar moet op gedronken worden!
Knor:
Geslaagd voor een matras? (en beddegoed neem ik aan?)
Klets:
http://www.nu.nl/algemeen ... ns-op-hiv-besmetting.html
Ainne:
Denk dat Flodder bedoeld dat P. op gesprek moet en niet heel Fam. Flodder hoor
hmm, kleurtjes en dikgedrukt lukt niet...
*vliegt weer terug naar dr potten en pannen*
Oeeh! wat spannend!!!!
Mette:
YES! Wat een geweldig nieuws! Daar moet op gedronken worden!
Knor:
Geslaagd voor een matras? (en beddegoed neem ik aan?)
Klets:
http://www.nu.nl/algemeen ... ns-op-hiv-besmetting.html
Ainne:
Denk dat Flodder bedoeld dat P. op gesprek moet en niet heel Fam. Flodder hoor
hmm, kleurtjes en dikgedrukt lukt niet...
*vliegt weer terug naar dr potten en pannen*
woensdag 8 juli 2009 om 18:25
woensdag 8 juli 2009 om 22:31
Wat een super nieuws Mette!!! O, wat zul je het benauwd hebben gehad, gelukkig kreeg je snel bericht.Iets om te vieren!
Spannend Flodder, het lijkt jou toch ook erg leuk? Tenminste, dat maakte ik wel op uit je eerdere berichten. Moeten jullie zo ver verhuizen dat jij ook ander werk moet zoeken, en andere school en opvang enzo? Of gaat het vooral om de impact die het soort werk heeft op de rest van het gezin?
Tinus, dus dat is de oplossing voor groentenweigeraars, gewoon uithongeren Ik zal het ook eens proberen.
Welterusten!
Spannend Flodder, het lijkt jou toch ook erg leuk? Tenminste, dat maakte ik wel op uit je eerdere berichten. Moeten jullie zo ver verhuizen dat jij ook ander werk moet zoeken, en andere school en opvang enzo? Of gaat het vooral om de impact die het soort werk heeft op de rest van het gezin?
Tinus, dus dat is de oplossing voor groentenweigeraars, gewoon uithongeren Ik zal het ook eens proberen.
Welterusten!
woensdag 8 juli 2009 om 22:36
Goh huilende mainecoon en tinus bij de MJ memorial. Jeetje nou ik vond t wel erg ver gaan hoor, hij is blijkbaar tijdens zijn leven zo ongeveer een half-god geweest. vind het ook zo raar dat hij de zorg van zn kinderen aan zn ouders toewijst terwijl hij zelf jarenlang mishandeld is door ze.
Anyway ik heb niet zitten huilen hoor, ik vond zn dochter wel heel zielig met haar had ik wel te doen.
Hahaha vinden jullie het erg als ik het hier niet meer over Peet zn piemel ga hebben? Stelletje...
Maar voor de duidelijkheid. Ik ben niet Joods en Brian dus ook niet (zonder Joodse moeder wordt je niet als Jood geboren).
Nursie wat doet R het goed zeg met de zindelijkheid! Helemaal super.
Tinus ik kan ook niet meer zonder internet hoor. Als hier thuis de verbinding eruit ligt zijn we helemaal van de leg. Ach wat is het weer wennen he naar het kdv na de vakantie. Brian heeft het ook altijd moeilijk als hij een tijdje is weggeweest.
Hoezo mag je geen autan gebruiken voor een 2,5 jarige? Gaat dat om Deet?
Mette wat super dat het zo goed gaat met je moeder! Heerlijk nieuws.
He Marloes dat kastje wil ik ook kopen voor de kamer van David en Rosanne. Is het wat? Staat t een beetje stevig? Voordat ik he-le-maal naar de praxis ga om t te bekijken?
Flodder superspannend morgen! Veel succes!
zo nou nog even ik.
Ik heb net de 1e les van move that body gedaan. Is 'sochtens op net5. Een soort klein fittneslesje van een half uur. Echt wel leuk om te doen eigenlijk. Ik ga proberen om zo veel mogelijk avonden een lesje te doen. Je voelt je altijd zoveel beter als je gesport hebt.
Verder was Brian maandag aan de diaree, dinsdag weer niet maar toen heeft hij wel bijna de hele ochtend geslapen en nou vandaag weer wel diaree en niet moe. Hij kwam in hele andere kleren thuis. Ze hadden zijn kleertjes wel voor me gewassen lief hoor. Nou ja maar eens afwachten wat hij nou onder de leden heeft.
verder niet zoveel nieuws geloof ik.
Oh ja de fysio was weer eens geweest voor David. Het gaat hartstikke goed met zn voorkeurshouding maar voor de rest is er nog wel wat werk te doen. Ze verwacht wel bezig te zijn met hem tot hij gaat lopen. Vind ik wel lang maar ja het is wel een ontspannen kind geworden dus het helpt m wel.
nou ik ga weer verder surfen
x
he kan ik weer niet vet maken. Nou ja dan maar zo..
Anyway ik heb niet zitten huilen hoor, ik vond zn dochter wel heel zielig met haar had ik wel te doen.
Hahaha vinden jullie het erg als ik het hier niet meer over Peet zn piemel ga hebben? Stelletje...
Maar voor de duidelijkheid. Ik ben niet Joods en Brian dus ook niet (zonder Joodse moeder wordt je niet als Jood geboren).
Nursie wat doet R het goed zeg met de zindelijkheid! Helemaal super.
Tinus ik kan ook niet meer zonder internet hoor. Als hier thuis de verbinding eruit ligt zijn we helemaal van de leg. Ach wat is het weer wennen he naar het kdv na de vakantie. Brian heeft het ook altijd moeilijk als hij een tijdje is weggeweest.
Hoezo mag je geen autan gebruiken voor een 2,5 jarige? Gaat dat om Deet?
Mette wat super dat het zo goed gaat met je moeder! Heerlijk nieuws.
He Marloes dat kastje wil ik ook kopen voor de kamer van David en Rosanne. Is het wat? Staat t een beetje stevig? Voordat ik he-le-maal naar de praxis ga om t te bekijken?
Flodder superspannend morgen! Veel succes!
zo nou nog even ik.
Ik heb net de 1e les van move that body gedaan. Is 'sochtens op net5. Een soort klein fittneslesje van een half uur. Echt wel leuk om te doen eigenlijk. Ik ga proberen om zo veel mogelijk avonden een lesje te doen. Je voelt je altijd zoveel beter als je gesport hebt.
Verder was Brian maandag aan de diaree, dinsdag weer niet maar toen heeft hij wel bijna de hele ochtend geslapen en nou vandaag weer wel diaree en niet moe. Hij kwam in hele andere kleren thuis. Ze hadden zijn kleertjes wel voor me gewassen lief hoor. Nou ja maar eens afwachten wat hij nou onder de leden heeft.
verder niet zoveel nieuws geloof ik.
Oh ja de fysio was weer eens geweest voor David. Het gaat hartstikke goed met zn voorkeurshouding maar voor de rest is er nog wel wat werk te doen. Ze verwacht wel bezig te zijn met hem tot hij gaat lopen. Vind ik wel lang maar ja het is wel een ontspannen kind geworden dus het helpt m wel.
nou ik ga weer verder surfen
x
he kan ik weer niet vet maken. Nou ja dan maar zo..
woensdag 8 juli 2009 om 22:56
Heel flauw Oef... heel flauw...
Ja want de moeder weet tenslotte wel zeker dat zij de moeder is, maar de vader weet nooit helemaal zeker dat hij de vader is
Als Y niet wil eten dan zeg ik dat ik het dan wel opeet... en dan doe ik alsof het heel lekker is... en dat ze echt op moet schieten met eten omdat het anders op is...
Ja want de moeder weet tenslotte wel zeker dat zij de moeder is, maar de vader weet nooit helemaal zeker dat hij de vader is
Als Y niet wil eten dan zeg ik dat ik het dan wel opeet... en dan doe ik alsof het heel lekker is... en dat ze echt op moet schieten met eten omdat het anders op is...
woensdag 8 juli 2009 om 23:46
donderdag 9 juli 2009 om 07:15
Goedemorgen!
R. was wakker en wilde niet meer slapen, zodoende zijn wij al met zn tweetjes op
7:04.. Best vroeg eigenlijk
Trouwens net weer een grote plas op de wc. Wel een beetje onder protest maar dat had meer te maken met dat ze eerst dr pap wilde drinken op de bank.
Was hier nog wat aanloop geweest later op de avond!
Oef:
Ik ben trots op je! Ookal waren het rondjes rennen rond t huis; Goed bezig!
Hardlopen is ook niets voor mij, schijthekel aan.
Beterschap met Brian, en super van jullie David!
Ohja, het gaat idd om Deet.. weet niet precies waarom.
KM:
Nou hier overduidelijk 3 kindjes van M. hoor, alledrie hebben ze wel iets van hem
Maar zou dat echt de reden zijn? (jood of geen jood?)
En was dan es een keer vroeg naar bed gegaan!
Falcon:
Lekker geslapen?
Flodder:
Succes vandaag! Laat je wat weten!?
Ainne:
Ah, zie dat jij ook langs bent geweest met een belangrijke bijdrage
*gaap*
nou, ik ga hier maar wat doen, wasje vouwen en de kinderwagen alvast in de auto, ga straks met de kids naar een vriendin, blijf dr ook lunchen en vanmiddag komt de hoefsmid
Maar nu eerst even ontbijten en aankleden.
Fijne dag allemaal!
- kan nog steeds geen vetgedrukt of kleurtje kiezen -
R. was wakker en wilde niet meer slapen, zodoende zijn wij al met zn tweetjes op
7:04.. Best vroeg eigenlijk
Trouwens net weer een grote plas op de wc. Wel een beetje onder protest maar dat had meer te maken met dat ze eerst dr pap wilde drinken op de bank.
Was hier nog wat aanloop geweest later op de avond!
Oef:
Ik ben trots op je! Ookal waren het rondjes rennen rond t huis; Goed bezig!
Hardlopen is ook niets voor mij, schijthekel aan.
Beterschap met Brian, en super van jullie David!
Ohja, het gaat idd om Deet.. weet niet precies waarom.
KM:
Nou hier overduidelijk 3 kindjes van M. hoor, alledrie hebben ze wel iets van hem
Maar zou dat echt de reden zijn? (jood of geen jood?)
En was dan es een keer vroeg naar bed gegaan!
Falcon:
Lekker geslapen?
Flodder:
Succes vandaag! Laat je wat weten!?
Ainne:
Ah, zie dat jij ook langs bent geweest met een belangrijke bijdrage
*gaap*
nou, ik ga hier maar wat doen, wasje vouwen en de kinderwagen alvast in de auto, ga straks met de kids naar een vriendin, blijf dr ook lunchen en vanmiddag komt de hoefsmid
Maar nu eerst even ontbijten en aankleden.
Fijne dag allemaal!
- kan nog steeds geen vetgedrukt of kleurtje kiezen -
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 09-07-2009 07:16
Reden: verbetering
Reden: verbetering
% gewijzigd
donderdag 9 juli 2009 om 08:55
Hier was het ook 7u, maar voor mij is dat een uurtje langer slapen dan normaal dus ik klaag niet.
Manu heeft een bakje met van die ontbijtgranen met iets van chocolade erin, dat wordt momenteel verslonden hier... Met zijn hele bekkie vol zegt ie dat ie een chokonijntje is, hihi...
Oef: Wat goed van je zeg dat je gewoon thuis voor de buis bent gaan sporten!! Ik zou er de discipline niet voor hebben.
En kindjes van 2,5 mogen wel Autan, alleen waarschuwt men voor het gevaar dat ze zelf aan de ingewreven plekken komen en dat ze daarna hun vingers in hun mond doen. Niet zo gezond natuurlijk.
Wat fijn dat het beter gaat met Davids voorkeurshouding. Voor wat heeft David verder nog fysio nodig eigenlijk?
Nurse: Gaat hartstikke goed hè met R op de wc!! Super zeg!
Klets: Ik zal eens kijken wat voor verhaal je op Hm hebt gezet.
Ik heb trouwens via Viva een boekenpakket besteld van 10 titels voor 30 euro. Ben benieuwd!
Manu heeft een bakje met van die ontbijtgranen met iets van chocolade erin, dat wordt momenteel verslonden hier... Met zijn hele bekkie vol zegt ie dat ie een chokonijntje is, hihi...
Oef: Wat goed van je zeg dat je gewoon thuis voor de buis bent gaan sporten!! Ik zou er de discipline niet voor hebben.
En kindjes van 2,5 mogen wel Autan, alleen waarschuwt men voor het gevaar dat ze zelf aan de ingewreven plekken komen en dat ze daarna hun vingers in hun mond doen. Niet zo gezond natuurlijk.
Wat fijn dat het beter gaat met Davids voorkeurshouding. Voor wat heeft David verder nog fysio nodig eigenlijk?
Nurse: Gaat hartstikke goed hè met R op de wc!! Super zeg!
Klets: Ik zal eens kijken wat voor verhaal je op Hm hebt gezet.
Ik heb trouwens via Viva een boekenpakket besteld van 10 titels voor 30 euro. Ben benieuwd!
donderdag 9 juli 2009 om 09:47
Oef; is wel een gezellige, brede neger !! Had er ook aan gedacht dat te doen. Voel je je niet voor lul staan
??
Verhuizen is trouwens in het dorp hoor. Daarom is dit ook een unieke kans voor ons. Hoe vaak komt dat nou voor hier ??? Het is alleen een veel betere wijk. En dichter bij school.
Oef; leuke foto's op hyves
. Fijn om te zien dat het bij andere moeders met 3 kids ook gewoon een puinhoop is
Verhuizen is trouwens in het dorp hoor. Daarom is dit ook een unieke kans voor ons. Hoe vaak komt dat nou voor hier ??? Het is alleen een veel betere wijk. En dichter bij school.
Oef; leuke foto's op hyves
donderdag 9 juli 2009 om 10:49
KM, Justin zag hem gisteren ook die reclame, wie zien nog wel!
Knorretje, en heeft Meike lekker in haar bedje geslapen?
Knap dat Joeri weer geplast heeft, geeft hij het dan ook zelf aan?
Flodder, spannend!! Succes met het gesprek! O, je gaat er dus qua wonen op vooruit!
Oef. ja hoor het kastje staat wel stevig, maar het was wel even puzzelen welke plank ze waar bedacht hadden zeg maar...
Goed van je dat je op die manier toch wat aan sport doet!
Ik hoop dat Brian er snel eer van af is!
Fijn dat David zo veel profijt heeft van de fysio!
Amber loopt weer te draai konten, ben benieuwd of ze zo weer wat in het potje/ wc gaat leggen voor me!
Ga nog even naar HM!
Knorretje, en heeft Meike lekker in haar bedje geslapen?
Knap dat Joeri weer geplast heeft, geeft hij het dan ook zelf aan?
Flodder, spannend!! Succes met het gesprek! O, je gaat er dus qua wonen op vooruit!
Oef. ja hoor het kastje staat wel stevig, maar het was wel even puzzelen welke plank ze waar bedacht hadden zeg maar...
Goed van je dat je op die manier toch wat aan sport doet!
Ik hoop dat Brian er snel eer van af is!
Fijn dat David zo veel profijt heeft van de fysio!
Amber loopt weer te draai konten, ben benieuwd of ze zo weer wat in het potje/ wc gaat leggen voor me!
Ga nog even naar HM!